Misschien is dat wel leuk om te gaan volgen mochten ze streams hebbenquote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Toch raar he? BB UK begint altijd dapper en suksesvol aan het begin van de zomer (4 juni).
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:01 schreef Laysa het volgende:
jullie lijken wel verslaafd....terwijl er zoveel leuke dingen zijn
![]()
Wat mij betreft het liefste half juli, dan zit mijn vakantie er weer op.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:47 schreef Danny het volgende:
[..]
zeker omdat niet in heel nederland de zomervakantie op hetzelfde moment eindigt
misschien ga ik het wel volgen als het op justin te zien is. BB duitsland is nu ook aan de gang he.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Natuurlijk, het is ook redelijk en bovendien moeten ze bijkomen.
BB UK begint dus op 4 juni, maar er zijn waarschijnlijk alleen live streams te zien vanaf 's avonds laat tot de ochtend. Op justin.tv zijn wel een paar kanalen te vinden die de streams en bijbehorende programma's gaan uitzenden; er zitten chats bij.
in september ga ik dan weer op vakantiequote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:02 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat mij betreft het liefste half juli, dan zit mijn vakantie er weer op.
Ja, egoïstisch, ik weet het
Dat vind ik nou ook,quote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:56 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Zegt hij die festivals maar af hahha, ik ken Jimbo niet maar lijkt me gewoon een leuke jongen met een te grote bek maar hart op de goede plaats. en hij heeft ook Humor als ik hem steeds zo lees hier.
Nou Ja, pppfftttttt ga heen, welke leuke dingen dan, kan niet 1-2-3 wat leuks bedenken hoor, jeweettog heb geen leffuhquote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:01 schreef Laysa het volgende:
![]()
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:57 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Yep, heb ik ook al tig keer geroepen! Beetje mengen die hap, leek wel een studentenhok enneh, een mooie poll zou ook zijn: hoe oud is de streamer.
Tussen de: 15 en 25
25 en 50
ouder
ja maar ja maar ik wil streamsquote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:01 schreef Laysa het volgende:
![]()
Oh jaaa dan gaan we Kaat volgen op het terrasquote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:57 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Zet er een webcam bij, vraag ik een subforumpje aan bij Fok!
Ja, maar je kan toch geen buitenlandse streams volgen????quote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:03 schreef Marrije het volgende:
[..]
misschien ga ik het wel volgen als het op justin te zien is. BB duitsland is nu ook aan de gang he.
Ik heb het over de streamers maar dat kan ook nog natuurlijk.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:04 schreef evaxsis het volgende:
[..]
nee joh pas beginnen bij 20 jaar en ouder, niet nog jonger
Nee, mijn kat magquote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:05 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Oh jaaa dan gaan we Kaat volgen op het terras
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:04 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Nou Ja, pppfftttttt ga heen, welke leuke dingen dan, kan niet 1-2-3 wat leuks bedenken hoor, jeweettog heb geen leffuh
ik gooi er 100 credit`s tegenaan, ik ga eens gek doen, we halen hetquote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:05 schreef ruudpuntenel het volgende:
We zitten in fase #299: De brief bewaken, 24 uur, zonder te knipperen![]()
Is niet te halen deze opdracht![]()
http://www.endofshow.com/(...)ke-big-brother-cuts/quote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:00 schreef Disana het volgende:
[..]
BB UK begint dus op 4 juni, maar er zijn waarschijnlijk alleen live streams te zien vanaf 's avonds laat tot de ochtend. Op justin.tv zijn wel een paar kanalen te vinden die de streams en bijbehorende programma's gaan uitzenden; er zitten chats bij.
Bah, wat ben jij een hebberd, gun je me dat nou nietquote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:08 schreef Laysa het volgende:
[..]
als je maar niet denkt dat ik mijn leuke ding ga delen
Hehe eindelijk. Heb mijn kop er over zitten breken. MOHAA, BF42? Kon er niet opkomen.quote:
Heb je daar soms ter zijne tijd een linkje van, want ik heb wel interesse om BB UK te volgen?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:00 schreef Disana het volgende:
[..]
whehehe en dan trekken we gewoon alles uit de kast zodat jij lekker toch knippertquote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:05 schreef ruudpuntenel het volgende:
We zitten in fase #299: De brief bewaken, 24 uur, zonder te knipperen![]()
Is niet te halen deze opdracht![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |