Misschien is dat wel leuk om te gaan volgen mochten ze streams hebbenquote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Toch raar he? BB UK begint altijd dapper en suksesvol aan het begin van de zomer (4 juni).
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:01 schreef Laysa het volgende:
jullie lijken wel verslaafd....terwijl er zoveel leuke dingen zijn
![]()
Wat mij betreft het liefste half juli, dan zit mijn vakantie er weer op.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:47 schreef Danny het volgende:
[..]
zeker omdat niet in heel nederland de zomervakantie op hetzelfde moment eindigt
misschien ga ik het wel volgen als het op justin te zien is. BB duitsland is nu ook aan de gang he.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Natuurlijk, het is ook redelijk en bovendien moeten ze bijkomen.
BB UK begint dus op 4 juni, maar er zijn waarschijnlijk alleen live streams te zien vanaf 's avonds laat tot de ochtend. Op justin.tv zijn wel een paar kanalen te vinden die de streams en bijbehorende programma's gaan uitzenden; er zitten chats bij.
in september ga ik dan weer op vakantiequote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:02 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat mij betreft het liefste half juli, dan zit mijn vakantie er weer op.
Ja, egoïstisch, ik weet het
Dat vind ik nou ook,quote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:56 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Zegt hij die festivals maar af hahha, ik ken Jimbo niet maar lijkt me gewoon een leuke jongen met een te grote bek maar hart op de goede plaats. en hij heeft ook Humor als ik hem steeds zo lees hier.
Nou Ja, pppfftttttt ga heen, welke leuke dingen dan, kan niet 1-2-3 wat leuks bedenken hoor, jeweettog heb geen leffuhquote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:01 schreef Laysa het volgende:
![]()
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:57 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Yep, heb ik ook al tig keer geroepen! Beetje mengen die hap, leek wel een studentenhok enneh, een mooie poll zou ook zijn: hoe oud is de streamer.
Tussen de: 15 en 25
25 en 50
ouder
ja maar ja maar ik wil streamsquote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:01 schreef Laysa het volgende:
![]()
Oh jaaa dan gaan we Kaat volgen op het terrasquote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:57 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Zet er een webcam bij, vraag ik een subforumpje aan bij Fok!
Ja, maar je kan toch geen buitenlandse streams volgen????quote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:03 schreef Marrije het volgende:
[..]
misschien ga ik het wel volgen als het op justin te zien is. BB duitsland is nu ook aan de gang he.
Ik heb het over de streamers maar dat kan ook nog natuurlijk.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:04 schreef evaxsis het volgende:
[..]
nee joh pas beginnen bij 20 jaar en ouder, niet nog jonger
Nee, mijn kat magquote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:05 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Oh jaaa dan gaan we Kaat volgen op het terras
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:04 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Nou Ja, pppfftttttt ga heen, welke leuke dingen dan, kan niet 1-2-3 wat leuks bedenken hoor, jeweettog heb geen leffuh
ik gooi er 100 credit`s tegenaan, ik ga eens gek doen, we halen hetquote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:05 schreef ruudpuntenel het volgende:
We zitten in fase #299: De brief bewaken, 24 uur, zonder te knipperen![]()
Is niet te halen deze opdracht![]()
http://www.endofshow.com/(...)ke-big-brother-cuts/quote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:00 schreef Disana het volgende:
[..]
BB UK begint dus op 4 juni, maar er zijn waarschijnlijk alleen live streams te zien vanaf 's avonds laat tot de ochtend. Op justin.tv zijn wel een paar kanalen te vinden die de streams en bijbehorende programma's gaan uitzenden; er zitten chats bij.
Bah, wat ben jij een hebberd, gun je me dat nou nietquote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:08 schreef Laysa het volgende:
[..]
als je maar niet denkt dat ik mijn leuke ding ga delen
Hehe eindelijk. Heb mijn kop er over zitten breken. MOHAA, BF42? Kon er niet opkomen.quote:
Heb je daar soms ter zijne tijd een linkje van, want ik heb wel interesse om BB UK te volgen?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:00 schreef Disana het volgende:
[..]
whehehe en dan trekken we gewoon alles uit de kast zodat jij lekker toch knippertquote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:05 schreef ruudpuntenel het volgende:
En deze staat ook nu onder mijn favorieten opgeslagen, dank je welquote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:09 schreef spapaars het volgende:
[..]
http://www.endofshow.com/(...)ke-big-brother-cuts/
nee dit is niet deelbaarquote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:09 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Bah, wat ben jij een hebberd, gun je me dat nou niet
Knipperquote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:08 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik gooi er 100 credit`s tegenaan, ik ga eens gek doen, we halen het
Met een bootje het water op is helemaal niet verkeerdquote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:01 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Het is een ramp, ik kletter morgen mijn bootje maar weer in het water en vaar weg.
That's the spirit.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:08 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik gooi er 100 credit`s tegenaan, ik ga eens gek doen, we halen het
Link aanklikken, dan links boven op je scherm staan een hele ster en daar naast een groenplusjemet een gele ster.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:10 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Heb je daar soms ter zijne tijd een linkje van, want ik heb wel interesse om BB UK te volgen?
Is het zeker niet, morgen gaan we weerquote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:11 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Met een bootje het water op is helemaal niet verkeerd
hahhaa ook jij bedanktquote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:09 schreef Rica het volgende:
[..]
Hehe eindelijk. Heb mijn kop er over zitten breken. MOHAA, BF42? Kon er niet opkomen.
Ik wil ook geen kinderlijke groep, wat ik wil zijn mensen die wat hebben meegemaakt en daardoor ook genoeg aan ons willen vertellen.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:01 schreef Toverheks het volgende:
Wat ik wel om mij heen merk, er zijn heel veel jonge mensen (ben niet bejaard hoor hahha) die het op tv volgen, er zijn echt veel oudere tussen de 35/65 die streams volgen daarom, doe een leuke selectie had ik al eerder gezegt.
iemand uit Amsterdam (ikke dus grapje)
een rotterdammer zeg maar
een boer
een groninger en een brabander/limburger
beetje lekker gemengd
hoeft niet perse een homo (mag wel)in of wat dan ook gewoon een leuk groepje, het is de streamer en de overlevers.
en de overlevens moeten de streamer feitelijk *vermaken* en niet met zakdoekje legge of een puzzeltje.
Ik denk dat ik toch ideeen ga insturen aan B&B, misschien doen ze er niks mee maar toch.
dat mag je best zijnquote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:02 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat mij betreft het liefste half juli, dan zit mijn vakantie er weer op.
Ja, egoïstisch, ik weet het
Ik ben brabander en niet bang tegen de regie in te gaan, dat hebben ze al gemerktquote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:15 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ik wil ook geen kinderlijke groep, wat ik wil zijn mensen die wat hebben meegemaakt en daardoor ook genoeg aan ons willen vertellen.
Graag zie ik een paar mensen die helemaal niet met elkaar kunnen opschieten en toch moeten samenwerken, dat zorgt voor vuur.
En mensen die ook niet bang zijn om tegen de regie in te gaan wat deze groep was zo mak als een paar lammetjes.
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:05 schreef ruudpuntenel het volgende:
Zou heel graag aan zoiets mee doen, maar denk dat ik ongeschikt bevonden wordt. en zoveel uithoudingsvermogen heb ik ook niet meer, maar kan wel lekker lullen dus de saaie uurtjes kan ik dan wel opvullen, maar puzzelen nee daar doe ik niet aan.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:15 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ik wil ook geen kinderlijke groep, wat ik wil zijn mensen die wat hebben meegemaakt en daardoor ook genoeg aan ons willen vertellen.
Graag zie ik een paar mensen die helemaal niet met elkaar kunnen opschieten en toch moeten samenwerken, dat zorgt voor vuur.
En mensen die ook niet bang zijn om tegen de regie in te gaan wat deze groep was zo mak als een paar lammetjes.
Heeft Duitsland streams en zijn die ergens gratis te zien, weet je dat?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:03 schreef Marrije het volgende:
[..]
misschien ga ik het wel volgen als het op justin te zien is. BB duitsland is nu ook aan de gang he.
Het mag van mij wel een beetje gemengd, dat je meerdere generaties hebt in het programma en dan kijken wie je het meest aanspreekt.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:07 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Ik heb het over de streamers maar dat kan ook nog natuurlijk.
Beetje rond de 30 a 40 lijkt me leuk.
Ook goed maar dan moet jouw kat wel een paar kunstjes kunnen doen, met een balletje spelen of de muizen opjagen.quote:
Sources tell us the overnight house feed will be limited from 11.30pm until 6am.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:09 schreef spapaars het volgende:
[..]
Wat er te zien zal zijn, zal hierquote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:10 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Heb je daar soms ter zijne tijd een linkje van, want ik heb wel interesse om BB UK te volgen?
dank jequote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:09 schreef spapaars het volgende:
[..]
Iets ouder zou wel leuke zijn.... voor wat meer verhalen waar ik in DGK graag naar mocht luisterenquote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:54 schreef Toverheks het volgende:
Zullen ze nu ook iets oudere kandidaten zoeken of alleen weer half afgestudeerde hangjongere
Ik heb ook een kater in de aanbieding, schrijf hem wel in, en echt is geen grapje, mijn kat heet Terror Jaap, was geboren toen met DGK en was de grootste kitten zodoende zijn naam.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:21 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ook goed maar dan moet jouw kat wel een paar kunstjes kunnen doen, met een balletje spelen of de muizen opjagen.
heb je een puzzelfobie oid?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:18 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Zou heel graag aan zoiets mee doen, maar denk dat ik ongeschikt bevonden wordt. en zoveel uithoudingsvermogen heb ik ook niet meer, maar kan wel lekker lullen dus de saaie uurtjes kan ik dan wel opvullen, maar puzzelen nee daar doe ik niet aan.
Zal ik mee mogen doen wil ik wel in mijn contrakt hebben dat ik weiger ook maar 1 puzzelstukje aan te raken en dat ik dan lekker mag bijslapen in die tussentijd.
Dat is heel lief van je, maar ik heb geen Internet Explorer maar Safari ik werk namelijk op een Mac.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:12 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Link aanklikken, dan links boven op je scherm staan een hele ster en daar naast een groenplusjemet een gele ster.
op dat groene en gele ding klikken, je hebt die link al geoppend en dan opslaan, zo doe ik het kan je zo alles terug vinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |