quote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:38 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Beter tover je gewoon weer wat mensen die Bunker in voor ons,
Je moet verder denken dan een beetje muziek
dat begrijp ik wel, kop op meis stuur anders een PM naar Danny toe en leg het hem uit.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:39 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
dat was het zeker, ik werd er meteen op gewezen toen ik boven kwam en heb de rest van de nacht zitten balen.
-edit- niet dat ik niet gefeest heb hoor zo erg was het toch ook weer niet...
Deze kreeg ik kippenvel zo mooi maar wil weten welke hhaha als ze dat nu even op een briefje schrijven en on stream laten zien.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:41 schreef Rica het volgende:
[..]
Ze hebben verschillende muziek uit games gebruikt maar ik kon er niet opkomen welke.
of je vraagt het aan dementorquote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:44 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Deze kreeg ik kippenvel zo mooi maar wil weten welke hhaha als ze dat nu even op een briefje schrijven en on stream laten zien.
puik plan.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:43 schreef evaxsis het volgende:
[..]
dat begrijp ik wel, kop op meis stuur anders een PM naar Danny toe en leg het hem uit.
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:37 schreef Toverheks het volgende:
Van wie is deze muziek.
Poll.
Pasveer Leeuwarde
Philomonisch orkest
Concertgebouworkest.
Kunst en Genoegen uit Leiden
van B&B thuis op hun pauke en syntesyser
Ik zie net dat we helemaal moeten wachten totdat de zomervakantie is afgelopen.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:40 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Nee ik gun ze wel een vrij weekend, maandag vind ik wel een mooie dag voor de start van de Bunker2, Jimbo doet ook mee
zeker omdat niet in heel nederland de zomervakantie op hetzelfde moment eindigtquote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:46 schreef Maanvis het volgende:
Kan iemand van de redactie svp zeggen wanneer TBO2 begint en of ie ook weer 25 dagen duurt?. Na de zomervakantie is te vaag
.
Goede avondquote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:43 schreef akveor het volgende:
Hahaha... goedenavond.... zwengelt stream ook maar even aan.![]()
Zou de BunkerII weer in kelder van Vlemminx zijn?
He dank je wel sla hem op op favo en ga eens internet afstruinen, dank je wel.quote:
Geef Mera een kusje en zand erover, ze is lief.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:47 schreef Danny het volgende:
[..]
zeker omdat niet in heel nederland de zomervakantie op hetzelfde moment eindigt
En dan is het nog verschillend voor middelbare scholen en basisscholen etcquote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:47 schreef Danny het volgende:
[..]
zeker omdat niet in heel nederland de zomervakantie op hetzelfde moment eindigt
Nou zeg, niet Pim als een loopjongetje gebruiken hoorquote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:47 schreef 11amb het volgende:
zo jeroentje is net bij me langs geweest en had het goed naar zijn zin gehad in de bunker
vanavond gaat ie weer terug naar le france
wachten is alleen nog op pim want die kan bier halen als ik daar rustig een biertje zit te drinken
JIJ bent liefquote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:49 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Geef Mera een kusje en zand erover, ze is lief.
ander idee dan .............. hij zegt toch niks en ik zit vol gesprekstof kan hij beter bier gaan halen dan mijquote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:49 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou zeg, niet Pim als een loopjongetje gebruiken hoor
Hahaha nou dan word het einde dus niet meer spannend want we hebben al een winnaar.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:49 schreef Toverheks het volgende:
[..]
He dank je wel sla hem op op favo en ga eens internet afstruinen, dank je wel.
En voor Eva, was grapje hoor maar omdat Jimbo de kaneeltest had uitgevoerd riepen sommige hij moet zich opgeven, en als hij in de Bunker2 komt zit hier ook een grotefan van hem, zal me de pest stemmen wie er anders ook mee doet was al fan van Jimbo
En wat moeten we tot die tijd, vakantie vieren, zonnen, terrasjes pakken enzo?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:51 schreef Toverheks het volgende:
September zijn in hele land de vakantie`s wel afgelopen lijkt mij.
Ohhh dat is nog verder weg dan ik al dachtquote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:51 schreef Toverheks het volgende:
September zijn in hele land de vakantie`s wel afgelopen lijkt mij.
Zegt hij die festivals maar af hahha, ik ken Jimbo niet maar lijkt me gewoon een leuke jongen met een te grote bek maar hart op de goede plaats. en hij heeft ook Humor als ik hem steeds zo lees hier.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:54 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Hahaha nou dan word het einde dus niet meer spannend want we hebben al een winnaar.![]()
Ik hoop trouwens van wel, Jimbo kon pas weer na de zomervakantie zei hij aangezien naar een paar festivals moet
Yep, heb ik ook al tig keer geroepen! Beetje mengen die hap, leek wel een studentenhok enneh, een mooie poll zou ook zijn: hoe oud is de streamer.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:54 schreef Toverheks het volgende:
Zullen ze nu ook iets oudere kandidaten zoeken of alleen weer half afgestudeerde hangjongere
Ik ben het er zo niet mee eens johquote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:52 schreef bamby het volgende:
[..]
Mis het echt wel en na de zomer vacantiekan het best nog begin september worden
lang hoor
Zet er een webcam bij, vraag ik een subforumpje aan bij Fok!quote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:55 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
En wat moeten we tot die tijd, vakantie vieren, zonnen, terrasjes pakken enzo?
Hoop ook wat meer oudere en niet alleen jongequote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:54 schreef Toverheks het volgende:
Zullen ze nu ook iets oudere kandidaten zoeken of alleen weer half afgestudeerde hangjongere
Heb ik nooit naar gekeken wel alle BB hier gevolgd maar niet de buitenlandse, mag ook wel weer terug komen BB nederland, vond BB hotel ook leuk met Viola en vooral Bonny. is zo een schatje he die meid lijkt mij.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Toch raar he? BB UK begint altijd dapper en suksesvol aan het begin van de zomer (4 juni).
ja, maar ik dénk wel verstandig, hoe jammer ik het ook vind. Kunnen ze even de tijd nemen om wat goede sponsors te zoeken, een échte creatieveling opdracht geven om battles te verzinnen en goede overlevers te vinden.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Toch raar he? BB UK begint altijd dapper en succesvol aan het begin van de zomer (4 juni).
Ik wil niet in beeld, zet wel een webcam op de kat.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:57 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Zet er een webcam bij, vraag ik een subforumpje aan bij Fok!
Ik hoop dat er nog wel paar wat oudere zo gek zijn om zich daarvoor op te geven.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:54 schreef Toverheks het volgende:
oeehhhhhh een hok vol met schandknaapjesquote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:57 schreef bamby het volgende:
[..]
Hoop ook wat meer oudere en niet alleen jonge
Gaan jullie samen bier halen en onderweg praat je de oren van zijn hoofd.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:52 schreef 11amb het volgende:
[..]
ander idee dan .............. hij zegt toch niks en ik zit vol gesprekstof kan hij beter bier gaan halen dan mij
hij is stille willy
Haha ja erg hè Kaat ik voel met je meequote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:55 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
En wat moeten we tot die tijd, vakantie vieren, zonnen, terrasjes pakken enzo?
zou het niet wetenquote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:57 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ik ben het er zo niet mee eens joh![]()
en is er niet een ander alternatief?
Je hebt er twee!quote:
Natuurlijk, het is ook redelijk en bovendien moeten ze bijkomen.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:58 schreef Marrije het volgende:
[..]
ja, maar ik dénk wel verstandig, hoe jammer ik het ook vind. Kunnen ze even de tijd nemen om wat goede sponsors te zoeken, een échte creatieveling opdracht geven om battles te verzinnen en goede overlevers te vinden.
Het is een ramp, ik kletter morgen mijn bootje maar weer in het water en vaar weg.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:00 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Haha ja erg hè Kaat ik voel met je mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |