hahaha of was het nou die ene vloek die ik met volle maan buiten hier op mijn grasveldje had uitgesproken.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:30 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Dat heb jij zeker versiert uit dat toverbolletje van je
ffffquote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:31 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Even met zn allen blazen, ligt ie zo! We kunnen het!
Ik sta op nulquote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:31 schreef Maanvis het volgende:
Ik zet 10 credits in op : Het papiertje valt om 20:43 om!
Dat wil ik dus ook weten!quote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:28 schreef Toverheks het volgende:
Moet iemand ff van Boven hier neerzetten welke c.d. of volgens mij als ik zo luister die monniken Gregorian kan het niet thuis brengen.
Ik zeg een pollquote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:31 schreef Maanvis het volgende:
Ik zet 10 credits in op : Het papiertje valt om 20:43 om!
Gebeurt is gebeurt toch en valt niet meer terug te draaien,quote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:27 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Dat was het ook niet. waarvoor mijn excuses. zie vorige COS
Heb er nog 5 staanquote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:32 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik sta op nulKan niks meer inzetten.
Beter tover je gewoon weer wat mensen die Bunker in voor ons,quote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:31 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hahaha of was het nou die ene vloek die ik met volle maan buiten hier op mijn grasveldje had uitgesproken.![]()
dat was het zeker, ik werd er meteen op gewezen toen ik boven kwam en heb de rest van de nacht zitten balen.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:34 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Gebeurt is gebeurt toch en valt niet meer terug te draaien,
vergeet het maar snel weer, van je fouten leer je en laat dit een les voor jou zijn voor in het vervolg
Nee ik gun ze wel een vrij weekend, maandag vind ik wel een mooie dag voor de start van de Bunker2, Jimbo doet ook meequote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:38 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Beter tover je gewoon weer wat mensen die Bunker in voor ons,
Je moet verder denken dan een beetje muziek
Ze hebben verschillende muziek uit games gebruikt maar ik kon er niet opkomen welke.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:37 schreef Toverheks het volgende:
Van wie is deze muziek.
Poll.
Pasveer Leeuwarde
Philomonisch orkest
Concertgebouworkest.
Kunst en Genoegen uit Leiden
van B&B thuis op hun pauke en syntesyser
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:38 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Beter tover je gewoon weer wat mensen die Bunker in voor ons,
Je moet verder denken dan een beetje muziek
dat begrijp ik wel, kop op meis stuur anders een PM naar Danny toe en leg het hem uit.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:39 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
dat was het zeker, ik werd er meteen op gewezen toen ik boven kwam en heb de rest van de nacht zitten balen.
-edit- niet dat ik niet gefeest heb hoor zo erg was het toch ook weer niet...
Deze kreeg ik kippenvel zo mooi maar wil weten welke hhaha als ze dat nu even op een briefje schrijven en on stream laten zien.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:41 schreef Rica het volgende:
[..]
Ze hebben verschillende muziek uit games gebruikt maar ik kon er niet opkomen welke.
of je vraagt het aan dementorquote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:44 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Deze kreeg ik kippenvel zo mooi maar wil weten welke hhaha als ze dat nu even op een briefje schrijven en on stream laten zien.
puik plan.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:43 schreef evaxsis het volgende:
[..]
dat begrijp ik wel, kop op meis stuur anders een PM naar Danny toe en leg het hem uit.
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:37 schreef Toverheks het volgende:
Van wie is deze muziek.
Poll.
Pasveer Leeuwarde
Philomonisch orkest
Concertgebouworkest.
Kunst en Genoegen uit Leiden
van B&B thuis op hun pauke en syntesyser
Ik zie net dat we helemaal moeten wachten totdat de zomervakantie is afgelopen.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:40 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Nee ik gun ze wel een vrij weekend, maandag vind ik wel een mooie dag voor de start van de Bunker2, Jimbo doet ook mee
zeker omdat niet in heel nederland de zomervakantie op hetzelfde moment eindigtquote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:46 schreef Maanvis het volgende:
Kan iemand van de redactie svp zeggen wanneer TBO2 begint en of ie ook weer 25 dagen duurt?. Na de zomervakantie is te vaag
.
Goede avondquote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:43 schreef akveor het volgende:
Hahaha... goedenavond.... zwengelt stream ook maar even aan.![]()
Zou de BunkerII weer in kelder van Vlemminx zijn?
He dank je wel sla hem op op favo en ga eens internet afstruinen, dank je wel.quote:
Geef Mera een kusje en zand erover, ze is lief.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:47 schreef Danny het volgende:
[..]
zeker omdat niet in heel nederland de zomervakantie op hetzelfde moment eindigt
En dan is het nog verschillend voor middelbare scholen en basisscholen etcquote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:47 schreef Danny het volgende:
[..]
zeker omdat niet in heel nederland de zomervakantie op hetzelfde moment eindigt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |