Ja het wijst zich vanzelf, eerst klik je aan welk abonnement je zou willen en dan zie je wat je kwijt bent voor 6 maanden of 12 maandenquote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:02 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ja, maar ik snap het niet zo goed, wil gewoon FOK steunen maar moet je nu ook aanvinken wat je wilt.
Ojee ben je stout geweest? en hoe lang duurt zo'n ban dan?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:03 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Niet erg praktisch voor mij, heb daar een ban.
je bent wel degelijk over de tong geweest gisteren in de Cos dus wie weet heeft iemand daar wel een cap van gemaaktquote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:03 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
maar zover ik weet heeft niemand me er tussenuit gepikt hehe
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:13 schreef evaxsis het volgende:
[..]
je bent wel degelijk over de tong geweest gisteren in de Cos dus wie weet heeft iemand daar wel een cap van gemaakt
Of Peter, die hebben we nog niet zo vaak gehoordquote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:15 schreef Toverheks het volgende:
Als ze toch nog meelezen boven, laten ze de muziek ff draaien van dat fisches batle, vond ik echt mooi.
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:16 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Of Peter, die hebben we nog niet zo vaak gehoord
Die had ik ook wel willen zien en horen, maar dit was toch ook best lachenquote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:18 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ik wil handjes zien
oh en dan die andere B artiest van gisteren, hoopte op een Blof of zoiets
Tiept zo onhandig als ik mijn handen in de lucht moet doen.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:16 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:16 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Volgens mij maakt het jou geen bal uit, als het maar tieten zijnquote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:19 schreef Maanvis het volgende:
okay en nu gaarne caps van de ontluikende tieten van kopijkat.
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:13 schreef evaxsis het volgende:
[..]
je bent wel degelijk over de tong geweest gisteren in de Cos dus wie weet heeft iemand daar wel een cap van gemaakt
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:21 schreef Disana het volgende:
Toverheks, volgens mij word je nu op je wenken bediend.
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:23 schreef Toverheks het volgende:
[..]
![]()
Ja, dat is het, vind dit zo mooi he kippenvel toen ik het hoorde.
DANK JE WEL B
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:18 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Heb jij toevallig van haar in de wc een cap gemaakt![]()
Nee maar Danny vond het niet zo netjes van je dat jij aan Marielin en ook de streamers vertelde hoeveel credits hij had gekocht.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:21 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]ik ben nog aan het bijlezen... was het zo erg?
![]()
Luister en huiver, Kippevel.quote:
quote:Zaterdag 23 mei, 19:00 uur
Gezocht: P. Coene
De redactie is naarstig op zoek naar P. Coene. Hij geeft een fantastisch bod uitgebracht op het schilderij van Roel Hofman.
Dus ken je of ben je P. Coene neem s.v.p. even contact op via redactie@thebunkeronline.tv
shitquote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:24 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
![]()
Nee, dat niet. HiDi heeft deze gisteren gemaakt:
[TBO COS #294] Raad je plaatje !
Mjaaaaa overwicht hequote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:21 schreef evaxsis het volgende:
Hoor dan ze luisteren ook nog naar je Toverheks
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |