Ja, las toen ook dat Bart had gevraagd als er een pot snoep van FOK kwam dat je er groot FOK op moest zetten.quote:
Zal ook kunnen, weet het echt niet maar las echt toen dat VOL een pot snoep had laten bezorgen, zoietsquote:Op zaterdag 23 mei 2009 19:53 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Of was die pot van de batterijen?
Nope, van FOK!. Gert heeft die kado gedaan. Er was nog een heel gedoe over het FOK! logo. Dat bestond niet in stickervorm of zoiets.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 19:51 schreef Toverheks het volgende:
Ze hadden toch een pot snoep gehad van VOL.
Ja zal ook kunnen hoor, heb er ook bij gezet dat ik het niet zeker wist haha maar zoiets staat me wel bij snoep van VOL.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 19:55 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nope, van FOK!. Gert heeft die kado gedaan. Er was nog een heel gedoe over het FOK! logo. Dat bestond niet in stickervorm of zoiets.
Static-Principequote:* MeraViglioSa is blij dat ze niet gecapt is vanmiddag toen ze voor dat schilderij stond en niet in de gaten had dat de stream nog liep
Hahaha same here, ik betrapte mezelf ook dat ik het Bunker lied aan het zingen wasquote:Op zaterdag 23 mei 2009 19:44 schreef Deisyy het volgende:
De bunker-song![]()
Ik zong het toen ik vanavond eten aan het klaar maken was, ik werd heel vreemd aangekeken
Hier nog eenquote:Op zaterdag 23 mei 2009 19:51 schreef beequeen het volgende:
[..]
En dit waren nog maar 25 dagen. Kun je nagaan, DGK duurde ruim 1 1/2 jaar. Ik was volledig van het padje toen het stopte.
Ik had na de kickoff ook een FOK! pimp abo genomen omdat ik danny een toffe kerel vindquote:Op zaterdag 23 mei 2009 19:58 schreef evaxsis het volgende:
goede avond Fok!
Wat worden we verwend hè, met af en toe nog iemand die door het beeld loopt![]()
Ik ben nu zwaar aan het afkicken ik heb wel net een abo op FOK! genomen
Ja ben ik ook van plan, heb wel steeds de hele dag lekker gelezen op FOK, wat is het hier uitgebreid zeg je bent echt 24 uur per dag zoet hierquote:Op zaterdag 23 mei 2009 19:58 schreef evaxsis het volgende:
goede avond Fok!
Wat worden we verwend hè, met af en toe nog iemand die door het beeld loopt![]()
Nou ja, ze stonden iig wél op de aftiteling... dus....quote:Op zaterdag 23 mei 2009 19:57 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ja zal ook kunnen hoor, heb er ook bij gezet dat ik het niet zeker wist haha maar zoiets staat me wel bij snoep van VOL.
zou het meest voor de hand liggend zijn, hoewel die natuurlijk wel permanent linkjes naar de gratis streams hadden staan. Vol is van de andere rls-forums een van de grotere.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 19:50 schreef Lavenderr het volgende:
Waarom staat 'VOL' op tafel, nieuwe partner?
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 19:58 schreef evaxsis het volgende:
goede avond Fok!
Ja, maar ik snap het niet zo goed, wil gewoon FOK steunen maar moet je nu ook aanvinken wat je wilt.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:01 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik had na de kickoff ook een FOK! pimp abo genomen omdat ik danny een toffe kerel vind
Hihihi scherpe opmerking van je, wie weet gaan ze daar straks wel mee in zeequote:Op zaterdag 23 mei 2009 19:51 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ze hadden toch een pot snoep gehad van VOL.
Klopt en Adam is er met Yolanthe vandoor richting VSquote:Op zaterdag 23 mei 2009 19:59 schreef Toverheks het volgende:
Kijk voor het eerst weer naar het nos journaal straks, 26 dagen heeft de wereld stil gestaan hier, heb amper tv aan gehad.
Natuurlijk weet ik wel van J&Y dat J patricia paay heeft bezwangerd en daarom haar huwelijk is gestrand
Niet erg praktisch voor mij, heb daar een ban.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:02 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Hihihi scherpe opmerking van je, wie weet gaan ze daar straks wel mee in zee
Hoy die hayquote:Op zaterdag 23 mei 2009 19:48 schreef Toverheks het volgende:
Mis het wel een beetje.
Goedenavond allemaal
maar zover ik weet heeft niemand me er tussenuit gepikt hehequote:Op zaterdag 23 mei 2009 19:48 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Er zijn genoeg caps gemaakt tijdens het feest
Wat wil je precies weten?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:02 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ja, maar ik snap het niet zo goed, wil gewoon FOK steunen maar moet je nu ook aanvinken wat je wilt.
Beste optie: op hun site zelf!quote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:03 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Niet erg praktisch voor mij, heb daar een ban.
Oke, das ook uit de wereld, is gewoon de pot van de batteryen, dus geen snoep van VOL, waarom dat dan toen gepost is hier, een raadsel.quote:
NoLife, Golden Page en Kiekenkot ook. Om je te bescheuren.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:01 schreef 5thencounter het volgende:
Nou ja, ze stonden iig wél op de aftiteling... dus....
Dat is voor mij ook de rede,quote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:01 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik had na de kickoff ook een FOK! pimp abo genomen omdat ik danny een toffe kerel vind
Kiekenkot is gaaf!quote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:05 schreef beequeen het volgende:
[..]
NoLife, Golden Page en Kiekenkot ook. Om je te bescheuren.![]()
Vooral NL, met die fucking gratis streams.
Onderin staan optie`s met allemaal bedragen, maar kan je niet gewoon een bedrag overmaken dat je gewoon FOK steund of moet je van al die bedragen alles aanvinken en het apart overmakenquote:
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:01 schreef Danny het volgende:
[quote]124401 posts op FOK! vs 48080 op vol
Ik heb me wel ingelezen in Yolante vs Jan dat is toch wel smikkelen hoorquote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:01 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ja ben ik ook van plan, heb wel steeds de hele dag lekker gelezen op FOK, wat is het hier uitgebreid zeg je bent echt 24 uur per dag zoet hier
Hey Kaat en wat moet ik danquote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:06 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Kiekenkot is gaaf!Misschien is dat wel een leuke optie!
Goldenpage hoort daar ook gewoon. Daar streamlogden ze heel fanatiek, echt alles werd gelogd, en er waren dagelijks filmpjes te zien van belangrijke gebeurtenissenquote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:05 schreef beequeen het volgende:
[..]
NoLife, Golden Page en Kiekenkot ook. Om je te bescheuren.![]()
Vooral NL, met die fucking gratis streams.
Ja, ik ontdekten dat Topic hier over J&Y echt ik bescheurde me, wat een Humor.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:07 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ik heb me wel ingelezen in Yolante vs Jan dat is toch wel smikkelen hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |