Eetsmakelijk BQquote:Op zaterdag 23 mei 2009 18:46 schreef beequeen het volgende:
Ik ga in de pannen roeren,lasangeSmakelijk allemaal.
De halve finale / stemronde.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 18:22 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Heb je ook de linkjes van die stemronde?
Ik keek deel 2 van het filmpje en zag toen ineens een Huub actie...
(nogmaals, heb DGK helemaal niet gevolgd)
Joh, echt?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 18:47 schreef BobbyRond het volgende:
Je weet dat Lasagna in een oven moet en niet roeren in een pan?
Ik hoop het.... Zou Fok! weer.....quote:Op zaterdag 23 mei 2009 18:27 schreef ruudpuntenel het volgende:
@ Danny: Optie 5? Mischien dan toch?
Wie het langst uit beeld kan blijven, of was dat de weekopdracht?quote:
Dat proberen zeToch gelukt.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 19:08 schreef Disana het volgende:
Dementor in beeld, camouflagenet wordt opgevouwen.
quote:
Zouden er nog meer streamers naar een keukenblok en brandblusser zitten te kijken?quote:
Check !quote:Op zaterdag 23 mei 2009 19:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zouden er nog meer streamers naar een keukenblok en brandblusser zitten te kijken?
Zolang ik ruimte op mijn beeldscherm heb en het niet helemaal op zwart staat, laat ik het gewoon aan staanquote:Op zaterdag 23 mei 2009 19:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zouden er nog meer streamers naar een keukenblok en brandblusser zitten te kijken?
checkquote:Op zaterdag 23 mei 2009 19:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Check. We zien nu de tafel.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 19:18 schreef Deisyy het volgende:
Ik doelde op de affiche van Peter. Komt wel goed schatje.quote:
DubbelCheck, ik zie een poster die een tafel ziet.... Game-on!!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee hoor, van mij mogen ze de hele tijd heen en weer paraderen, leuk!!quote:Op zaterdag 23 mei 2009 19:32 schreef Deisyy het volgende:![]()
Dat lucht op. Dan ben ik in ieder geval niet de enige rls-verslaafde die hoopt dat er nog iets of iemand voor de camera langs loopt.
Ik zou maar niet te vroeg juichen, wie weet komt er vanavond nog iemand met die cap tevoorschijnquote:Op zaterdag 23 mei 2009 19:40 schreef MeraViglioSa het volgende:
hallooooooooooooooooooooo
wat heb ik het COSsen gemist zeg die laatste twee dagen
En nu het streamen![]()
damn, afkicken met z'n allen, hoeveel COSsen schrijven we nog vol?
* MeraViglioSa is blij dat ze niet gecapt is vanmiddag toen ze voor dat schilderij stond en niet in de gaten had dat de stream nog liep
Kun je wel zeggen, was een apart dagje vandaag zo opeens zonder de streamquote:Op zaterdag 23 mei 2009 19:40 schreef MeraViglioSa het volgende:
damn, afkicken met z'n allen
* MeraViglioSa is blij dat ze niet gecapt is vanmiddag toen ze voor dat schilderij stond en niet in de gaten had dat de stream nog liep
Er zijn genoeg caps gemaakt tijdens het feestquote:Op zaterdag 23 mei 2009 19:40 schreef MeraViglioSa het volgende:
hallooooooooooooooooooooo
wat heb ik het COSsen gemist zeg die laatste twee dagen
En nu het streamen![]()
damn, afkicken met z'n allen, hoeveel COSsen schrijven we nog vol?
Ze hadden toch een pot snoep gehad van VOL.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 19:50 schreef Lavenderr het volgende:
Waarom staat 'VOL' op tafel, nieuwe partner?
En dit waren nog maar 25 dagen. Kun je nagaan, DGK duurde ruim 1 1/2 jaar. Ik was volledig van het padje toen het stopte.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 19:45 schreef clubdj het volgende:
Kun je wel zeggen, was een apart dagje vandaag zo opeens zonder de stream
Oh dat wist ik niet, wat leuk!quote:Op zaterdag 23 mei 2009 19:51 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ze hadden toch een pot snoep gehad van VOL.
Dat dacht jij niet alleen :quote:Op zaterdag 23 mei 2009 19:50 schreef Lavenderr het volgende:
Waarom staat 'VOL' op tafel, nieuwe partner?
en ik ookquote:Op zaterdag 23 mei 2009 19:41 schreef Deisyy het volgende:
Ze mogen wel even die batterijenpot omdraaien
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 19:51 schreef beequeen het volgende:
[..]
En dit waren nog maar 25 dagen. Kun je nagaan, DGK duurde ruim 1 1/2 jaar. Ik was volledig van het padje toen het stopte.
Of was die pot van de batterijen?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 19:51 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ze hadden toch een pot snoep gehad van VOL.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |