Er zijn genoeg caps gemaakt tijdens het feestquote:Op zaterdag 23 mei 2009 19:40 schreef MeraViglioSa het volgende:
hallooooooooooooooooooooo
wat heb ik het COSsen gemist zeg die laatste twee dagen
En nu het streamen![]()
damn, afkicken met z'n allen, hoeveel COSsen schrijven we nog vol?
* MeraViglioSa is blij dat ze niet gecapt is vanmiddag toen ze voor dat schilderij stond en niet in de gaten had dat de stream nog liep
Ze hadden toch een pot snoep gehad van VOL.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 19:50 schreef Lavenderr het volgende:
Waarom staat 'VOL' op tafel, nieuwe partner?
En dit waren nog maar 25 dagen. Kun je nagaan, DGK duurde ruim 1 1/2 jaar. Ik was volledig van het padje toen het stopte.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 19:45 schreef clubdj het volgende:
Kun je wel zeggen, was een apart dagje vandaag zo opeens zonder de stream
Oh dat wist ik niet, wat leuk!quote:Op zaterdag 23 mei 2009 19:51 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ze hadden toch een pot snoep gehad van VOL.
Dat dacht jij niet alleen :quote:Op zaterdag 23 mei 2009 19:50 schreef Lavenderr het volgende:
Waarom staat 'VOL' op tafel, nieuwe partner?
en ik ookquote:Op zaterdag 23 mei 2009 19:41 schreef Deisyy het volgende:
Ze mogen wel even die batterijenpot omdraaien
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 19:51 schreef beequeen het volgende:
[..]
En dit waren nog maar 25 dagen. Kun je nagaan, DGK duurde ruim 1 1/2 jaar. Ik was volledig van het padje toen het stopte.
Of was die pot van de batterijen?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 19:51 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ja, las toen ook dat Bart had gevraagd als er een pot snoep van FOK kwam dat je er groot FOK op moest zetten.quote:
Zal ook kunnen, weet het echt niet maar las echt toen dat VOL een pot snoep had laten bezorgen, zoietsquote:Op zaterdag 23 mei 2009 19:53 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Of was die pot van de batterijen?
Nope, van FOK!. Gert heeft die kado gedaan. Er was nog een heel gedoe over het FOK! logo. Dat bestond niet in stickervorm of zoiets.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 19:51 schreef Toverheks het volgende:
Ja zal ook kunnen hoor, heb er ook bij gezet dat ik het niet zeker wist haha maar zoiets staat me wel bij snoep van VOL.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 19:55 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nope, van FOK!. Gert heeft die kado gedaan. Er was nog een heel gedoe over het FOK! logo. Dat bestond niet in stickervorm of zoiets.
Static-Principequote:* MeraViglioSa is blij dat ze niet gecapt is vanmiddag toen ze voor dat schilderij stond en niet in de gaten had dat de stream nog liep
Hahaha same here, ik betrapte mezelf ook dat ik het Bunker lied aan het zingen wasquote:Op zaterdag 23 mei 2009 19:44 schreef Deisyy het volgende:
De bunker-song![]()
Ik zong het toen ik vanavond eten aan het klaar maken was, ik werd heel vreemd aangekeken
Hier nog eenquote:Op zaterdag 23 mei 2009 19:51 schreef beequeen het volgende:
[..]
En dit waren nog maar 25 dagen. Kun je nagaan, DGK duurde ruim 1 1/2 jaar. Ik was volledig van het padje toen het stopte.
Ik had na de kickoff ook een FOK! pimp abo genomen omdat ik danny een toffe kerel vindquote:Op zaterdag 23 mei 2009 19:58 schreef evaxsis het volgende:
goede avond Fok!
Wat worden we verwend hè, met af en toe nog iemand die door het beeld loopt![]()
Ik ben nu zwaar aan het afkicken ik heb wel net een abo op FOK! genomen
Ja ben ik ook van plan, heb wel steeds de hele dag lekker gelezen op FOK, wat is het hier uitgebreid zeg je bent echt 24 uur per dag zoet hierquote:Op zaterdag 23 mei 2009 19:58 schreef evaxsis het volgende:
goede avond Fok!
Wat worden we verwend hè, met af en toe nog iemand die door het beeld loopt![]()
Ik ben nu zwaar aan het afkicken ik heb wel net een abo op FOK! genomen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |