Verpulveren!quote:Op zaterdag 23 mei 2009 04:04 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Volgens mij niet... Om de een of andere reden stel ik me een soortgelijk effect voor als wanneer je een regenworm doorhakt, de twee delen blijven gewoon bewegen.
Ja, en dat ie dan in de doodskist naar buiten gedragen wordt.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 04:03 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Zou hij niet gewoon dood kunnen ?
Amber vindt dat iig niet, begreep ik eerder vanavond.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 04:07 schreef Kinga het volgende:
Ben ik de enige die Bram een vrij onsympathieke kop vind hebben?
Dat mag dan rustig "Kut" genoemd wordenquote:Op zaterdag 23 mei 2009 04:04 schreef FuTilE het volgende:
Volgens mij niet... Om de een of andere reden stel ik me een soortgelijk effect voor als wanneer je een regenworm doorhakt, de twee delen blijven gewoon bewegen.
Als ik Bram hoor dan denk ik altijd nog aan die sneaky motherfucker actie om ketchup in het bed van Brian te spuiten. Op basis van die ene actie mag ik hem niet. Ik weet het, 't is kort door de bocht, maar kan er verder ook niets aan doen.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 04:07 schreef Kinga het volgende:
Ben ik de enige die Bram een vrij onsympathieke kop vind hebben?
nee hoor ik lees rustig meequote:Op zaterdag 23 mei 2009 04:05 schreef ruudpuntenel het volgende:
Veel COSsers al naar bed (veel gemist)
[ afbeelding ]
Hier verder?
Grappig, dat vond ik juist een leuke actie.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 04:09 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Als ik Bram hoor dan denk ik altijd nog aan die sneaky motherfucker actie om ketchup in het bed van Brian te spuiten. Op basis van die ene actie mag ik hem niet. Ik weet het, 't is kort door de bocht, maar kan er verder ook niets aan doen.
Niks lelijks nou over Amber hèquote:Op zaterdag 23 mei 2009 04:07 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Amber vindt dat iig niet, begreep ik eerder vanavond.
Ja, met jou velen, maar ik vond het een bemoeienis met een spel waar hij totaal niets mee te maken had.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 04:10 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Grappig, dat vond ik juist een leuke actie.
Hahaha ja daar leek het verdomd veel op... hij wou niet echt....quote:
Nou, Brian liet z'n broertje/moeder ook heel wat klussen opknappen. Denk eens aan de bedreigingen van dat broertje .....quote:Op zaterdag 23 mei 2009 04:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, met jou velen, maar ik vond het een bemoeienis met een spel waar hij totaal niets mee te maken had.
Ja, dat waren nog eens tijden....quote:Op zaterdag 23 mei 2009 04:13 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Nou, Brian liet z'n broertje/moeder ook heel wat klussen opknappen. Denk eens aan de bedreigingen van dat broertje .....
Ze is erg mooi idd.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 04:10 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Niks lelijks nou over Amber hèIk was zo blij dat ik haar weer terugzag
Zo denk ik er ook over en foutjes maken mag in het begin, er zal gerust geleerd zijn.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 04:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
En toch, al met al, een leuk concept voor die acht euro![]()
ik ben al die fouten, groot en klein nu al bijna vergeten
Die fouten zijn niet zo erg, ze moeten alleen leren er mee om te gaan als ze er op gewezen worden.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 04:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
En toch, al met al, een leuk concept voor die acht euro![]()
ik ben al die fouten, groot en klein nu al bijna vergeten
Nee die heb ik al vanaf een uur of 12 niet meer gezienquote:Op zaterdag 23 mei 2009 04:08 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Is dat Dementor op de hoek van de bank ?
Dat ai guiseppe.. daar heb ik de nachtdiensten mee gedraait..quote:Op zaterdag 23 mei 2009 04:10 schreef Eg_Wel het volgende:
Haha ik schakel net in, maar wie is die bril met dat rooie shirtje en die bunkerhelm op? Enthousiast is ie wel!
Mee eensquote:Op zaterdag 23 mei 2009 04:16 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Die fouten zijn niet zo erg, ze moeten alleen leren er mee om te gaan als ze er op gewezen worden.
Ja, ik steek nog 'n pilsje op en trek nog 'n sigaret open, maar dan is het afgelopenquote:Op zaterdag 23 mei 2009 04:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ja, ik ga ook pitten, slapers trusten, wakers, veel plezier
Doet mij denken aan een zekere Egbert maar ik doe nog ff mee.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 04:18 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ja, ik steek nog 'n pilsje op en trek nog 'n sigaret open, maar dan is het afgelopen
Nogal he! Enige wat nu denk ik opgeruimd wordt is de muziekapparatuur en dan is het einde oefening.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 04:24 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Wat een puinzooi zeg ! Gert loopt nog een beetje verdwaasd rond.
Misschien om het afkicken wat makkelijker te maken?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 04:30 schreef BobbyRond het volgende:
TBO-site:
22-05-09 21:23
Marielin heeft The Bunker Online I gewonnen.
Het is vanaf nu mogelijk nogmaals een stem uit te brengen op alle Overlevers.
Deze stemming heeft verder geen invloed op het spel.
Wat is het nut hiervan? De gekochte credits nog opmaken?
Nee hoor, je mag er nog gewoon bijkopen als je dat wiltquote:Op zaterdag 23 mei 2009 04:30 schreef BobbyRond het volgende:
<knip>
Wat is het nut hiervan? De gekochte credits nog opmaken?
Ik zie jou liever achter het mengpaneel.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 04:28 schreef BobbyRond het volgende:
http://www.thebunkeronline.tv/controlpanel
Jullie kunnen weer op mij stemmen!
Jah, maar dat vond ik niet nodig, het ging niet bewust... De bedoeling was geen full frontals namelijk. Zij veerde die douche uit en ik schrok en moest snel ff een camera op Pim opzoeken... Te traag dusquote:Op zaterdag 23 mei 2009 04:42 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ik zie jou liever achter het mengpaneel.
Dit is toch het moment dat jij heel even de "control" had?![]()
[ afbeelding ]
En dan is er iemand in Canada, die 24/7 de bunker stream opneemt.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 04:54 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Jah, maar dat vond ik niet nodig, het ging niet bewust... De bedoeling was geen full frontals namelijk. Zij veerde die douche uit en ik schrok en moest snel ff een camera op Pim opzoeken... Te traag dus
Nou, met dank aan een rookie achter de knoppen, heeft Scanman toch nog een laatste post van de winnaar...quote:Op zaterdag 23 mei 2009 05:00 schreef spapaars het volgende:
[..]
En dan is er iemand in Canada, die 24/7 de bunker stream opneemt.
http://the-site.dk/phpBB3/viewtopic.php?f=4&p=13690#p13677
Bedankt ...rookie.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 05:03 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Nou, met dank aan een rookie achter de knoppen, heeft Scanman toch nog een laatste post van de winnaar...
geil, is het dottey?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 04:42 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ik zie jou liever achter het mengpaneel.
Dit is toch het moment dat jij heel even de "control" had?![]()
[ afbeelding ]
waar zie je datquote:
nu niet meerquote:
nee dat was een uurtje geleden die mensen doen steeds gekkere dingen om op tv te komenquote:
topic RLS SC in General Chat is de uitvalsbasisquote:Op zaterdag 23 mei 2009 04:17 schreef BobbyRond het volgende:
Ik lees nog ff COS #290 - #297 door en dan tuk ik nog een uurtje ofsow
Dag allen!
Ik heb ervan genoten! Welke subfora zitten jullie zoal zonder RLS?
De winnaars zijn geworden:quote:Op zaterdag 23 mei 2009 08:35 schreef hondjes het volgende:
mag ik even weten wie gewonnen heeft, was onderweg, niet naar morgen, maar naar Spanje
Ik heb Gert nog steeds niet gezienquote:
Zat je in Spanje dat je de finale heb gemist?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 08:53 schreef hondjes het volgende:
Dus ik begrijp langzamerhand, dat Marilien heeft gewonnen
Eliene er al uit was.
EN wat heeft danny besloten ..principes of..doorgaan.naar BUNKER 2
Van de caps hè. Daar zag ik hem zojuist.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 08:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb Gert nog steeds niet gezien![]()
En ik mis de streams nu al
als het goed is is dit Gert in de witte sweaterquote:Op zaterdag 23 mei 2009 08:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb Gert nog steeds niet gezien![]()
En ik mis de streams nu al
*fapt fapt mee*quote:Op zaterdag 23 mei 2009 09:21 schreef Noek het volgende:
[..]
Van de caps hè. Daar zag ik hem zojuist.
*fap fap*
Ja, ik mis mijn stilleven ook.
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 08:53 schreef hondjes het volgende:
EN wat heeft danny besloten ..principes of..doorgaan.naar BUNKER 2
Je kunt beter Peter zélf bij je thuis uitnodigen, die zingt het vast graag voor je x 100quote:Op zaterdag 23 mei 2009 10:12 schreef Marrije het volgende:
Waar is het liedje van Peter te downloaden? Kan het niet vinden op youtube
Het is weer keurig netjes!quote:Op zaterdag 23 mei 2009 10:20 schreef beequeen het volgende:
Morning all![]()
Leuk dat het hier nog even doorloopt. Heel wat gemist vannacht. De kelder ziet er weer (bijna) strak uit.
[ afbeelding ]
Dat zag ik ookquote:Op zaterdag 23 mei 2009 10:29 schreef Disana het volgende:
Goedemorgen afkickersIk zag Bart met ontbloot bovenlijf en slaperig hoofd door het beeld lopen.
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 10:32 schreef Toverheks het volgende:
Dus we kunnen nog steeds gluren bij de buren
Moggûh, dat heb ik dan net weer gemist.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 10:29 schreef Disana het volgende:
Goedemorgen afkickersIk zag Bart met ontbloot bovenlijf en slaperig hoofd door het beeld lopen.
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 10:36 schreef beequeen het volgende:
[..]
Moggûh, dat heb ik dan net weer gemist.![]()
Any hoe, tijd voor de boodschappen en dan de tuin in met dit mooie weer. Misschien tot later.
http://www.roelhofman.nl/quote:Op zaterdag 23 mei 2009 11:49 schreef Toverheks het volgende:
Is dat schilderij al verkocht, of moet dat nog komen die veiling.
wie zou er in godsnaam 4000 voor willen neerleggen? of ben ik nu negatiefquote:Op zaterdag 23 mei 2009 12:02 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
http://www.roelhofman.nl/
Bod staat nog steeds op 4000.- Gaat hem voor mij niet worden.....
Van mij mag het nog wel open blijven, om ideeën uit te wisselen voor TBO2, en een beetje af te kickenquote:Op zaterdag 23 mei 2009 12:21 schreef BONG4002 het volgende:
Blijft het subforum TBO trouwens nog een paar dagen open? Of gaat de boel vandaag dicht?
Bij voorgaande RLS series bleef het doorgaans nog een week open dus wmb is dat met TBO net zoquote:Op zaterdag 23 mei 2009 12:23 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Van mij mag het nog wel open blijven, om ideeën uit te wisselen voor TBO2, en een beetje af te kicken
Vandaag lijkt me niet nee. Een napraat-periode is altijd wel aanwezig als er een subforum dichtgaatquote:Op zaterdag 23 mei 2009 12:21 schreef BONG4002 het volgende:
Blijft het subforum TBO trouwens nog een paar dagen open? Of gaat de boel vandaag dicht?
Dat leek mij ook wel logisch jaquote:Op zaterdag 23 mei 2009 12:25 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Vandaag lijkt me niet nee. Een napraat-periode is altijd wel aanwezig als er een subforum dichtgaat.
Pietje, jij is liefquote:Op zaterdag 23 mei 2009 12:25 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Vandaag lijkt me niet nee. Een napraat-periode is altijd wel aanwezig als er een subforum dichtgaat.
Gelukkig PP, was al bang dat het cold turkey moestquote:Op zaterdag 23 mei 2009 12:25 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Werd haar afgeraden door Eline die, het afraden kreeg van haar zus, Dido .quote:Op zaterdag 23 mei 2009 12:27 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat leek mij ook wel logisch jaBen ook benieuwd wie van de ex-bewoners nog mee komt posten (denk aan een Marielin bijv)
Dido is een verstandige meid.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 13:11 schreef spapaars het volgende:
[..]
Werd haar afgeraden door Eline die, het afraden kreeg van haar zus, Dido .
vond dat nou juist weer een hele fijne actie van bram ...kon hem wel zoenen !quote:Op zaterdag 23 mei 2009 04:09 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Als ik Bram hoor dan denk ik altijd nog aan die sneaky motherfucker actie om ketchup in het bed van Brian te spuiten. Op basis van die ene actie mag ik hem niet. Ik weet het, 't is kort door de bocht, maar kan er verder ook niets aan doen.
Ik vond het ook een sneak. Beetje een tokkie-aktie voor een volwassen vent nog wel.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 04:09 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat gebeurde tijdens het trouwen deel 1 ) deel 2. .quote:Op zaterdag 23 mei 2009 13:23 schreef mevrouwdebok het volgende:
[..]
vond dat nou juist weer een hele fijne actie van bram ...kon hem wel zoenen !
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 10:12 schreef Marrije het volgende:
Waar is het liedje van Peter te downloaden? Kan het niet vinden op youtube
Daarom, zal geen feest zijn om dat allemaal te lezen.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 13:23 schreef spapaars het volgende:
[..]
Misschien wel, de kritiek hier is niet altijd opbouwend, het is meer afzeiken.
Marielinquote:Op zaterdag 23 mei 2009 13:44 schreef Jimbo het volgende:
dus snelle samenvatting. Wie heeft er gewonnen?
Laat me raden. Danny had wat geld over?quote:
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 14:11 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Laat me raden. Danny had wat geld over?
o jeetje ... blijft er dan nog wel wat over? aangezien haar vader ook nog iets van 2 terug kreeg en dat zal vast geen 200 euro zijnquote:Op zaterdag 23 mei 2009 14:14 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Excellent guess
Maar ook de familie blijkt duizenden euro's geïnvesteerd te hebben in deze pyrrhusoverwinning.
quote:
Mee eensquote:Op zaterdag 23 mei 2009 14:53 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hoe zou dat nu komen?![]()
Maar het was helemaal tóp gisteren , superstreams
Nadat ik uiteraard struikelde waardoor Marielin haar biertje over zich heen kreeg.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 11:05 schreef Maanvis het volgende:
goeiesmorgens. Ben gisteren lekker wezen stappen, ging weg op het moment dat kopijkat marielin aan het feliciteren was
.
ik zal nu moeten afkicken.
Thanks, but no thanks.quote:
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 15:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nadat ik uiteraard struikelde waardoor Marielin haar biertje over zich heen kreeg.
nl en gp gaat het miet worden omdat je daar moet inloggen om er naar te kijkenquote:Op zaterdag 23 mei 2009 14:56 schreef 5thencounter het volgende:
Ik ook hier benieuwd naar welk ondersteunende platform de Bunker2 gaat.. even langs de forums.
Fok..Voelt zich belazert en Danny stopt ermee..
NL.. Heeft de boel verziekt ivm de gratis streamlink-oorlog..
GP.. Wil het klein houden, en meldt af..
VOL... Heb ik nog geen gegevens over...
Of gaan B&B een éigen platform opzetten om gezeik in de toekomst te vermijden....
Door een vergeten boobytrap-opdracht draadje natuurlijkquote:Op zaterdag 23 mei 2009 15:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nadat ik uiteraard struikelde waardoor Marielin haar biertje over zich heen kreeg.
laatste 2 bunker weken ben ik dr vrijwel niet geweest, sinds danny zn actie met jeroen hadi k al zo iets vanquote:Op zaterdag 23 mei 2009 14:14 schreef Susi het volgende:
[..]
Jij was er de laatste dagen al net zo vaak als ik zeker
Ai, nu ik ben naar een ander IP-adres verhuisd maar vond het eerlijk gezegd ook niet zo veel meer aan met de overheersing van mensen hier. Daarnaast waren de mensen niet dusdanig boeiend en de opdrachten ook niet boeiend genoeg imho.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 16:49 schreef Jimbo het volgende:
[..]
laatste 2 bunker weken ben ik dr vrijwel niet geweest, sinds danny zn actie met jeroen hadi k al zo iets vanach rot op ik heb geen zin meer in TBO
maarja , jammer dat zegewonnen heeft maar komt wel goed
bier !
Een streamerhand is gauw gevuld.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 17:59 schreef Disana het volgende:
Acht kussens en een emmer. Muziekje eronder. Wat wil je nog meer
Ik kan het me voorstellenquote:Op zaterdag 23 mei 2009 17:55 schreef BobbyRond het volgende:
Wel beeld, geen actie...
Hoi!
Heb me verslapen vanmorgen
héél misschien is er een optie 5...quote:Op zaterdag 23 mei 2009 14:56 schreef 5thencounter het volgende:
Ik ook hier benieuwd naar welk ondersteunende platform de Bunker2 gaat.. even langs de forums.
Of gaan B&B een éigen platform opzetten om gezeik in de toekomst te vermijden....
en hoe zat 't met je kater?quote:
Waarom ging je dan ook naar bed!?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 17:55 schreef BobbyRond het volgende:
Wel beeld, geen actie...
Hoi!
Heb me verslapen vanmorgen
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 18:02 schreef beequeen het volgende:
[..]
Een streamerhand is gauw gevuld.![]()
Hoi Bobby.
Mmm.. Waarom heb ik temptation house gemist!?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 15:09 schreef peeet1 het volgende:
[..]
nl en gp gaat het miet worden omdat je daar moet inloggen om er naar te kijken
maar ik denk dat het beste is als ze naar http://the-site.dk
Ik heb niet veel gezopen gister, ik had eergister bij de regie mezelf goed de pokke ingedronkenquote:
Gewoon een PHPbb'tje met een leuke skin en je bent klaar heurquote:Op zaterdag 23 mei 2009 14:56 schreef 5thencounter het volgende:
Dat blijft een zwakke plek, was het bankhangen om 4 uur zat en ging dan vanuit m'n bed streamen en dan om kwart over 5 toch maar heel even oogjes dicht... *BAM* half 8quote:
Heb je ook de linkjes van die stemronde?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 13:40 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dat gebeurde tijdens het trouwen deel 1 ) deel 2. .
[ afbeelding ]
en lampen die aan en uit gaan.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 18:23 schreef BobbyRond het volgende:
Tis weer speeluurtje bij de regie, camera's die alle kanten opvliegen...
Lampen staan nu niet uit, Het lijkt heel donker omdat ze dat aftitelfilmpje er voor de helft doorheen-gefade hebben staan, die staat steeds op de loop.quote:
Das vast niet Fadingleo.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 18:23 schreef BobbyRond het volgende:
Tis weer speeluurtje bij de regie, camera's die alle kanten opvliegen...
Er loopt nu ook iemand rond.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 18:32 schreef ruudpuntenel het volgende:
Rolluiken doen het nog:![]()
[ afbeelding ]
Vanwaar deze activiteiten
Misschien komt zometeen de nieuwe ploeg Overlevers?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 18:32 schreef ruudpuntenel het volgende:
Rolluiken doen het nog:![]()
[ afbeelding ]
Vanwaar deze activiteiten
Dat kan ik me levendig voorstellen na zo'n avontuur.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 18:36 schreef beequeen het volgende:
Ze moeten zelf natuurlijk ook afkicken, net als wij.
Transparantie..? Hmm...waar was die er dan bij de "Goudeerlijke" ? En trouwens, wie zat er nou op eerlijkheid te wachten dan terwijl de winnaar door grootgeld naar 1 gestuurd werd?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 18:19 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Gewoon een PHPbb'tje met een leuke skin en je bent klaar heur. Alleen transparantie is er dan niet echt.
Absoluut. Die gasten zijn 25 dagen bijna nonstop aan het werk geweest. Respect.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 18:37 schreef Disana het volgende:
Dat kan ik me levendig voorstellen na zo'n avontuur.
Je zei iets in de trant van de garoetenga voor de regie met alle gevolgen van dien.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 18:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
Das vast niet Fadingleo.
Welk NL grapje?
Oh , dat. Ach joh, gewoon een vergissing.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 18:41 schreef BobbyRond het volgende:
Je zei iets in de trant van de garoetenga voor de regie met alle gevolgen van dien.
Ik zei iets als: Abonnementje No-Life
Jij dacht toen dat ik je op een spatie te veel attendeerde
Ik doelde juist op abonnementje NL voor de regie met garoentenga...
Maar goed, voor zover mijn post ooit grappig is geweest is dat er nu echt wel vanaf
Je weet dat Lasagna in een oven moet en niet roeren in een pan?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 18:46 schreef beequeen het volgende:
[..]
Oh , dat. Ach joh, gewoon een vergissing.![]()
BTW, vergis je niet in de aandoening de garoetenga hoor. Levesgevaarlijk.![]()
Ik ga in de pannen roeren,lasangeSmakelijk allemaal.
Eetsmakelijk BQquote:Op zaterdag 23 mei 2009 18:46 schreef beequeen het volgende:
Ik ga in de pannen roeren,lasangeSmakelijk allemaal.
De halve finale / stemronde.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 18:22 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Heb je ook de linkjes van die stemronde?
Ik keek deel 2 van het filmpje en zag toen ineens een Huub actie...
(nogmaals, heb DGK helemaal niet gevolgd)
Joh, echt?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 18:47 schreef BobbyRond het volgende:
Je weet dat Lasagna in een oven moet en niet roeren in een pan?
Ik hoop het.... Zou Fok! weer.....quote:Op zaterdag 23 mei 2009 18:27 schreef ruudpuntenel het volgende:
@ Danny: Optie 5? Mischien dan toch?
Wie het langst uit beeld kan blijven, of was dat de weekopdracht?quote:
Dat proberen zeToch gelukt.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 19:08 schreef Disana het volgende:
Dementor in beeld, camouflagenet wordt opgevouwen.
quote:
Zouden er nog meer streamers naar een keukenblok en brandblusser zitten te kijken?quote:
Check !quote:Op zaterdag 23 mei 2009 19:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zouden er nog meer streamers naar een keukenblok en brandblusser zitten te kijken?
Zolang ik ruimte op mijn beeldscherm heb en het niet helemaal op zwart staat, laat ik het gewoon aan staanquote:Op zaterdag 23 mei 2009 19:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zouden er nog meer streamers naar een keukenblok en brandblusser zitten te kijken?
checkquote:Op zaterdag 23 mei 2009 19:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Check. We zien nu de tafel.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 19:18 schreef Deisyy het volgende:
Ik doelde op de affiche van Peter. Komt wel goed schatje.quote:
DubbelCheck, ik zie een poster die een tafel ziet.... Game-on!!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee hoor, van mij mogen ze de hele tijd heen en weer paraderen, leuk!!quote:Op zaterdag 23 mei 2009 19:32 schreef Deisyy het volgende:![]()
Dat lucht op. Dan ben ik in ieder geval niet de enige rls-verslaafde die hoopt dat er nog iets of iemand voor de camera langs loopt.
Ik zou maar niet te vroeg juichen, wie weet komt er vanavond nog iemand met die cap tevoorschijnquote:Op zaterdag 23 mei 2009 19:40 schreef MeraViglioSa het volgende:
hallooooooooooooooooooooo
wat heb ik het COSsen gemist zeg die laatste twee dagen
En nu het streamen![]()
damn, afkicken met z'n allen, hoeveel COSsen schrijven we nog vol?
* MeraViglioSa is blij dat ze niet gecapt is vanmiddag toen ze voor dat schilderij stond en niet in de gaten had dat de stream nog liep
Kun je wel zeggen, was een apart dagje vandaag zo opeens zonder de streamquote:Op zaterdag 23 mei 2009 19:40 schreef MeraViglioSa het volgende:
damn, afkicken met z'n allen
* MeraViglioSa is blij dat ze niet gecapt is vanmiddag toen ze voor dat schilderij stond en niet in de gaten had dat de stream nog liep
Er zijn genoeg caps gemaakt tijdens het feestquote:Op zaterdag 23 mei 2009 19:40 schreef MeraViglioSa het volgende:
hallooooooooooooooooooooo
wat heb ik het COSsen gemist zeg die laatste twee dagen
En nu het streamen![]()
damn, afkicken met z'n allen, hoeveel COSsen schrijven we nog vol?
Ze hadden toch een pot snoep gehad van VOL.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 19:50 schreef Lavenderr het volgende:
Waarom staat 'VOL' op tafel, nieuwe partner?
En dit waren nog maar 25 dagen. Kun je nagaan, DGK duurde ruim 1 1/2 jaar. Ik was volledig van het padje toen het stopte.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 19:45 schreef clubdj het volgende:
Kun je wel zeggen, was een apart dagje vandaag zo opeens zonder de stream
Oh dat wist ik niet, wat leuk!quote:Op zaterdag 23 mei 2009 19:51 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ze hadden toch een pot snoep gehad van VOL.
Dat dacht jij niet alleen :quote:Op zaterdag 23 mei 2009 19:50 schreef Lavenderr het volgende:
en ik ookquote:Op zaterdag 23 mei 2009 19:41 schreef Deisyy het volgende:
Ze mogen wel even die batterijenpot omdraaien
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 19:51 schreef beequeen het volgende:
[..]
En dit waren nog maar 25 dagen. Kun je nagaan, DGK duurde ruim 1 1/2 jaar. Ik was volledig van het padje toen het stopte.
Of was die pot van de batterijen?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 19:51 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ja, las toen ook dat Bart had gevraagd als er een pot snoep van FOK kwam dat je er groot FOK op moest zetten.quote:
Zal ook kunnen, weet het echt niet maar las echt toen dat VOL een pot snoep had laten bezorgen, zoietsquote:Op zaterdag 23 mei 2009 19:53 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Of was die pot van de batterijen?
Nope, van FOK!. Gert heeft die kado gedaan. Er was nog een heel gedoe over het FOK! logo. Dat bestond niet in stickervorm of zoiets.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 19:51 schreef Toverheks het volgende:
Ja zal ook kunnen hoor, heb er ook bij gezet dat ik het niet zeker wist haha maar zoiets staat me wel bij snoep van VOL.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 19:55 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nope, van FOK!. Gert heeft die kado gedaan. Er was nog een heel gedoe over het FOK! logo. Dat bestond niet in stickervorm of zoiets.
Static-Principequote:* MeraViglioSa is blij dat ze niet gecapt is vanmiddag toen ze voor dat schilderij stond en niet in de gaten had dat de stream nog liep
Hahaha same here, ik betrapte mezelf ook dat ik het Bunker lied aan het zingen wasquote:Op zaterdag 23 mei 2009 19:44 schreef Deisyy het volgende:
De bunker-song![]()
Ik zong het toen ik vanavond eten aan het klaar maken was, ik werd heel vreemd aangekeken
Hier nog eenquote:Op zaterdag 23 mei 2009 19:51 schreef beequeen het volgende:
[..]
En dit waren nog maar 25 dagen. Kun je nagaan, DGK duurde ruim 1 1/2 jaar. Ik was volledig van het padje toen het stopte.
Ik had na de kickoff ook een FOK! pimp abo genomen omdat ik danny een toffe kerel vindquote:Op zaterdag 23 mei 2009 19:58 schreef evaxsis het volgende:
goede avond Fok!
Wat worden we verwend hè, met af en toe nog iemand die door het beeld loopt![]()
Ik ben nu zwaar aan het afkicken ik heb wel net een abo op FOK! genomen
Ja ben ik ook van plan, heb wel steeds de hele dag lekker gelezen op FOK, wat is het hier uitgebreid zeg je bent echt 24 uur per dag zoet hierquote:Op zaterdag 23 mei 2009 19:58 schreef evaxsis het volgende:
goede avond Fok!
Wat worden we verwend hè, met af en toe nog iemand die door het beeld loopt![]()
Nou ja, ze stonden iig wél op de aftiteling... dus....quote:Op zaterdag 23 mei 2009 19:57 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ja zal ook kunnen hoor, heb er ook bij gezet dat ik het niet zeker wist haha maar zoiets staat me wel bij snoep van VOL.
zou het meest voor de hand liggend zijn, hoewel die natuurlijk wel permanent linkjes naar de gratis streams hadden staan. Vol is van de andere rls-forums een van de grotere.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 19:50 schreef Lavenderr het volgende:
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 19:58 schreef evaxsis het volgende:
goede avond Fok!
Ja, maar ik snap het niet zo goed, wil gewoon FOK steunen maar moet je nu ook aanvinken wat je wilt.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:01 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik had na de kickoff ook een FOK! pimp abo genomen omdat ik danny een toffe kerel vind
Hihihi scherpe opmerking van je, wie weet gaan ze daar straks wel mee in zeequote:Op zaterdag 23 mei 2009 19:51 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Klopt en Adam is er met Yolanthe vandoor richting VSquote:Op zaterdag 23 mei 2009 19:59 schreef Toverheks het volgende:
Kijk voor het eerst weer naar het nos journaal straks, 26 dagen heeft de wereld stil gestaan hier, heb amper tv aan gehad.
Natuurlijk weet ik wel van J&Y dat J patricia paay heeft bezwangerd en daarom haar huwelijk is gestrand
Niet erg praktisch voor mij, heb daar een ban.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:02 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Hihihi scherpe opmerking van je, wie weet gaan ze daar straks wel mee in zee
Hoy die hayquote:Op zaterdag 23 mei 2009 19:48 schreef Toverheks het volgende:
Mis het wel een beetje.
Goedenavond allemaal
maar zover ik weet heeft niemand me er tussenuit gepikt hehequote:Op zaterdag 23 mei 2009 19:48 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Er zijn genoeg caps gemaakt tijdens het feest
Wat wil je precies weten?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:02 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ja, maar ik snap het niet zo goed, wil gewoon FOK steunen maar moet je nu ook aanvinken wat je wilt.
Beste optie: op hun site zelf!quote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:03 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Niet erg praktisch voor mij, heb daar een ban.
Oke, das ook uit de wereld, is gewoon de pot van de batteryen, dus geen snoep van VOL, waarom dat dan toen gepost is hier, een raadsel.quote:
NoLife, Golden Page en Kiekenkot ook. Om je te bescheuren.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:01 schreef 5thencounter het volgende:
Nou ja, ze stonden iig wél op de aftiteling... dus....
Dat is voor mij ook de rede,quote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:01 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik had na de kickoff ook een FOK! pimp abo genomen omdat ik danny een toffe kerel vind
Kiekenkot is gaaf!quote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:05 schreef beequeen het volgende:
[..]
NoLife, Golden Page en Kiekenkot ook. Om je te bescheuren.![]()
Vooral NL, met die fucking gratis streams.
Onderin staan optie`s met allemaal bedragen, maar kan je niet gewoon een bedrag overmaken dat je gewoon FOK steund of moet je van al die bedragen alles aanvinken en het apart overmakenquote:
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:01 schreef Danny het volgende:
[quote]124401 posts op FOK! vs 48080 op vol
Ik heb me wel ingelezen in Yolante vs Jan dat is toch wel smikkelen hoorquote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:01 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ja ben ik ook van plan, heb wel steeds de hele dag lekker gelezen op FOK, wat is het hier uitgebreid zeg je bent echt 24 uur per dag zoet hier
Hey Kaat en wat moet ik danquote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:06 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Kiekenkot is gaaf!Misschien is dat wel een leuke optie!
Goldenpage hoort daar ook gewoon. Daar streamlogden ze heel fanatiek, echt alles werd gelogd, en er waren dagelijks filmpjes te zien van belangrijke gebeurtenissenquote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:05 schreef beequeen het volgende:
[..]
NoLife, Golden Page en Kiekenkot ook. Om je te bescheuren.![]()
Vooral NL, met die fucking gratis streams.
Ja, ik ontdekten dat Topic hier over J&Y echt ik bescheurde me, wat een Humor.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:07 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ik heb me wel ingelezen in Yolante vs Jan dat is toch wel smikkelen hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |