quote:
Mee eensquote:Op zaterdag 23 mei 2009 14:53 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hoe zou dat nu komen?![]()
Maar het was helemaal tóp gisteren , superstreams
Nadat ik uiteraard struikelde waardoor Marielin haar biertje over zich heen kreeg.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 11:05 schreef Maanvis het volgende:
goeiesmorgens. Ben gisteren lekker wezen stappen, ging weg op het moment dat kopijkat marielin aan het feliciteren was
.
ik zal nu moeten afkicken.
Thanks, but no thanks.quote:
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 15:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nadat ik uiteraard struikelde waardoor Marielin haar biertje over zich heen kreeg.
nl en gp gaat het miet worden omdat je daar moet inloggen om er naar te kijkenquote:Op zaterdag 23 mei 2009 14:56 schreef 5thencounter het volgende:
Ik ook hier benieuwd naar welk ondersteunende platform de Bunker2 gaat.. even langs de forums.
Fok..Voelt zich belazert en Danny stopt ermee..
NL.. Heeft de boel verziekt ivm de gratis streamlink-oorlog..
GP.. Wil het klein houden, en meldt af..
VOL... Heb ik nog geen gegevens over...
Of gaan B&B een éigen platform opzetten om gezeik in de toekomst te vermijden....
Door een vergeten boobytrap-opdracht draadje natuurlijkquote:Op zaterdag 23 mei 2009 15:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nadat ik uiteraard struikelde waardoor Marielin haar biertje over zich heen kreeg.
laatste 2 bunker weken ben ik dr vrijwel niet geweest, sinds danny zn actie met jeroen hadi k al zo iets vanquote:Op zaterdag 23 mei 2009 14:14 schreef Susi het volgende:
[..]
Jij was er de laatste dagen al net zo vaak als ik zeker
Ai, nu ik ben naar een ander IP-adres verhuisd maar vond het eerlijk gezegd ook niet zo veel meer aan met de overheersing van mensen hier. Daarnaast waren de mensen niet dusdanig boeiend en de opdrachten ook niet boeiend genoeg imho.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 16:49 schreef Jimbo het volgende:
[..]
laatste 2 bunker weken ben ik dr vrijwel niet geweest, sinds danny zn actie met jeroen hadi k al zo iets vanach rot op ik heb geen zin meer in TBO
maarja , jammer dat zegewonnen heeft maar komt wel goed
bier !
Een streamerhand is gauw gevuld.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 17:59 schreef Disana het volgende:
Acht kussens en een emmer. Muziekje eronder. Wat wil je nog meer
Ik kan het me voorstellenquote:Op zaterdag 23 mei 2009 17:55 schreef BobbyRond het volgende:
Wel beeld, geen actie...
Hoi!
Heb me verslapen vanmorgen
héél misschien is er een optie 5...quote:Op zaterdag 23 mei 2009 14:56 schreef 5thencounter het volgende:
Ik ook hier benieuwd naar welk ondersteunende platform de Bunker2 gaat.. even langs de forums.
Fok..Voelt zich belazert en Danny stopt ermee..
NL.. Heeft de boel verziekt ivm de gratis streamlink-oorlog..
GP.. Wil het klein houden, en meldt af..
VOL... Heb ik nog geen gegevens over...
Of gaan B&B een éigen platform opzetten om gezeik in de toekomst te vermijden....
en hoe zat 't met je kater?quote:
Waarom ging je dan ook naar bed!?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 17:55 schreef BobbyRond het volgende:
Wel beeld, geen actie...
Hoi!
Heb me verslapen vanmorgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |