Het is weer keurig netjes!quote:Op zaterdag 23 mei 2009 10:20 schreef beequeen het volgende:
Morning all![]()
Leuk dat het hier nog even doorloopt. Heel wat gemist vannacht. De kelder ziet er weer (bijna) strak uit.
[ afbeelding ]
Dat zag ik ookquote:Op zaterdag 23 mei 2009 10:29 schreef Disana het volgende:
Goedemorgen afkickersIk zag Bart met ontbloot bovenlijf en slaperig hoofd door het beeld lopen.
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 10:32 schreef Toverheks het volgende:
Dus we kunnen nog steeds gluren bij de buren
Moggûh, dat heb ik dan net weer gemist.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 10:29 schreef Disana het volgende:
Goedemorgen afkickersIk zag Bart met ontbloot bovenlijf en slaperig hoofd door het beeld lopen.
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 10:36 schreef beequeen het volgende:
[..]
Moggûh, dat heb ik dan net weer gemist.![]()
Any hoe, tijd voor de boodschappen en dan de tuin in met dit mooie weer. Misschien tot later.
http://www.roelhofman.nl/quote:Op zaterdag 23 mei 2009 11:49 schreef Toverheks het volgende:
Is dat schilderij al verkocht, of moet dat nog komen die veiling.
wie zou er in godsnaam 4000 voor willen neerleggen? of ben ik nu negatiefquote:Op zaterdag 23 mei 2009 12:02 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
http://www.roelhofman.nl/
Bod staat nog steeds op 4000.- Gaat hem voor mij niet worden.....
Van mij mag het nog wel open blijven, om ideeën uit te wisselen voor TBO2, en een beetje af te kickenquote:Op zaterdag 23 mei 2009 12:21 schreef BONG4002 het volgende:
Blijft het subforum TBO trouwens nog een paar dagen open? Of gaat de boel vandaag dicht?
Bij voorgaande RLS series bleef het doorgaans nog een week open dus wmb is dat met TBO net zoquote:Op zaterdag 23 mei 2009 12:23 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Van mij mag het nog wel open blijven, om ideeën uit te wisselen voor TBO2, en een beetje af te kicken
Vandaag lijkt me niet nee. Een napraat-periode is altijd wel aanwezig als er een subforum dichtgaatquote:Op zaterdag 23 mei 2009 12:21 schreef BONG4002 het volgende:
Blijft het subforum TBO trouwens nog een paar dagen open? Of gaat de boel vandaag dicht?
Dat leek mij ook wel logisch jaquote:Op zaterdag 23 mei 2009 12:25 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Vandaag lijkt me niet nee. Een napraat-periode is altijd wel aanwezig als er een subforum dichtgaat.
Pietje, jij is liefquote:Op zaterdag 23 mei 2009 12:25 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Vandaag lijkt me niet nee. Een napraat-periode is altijd wel aanwezig als er een subforum dichtgaat.
Gelukkig PP, was al bang dat het cold turkey moestquote:Op zaterdag 23 mei 2009 12:25 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Werd haar afgeraden door Eline die, het afraden kreeg van haar zus, Dido .quote:Op zaterdag 23 mei 2009 12:27 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat leek mij ook wel logisch jaBen ook benieuwd wie van de ex-bewoners nog mee komt posten (denk aan een Marielin bijv)
Dido is een verstandige meid.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 13:11 schreef spapaars het volgende:
[..]
Werd haar afgeraden door Eline die, het afraden kreeg van haar zus, Dido .
vond dat nou juist weer een hele fijne actie van bram ...kon hem wel zoenen !quote:Op zaterdag 23 mei 2009 04:09 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Als ik Bram hoor dan denk ik altijd nog aan die sneaky motherfucker actie om ketchup in het bed van Brian te spuiten. Op basis van die ene actie mag ik hem niet. Ik weet het, 't is kort door de bocht, maar kan er verder ook niets aan doen.
Ik vond het ook een sneak. Beetje een tokkie-aktie voor een volwassen vent nog wel.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 04:09 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Als ik Bram hoor dan denk ik altijd nog aan die sneaky motherfucker actie om ketchup in het bed van Brian te spuiten. Op basis van die ene actie mag ik hem niet. Ik weet het, 't is kort door de bocht, maar kan er verder ook niets aan doen.
Dat gebeurde tijdens het trouwen deel 1 ) deel 2. .quote:Op zaterdag 23 mei 2009 13:23 schreef mevrouwdebok het volgende:
[..]
vond dat nou juist weer een hele fijne actie van bram ...kon hem wel zoenen !
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 10:12 schreef Marrije het volgende:
Waar is het liedje van Peter te downloaden? Kan het niet vinden op youtube
Daarom, zal geen feest zijn om dat allemaal te lezen.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 13:23 schreef spapaars het volgende:
[..]
Misschien wel, de kritiek hier is niet altijd opbouwend, het is meer afzeiken.
Marielinquote:Op zaterdag 23 mei 2009 13:44 schreef Jimbo het volgende:
dus snelle samenvatting. Wie heeft er gewonnen?
Laat me raden. Danny had wat geld over?quote:
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 14:11 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Laat me raden. Danny had wat geld over?
o jeetje ... blijft er dan nog wel wat over? aangezien haar vader ook nog iets van 2 terug kreeg en dat zal vast geen 200 euro zijnquote:Op zaterdag 23 mei 2009 14:14 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Excellent guess
Maar ook de familie blijkt duizenden euro's geīnvesteerd te hebben in deze pyrrhusoverwinning.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |