Verpulveren!quote:Op zaterdag 23 mei 2009 04:04 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Volgens mij niet... Om de een of andere reden stel ik me een soortgelijk effect voor als wanneer je een regenworm doorhakt, de twee delen blijven gewoon bewegen.
Ja, en dat ie dan in de doodskist naar buiten gedragen wordt.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 04:03 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Zou hij niet gewoon dood kunnen ?
Amber vindt dat iig niet, begreep ik eerder vanavond.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 04:07 schreef Kinga het volgende:
Ben ik de enige die Bram een vrij onsympathieke kop vind hebben?
Dat mag dan rustig "Kut" genoemd wordenquote:Op zaterdag 23 mei 2009 04:04 schreef FuTilE het volgende:
Volgens mij niet... Om de een of andere reden stel ik me een soortgelijk effect voor als wanneer je een regenworm doorhakt, de twee delen blijven gewoon bewegen.
Als ik Bram hoor dan denk ik altijd nog aan die sneaky motherfucker actie om ketchup in het bed van Brian te spuiten. Op basis van die ene actie mag ik hem niet. Ik weet het, 't is kort door de bocht, maar kan er verder ook niets aan doen.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 04:07 schreef Kinga het volgende:
Ben ik de enige die Bram een vrij onsympathieke kop vind hebben?
nee hoor ik lees rustig meequote:Op zaterdag 23 mei 2009 04:05 schreef ruudpuntenel het volgende:
Veel COSsers al naar bed (veel gemist)
[ afbeelding ]
Hier verder?
Grappig, dat vond ik juist een leuke actie.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 04:09 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Als ik Bram hoor dan denk ik altijd nog aan die sneaky motherfucker actie om ketchup in het bed van Brian te spuiten. Op basis van die ene actie mag ik hem niet. Ik weet het, 't is kort door de bocht, maar kan er verder ook niets aan doen.
Niks lelijks nou over Amber hèquote:Op zaterdag 23 mei 2009 04:07 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Amber vindt dat iig niet, begreep ik eerder vanavond.
Ja, met jou velen, maar ik vond het een bemoeienis met een spel waar hij totaal niets mee te maken had.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 04:10 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Grappig, dat vond ik juist een leuke actie.
Hahaha ja daar leek het verdomd veel op... hij wou niet echt....quote:
Nou, Brian liet z'n broertje/moeder ook heel wat klussen opknappen. Denk eens aan de bedreigingen van dat broertje .....quote:Op zaterdag 23 mei 2009 04:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, met jou velen, maar ik vond het een bemoeienis met een spel waar hij totaal niets mee te maken had.
Ja, dat waren nog eens tijden....quote:Op zaterdag 23 mei 2009 04:13 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Nou, Brian liet z'n broertje/moeder ook heel wat klussen opknappen. Denk eens aan de bedreigingen van dat broertje .....
Ze is erg mooi idd.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 04:10 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Niks lelijks nou over Amber hèIk was zo blij dat ik haar weer terugzag
Zo denk ik er ook over en foutjes maken mag in het begin, er zal gerust geleerd zijn.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 04:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
En toch, al met al, een leuk concept voor die acht euro![]()
ik ben al die fouten, groot en klein nu al bijna vergeten
Die fouten zijn niet zo erg, ze moeten alleen leren er mee om te gaan als ze er op gewezen worden.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 04:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
En toch, al met al, een leuk concept voor die acht euro![]()
ik ben al die fouten, groot en klein nu al bijna vergeten
Nee die heb ik al vanaf een uur of 12 niet meer gezienquote:Op zaterdag 23 mei 2009 04:08 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Is dat Dementor op de hoek van de bank ?
Dat ai guiseppe.. daar heb ik de nachtdiensten mee gedraait..quote:Op zaterdag 23 mei 2009 04:10 schreef Eg_Wel het volgende:
Haha ik schakel net in, maar wie is die bril met dat rooie shirtje en die bunkerhelm op? Enthousiast is ie wel!
Mee eensquote:Op zaterdag 23 mei 2009 04:16 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Die fouten zijn niet zo erg, ze moeten alleen leren er mee om te gaan als ze er op gewezen worden.
Ja, ik steek nog 'n pilsje op en trek nog 'n sigaret open, maar dan is het afgelopenquote:Op zaterdag 23 mei 2009 04:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ja, ik ga ook pitten, slapers trusten, wakers, veel plezier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |