FUCK YOUquote:
Put your bones up... put your bones up... It´s purgatory!quote:Op zaterdag 23 mei 2009 03:25 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ja, en dan roept hij naar de kist "Put your hands up in the air"
Ik hoop daar nog wel op, al ziet het er nu niet naar uit dat het weer pittig mag wordenquote:Op zaterdag 23 mei 2009 03:26 schreef Stefan het volgende:
Zeg ik hou t voor gezien, Peter blehrt wel even door,
Have fun
Doet er niet toe.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 03:26 schreef Kinga het volgende:
Hoe zit het nou met Dido en Roel? Verloofd/getrouwd?
Zou best kunnen... Sensation Black met MC Paulusmaquote:Op zaterdag 23 mei 2009 03:28 schreef Kinga het volgende:
En hebben ze nou serieus een Sensation Black cd erin geduwd?
Hier ookquote:Op zaterdag 23 mei 2009 03:25 schreef Rica het volgende:
Ik wordt gek van dat gekraak.
Zal nuninga wel zijn
goeie morgenquote:Op zaterdag 23 mei 2009 03:30 schreef cobain1994 het volgende:
http://wmsext.mobillion.nl/Steenuil-buiten
http://wmsext.mobillion.nl/Steenuil-binnen
Mogguh..Voor de cold turkey verschijnselen..
Die heeft de rekening gezienquote:Op zaterdag 23 mei 2009 03:33 schreef FuTilE het volgende:
Marielin is trouwens al lang naar huis, zo te zien...
Kijk ik regelmatig, leuk om te zien!quote:Op zaterdag 23 mei 2009 03:30 schreef cobain1994 het volgende:
http://wmsext.mobillion.nl/Steenuil-buiten
http://wmsext.mobillion.nl/Steenuil-binnen
Mogguh..Voor de cold turkey verschijnselen..
Klinkt eerder als enorme overstuur van de lage tonen...quote:Op zaterdag 23 mei 2009 03:31 schreef ruudpuntenel het volgende:
Niet de batterijen van de zangert zijn leeg maar van de bunkert
BARTBatterijen wisselen
Om even een DGK termpje te gebruiken: die laat zich nu waarschijnlijk "uit elkaar trekken". Maar uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor het hedenquote:Op zaterdag 23 mei 2009 03:33 schreef FuTilE het volgende:
Die is haar centen aan het tellen met de levensmiddelencatalogus van de Makro in de hand...quote:
Ze staat waarschijnlijk bij de sigarettenautomaat om de hoek te paffenquote:Op zaterdag 23 mei 2009 03:33 schreef FuTilE het volgende:
Gelukkig welquote:Op zaterdag 23 mei 2009 03:33 schreef FuTilE het volgende:
Whatever, ben er geen liefhebber van.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 03:34 schreef akveor het volgende:
[..]
Klinkt eerder als enorme overstuur van de lage tonen...
Ah, je bent er nog gewoon?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 03:37 schreef BobbyRond het volgende:
Ik ben echt in staat om nu te bellen naar The Bunker voor dat gekraak...
En dat ze Peter z'n microfoon moeten afpakken.
Mag je wel zeggen maar heb jij enig idee hoelang dit nog doorgaat? Volgens mij schopt Bart de hele meute zo de tent uit en is het einde streams.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 03:37 schreef BobbyRond het volgende:
die term gebruikte ik al jaren voor DGKquote:Op zaterdag 23 mei 2009 03:36 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Om even een DGK termpje te gebruiken: die laat zich nu waarschijnlijk "uit elkaar trekken". Maar uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor het heden
DOEN!!!quote:Op zaterdag 23 mei 2009 03:37 schreef BobbyRond het volgende:
Geen idee, heb B & B al een tijdje niet meer gezien op de stream, dus weet niet of zij slapen?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 03:38 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Mag je wel zeggen maar heb jij enig idee hoelang dit nog doorgaat? Volgens mij schopt Bart de hele meute zo de tent uit en is het einde streams.
Je wordt er nu uitgeroepen!quote:Op zaterdag 23 mei 2009 03:40 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Geen idee, heb B & B al een tijdje niet meer gezien op de stream, dus weet niet of zij slapen?
Ik ben alweer een uurtje of anderhalf in m'n bedje
Ik moet om 7 uur (over 3 uurtjes) dus weer op m'n werk staanquote:Op zaterdag 23 mei 2009 03:38 schreef Sjet het volgende:
[..]
DOEN!!!![]()
![]()
Waarom ben jij daar niet meer trouwens?
dat is wel heel lang geleden en kan me die tijd niet meer naar voren halenquote:Op zaterdag 23 mei 2009 03:40 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]Kleuterschool begon je ermee hoorde ik van zeggen!
Ik heb met hem de afgelopen nacht gedraaid, hij is de man van het geluid. Als hij achter de knoppen zat, was er geen *knerk* *knerk* *knerk* geweestquote:
Whoei...... en dan slaap je nog niet.....quote:Op zaterdag 23 mei 2009 03:42 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Ik moet om 7 uur (over 3 uurtjes) dus weer op m'n werk staan
Media Markt, ik ben toch niet gek...
Bel hem even dan. Dit is echt een kutgeluidquote:Op zaterdag 23 mei 2009 03:46 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Ik heb met hem de afgelopen nacht gedraaid, hij is de man van het geluid. Als hij achter de knoppen zat, was er geen *knerk* *knerk* *knerk* geweest
Ik zal ze voor je op de boodschappenlijst zettenquote:
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 03:52 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik zal ze voor je op de boodschappenlijst zettenMaar of ze dan aankomen kan ik niet garanderen
Hij zal wel ingehuurd zijn voor een Kuijken transportjequote:Op zaterdag 23 mei 2009 03:49 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Roel is een mobiele ijslolly met oren!
Oké, zal mijn best doen haha! Denk met al die sirene's dat het zo over is.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 03:55 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Misschien voor TBO2 ;]
Komop, nog ff doorposten, dan zitten we in #298.. De rest gaat in de rest van de dag nog wel vol.
Waar zou Bob de Streamer vandaag komen?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 03:54 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Bob de streamer heeft een T-shirt aan van de vorige keer dat hij buiten was geweest!
Ik heb net een vol pakje halfzware Van Nelle gevonden. Zo te zien heeft er wel een muis aan geknaagd en mogelijk eroverheen gepist, maar hey... Roken is roken!quote:Op zaterdag 23 mei 2009 03:56 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
Allways hide een pakkie zware shag voor noodgevallen..
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 03:59 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Ik heb net een vol pakje halfzware Van Nelle gevonden. Zo te zien heeft er wel een muis aan geknaagd en mogelijk eroverheen gepist, maar hey... Roken is roken!
Zou hij niet gewoon dood kunnen ?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 04:00 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Kan nou niemand even die microfoon in z'n strot duwen ?
Volgens mij niet... Om de een of andere reden stel ik me een soortgelijk effect voor als wanneer je een regenworm doorhakt, de twee delen blijven gewoon bewegen.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 04:03 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Zou hij niet gewoon dood kunnen ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |