Da's Anouk, de vriendin van Peter...quote:Op zaterdag 23 mei 2009 02:30 schreef Peter6000 het volgende:
Is die blonde vrouw bij Peter nu CC?
Ooh.. de inwonende "ex"quote:Op zaterdag 23 mei 2009 02:32 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Da's Anouk, de vriendin van Peter...
Je was drionken hequote:Op zaterdag 23 mei 2009 02:32 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Da's Anouk, de vriendin van Peter...
Ik neem hier meer dan genoegen meequote:Op zaterdag 23 mei 2009 02:27 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Heel goed plan!
Wel gaaf dat we nog streamen alleen je verstaat er geen woord van.
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 02:29 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Dat heb ik afgelopen nacht ontdekt toen ik de nacht-regie deed
Toffe gast, ontmoet tijdens de kickoff van bb 6 en echt een leuke gozer!quote:Op zaterdag 23 mei 2009 02:35 schreef FuTilE het volgende:
Die Roel is trouwens wel een überdroogkloot ;]
Nou niet iedereen, hij was positief over Eline tegen Didoquote:Op zaterdag 23 mei 2009 02:36 schreef Stefan het volgende:
Bobby, JE RODDELT TEVEEL![]()
Men je was IEDEREEN aan het afzeiken op camera
Ik vind Roel ook leuk!quote:Op zaterdag 23 mei 2009 02:38 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Toffe gast, ontmoet tijdens de kickoff van bb 6 en echt een leuke gozer!
Viel mij 100% mee.
Ja, dat lijkt mij ook wel... Ik word ook niet altijd wild op feestjes, maar hij maakt er wel een sport van ;]quote:Op zaterdag 23 mei 2009 02:38 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Toffe gast, ontmoet tijdens de kickoff van bb 6 en echt een leuke gozer!
Viel mij 100% mee.
Again I say, ik ben wie ik ben... Heb nu echt kak aan wat de streamer van me denkt, nu toch niets meer te winnenquote:Op zaterdag 23 mei 2009 02:36 schreef Stefan het volgende:
Bobby, JE RODDELT TEVEEL![]()
Men je was IEDEREEN aan het afzeiken op camera
Moet ik ze echt allemaal benoemen?quote:
Da's Bob de Streamer!quote:Op zaterdag 23 mei 2009 02:40 schreef FuTilE het volgende:
Hahaha... die gast met dat brilletje en het witte t-shirt, is dat Gert?
Oh, mag ik even namens alle streamers spreken dat we niet allemaal zo zijn, dan?quote:
Bob, die was toch het neukertje van CopyCatquote:Op zaterdag 23 mei 2009 02:40 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Bril probeert zijn tong bij Eline in haar oor te steken,,
Tijdens bb5 was hij niet mijn favo maar toen ik hem sprak gewoon toffe gast, ja lekker droog maar ook heel aardig en humor.quote:
quote:
De kooi? Heb ik wat gemist? Hij is BB5...quote:Op zaterdag 23 mei 2009 02:43 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Tijdens de kooi was hij niet mijn favo maar toen ik hem sprak gewoon toffe gast, ja lekker droog maar ook heel aardig en humor.
Lekker tegendraads is die gast en zijn humor mag ik ookquote:Op zaterdag 23 mei 2009 02:43 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Tijdens de kooi was hij niet mijn favo maar toen ik hem sprak gewoon toffe gast, ja lekker droog maar ook heel aardig en humor.
Heh? Hoe oud is hij?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 02:44 schreef BobbyRond het volgende:
Gert is degene met de Springfield trui, nu in gesprek met Dido
Zo hadden we er nog een: een likkende collie, maar die werd er uit geflikkerd toen hij Amanda probeerde te likken.quote:
FOK!gert?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 02:44 schreef BobbyRond het volgende:
Oeps, haha, ja natuurlijk BB5, eeeeeeeeh foutje mijnerzijds.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 02:44 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
De kooi? Heb ik wat gemist? Hij is BB5...
Oh ja, dat was ook prachtig, die gast die naar dat DGK-feest gingquote:Op zaterdag 23 mei 2009 02:45 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Zo hadden we er nog een: een likkende collie, maar die werd er uit geflikkerd toen hij Amanda probeerde te likken.
Bij de weg, Roel was een BBer en geen DGKerquote:Op zaterdag 23 mei 2009 02:43 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 02:45 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Eline kan het goed vinden met BunkerCrewKrul
Die valt me dan weer 100% mee.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 02:44 schreef BobbyRond het volgende:
Jahaaaaaaaa, was een stom foutje van mij, mag om kwart voor driequote:Op zaterdag 23 mei 2009 02:47 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Bij de weg, Roel was een BBer en geen DGKer
Dat viel mij ook al opquote:Op zaterdag 23 mei 2009 02:45 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Eline kan het goed vinden met BunkerCrewKrul
Haha, geeeeeeen ideequote:Op zaterdag 23 mei 2009 02:47 schreef FuTilE het volgende:
Nou, wie springt er op Eline vanavond?...
Doe es een gok, Bobby!
Streamer-Bob?
Zie je hoe ze er omheen begon te kijken... zoekend naar iets om weg te lopen... en voila!quote:
Hoe ben je thuisgekomen?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 02:48 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Geeeeeeeen idee
Ik lig weer in m'n bedje in Den Haag
Heerlijk
Ik wist wat je bedoelde en daar gaat het omquote:Op zaterdag 23 mei 2009 02:46 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Oeps, haha, ja natuurlijk BB5, eeeeeeeeh foutje mijnerzijds.
Ik zag 90 mensen op de streams.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 02:50 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
M'n pa was ook op de streams, heb je die gezien? Die heeft me een lift naar huis gegeven.
Jeroen kon zich niets meer herinneren van de beelden en vond de hele avond van het kopstootje tegen de home-trainer, tot het poepen op de doodskist tot the Amber-incident allemaal super-embarrassing natuurlijk, maar Amber heeft het hem vergeven en all is well...quote:Op zaterdag 23 mei 2009 02:50 schreef Stefan het volgende:
Bobby, hoe heeft Jeroen gereageerd op de beelden met Amber?
Bob en Renate lijkt me een ideale combiquote:Op zaterdag 23 mei 2009 02:49 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Zie je hoe ze er omheen begon te kijken... zoekend naar iets om weg te lopen... en voila!
Als ik ooit iets giga heb gevolgd is het bb5 wel haha, dus ff een miskleun, zal het door de tijd komen, vast wel!quote:Op zaterdag 23 mei 2009 02:49 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ik wist wat je bedoelde en daar gaat het om
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 02:52 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Jeroen kon zich niets meer herinneren van de beelden en vond de hele avond van het kopstootje tegen de home-trainer, tot het poepen op de doodskist tot the Amber-incident allemaal super-embarrassing natuurlijk, maar Amber heeft het hem vergeven en all is well...
Amber is een topper!quote:Op zaterdag 23 mei 2009 02:52 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Jeroen kon zich niets meer herinneren van de beelden en vond de hele avond van het kopstootje tegen de home-trainer, tot het poepen op de doodskist tot the Amber-incident allemaal super-embarrassing natuurlijk, maar Amber heeft het hem vergeven en all is well...
So what, ik vermaak mij prima..............oef, te snel, gaat zingen!quote:Op zaterdag 23 mei 2009 02:54 schreef BobbyRond het volgende:
Wie doet er in godsnaam nu regie?!?!
Is er een onbekende naar binnen gelopen die zag dat alles onbemand is ofsow?!?!?!
Van mij mag je fouten maken, zolang gewoon gezellig blijft mee kletsten vind ik alles bestquote:Op zaterdag 23 mei 2009 02:52 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Als ik ooit iets giga heb gevolgd is het bb5 wel haha, dus ff een miskleun, zal het door de tijd komen, vast wel!
En dus zal ik er nog wel meer maken want zolang er streams zijn blijf ik op.
Mogge!quote:
Huub kan het echt wel beter dan dit. Hij ging overigens al heel snel naar huis.quote:
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 03:00 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Mogge!![]()
Yep, gaaf he!
Afterparty.![]()
Gekkenhuis en teringzooi zeg maar.
We mogen Vlemmix ook wel bedanken dat hij aan dit heeft meegewerkt.
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 02:59 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Wat zullen er morgen een paar balen dat ze de streams hebben uitgezet!![]()
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 02:59 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Wat zullen er morgen een paar balen dat ze de streams hebben uitgezet!![]()
Eerder las ik iets van 30 of 35 dagen nog.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 03:01 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Huub kan het echt wel beter dan dit. Hij ging overigens al heel snel naar huis.
Weet iemand hoe lang Claire nog moet, die had een flinke buik!
Yep!quote:Op zaterdag 23 mei 2009 03:03 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Marilin is nog niet weg... of ze bouwen een feestje !
Ik niet, ik vond het veel beter met die teringherrie en die rookquote:Op zaterdag 23 mei 2009 03:04 schreef ruudpuntenel het volgende:
Blij dat die rook nu weg is![]()
[ afbeelding ]
Die met die negerinquote:
Die witte sweater...quote:Op zaterdag 23 mei 2009 03:04 schreef Kinga het volgende:
Verdomd, is dit de darkside van Pim? Dat ik dit nog mag meemaken
En welke is Gert dan?
Witte Springfield truiquote:Op zaterdag 23 mei 2009 03:05 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Dat zit ik me dus ook de hele tijd af te vragen.
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 03:05 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Dat zit ik me dus ook de hele tijd af te vragen.
Kans op gewenste "ongeziene" intimiteiten was dan wel groter. Bedoel je dat?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 03:05 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Ik niet, ik vond het veel beter met die teringherrie en die rook
Gert is Jeroen aan het Mind-fucken!quote:Op zaterdag 23 mei 2009 03:07 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Die met die witte Springfield trui, die de vrouw van Jeroen aan het versieren is. Hoewel ik me dat eigenlijk ook weer niet kan voorstellen.
Nee joh zo zie je veel meerquote:Op zaterdag 23 mei 2009 03:05 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Ik niet, ik vond het veel beter met die teringherrie en die rook
Nee, ik hou gewoon wel van teringherrie en rookquote:Op zaterdag 23 mei 2009 03:07 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Kans op gewenste ongeziene intimiteiten was dan wel groter. Bedoel je dat?
Ja, veel meer fucken is het niet. Hoewel ze toch echt fuck-me schoenen aan heeftquote:Op zaterdag 23 mei 2009 03:08 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Gert is Jeroen aan het Mind-fucken!
Oog voor detail!quote:Op zaterdag 23 mei 2009 03:10 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ja, veel meer fucken is het niet. Hoewel ze toch echt fuck-me schoenen aan heeft
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 03:13 schreef Stefan het volgende:
Peter staat op bekend terein. Zingen voor 3 dronken mensen en een paardekop
dat heeft nu wel lang genoeg geduurdquote:Op zaterdag 23 mei 2009 03:16 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Bepaald niet mijn muziek, vreselijk zelfs! Maar oké, hij heeft ff zijn momentje.
Bobquote:
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 03:17 schreef dotfan het volgende:
Handjes in de lucht... ik wil handjes zien... waar zijn die handjes
Wou t net roepen. Randdebiel met zn handjes en zn heeeee hoooooquote:
MC Uitvaartzorg...quote:Op zaterdag 23 mei 2009 03:20 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Zit Peter nu nog steeds door die microfoon te bleren?
MC Nuningaquote:Op zaterdag 23 mei 2009 03:20 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Zit Peter nu nog steeds door die microfoon te bleren?
De isoleer in met die ventquote:Op zaterdag 23 mei 2009 03:21 schreef evaxsis het volgende:
Jee die Peter mag hij naar huis toe alsjeblieft
Ze had zich beter bij haar eigen knopje gehoudenquote:
dank jequote:Op zaterdag 23 mei 2009 03:23 schreef snetje het volgende:
en Mip is er ook nog![]()
oh kutjes ... half 4 alweer![]()
veel plezier nog
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 03:23 schreef FuTilE het volgende:
Is dit Peter?
Zou die dat ook doen tijdens uitvaarten?
What do you say to the corpse?.... What do you say to the corpse?.... Heeeeeeeeeey....
Benieuwd wie Bob vanavond gaat layen... Waarschijnlijk die indiaan van een paar topics terug.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 03:23 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Ah! Daar kwam Bob weer even voorbij!
Burn motherfucker, heyo nanenana, burn in hellquote:Op zaterdag 23 mei 2009 03:23 schreef FuTilE het volgende:
Is dit Peter?
What do you say to the corpse?.... What do you say to the corpse?.... Heeeeeeeeeey....
Ja, en dan roept hij naar de kist "Put your hands up in the air"quote:Op zaterdag 23 mei 2009 03:23 schreef FuTilE het volgende:
Is dit Peter?
What you say to the DJ? Heeeeeeeééé! Hooooooo!! Put your hands up in the air!!quote:Op zaterdag 23 mei 2009 03:26 schreef Stefan het volgende:
Zeg ik hou t voor gezien, Peter blehrt wel even door,
Have fun
FUCK YOUquote:
Put your bones up... put your bones up... It´s purgatory!quote:Op zaterdag 23 mei 2009 03:25 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ja, en dan roept hij naar de kist "Put your hands up in the air"
Ik hoop daar nog wel op, al ziet het er nu niet naar uit dat het weer pittig mag wordenquote:Op zaterdag 23 mei 2009 03:26 schreef Stefan het volgende:
Zeg ik hou t voor gezien, Peter blehrt wel even door,
Have fun
Doet er niet toe.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 03:26 schreef Kinga het volgende:
Hoe zit het nou met Dido en Roel? Verloofd/getrouwd?
Zou best kunnen... Sensation Black met MC Paulusmaquote:Op zaterdag 23 mei 2009 03:28 schreef Kinga het volgende:
En hebben ze nou serieus een Sensation Black cd erin geduwd?
Hier ookquote:Op zaterdag 23 mei 2009 03:25 schreef Rica het volgende:
Ik wordt gek van dat gekraak.
Zal nuninga wel zijn
goeie morgenquote:Op zaterdag 23 mei 2009 03:30 schreef cobain1994 het volgende:
http://wmsext.mobillion.nl/Steenuil-buiten
http://wmsext.mobillion.nl/Steenuil-binnen
Mogguh..Voor de cold turkey verschijnselen..
Die heeft de rekening gezienquote:Op zaterdag 23 mei 2009 03:33 schreef FuTilE het volgende:
Marielin is trouwens al lang naar huis, zo te zien...
Kijk ik regelmatig, leuk om te zien!quote:Op zaterdag 23 mei 2009 03:30 schreef cobain1994 het volgende:
http://wmsext.mobillion.nl/Steenuil-buiten
http://wmsext.mobillion.nl/Steenuil-binnen
Mogguh..Voor de cold turkey verschijnselen..
Klinkt eerder als enorme overstuur van de lage tonen...quote:Op zaterdag 23 mei 2009 03:31 schreef ruudpuntenel het volgende:
Niet de batterijen van de zangert zijn leeg maar van de bunkert
BARTBatterijen wisselen
Om even een DGK termpje te gebruiken: die laat zich nu waarschijnlijk "uit elkaar trekken". Maar uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor het hedenquote:Op zaterdag 23 mei 2009 03:33 schreef FuTilE het volgende:
Die is haar centen aan het tellen met de levensmiddelencatalogus van de Makro in de hand...quote:
Ze staat waarschijnlijk bij de sigarettenautomaat om de hoek te paffenquote:Op zaterdag 23 mei 2009 03:33 schreef FuTilE het volgende:
Gelukkig welquote:Op zaterdag 23 mei 2009 03:33 schreef FuTilE het volgende:
Whatever, ben er geen liefhebber van.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 03:34 schreef akveor het volgende:
[..]
Klinkt eerder als enorme overstuur van de lage tonen...
Ah, je bent er nog gewoon?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 03:37 schreef BobbyRond het volgende:
Ik ben echt in staat om nu te bellen naar The Bunker voor dat gekraak...
En dat ze Peter z'n microfoon moeten afpakken.
Mag je wel zeggen maar heb jij enig idee hoelang dit nog doorgaat? Volgens mij schopt Bart de hele meute zo de tent uit en is het einde streams.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 03:37 schreef BobbyRond het volgende:
die term gebruikte ik al jaren voor DGKquote:Op zaterdag 23 mei 2009 03:36 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Om even een DGK termpje te gebruiken: die laat zich nu waarschijnlijk "uit elkaar trekken". Maar uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor het heden
DOEN!!!quote:Op zaterdag 23 mei 2009 03:37 schreef BobbyRond het volgende:
Geen idee, heb B & B al een tijdje niet meer gezien op de stream, dus weet niet of zij slapen?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 03:38 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Mag je wel zeggen maar heb jij enig idee hoelang dit nog doorgaat? Volgens mij schopt Bart de hele meute zo de tent uit en is het einde streams.
Je wordt er nu uitgeroepen!quote:Op zaterdag 23 mei 2009 03:40 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Geen idee, heb B & B al een tijdje niet meer gezien op de stream, dus weet niet of zij slapen?
Ik ben alweer een uurtje of anderhalf in m'n bedje
Ik moet om 7 uur (over 3 uurtjes) dus weer op m'n werk staanquote:Op zaterdag 23 mei 2009 03:38 schreef Sjet het volgende:
[..]
DOEN!!!![]()
![]()
Waarom ben jij daar niet meer trouwens?
dat is wel heel lang geleden en kan me die tijd niet meer naar voren halenquote:Op zaterdag 23 mei 2009 03:40 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]Kleuterschool begon je ermee hoorde ik van zeggen!
Ik heb met hem de afgelopen nacht gedraaid, hij is de man van het geluid. Als hij achter de knoppen zat, was er geen *knerk* *knerk* *knerk* geweestquote:
Whoei...... en dan slaap je nog niet.....quote:Op zaterdag 23 mei 2009 03:42 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Ik moet om 7 uur (over 3 uurtjes) dus weer op m'n werk staan
Media Markt, ik ben toch niet gek...
Bel hem even dan. Dit is echt een kutgeluidquote:Op zaterdag 23 mei 2009 03:46 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Ik heb met hem de afgelopen nacht gedraaid, hij is de man van het geluid. Als hij achter de knoppen zat, was er geen *knerk* *knerk* *knerk* geweest
Ik zal ze voor je op de boodschappenlijst zettenquote:
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 03:52 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik zal ze voor je op de boodschappenlijst zettenMaar of ze dan aankomen kan ik niet garanderen
Hij zal wel ingehuurd zijn voor een Kuijken transportjequote:Op zaterdag 23 mei 2009 03:49 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Roel is een mobiele ijslolly met oren!
Oké, zal mijn best doen haha! Denk met al die sirene's dat het zo over is.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 03:55 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Misschien voor TBO2 ;]
Komop, nog ff doorposten, dan zitten we in #298.. De rest gaat in de rest van de dag nog wel vol.
Waar zou Bob de Streamer vandaag komen?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 03:54 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Bob de streamer heeft een T-shirt aan van de vorige keer dat hij buiten was geweest!
Ik heb net een vol pakje halfzware Van Nelle gevonden. Zo te zien heeft er wel een muis aan geknaagd en mogelijk eroverheen gepist, maar hey... Roken is roken!quote:Op zaterdag 23 mei 2009 03:56 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
Allways hide een pakkie zware shag voor noodgevallen..
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 03:59 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Ik heb net een vol pakje halfzware Van Nelle gevonden. Zo te zien heeft er wel een muis aan geknaagd en mogelijk eroverheen gepist, maar hey... Roken is roken!
Zou hij niet gewoon dood kunnen ?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 04:00 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Kan nou niemand even die microfoon in z'n strot duwen ?
Volgens mij niet... Om de een of andere reden stel ik me een soortgelijk effect voor als wanneer je een regenworm doorhakt, de twee delen blijven gewoon bewegen.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 04:03 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Zou hij niet gewoon dood kunnen ?
Maar al te graag maar volgens mij licht alles boven al op een oorquote:Op zaterdag 23 mei 2009 04:00 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Kan nou niemand even die microfoon in z'n strot duwen ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |