Haha, geeeeeeen ideequote:Op zaterdag 23 mei 2009 02:47 schreef FuTilE het volgende:
Nou, wie springt er op Eline vanavond?...
Doe es een gok, Bobby!
Streamer-Bob?
Zie je hoe ze er omheen begon te kijken... zoekend naar iets om weg te lopen... en voila!quote:
Hoe ben je thuisgekomen?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 02:48 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Geeeeeeeen idee
Ik lig weer in m'n bedje in Den Haag
Heerlijk
Ik wist wat je bedoelde en daar gaat het omquote:Op zaterdag 23 mei 2009 02:46 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Oeps, haha, ja natuurlijk BB5, eeeeeeeeh foutje mijnerzijds.
Ik zag 90 mensen op de streams.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 02:50 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
M'n pa was ook op de streams, heb je die gezien? Die heeft me een lift naar huis gegeven.
Jeroen kon zich niets meer herinneren van de beelden en vond de hele avond van het kopstootje tegen de home-trainer, tot het poepen op de doodskist tot the Amber-incident allemaal super-embarrassing natuurlijk, maar Amber heeft het hem vergeven en all is well...quote:Op zaterdag 23 mei 2009 02:50 schreef Stefan het volgende:
Bobby, hoe heeft Jeroen gereageerd op de beelden met Amber?
Bob en Renate lijkt me een ideale combiquote:Op zaterdag 23 mei 2009 02:49 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Zie je hoe ze er omheen begon te kijken... zoekend naar iets om weg te lopen... en voila!
Als ik ooit iets giga heb gevolgd is het bb5 wel haha, dus ff een miskleun, zal het door de tijd komen, vast wel!quote:Op zaterdag 23 mei 2009 02:49 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ik wist wat je bedoelde en daar gaat het om
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 02:52 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Jeroen kon zich niets meer herinneren van de beelden en vond de hele avond van het kopstootje tegen de home-trainer, tot het poepen op de doodskist tot the Amber-incident allemaal super-embarrassing natuurlijk, maar Amber heeft het hem vergeven en all is well...
Amber is een topper!quote:Op zaterdag 23 mei 2009 02:52 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Jeroen kon zich niets meer herinneren van de beelden en vond de hele avond van het kopstootje tegen de home-trainer, tot het poepen op de doodskist tot the Amber-incident allemaal super-embarrassing natuurlijk, maar Amber heeft het hem vergeven en all is well...
So what, ik vermaak mij prima..............oef, te snel, gaat zingen!quote:Op zaterdag 23 mei 2009 02:54 schreef BobbyRond het volgende:
Wie doet er in godsnaam nu regie?!?!
Is er een onbekende naar binnen gelopen die zag dat alles onbemand is ofsow?!?!?!
Van mij mag je fouten maken, zolang gewoon gezellig blijft mee kletsten vind ik alles bestquote:Op zaterdag 23 mei 2009 02:52 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Als ik ooit iets giga heb gevolgd is het bb5 wel haha, dus ff een miskleun, zal het door de tijd komen, vast wel!
En dus zal ik er nog wel meer maken want zolang er streams zijn blijf ik op.
Mogge!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |