Doet mij denken aan een zekere Egbert maar ik doe nog ff mee.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 04:18 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ja, ik steek nog 'n pilsje op en trek nog 'n sigaret open, maar dan is het afgelopen
Nogal he! Enige wat nu denk ik opgeruimd wordt is de muziekapparatuur en dan is het einde oefening.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 04:24 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Wat een puinzooi zeg ! Gert loopt nog een beetje verdwaasd rond.
Misschien om het afkicken wat makkelijker te maken?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 04:30 schreef BobbyRond het volgende:
TBO-site:
22-05-09 21:23
Marielin heeft The Bunker Online I gewonnen.
Het is vanaf nu mogelijk nogmaals een stem uit te brengen op alle Overlevers.
Deze stemming heeft verder geen invloed op het spel.
Wat is het nut hiervan? De gekochte credits nog opmaken?
Nee hoor, je mag er nog gewoon bijkopen als je dat wiltquote:Op zaterdag 23 mei 2009 04:30 schreef BobbyRond het volgende:
<knip>
Wat is het nut hiervan? De gekochte credits nog opmaken?
Ik zie jou liever achter het mengpaneel.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 04:28 schreef BobbyRond het volgende:
http://www.thebunkeronline.tv/controlpanel
Jullie kunnen weer op mij stemmen!
Jah, maar dat vond ik niet nodig, het ging niet bewust... De bedoeling was geen full frontals namelijk. Zij veerde die douche uit en ik schrok en moest snel ff een camera op Pim opzoeken... Te traag dusquote:Op zaterdag 23 mei 2009 04:42 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ik zie jou liever achter het mengpaneel.
Dit is toch het moment dat jij heel even de "control" had?![]()
[ afbeelding ]
En dan is er iemand in Canada, die 24/7 de bunker stream opneemt.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 04:54 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Jah, maar dat vond ik niet nodig, het ging niet bewust... De bedoeling was geen full frontals namelijk. Zij veerde die douche uit en ik schrok en moest snel ff een camera op Pim opzoeken... Te traag dus
Nou, met dank aan een rookie achter de knoppen, heeft Scanman toch nog een laatste post van de winnaar...quote:Op zaterdag 23 mei 2009 05:00 schreef spapaars het volgende:
[..]
En dan is er iemand in Canada, die 24/7 de bunker stream opneemt.
http://the-site.dk/phpBB3/viewtopic.php?f=4&p=13690#p13677
Bedankt ...rookie.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 05:03 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Nou, met dank aan een rookie achter de knoppen, heeft Scanman toch nog een laatste post van de winnaar...
geil, is het dottey?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 04:42 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ik zie jou liever achter het mengpaneel.
Dit is toch het moment dat jij heel even de "control" had?![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |