quote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:16 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Of Peter, die hebben we nog niet zo vaak gehoord
Volgens mij maakt het jou geen bal uit, als het maar tieten zijnquote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:19 schreef Maanvis het volgende:
okay en nu gaarne caps van de ontluikende tieten van kopijkat.
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:13 schreef evaxsis het volgende:
[..]
je bent wel degelijk over de tong geweest gisteren in de Cos dus wie weet heeft iemand daar wel een cap van gemaakt
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:21 schreef Disana het volgende:
Toverheks, volgens mij word je nu op je wenken bediend.
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:23 schreef Toverheks het volgende:
[..]
![]()
Ja, dat is het, vind dit zo mooi he kippenvel toen ik het hoorde.
DANK JE WEL B
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:18 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Heb jij toevallig van haar in de wc een cap gemaakt![]()
Nee maar Danny vond het niet zo netjes van je dat jij aan Marielin en ook de streamers vertelde hoeveel credits hij had gekocht.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:21 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]ik ben nog aan het bijlezen... was het zo erg?
![]()
Luister en huiver, Kippevel.quote:
quote:Zaterdag 23 mei, 19:00 uur
Gezocht: P. Coene
De redactie is naarstig op zoek naar P. Coene. Hij geeft een fantastisch bod uitgebracht op het schilderij van Roel Hofman.
Dus ken je of ben je P. Coene neem s.v.p. even contact op via redactie@thebunkeronline.tv
shitquote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:24 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
![]()
Nee, dat niet. HiDi heeft deze gisteren gemaakt:
[TBO COS #294] Raad je plaatje !
Mjaaaaa overwicht hequote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:21 schreef evaxsis het volgende:
Hoor dan ze luisteren ook nog naar je Toverheks
johan flemmix dusquote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:25 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Luister en huiver, Kippevel.
En een groot compliment voor degene die er steeds muziek bij uitzocht bij alles
Dat was het ook niet. waarvoor mijn excuses. zie vorige COSquote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:24 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Nee maar Danny vond het niet zo netjes van je dat jij aan Marielin en ook de streamers vertelde hoeveel credits hij had gekocht.
Ja volgens mij is zij dat toch, daar ga je dan MeraVigliosaquote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:24 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
![]()
Nee, dat niet. HiDi heeft deze gisteren gemaakt:
[TBO COS #294] Raad je plaatje !
Weet nie maar het staat er zo prominent.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:15 schreef Marrije het volgende:
[..]
oh, ik dacht even dat wij bedankt werden, maar het gaat dus om de streamers van VOL
misschien nog even een statement? maar ziet er zo een stuk beter uitquote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:27 schreef Rica het volgende:
[..]
Weet nie maar het staat er zo prominent.![]()
[ afbeelding ]
Zo dan maar.
Die wil natuurlijk dat schilderij niet meer na al die gasaanvallen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |