quote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:05 schreef ruudpuntenel het volgende:
We zitten in fase #299: De brief bewaken, 24 uur, zonder te knipperen![]()
Is niet te halen deze opdracht![]()
Heerlijk ik heb ook van die vrienden met boten die ga ik ook maar weer is even bellen waar we heen kunnen gaan varenquote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:13 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Is het zeker niet, morgen gaan we weertesten of ik nog een leven heb.
Ik hou gewoon niet van legpuzzels en het duurde zo lang en was saai, ook om naar te kijkenquote:
nee, ik weet er verder niks van, sorry.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Heeft Duitsland streams en zijn die ergens gratis te zien, weet je dat?
Ik had haar inderdaad ook nog wel verwacht misschien denkt ze wel dat dit subforum nu niet meer bestaat en neemt ze de moeite niet meer om te kijken.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:15 schreef Toverheks het volgende:
Vind het jammer dat Renate niet komt vertellen hoe ze het beleefd heeft gister allemaal, hoop dat ze dat als nog doet.
Oke, al heb ik nog nooit van een Safari gehoord hahhaaquote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:26 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Dat is heel lief van je, maar ik heb geen Internet Explorer maar Safari ik werk namelijk op een Mac.
Ik snap wel wat je bedoelt hoor en heb het nu ook opgeslagen
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:17 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik ben brabander en niet bang tegen de regie in te gaan, dat hebben ze al gemerkt.
Misschien komt ze nog we hebben nog een deel te gaan toch nummer 300. Ja ben echt benieuwd hoe ze het vond, vond haar er zo verloren bij staan af en toe.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:30 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ik had haar inderdaad ook nog wel verwacht misschien denkt ze wel dat dit subforum nu niet meer bestaat en neemt ze de moeite niet meer om te kijken.
Ja, dat weet ik nog! Geniaal en hij is dus net zo maf als Jaap!quote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:26 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ik heb ook een kater in de aanbieding, schrijf hem wel in, en echt is geen grapje, mijn kat heet Terror Jaap, was geboren toen met DGK en was de grootste kitten zodoende zijn naam.
Maar Terror Jaap denkt dat hij een hond is, hij springt tegen je op (kan je zo met hem weglopen) en bijt zich vast in je broek en gewoon bijt hij ook graag, hij loopt met een groot roze konijn te slepen door het huis, en vreet echt als een hond zijn bakjes leeg. o ja, hij is bang van alles wat vladderd, vogels enzo he![]()
+1quote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:31 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Dan mag jij best van mij in The Bunker II deelnemen
Kom je op de buitenlandse site,squote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:09 schreef Laysa het volgende:
[..]
google live streams....je vindt vast wel leuke
Die redactiecam (die er niet gekomen is) had men ook best via JTV kunnen doen. Een goede webcam en je bent er. En het kost geen dure stream want dat komt van de JTV server.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat er te zien zal zijn, zal hier
http://www.justin.tv/vip_bigbrother
getoond worden.
Joh maar dat had ik helemaal niet achter jou gezocht dat jij zoveel kon pratenquote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:18 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Zou heel graag aan zoiets mee doen, maar denk dat ik ongeschikt bevonden wordt. en zoveel uithoudingsvermogen heb ik ook niet meer, maar kan wel lekker lullen dus de saaie uurtjes kan ik dan wel opvullen, maar puzzelen nee daar doe ik niet aan.
Zal ik mee mogen doen wil ik wel in mijn contrakt hebben dat ik weiger ook maar 1 puzzelstukje aan te raken en dat ik dan lekker mag bijslapen in die tussentijd.
Tis maar een klein gammel bootje hoor maar voor de binnenwateren prima, hoppa, lekkers mee en gaaan!quote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:28 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Heerlijk ik heb ook van die vrienden met boten die ga ik ook maar weer is even bellen waar we heen kunnen gaan varen![]()
Soms gaan we met een paar boten weg en dan met z'n BBQen
dank je wel, daar heb je mij heel blij meegemaaktquote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat er te zien zal zijn, zal hier
http://www.justin.tv/vip_bigbrother
getoond worden.
Terror Jaap durft niet eens naar buiten haha de schijtbak, als hij op de vensterbank zit en er vliegt een vogel langs zie je de angst in zijn ogen staan, en springt gauw in een hoekje ,echt het ook een watje hoorquote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:34 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik nog! Geniaal en hij is dus net zo maf als Jaap!![]()
Kunstjes wat mijn kat kan, pffff.......het is een held op sokken en al van een oudere generatie.
Zij kan wel goed zwemmen, haha, ja ze duvelt af en toe in de sloot de sukkel.
Maar ze kan wel goed kikkers vangen die ze mee naar binnen neemt, jippie![]()
Muisen gaan ook nog maar naar vogels mauwt ze.
Ja hoewel ik het minder vind als ze zo afgemat zijn (tegen doodmoeie mensen aankijken is niet altijd leuk) is het wel heeeel leuk als er 24 uur per dag leven op de stream is.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:36 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ook vind ik dat bij de volgende Bunker moeten 2 overlevers gewoon elke nacht op wacht staan zodat wij altijd worden pleziert.
En wanneer de rest wakker wordt mogen de wakers gaan slapen
Hahaha die kat van jou doet zijn naam wel eer aan.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:26 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ik heb ook een kater in de aanbieding, schrijf hem wel in, en echt is geen grapje, mijn kat heet Terror Jaap, was geboren toen met DGK en was de grootste kitten zodoende zijn naam.
Maar Terror Jaap denkt dat hij een hond is, hij springt tegen je op (kan je zo met hem weglopen) en bijt zich vast in je broek en gewoon bijt hij ook graag, hij loopt met een groot roze konijn te slepen door het huis, en vreet echt als een hond zijn bakjes leeg. o ja, hij is bang van alles wat vladderd, vogels enzo he![]()
Kijk niet douschen en en weinig eten intresseerd me niks, al moet ik 4 weken niet douschen ik heb er geen last van de andere wel denk ik hahha vieze dingen eten ja daar ben ik niet zo van, maar ben een bikkel he.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:36 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Joh maar dat had ik helemaal niet achter jou gezocht dat jij zoveel kon praten![]()
Ik denk niet dat een spelletje van uithoudingsvermogen moet zijn. Maar wel dat je door het stof bijt met bijvoorbeeld weinig eten, douchen, vieze dingen eten etc. Ook vind ik dat bij de volgende Bunker moeten 2 overlevers gewoon elke nacht op wacht staan zodat wij altijd worden pleziert.
En wanneer de rest wakker wordt mogen de wakers gaan slapen
Ik kreeg juist zin om zelf weer te gaan puzzelenquote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:29 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ik hou gewoon niet van legpuzzels en het duurde zo lang en was saai, ook om naar te kijken
Bier en peukenquote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:37 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Tis maar een klein gammel bootje hoor maar voor de binnenwateren prima, hoppa, lekkers mee en gaaan!![]()
Kleine expressie:[ afbeelding ]
Dat van die roze knuffel doet hij pas sinds 4 weken echt maf gezicht hahaa ja mijn vriendin heeft een hele grote hond, maar loopt ook de hele dag met knuffels en sokken is ze ook gek op hahhaa.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:42 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Hahaha die kat van jou doet zijn naam wel eer aan.
Wat klinkt dat vertederend dat hij met knuffel door het huis heen loopt.
Ik moet dan gelijk aan mijn hondje Rex denken die is heel klein maar loopt ook altijd met knuffels te slepen groter dan dat hij zelf is.
Oja en mijn hond loopt op zijn 2 achterpoten staand rond net als een mensje
Ik kan de muziek nu wel in mijn hoofd afspelen, zo goed zit die daar nu in vast geprent.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:30 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Oke, al heb ik nog nooit van een Safari gehoord hahhaa
en mooi he de muziek nog steeds
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |