Je moet toch eerst je theorie gehaald hebben, wil je beginnen met praktijk? Ik dacht als ik dan mn theorie vast binnen heb, kan ik meteen beginnen met praktijk als ik 18 benquote:Op zaterdag 23 mei 2009 12:08 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Vast een stomme vraag, maar waarom zou je überhaupt je theorie voor je 18e willen doenJe moet toch eerst nog lessen, en er zijn meestal geen gruwelijke wachtrijen voor autotheorie
Volgens mij kan je gewoon beginnen met praktijk....volgens mij moet je eerst je theorie gehaald hebben voordat je praktijk-examen mag doenquote:Op zaterdag 23 mei 2009 12:36 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Je moet toch eerst je theorie gehaald hebben, wil je beginnen met praktijk? Ik dacht als ik dan mn theorie vast binnen heb, kan ik meteen beginnen met praktijk als ik 18 benMaargoed, dat duurt dus nog heel lang
![]()
![]()
Dat dusquote:Op zaterdag 23 mei 2009 12:40 schreef Californium het volgende:
[..]
Volgens mij kan je gewoon beginnen met praktijk....volgens mij moet je eerst je theorie gehaald hebben voordat je praktijk-examen mag doen![]()
Supernice toch! Niet toevallig zin em door te sturen? Ben wel benieuwdquote:Op zaterdag 23 mei 2009 10:15 schreef Californium het volgende:
Leuk Morgane! Ik vind dat ze daar stiekem welleens wat leuke dingen hebben![]()
O en kreeg een mail van mijn begeleider....Of ze mijn verslag mochten gebruiken als voorbeeld hoe een literatuurverslag eruit mag zientof man
![]()
/nutteloze info
quote:
Ik vond het zelf ook wel tochquote:Op zaterdag 23 mei 2009 12:57 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Supernice toch! Niet toevallig zin em door te sturen? Ben wel benieuwdZit zelf te kloten met m'n bronvermelding enzo nu..
Ooh, dat wist ik niet. Nja het duurt allemaal toch nog wel een tijdje dus ik kijk tegen die tijd dan wel.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 12:40 schreef Californium het volgende:
[..]
Volgens mij kan je gewoon beginnen met praktijk....volgens mij moet je eerst je theorie gehaald hebben voordat je praktijk-examen mag doen![]()
Verder heb ik geen rijbewijs en geen idee hoor![]()
![]()
Ojaquote:
Aanstellerquote:Op zaterdag 23 mei 2009 13:53 schreef Californium het volgende:
[..]
Ojatis alweer mei bijna juni
Maar goed.... toch jong.... Vroegah! toen ik zo jong was he
Nu ben ik al oud en bijna vergaan
![]()
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 13:55 schreef SLP_ het volgende:
[..]
AanstellerHoe oud ben je dan ? Zolang je de 50 nog niet gepasseerd bent ben je niet oud
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en jah! ik voel me echt oud soms
![]()
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 13:59 schreef Californium het volgende:
[..]Doe moeilijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en jah! ik voel me echt oud soms
![]()
![]()
Ik had nou toch minstens een 25 verwacht, want dát is oud
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 14:12 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Doe moeilijkIk had nou toch minstens een 25 verwacht, want dát is oud
KloptSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar twinTIG..... de tig jaren.... Volwassen / verantwoordelijk... dan ben je zo 25 en dan ben je oud want dan zit je dichter bij de 30 als bij de 25
![]()
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Wacht maar tot het in zicht komtquote:Op zaterdag 23 mei 2009 14:24 schreef SLP_ het volgende:
Ach, waar maak je je druk om? Oud wordt je toch wel en daarbij is 30 helemaal niet oud
dat dus!quote:Op zaterdag 23 mei 2009 14:25 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Wacht maar tot het in zicht komt
Hm dat is wel slim ja.. Ik denk dat ik dat dan maar ga doenquote:Op zaterdag 23 mei 2009 15:35 schreef swarmahoer het volgende:
over dat rijbewijs, je theorie is een jaar geldig, wat ik zou doen is:
zorgen dat je na ongeveer 30% van je lessen op mag voor de theorie, heb je genoeg tijd om te leren en mocht je zakken loop je iig niet de kans dat je theorie al verlopen is
Aaah wat schattigquote:Op zaterdag 23 mei 2009 15:59 schreef IrishBastard het volgende:
Omg, dit filmpje is echt te briljant
http://www.dumpert.nl/mediabase/510371/b67f51c0/o_nomnomnom.html
Je bedoelt die zingt?quote:
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 14:12 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Doe moeilijkIk had nou toch minstens een 25 verwacht, want dát is oud
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
Ik word dit jaar 23quote:Op zaterdag 23 mei 2009 13:53 schreef Californium het volgende:
[..]
Ojatis alweer mei bijna juni
Maar goed.... toch jong.... Vroegah! toen ik zo jong was he
Nu ben ik al oud en bijna vergaan
![]()
Dus 52 is minder erg?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 19:46 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ik word dit jaar 2322 viel nog mee te leven, maar die drie is hoger dan de 2 en
Oh noes! Je leven is bijna voorbijquote:Op zaterdag 23 mei 2009 19:46 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ik word dit jaar 2322 viel nog mee te leven, maar die drie is hoger dan de 2 en
Hehe ja, maar wij waren alleen voor de dienst en receptie uitgenodigd, daarna volgden een besloten diner en feest. Dus helaas! Maar de dienst en receptie waren al heel mooiquote:Op zaterdag 23 mei 2009 22:40 schreef Mikkie het volgende:
Was die bruiloft dan zo vroeg afgelopen, Dup? De bruiloft die ik ken hebben altijd een knalfeest met veel bier gedurende de avond
whahaquote:Op zaterdag 23 mei 2009 22:24 schreef SLP_ het volgende:
Wat een aanstellers zijn jullie zeg![]()
omg er was echt zo'n vage vent op t werk. Echt zo iets ouder dan 40. Hoi, ik geef vanavond een feest en k wil dat jij komt....... 'Uuuh geen interesse sorry'. Maar ik vind je leuk kom gewoon. 'Nee helaas zoek maar een ander' Waarom dan vind je me niet leuk?'Nee, je bent een beetje oud he
en toen zei ie: Ja en jij bent een bitch. OMG wat een kutvent om mij een bitch te noemen. Ik stond daar echt zo met mn mond open maar gelukkig was ie al weg voordat ik iets terug had kunnen zeggen. Wat een weirdo
![]()
en waarom stinkt het buiten zo ?
omg echt van die vage kerels zijn dat he -.-quote:Op zaterdag 23 mei 2009 23:02 schreef Californium het volgende:
[..]
whahaik ken het helaas niet alleen in de winkel
Van de week liep ik naar de winkel en raar ventje met een trainingspak die praatte aslof hij achterlijk was....vroeg mij zo van hoe laat het was... Dus ik kijken... Jah kwart voor vier... Toen liep ik dus verder... echt 5 seconden later.... schreeuwt ie zo van: Hey! I think you look really nice... Can I have you're phonenumber.... Can I..... Ik:
ehm....nah
weirdo
Van die lekkere Danerolles met ham en kaas?quote:Op zondag 24 mei 2009 09:17 schreef SLP_ het volgende:
[..]
omg echt van die vage kerels zijn dat he -.-
Ik ga nu lekker croissantjes eten
Bah nee ik ben vegetarisch dus geen hamquote:Op zondag 24 mei 2009 09:30 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Van die lekkere Danerolles met ham en kaas?
Neem een vrouw mee, die hebben sowieso altijd zonnebrand op voorraad.quote:Op zondag 24 mei 2009 09:51 schreef Sander het volgende:
Moet ik nog wel ff ergens zonnebrand scoren. Want anders kom ik terug als een kreeft met een zonnebril op
Lekker!quote:Op zondag 24 mei 2009 10:45 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik zit bij IB, die is werken, maar ga zo misschien maar eens in de tuin leren als het zo warm wordt
Nopequote:Op zondag 24 mei 2009 10:49 schreef Mikkie het volgende:
Geen verkeerd plekje daar om buiten te gaan zitten.
Er is maar één manier om daar achter te komenquote:Op zondag 24 mei 2009 10:53 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Nopeik vraag me alleen af of ik daar niet teveel afgeleid word
Anders raken andere mensen misschien afgeleid inderdaad.quote:
Als je écht wil is de Appie To Go wel gewoon openquote:Op zondag 24 mei 2009 12:39 schreef LastRequest het volgende:
Gala was supermooi
En ik heb echt niks te eten in huis, nu ga ik diepvriessaté als "ontbijt" eten
Ik hoop dat het gauw 4u is..
Nah m'n fiets vannacht aan iemand geleend, en das me te ver lopenquote:Op zondag 24 mei 2009 13:12 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Als je écht wil is de Appie To Go wel gewoon open.
Je hebt gelijk, ze bedoelt natuurlijk vegetariër.quote:
quote:
1 juni is toch geen zondag of ben ik nou gek?quote:Koopzondagen (alleen voor centrum vanwege toeristische evenementen)
* 13 april (jaarmarkt Tweede Paasdag)
* 30 april (Koninginnedag)
* 1 juni (2e Pinksterdag)
* 19 juli (zondag van de Vierdaagsefeesten)
* 4 oktober (vanwege najaarskermis)
* 27 december (zondag na kerstmis)
van wat?quote:Op zondag 24 mei 2009 16:53 schreef HostiMeister het volgende:
Zo net begonnen aan aflevering 9 nog 6 te gaan
quote:
quote:
Dat is de engelse editie van expeditie Robinsonquote:Op zondag 24 mei 2009 17:07 schreef SLP_ het volgende:
Ooh is dat een serieIk dacht dat ie ging sporten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
quote:Op zondag 24 mei 2009 17:11 schreef SLP_ het volgende:
Ooh ok ik snap. Nou wat een bitches dat ze het zonder jou kijken. Ik zou zeggen ga der naartoe en kijk mee
Oi, ukkie, ff dimmen ja, niemand behalve Cali noemt mij een bitchquote:Op zondag 24 mei 2009 17:11 schreef SLP_ het volgende:
Ooh ok ik snap. Nou wat een bitches dat ze het zonder jou kijken. Ik zou zeggen ga der naartoe en kijk mee
my bitchquote:Op zondag 24 mei 2009 17:15 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Oi, ukkie, ff dimmen ja, niemand behalve Cali noemt mij een bitch
ukkiequote:Op zondag 24 mei 2009 17:15 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Oi, ukkie, ff dimmen ja, niemand behalve Cali noemt mij een bitch
idd man! Desserts.... ik zal de rest van de dag spijt hebben dat ik daarop kliktequote:Op zondag 24 mei 2009 18:00 schreef Yashaaaaa het volgende:
Correctie, dat doe ik wel nadat ik gegeten heb want dit is gewoon jezelf pijnigen zo.
quote:
Als ik over een kleine maand klaar ben met alles lijkt me dat zeker weer eens gezellig haha.. Tis echt te erg voor woorden. Ik heb iedereen laten weten dat ik alleen gister nog naar het gala ging, en dat daarna m'n sociale leven even 100% afgelopen is.. en blijkbaar trekt dat juist mensen met ellenlange verhalen aan hahahquote:Op zondag 24 mei 2009 20:20 schreef Yashaaaaa het volgende:
LR, ik heb eik wel zin om thee te komen leuten bij jou, schikt het
quote:Op zondag 24 mei 2009 21:39 schreef Yashaaaaa het volgende:
Swarmi, hoe ist nu met dat ongeluk afgelopen?
Daar is toch zo'n fonds voor? Voor mensen die de pineut zijn door van die achterlijke doorrijders?quote:Op zondag 24 mei 2009 21:44 schreef swarmahoer het volgende:
die kutmongool is niet meer te traceren, het bedrijf in nijmegen is niet degene die t gedaan heeft, dus gelukkig no claim verzekering, paar tientjes per jaar meer helaas, maar wel 4500 aan schade vergoed
weet je daar meer overquote:Op zondag 24 mei 2009 22:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Daar is toch zo'n fonds voor? Voor mensen die de pineut zijn door van die achterlijke doorrijders?
Ik zou weer eens moeten zoeken, maar ik dacht zoiets ooit mee gekregen te hebben. Het is een hoop romplsomp wat ik niet gedaan heb. Bij mij heeft iemand mijn geparkeerde auto aangereden. Hij/zij kwam van de tweede verdieping en ramde mijn auto van achter die recht tegenover na de verlaging stond. Ik was aan het werk, dus kom om 5 uur pas bij mijn auto, start het (niets in de gaten) en daarna een bak met herrie uit de motorquote:
quote:Op zondag 24 mei 2009 15:50 schreef LastRequest het volgende:
Ik begrijp iets niet.. over de winkels in Nijmegen:
[..]
1 juni is toch geen zondag of ben ik nou gek?
Of bedoelen ze gewoon dat de stad dan wel open is ook al is het een feestdag..
Ja hé zo raar is m'n verwarring niet.. dan moeten ze het geen koopzondag maar koopfeestdag noemen ofzoquote:
Slappe flikkers zijn het , dat soort mensen. De lul die mij ooit heeft aangereden met 100km per uur wilde dat ook, alleen door mijn val op zijn voorruit en een fiets plus mijn persoon op zijn motorkap was zijn auto nogal crap bestuurbaarquote:Op zondag 24 mei 2009 22:52 schreef Mikkie het volgende:
Waarborgfonds inderdaad, swarmi. Voor schades na doorrijders die niet meer te traceren zijn. Moet je wel onafhankelijke getuigen e.d. hebben.
Maar blijft een kutverhaal. Geloof er ook geen hol van dat die lui 'het niet meer weten'. Zsm een vriendje dat ding laten uitdeuken en spuiten, waardoor er geen sporen meer te vinden zijn... dan is het makkelijk ontkennen..
de autos waren ook niet hetzelfde, dus niet even gewassen en gestrekenquote:Op zondag 24 mei 2009 22:52 schreef Mikkie het volgende:
Waarborgfonds inderdaad, swarmi. Voor schades na doorrijders die niet meer te traceren zijn. Moet je wel onafhankelijke getuigen e.d. hebben.
Maar blijft een kutverhaal. Geloof er ook geen hol van dat die lui 'het niet meer weten'. Zsm een vriendje dat ding laten uitdeuken en spuiten, waardoor er geen sporen meer te vinden zijn... dan is het makkelijk ontkennen..
Ter plekke een nekschot voor dat soort mensenquote:Op zondag 24 mei 2009 22:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Slappe flikkers zijn het , dat soort mensen. De lul die mij ooit heeft aangereden met 100km per uur wilde dat ook, alleen door mijn val op zijn voorruit en een fiets plus mijn persoon op zijn motorkap was zijn auto nogal crap bestuurbaar
Dan zal er een andere auto rondrijden? Heb je het kenteken al door de RDW gehaald?quote:Op zondag 24 mei 2009 22:58 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
de autos waren ook niet hetzelfde, dus niet even gewassen en gestreken
en er is een getuige
gezond..... hmmquote:Op zondag 24 mei 2009 23:01 schreef Mikkie het volgende:
Hmmm, waar haal ik op dit moment nog gezond voedsel? Ik heb niet genoeg gegeten, maar ook bijna niks in huis, maar wel enorm honger...
Tankstationquote:Op zondag 24 mei 2009 23:01 schreef Mikkie het volgende:
Hmmm, waar haal ik op dit moment nog gezond voedsel? Ik heb niet genoeg gegeten, maar ook bijna niks in huis, maar wel enorm honger...
Ik loop het liefst niet acute maagcholera op van een broodje kaasquote:
welke klas zat jij ook al weer (lees: heb je examensquote:
Jammer dat je moeke dan het kenteken niet heeft kunnen zien, daar kun je veel meer mee.quote:Op zondag 24 mei 2009 23:01 schreef swarmahoer het volgende:
kenteken is niet bekend, wel de tekst op de auto, maar die auto klopte dus niet
je kan toch ook optimel/vifitquote:Op zondag 24 mei 2009 23:05 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik loop het liefst niet acute maagcholera op van een broodje kaas.
ik heb net 2 broodjes kaas gemaaktquote:Op zondag 24 mei 2009 23:05 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik loop het liefst niet acute maagcholera op van een broodje kaas.
ja ik had t zelf gelijk opgeschreven maarja, moedersquote:Op zondag 24 mei 2009 23:05 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Jammer dat je moeke dan het kenteken niet heeft kunnen zien, daar kun je veel meer mee.
Beetje mosterd na de maaltijd, maar goed.
nee examens heb ik pas over 2 jaar gelukkigquote:Op zondag 24 mei 2009 23:05 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
welke klas zat jij ook al weer (lees: heb je examens)
Maar je hebt al gekeken of je in aanmerking kan komen? Politie heb je neem ik al ingelicht enzo, en moeite om de dader te achterhalen lijkt me ookquote:Op zondag 24 mei 2009 23:06 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ja ik had t zelf gelijk opgeschreven maarja, moeders
je blijft zitten ?quote:Op zondag 24 mei 2009 23:06 schreef SLP_ het volgende:
[..]
nee examens heb ik pas over 2 jaar gelukkig
zit in de 5e
jepquote:Op zondag 24 mei 2009 23:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Maar je hebt al gekeken of je in aanmerking kan komen? Politie heb je neem ik al ingelicht enzo, en moeite om de dader te achterhalen lijkt me ook
dat is al zeker of valt er nog iets te reddenquote:
is vrij zekerquote:Op zondag 24 mei 2009 23:14 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
dat is al zeker of valt er nog iets te redden
Ik gooi wel een half stokbrood in de oven ofzo, heb ik nog ietsquote:Op zondag 24 mei 2009 23:06 schreef SLP_ het volgende:
[..]
je kan toch ook optimel/vifitnemen
is gezond en heeel lekker
tja ik heb eigenlijk nooit echt goede rapporten gehad maar ging altijd op het nippertje over.. Maar omdat ik dit jaar voor een aantal examens echt slecht heb gescoord [<4,5] sta ik nu al 6 tekorten. En dan moet ik volgend jaar opeens allemaal 7ens of 8ens halen om die te compenseren en gezien mijn al behaalde cijfers gaat dat waarschijnlijk niet gebeurenquote:
is ook lekker ;pquote:Op zondag 24 mei 2009 23:18 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik gooi wel een half stokbrood in de oven ofzo, heb ik nog iets.
nu nogquote:Op zondag 24 mei 2009 23:25 schreef LastRequest het volgende:
Mikkie: AH to Go, heb je me zelf nog getipt
Tot twaalf uur, maar geen zin om helemaal naartoe te rijdenquote:
quote:Op maandag 25 mei 2009 09:09 schreef Pheno het volgende:
Zo, even lui hier bij de supermarkt boodschappen doen en dan lui in de tuin gaan zitten.
Vooral dat of zo zal het wel wordenquote:Op maandag 25 mei 2009 09:24 schreef Mikkie het volgende:
Dat klinkt heerlijk lui, Pheno.
Ik moet zo even wat stuff gaan inleveren op de uni, en daarna maar weer aan het werk, ofzo.
Een goede reden om alsnog te knallen en dit jaar wel te halen?quote:Op maandag 25 mei 2009 09:26 schreef SLP_ het volgende:
[..]
![]()
En ik zit straks tot half 5 op school
life's not fair
Môgguh Hostiquote:
Die kans op 'ofzo' is vrij groot ja. Terras ofzoquote:Op maandag 25 mei 2009 09:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
Vooral dat of zo zal het wel worden
Normaal doe ik mijn boodschappen bij andere winkels, maar ik heb geen zin om in die auto richting stad + wijchen te rijden.
Dus ik pak de winkels hier in Lent wel, dat is wat dichterbij
Oh, de auto valt wel mee qua warmte, lederen bekleding, dus daar voel je geen warmte mee. Gisteren geen last van gehad.quote:Op maandag 25 mei 2009 09:39 schreef Mikkie het volgende:
Die kans op 'ofzo' is vrij groot ja. Terras ofzo.
Je bedoelt dat je auto een beetje opgewarmd is nu? Ik heb echt dikke mazzel, m'n zwager is nu op vakantie en ik moest z'n cabrio maar een beetje warm rijden af en toe. Als het regent laat ik dat benzineslurpende monster wel staan, maar met dit weer weet ik wel welke auto ik meeneem.
quote:
Ik heb ook lederen bekleding in die cabrio, maar die kan toch knap heet wordenquote:Op maandag 25 mei 2009 09:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, de auto valt wel mee qua warmte, lederen bekleding, dus daar voel je geen warmte mee. Gisteren geen last van gehad.
Mijn reden is eerder dat autorijden een noodzakelijk kwaad is, mijn inziensEn vooral als ik kan kiezen tussen lekker in de tuin hangen met dit weer of autorijden. mja, keuze is dan snel gemaakt
Terras
Bedoel je alcantara? Dat is wel chill inderdaad, en wordt minder heet.quote:Op maandag 25 mei 2009 09:56 schreef Pheno het volgende:
Ik heb een soort lichte suede-achtige lederen bekleding, misschien dat het daar aan ligt? Geen idee, het leek me wel handig en in de lease kun je kiezen om het achteraf er op te laten leggen, zodat het niet in de bijtelling erbij komt.
Ik rijd 50k+ per jaar, de tijd dat ik dat nog leuk vond is al voorbij. Nu is het elke dag hopen dat halfdebiel Nederland geen ongeluk maakt op mijn route, zodat ik binnen het uur op mijn werk kan zijn
Een korte broek zou ik iig niet doenquote:Op maandag 25 mei 2009 12:19 schreef Sander het volgende:
Idd ja, lekker onsympathiek
Ik zit trouwens te twijfelen, ik moet straks op sollicitatiegesprek. Maar met dit weer, een pak? Ik kijk het wel ff aan.
True, truequote:Op maandag 25 mei 2009 12:21 schreef PietjePuk007 het volgende:
Tuurlijk ga je in pak, dat geeft je motivatie aan.
Voor mijn afstuderen, bij een IT bedrijf dat met nl domeinen van doen heeft. Zitten hier in Arnhem. Ze hebben nog geen specifieke opdracht voor me, maar we hebben het over een aantal interessante dingen gehad.quote:Op maandag 25 mei 2009 12:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Een korte broek zou ik iig niet doenEen goed pak zweet niet overigens
Waar/wat ga je solliciteren?
Daar zit ik dus ook over te twijfelen. Maargoed, met dit weer is alles warm, tenzij ik in mijn spijkerbroek gaquote:Op maandag 25 mei 2009 12:30 schreef LastRequest het volgende:
Tsja Sander ik betwijfel of het slim is hoor.. misschien denken ze zelfs leuk dat je een pak aantrekt, maar echt niet nodig met dit weer.. Overigens zal 99% van je mede-afstudeerders niet in pak solliciteren. Normaal zal een pak dan een pluspunt zijn, maar met dit weer denk ik misschien van niet.
Het ligt geheel aan het bedrijf. Bij ons zit ik ook wel eens bij sollicitatiegesprekken en is net gekleed al prima. Bij een van mijn klanten zou ik me een vreemde eend in de bijt voelen, echt iedereen loopt daar in pakquote:Op maandag 25 mei 2009 12:30 schreef LastRequest het volgende:
Tsja Sander ik betwijfel of het slim is hoor.. misschien denken ze zelfs leuk dat je een pak aantrekt, maar echt niet nodig met dit weer.. Overigens zal 99% van je mede-afstudeerders niet in pak solliciteren. Normaal zal een pak dan een pluspunt zijn, maar met dit weer denk ik misschien van niet.
Nou hier wel hoor.. normaal vrij netjes, nu ineens allemaal zomers.quote:Op maandag 25 mei 2009 13:00 schreef swarmahoer het volgende:
hangt idd van de bedrijfscultuur af sandermaar als je goed voorbereid bent kan je wel inschatten of het gewenst is
mooi weer of niet, ze doen daar niet ineens iets anders aan
Ik leef met je meequote:Op maandag 25 mei 2009 14:14 schreef LastRequest het volgende:
Toppunt van oneerlijkheid: ik kan vanaf m'n bureau m'n vriendinnen in de zon aan het water zien liggen
Woon je al bij IBquote:Op maandag 25 mei 2009 14:58 schreef Yashaaaaa het volgende:
Jezus Pheno, heb jij de hele jan linders leeggekocht? er was haast niks meer
Er is geen andere mogelijkheid dan hier wonen, als je een keer boodschappen bij de Jan Linders doet?quote:
Ik ga mooi op het terras eten vanavondquote:Op maandag 25 mei 2009 14:58 schreef swarmahoer het volgende:
nog geen idee wat wij met eten doen, maar blijft het mooi weer dan vanavond?
Scheelt dat het niet zo heel lang heeft geduurdquote:
Maar daar kun je wel op stampen!quote:Op maandag 25 mei 2009 15:38 schreef PietjePuk007 het volgende:
Smurfen? Die actie is al een tijdje voorbij hoor.
Misschien werkt deze wel?quote:Op maandag 25 mei 2009 15:39 schreef Mikkie het volgende:
Die puzzelpagina doet het overigens bij mij nog steeds niet
Dat is toch standaard daar? Ik was er vanmorgen ook, wil je wat hebben, is de boel weer op. Zalm uit de diepvries? Weg, gewoonweg niet bijgevuld. Nu weet ik weer waarom ik normaal de auto in ga om bij de XL boodschappen te doenquote:Op maandag 25 mei 2009 14:58 schreef Yashaaaaa het volgende:
Jezus Pheno, heb jij de hele jan linders leeggekocht? er was haast niks meer
Want jullie zijn vast de enigen die willen BBQ'enquote:Op maandag 25 mei 2009 16:31 schreef IrishBastard het volgende:
Echt hè, wij grepen op 3 dingen mis ofzoEn gewoon 3/4 van het vlees op, geen normale briketten voor de BBQ, geen stokbrood
Kijk, dat zijn goede tips! M'n HJ voorraad is er bijna aan namelijk.quote:Op maandag 25 mei 2009 16:39 schreef IrishBastard het volgende:
Ze hebben wel Warsteiner voor 7,99 per krat![]()
Nee, ze zijn gewoon te pauper een goede levering te organiseren. Het ging namelijk niet om alleen BBQ vlees, maar ál het vlees. Daarbij is er gewoon niet bijgevuld, en is er kennelijk weer geklooi met de leverancier ofzo. Paupersquote:Op maandag 25 mei 2009 16:39 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Want jullie zijn vast de enigen die willen BBQ'en.
Je mag wel 'maar' 6 kratten per persoon meenemenquote:Op maandag 25 mei 2009 16:40 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Kijk, dat zijn goede tips! M'n HJ voorraad is er bijna aan namelijk.
Nah, daar red ik het wel een weekje mee. Haal ik zaterdag wel nieuwe.quote:Op maandag 25 mei 2009 16:41 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Je mag wel 'maar' 6 kratten per persoon meenemen
Genoeg mensen die het niet doen, ook gewoon mobiliseren om ze voor je te halenquote:Op maandag 25 mei 2009 16:41 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Je mag wel 'maar' 6 kratten per persoon meenemen
Ik heb geen auto meer, dus das echt kut bier halenquote:Op maandag 25 mei 2009 16:42 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Nah, daar red ik het wel een weekje mee. Haal ik zaterdag wel nieuwe.
Dan hebben ze morgen óók geen bier meerquote:Op maandag 25 mei 2009 16:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Genoeg mensen die het niet doen, ook gewoon mobiliseren om ze voor je te halen
En waar (of door wie) is die speer voor de rest gegaan?quote:Op maandag 25 mei 2009 16:43 schreef SLP_ het volgende:
Ok, ik ben vandaag te weten gekomen dat ik absoluut niet kan speerwerpen. Wat een ramp was dat zeg. Het is me volgens mij welgeteld 3 keer gelukt om de speer te laten staan
Jou een zorg, jij hebt het dan welquote:Op maandag 25 mei 2009 16:45 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Dan hebben ze morgen óók geen bier meer![]()
Voor de rest viel de speer plat op de grondquote:Op maandag 25 mei 2009 16:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
En waar (of door wie) is die speer voor de rest gegaan?
Gemiste kansquote:Op maandag 25 mei 2009 16:48 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Voor de rest viel de speer plat op de grond![]()
Ik heb in ieder geval niemand verwond
quote:Op maandag 25 mei 2009 16:48 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Voor de rest viel de speer plat op de grond![]()
Ik heb in ieder geval niemand verwond
En dan noemen mensen mij een alcoholistquote:Op maandag 25 mei 2009 16:48 schreef IrishBastard het volgende:
Bier
Momenteel heb ik alleen nog maar:
Hoegaarden Wit, La Trappe Witte Trapist, HJ Grand Prestige, HJ Karakter, HJ nog een speciaalbiertje en gewone HJ, Palm, Guinness, en als ik een gewoon biertje wil nog een krat Brand
Dat is zeker waar. Ik ben daarbij altijd van de voorraad inkopen. Geen gezeik, meteen een paar kratten, je kunt er maar vanaf zijnquote:Op maandag 25 mei 2009 16:45 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Ik heb geen auto meer, dus das echt kut bier halen
Aah nee ik ben niet zo moordlustigquote:
Haha ja ik vond het ook wel leukquote:Op maandag 25 mei 2009 16:51 schreef morgane het volgende:
[..]
! Dat had ik met gym ook altijd, ik bakte er werkelijk helemaal niks van. Hij viel óf plat, óf ging wel het gras in maar sloeg daarna over de kop
vond het wel leuk om te doen
ja, bij jou krijgt de voorraad geen kans te groeienquote:Op maandag 25 mei 2009 16:51 schreef Mikkie het volgende:
[..]
En dan noemen mensen mij een alcoholist.
Het gaat om de hoeveelheden die je nuttigt, niet om je voorraad hèquote:Op maandag 25 mei 2009 16:51 schreef Mikkie het volgende:
[..]
En dan noemen mensen mij een alcoholist.
prima toch, de winterdip achter onsquote:Op maandag 25 mei 2009 16:52 schreef IrishBastard het volgende:
Het topic loopt nu in ieder geval wel weer als een ~
Deze week ook bij de Gall&Gall voor 'n tientje. Maar een keertje ander bier is ook niet erg. Moet nog even kijken wat ik ga halen deze week. Keertje Warsteiner is ook geen strafquote:Op maandag 25 mei 2009 16:48 schreef swarmahoer het volgende:
hertog jan was vorige week bij de appie in de aanbieding mikkie, k heb je nog gewaarschuwd
Die dingen gaan inderdaad niet per krat, maar per sixpackquote:Op maandag 25 mei 2009 16:54 schreef Yashaaaaa het volgende:
Mja nu lijkt het net alsof ie van die HJ ook kratten heeft staan, maar dat is er maar 1 per speciaalbiertje..
Ik word er soms wel eens moe van
En een bonusklacht is dat overschrijvingen te lang duren, is nu al drie dagen onderweg.quote:Op maandag 25 mei 2009 16:54 schreef Mikkie het volgende:
Godverkut. Net m'n spaarcentjes verplaatst naar MoneYou, heb ik een mail gekregen dat ook daar de rente weer omlaag gaat. Dit gaat nergens meer over.
Dat had ik in de horeca inderdaad ook altijd, pas in juni of juli ofzo als parttimer. Maar nu is het tenminste fatsoenlijk geregeld. Nu nog even de belastingteruggave en ik kan op zoek naar een andere autoquote:
Ook al is het niet in de aanbieding, met bier thuiskomen mag altijd! Alleen jammer dat het witbier is, da's matig. Weizen ftw!quote:Op maandag 25 mei 2009 16:56 schreef Yashaaaaa het volgende:
En dan heeft ie al witbier, en dan met nog meer witbier thuiskomen.. Want het was in de aanbieding
Ik ben al op vakantie geweest. Japan voor de tweede keer op rijquote:Op maandag 25 mei 2009 17:03 schreef Mikkie het volgende:
En wat gaan jullie dan allemaal doen van het vakantiegeld? Ook echt op vakantie, of iets aanschaffen, of sparen, of...?
owja daar wilde ik nog op reageren: je klaagde over lage rente, had het dan vast gezetquote:Op maandag 25 mei 2009 17:03 schreef Mikkie het volgende:
En wat gaan jullie dan allemaal doen van het vakantiegeld? Ook echt op vakantie, of iets aanschaffen, of sparen, of...?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |