quote:Op zondag 24 mei 2009 17:11 schreef SLP_ het volgende:
Ooh ok ik snap. Nou wat een bitches dat ze het zonder jou kijken. Ik zou zeggen ga der naartoe en kijk mee
Oi, ukkie, ff dimmen ja, niemand behalve Cali noemt mij een bitchquote:Op zondag 24 mei 2009 17:11 schreef SLP_ het volgende:
Ooh ok ik snap. Nou wat een bitches dat ze het zonder jou kijken. Ik zou zeggen ga der naartoe en kijk mee
my bitchquote:Op zondag 24 mei 2009 17:15 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Oi, ukkie, ff dimmen ja, niemand behalve Cali noemt mij een bitch
ukkiequote:Op zondag 24 mei 2009 17:15 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Oi, ukkie, ff dimmen ja, niemand behalve Cali noemt mij een bitch
idd man! Desserts.... ik zal de rest van de dag spijt hebben dat ik daarop kliktequote:Op zondag 24 mei 2009 18:00 schreef Yashaaaaa het volgende:
Correctie, dat doe ik wel nadat ik gegeten heb want dit is gewoon jezelf pijnigen zo.
quote:
Als ik over een kleine maand klaar ben met alles lijkt me dat zeker weer eens gezellig haha.. Tis echt te erg voor woorden. Ik heb iedereen laten weten dat ik alleen gister nog naar het gala ging, en dat daarna m'n sociale leven even 100% afgelopen is.. en blijkbaar trekt dat juist mensen met ellenlange verhalen aan hahahquote:Op zondag 24 mei 2009 20:20 schreef Yashaaaaa het volgende:
LR, ik heb eik wel zin om thee te komen leuten bij jou, schikt het
quote:Op zondag 24 mei 2009 21:39 schreef Yashaaaaa het volgende:
Swarmi, hoe ist nu met dat ongeluk afgelopen?
Daar is toch zo'n fonds voor? Voor mensen die de pineut zijn door van die achterlijke doorrijders?quote:Op zondag 24 mei 2009 21:44 schreef swarmahoer het volgende:
die kutmongool is niet meer te traceren, het bedrijf in nijmegen is niet degene die t gedaan heeft, dus gelukkig no claim verzekering, paar tientjes per jaar meer helaas, maar wel 4500 aan schade vergoed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |