Hehe ja, maar wij waren alleen voor de dienst en receptie uitgenodigd, daarna volgden een besloten diner en feest. Dus helaas! Maar de dienst en receptie waren al heel mooiquote:Op zaterdag 23 mei 2009 22:40 schreef Mikkie het volgende:
Was die bruiloft dan zo vroeg afgelopen, Dup? De bruiloft die ik ken hebben altijd een knalfeest met veel bier gedurende de avond
whahaquote:Op zaterdag 23 mei 2009 22:24 schreef SLP_ het volgende:
Wat een aanstellers zijn jullie zeg![]()
omg er was echt zo'n vage vent op t werk. Echt zo iets ouder dan 40. Hoi, ik geef vanavond een feest en k wil dat jij komt....... 'Uuuh geen interesse sorry'. Maar ik vind je leuk kom gewoon. 'Nee helaas zoek maar een ander' Waarom dan vind je me niet leuk?'Nee, je bent een beetje oud he
en toen zei ie: Ja en jij bent een bitch. OMG wat een kutvent om mij een bitch te noemen. Ik stond daar echt zo met mn mond open maar gelukkig was ie al weg voordat ik iets terug had kunnen zeggen. Wat een weirdo
![]()
en waarom stinkt het buiten zo ?
omg echt van die vage kerels zijn dat he -.-quote:Op zaterdag 23 mei 2009 23:02 schreef Californium het volgende:
[..]
whahaik ken het helaas niet alleen in de winkel
Van de week liep ik naar de winkel en raar ventje met een trainingspak die praatte aslof hij achterlijk was....vroeg mij zo van hoe laat het was... Dus ik kijken... Jah kwart voor vier... Toen liep ik dus verder... echt 5 seconden later.... schreeuwt ie zo van: Hey! I think you look really nice... Can I have you're phonenumber.... Can I..... Ik:
ehm....nah
weirdo
Van die lekkere Danerolles met ham en kaas?quote:Op zondag 24 mei 2009 09:17 schreef SLP_ het volgende:
[..]
omg echt van die vage kerels zijn dat he -.-
Ik ga nu lekker croissantjes eten
Bah nee ik ben vegetarisch dus geen hamquote:Op zondag 24 mei 2009 09:30 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Van die lekkere Danerolles met ham en kaas?
Neem een vrouw mee, die hebben sowieso altijd zonnebrand op voorraad.quote:Op zondag 24 mei 2009 09:51 schreef Sander het volgende:
Moet ik nog wel ff ergens zonnebrand scoren. Want anders kom ik terug als een kreeft met een zonnebril op
Lekker!quote:Op zondag 24 mei 2009 10:45 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik zit bij IB, die is werken, maar ga zo misschien maar eens in de tuin leren als het zo warm wordt
Nopequote:Op zondag 24 mei 2009 10:49 schreef Mikkie het volgende:
Geen verkeerd plekje daar om buiten te gaan zitten.
Er is maar één manier om daar achter te komenquote:Op zondag 24 mei 2009 10:53 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Nopeik vraag me alleen af of ik daar niet teveel afgeleid word
Anders raken andere mensen misschien afgeleid inderdaad.quote:
Als je écht wil is de Appie To Go wel gewoon openquote:Op zondag 24 mei 2009 12:39 schreef LastRequest het volgende:
Gala was supermooi
En ik heb echt niks te eten in huis, nu ga ik diepvriessaté als "ontbijt" eten
Ik hoop dat het gauw 4u is..
Nah m'n fiets vannacht aan iemand geleend, en das me te ver lopenquote:Op zondag 24 mei 2009 13:12 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Als je écht wil is de Appie To Go wel gewoon open.
Je hebt gelijk, ze bedoelt natuurlijk vegetariër.quote:
quote:
1 juni is toch geen zondag of ben ik nou gek?quote:Koopzondagen (alleen voor centrum vanwege toeristische evenementen)
* 13 april (jaarmarkt Tweede Paasdag)
* 30 april (Koninginnedag)
* 1 juni (2e Pinksterdag)
* 19 juli (zondag van de Vierdaagsefeesten)
* 4 oktober (vanwege najaarskermis)
* 27 december (zondag na kerstmis)
van wat?quote:Op zondag 24 mei 2009 16:53 schreef HostiMeister het volgende:
Zo net begonnen aan aflevering 9 nog 6 te gaan
quote:
quote:
Dat is de engelse editie van expeditie Robinsonquote:Op zondag 24 mei 2009 17:07 schreef SLP_ het volgende:
Ooh is dat een serieIk dacht dat ie ging sporten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |