Nou hier wel hoor.. normaal vrij netjes, nu ineens allemaal zomers.quote:Op maandag 25 mei 2009 13:00 schreef swarmahoer het volgende:
hangt idd van de bedrijfscultuur af sandermaar als je goed voorbereid bent kan je wel inschatten of het gewenst is
mooi weer of niet, ze doen daar niet ineens iets anders aan
Ik leef met je meequote:Op maandag 25 mei 2009 14:14 schreef LastRequest het volgende:
Toppunt van oneerlijkheid: ik kan vanaf m'n bureau m'n vriendinnen in de zon aan het water zien liggen
Woon je al bij IBquote:Op maandag 25 mei 2009 14:58 schreef Yashaaaaa het volgende:
Jezus Pheno, heb jij de hele jan linders leeggekocht? er was haast niks meer
Er is geen andere mogelijkheid dan hier wonen, als je een keer boodschappen bij de Jan Linders doet?quote:
Ik ga mooi op het terras eten vanavondquote:Op maandag 25 mei 2009 14:58 schreef swarmahoer het volgende:
nog geen idee wat wij met eten doen, maar blijft het mooi weer dan vanavond?
Scheelt dat het niet zo heel lang heeft geduurdquote:
Maar daar kun je wel op stampen!quote:Op maandag 25 mei 2009 15:38 schreef PietjePuk007 het volgende:
Smurfen? Die actie is al een tijdje voorbij hoor.
Misschien werkt deze wel?quote:Op maandag 25 mei 2009 15:39 schreef Mikkie het volgende:
Die puzzelpagina doet het overigens bij mij nog steeds niet
Dat is toch standaard daar? Ik was er vanmorgen ook, wil je wat hebben, is de boel weer op. Zalm uit de diepvries? Weg, gewoonweg niet bijgevuld. Nu weet ik weer waarom ik normaal de auto in ga om bij de XL boodschappen te doenquote:Op maandag 25 mei 2009 14:58 schreef Yashaaaaa het volgende:
Jezus Pheno, heb jij de hele jan linders leeggekocht? er was haast niks meer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |