Je moet toch eerst je theorie gehaald hebben, wil je beginnen met praktijk? Ik dacht als ik dan mn theorie vast binnen heb, kan ik meteen beginnen met praktijk als ik 18 benquote:Op zaterdag 23 mei 2009 12:08 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Vast een stomme vraag, maar waarom zou je überhaupt je theorie voor je 18e willen doenJe moet toch eerst nog lessen, en er zijn meestal geen gruwelijke wachtrijen voor autotheorie
Volgens mij kan je gewoon beginnen met praktijk....volgens mij moet je eerst je theorie gehaald hebben voordat je praktijk-examen mag doenquote:Op zaterdag 23 mei 2009 12:36 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Je moet toch eerst je theorie gehaald hebben, wil je beginnen met praktijk? Ik dacht als ik dan mn theorie vast binnen heb, kan ik meteen beginnen met praktijk als ik 18 benMaargoed, dat duurt dus nog heel lang
![]()
![]()
Dat dusquote:Op zaterdag 23 mei 2009 12:40 schreef Californium het volgende:
[..]
Volgens mij kan je gewoon beginnen met praktijk....volgens mij moet je eerst je theorie gehaald hebben voordat je praktijk-examen mag doen![]()
Supernice toch! Niet toevallig zin em door te sturen? Ben wel benieuwdquote:Op zaterdag 23 mei 2009 10:15 schreef Californium het volgende:
Leuk Morgane! Ik vind dat ze daar stiekem welleens wat leuke dingen hebben![]()
O en kreeg een mail van mijn begeleider....Of ze mijn verslag mochten gebruiken als voorbeeld hoe een literatuurverslag eruit mag zientof man
![]()
/nutteloze info
quote:
Ik vond het zelf ook wel tochquote:Op zaterdag 23 mei 2009 12:57 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Supernice toch! Niet toevallig zin em door te sturen? Ben wel benieuwdZit zelf te kloten met m'n bronvermelding enzo nu..
Ooh, dat wist ik niet. Nja het duurt allemaal toch nog wel een tijdje dus ik kijk tegen die tijd dan wel.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 12:40 schreef Californium het volgende:
[..]
Volgens mij kan je gewoon beginnen met praktijk....volgens mij moet je eerst je theorie gehaald hebben voordat je praktijk-examen mag doen![]()
Verder heb ik geen rijbewijs en geen idee hoor![]()
![]()
Ojaquote:
Aanstellerquote:Op zaterdag 23 mei 2009 13:53 schreef Californium het volgende:
[..]
Ojatis alweer mei bijna juni
Maar goed.... toch jong.... Vroegah! toen ik zo jong was he
Nu ben ik al oud en bijna vergaan
![]()
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 13:55 schreef SLP_ het volgende:
[..]
AanstellerHoe oud ben je dan ? Zolang je de 50 nog niet gepasseerd bent ben je niet oud
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en jah! ik voel me echt oud soms
![]()
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 13:59 schreef Californium het volgende:
[..]Doe moeilijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en jah! ik voel me echt oud soms
![]()
![]()
Ik had nou toch minstens een 25 verwacht, want dát is oud
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 14:12 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Doe moeilijkIk had nou toch minstens een 25 verwacht, want dát is oud
KloptSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar twinTIG..... de tig jaren.... Volwassen / verantwoordelijk... dan ben je zo 25 en dan ben je oud want dan zit je dichter bij de 30 als bij de 25
![]()
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
Wacht maar tot het in zicht komtquote:Op zaterdag 23 mei 2009 14:24 schreef SLP_ het volgende:
Ach, waar maak je je druk om? Oud wordt je toch wel en daarbij is 30 helemaal niet oud
dat dus!quote:Op zaterdag 23 mei 2009 14:25 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Wacht maar tot het in zicht komt
Hm dat is wel slim ja.. Ik denk dat ik dat dan maar ga doenquote:Op zaterdag 23 mei 2009 15:35 schreef swarmahoer het volgende:
over dat rijbewijs, je theorie is een jaar geldig, wat ik zou doen is:
zorgen dat je na ongeveer 30% van je lessen op mag voor de theorie, heb je genoeg tijd om te leren en mocht je zakken loop je iig niet de kans dat je theorie al verlopen is
Aaah wat schattigquote:Op zaterdag 23 mei 2009 15:59 schreef IrishBastard het volgende:
Omg, dit filmpje is echt te briljant
http://www.dumpert.nl/mediabase/510371/b67f51c0/o_nomnomnom.html
Je bedoelt die zingt?quote:
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 14:12 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Doe moeilijkIk had nou toch minstens een 25 verwacht, want dát is oud
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
Ik word dit jaar 23quote:Op zaterdag 23 mei 2009 13:53 schreef Californium het volgende:
[..]
Ojatis alweer mei bijna juni
Maar goed.... toch jong.... Vroegah! toen ik zo jong was he
Nu ben ik al oud en bijna vergaan
![]()
Dus 52 is minder erg?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 19:46 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ik word dit jaar 2322 viel nog mee te leven, maar die drie is hoger dan de 2 en
Oh noes! Je leven is bijna voorbijquote:Op zaterdag 23 mei 2009 19:46 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ik word dit jaar 2322 viel nog mee te leven, maar die drie is hoger dan de 2 en
Hehe ja, maar wij waren alleen voor de dienst en receptie uitgenodigd, daarna volgden een besloten diner en feest. Dus helaas! Maar de dienst en receptie waren al heel mooiquote:Op zaterdag 23 mei 2009 22:40 schreef Mikkie het volgende:
Was die bruiloft dan zo vroeg afgelopen, Dup? De bruiloft die ik ken hebben altijd een knalfeest met veel bier gedurende de avond
whahaquote:Op zaterdag 23 mei 2009 22:24 schreef SLP_ het volgende:
Wat een aanstellers zijn jullie zeg![]()
omg er was echt zo'n vage vent op t werk. Echt zo iets ouder dan 40. Hoi, ik geef vanavond een feest en k wil dat jij komt....... 'Uuuh geen interesse sorry'. Maar ik vind je leuk kom gewoon. 'Nee helaas zoek maar een ander' Waarom dan vind je me niet leuk?'Nee, je bent een beetje oud he
en toen zei ie: Ja en jij bent een bitch. OMG wat een kutvent om mij een bitch te noemen. Ik stond daar echt zo met mn mond open maar gelukkig was ie al weg voordat ik iets terug had kunnen zeggen. Wat een weirdo
![]()
en waarom stinkt het buiten zo ?
omg echt van die vage kerels zijn dat he -.-quote:Op zaterdag 23 mei 2009 23:02 schreef Californium het volgende:
[..]
whahaik ken het helaas niet alleen in de winkel
Van de week liep ik naar de winkel en raar ventje met een trainingspak die praatte aslof hij achterlijk was....vroeg mij zo van hoe laat het was... Dus ik kijken... Jah kwart voor vier... Toen liep ik dus verder... echt 5 seconden later.... schreeuwt ie zo van: Hey! I think you look really nice... Can I have you're phonenumber.... Can I..... Ik:
ehm....nah
weirdo
Van die lekkere Danerolles met ham en kaas?quote:Op zondag 24 mei 2009 09:17 schreef SLP_ het volgende:
[..]
omg echt van die vage kerels zijn dat he -.-
Ik ga nu lekker croissantjes eten
Bah nee ik ben vegetarisch dus geen hamquote:Op zondag 24 mei 2009 09:30 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Van die lekkere Danerolles met ham en kaas?
Neem een vrouw mee, die hebben sowieso altijd zonnebrand op voorraad.quote:Op zondag 24 mei 2009 09:51 schreef Sander het volgende:
Moet ik nog wel ff ergens zonnebrand scoren. Want anders kom ik terug als een kreeft met een zonnebril op
Lekker!quote:Op zondag 24 mei 2009 10:45 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik zit bij IB, die is werken, maar ga zo misschien maar eens in de tuin leren als het zo warm wordt
Nopequote:Op zondag 24 mei 2009 10:49 schreef Mikkie het volgende:
Geen verkeerd plekje daar om buiten te gaan zitten.
Er is maar één manier om daar achter te komenquote:Op zondag 24 mei 2009 10:53 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Nopeik vraag me alleen af of ik daar niet teveel afgeleid word
Anders raken andere mensen misschien afgeleid inderdaad.quote:
Als je écht wil is de Appie To Go wel gewoon openquote:Op zondag 24 mei 2009 12:39 schreef LastRequest het volgende:
Gala was supermooi
En ik heb echt niks te eten in huis, nu ga ik diepvriessaté als "ontbijt" eten
Ik hoop dat het gauw 4u is..
Nah m'n fiets vannacht aan iemand geleend, en das me te ver lopenquote:Op zondag 24 mei 2009 13:12 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Als je écht wil is de Appie To Go wel gewoon open.
Je hebt gelijk, ze bedoelt natuurlijk vegetariër.quote:
quote:
1 juni is toch geen zondag of ben ik nou gek?quote:Koopzondagen (alleen voor centrum vanwege toeristische evenementen)
* 13 april (jaarmarkt Tweede Paasdag)
* 30 april (Koninginnedag)
* 1 juni (2e Pinksterdag)
* 19 juli (zondag van de Vierdaagsefeesten)
* 4 oktober (vanwege najaarskermis)
* 27 december (zondag na kerstmis)
van wat?quote:Op zondag 24 mei 2009 16:53 schreef HostiMeister het volgende:
Zo net begonnen aan aflevering 9 nog 6 te gaan
quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |