Je moet toch eerst je theorie gehaald hebben, wil je beginnen met praktijk? Ik dacht als ik dan mn theorie vast binnen heb, kan ik meteen beginnen met praktijk als ik 18 benquote:Op zaterdag 23 mei 2009 12:08 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Vast een stomme vraag, maar waarom zou je überhaupt je theorie voor je 18e willen doenJe moet toch eerst nog lessen, en er zijn meestal geen gruwelijke wachtrijen voor autotheorie
Volgens mij kan je gewoon beginnen met praktijk....volgens mij moet je eerst je theorie gehaald hebben voordat je praktijk-examen mag doenquote:Op zaterdag 23 mei 2009 12:36 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Je moet toch eerst je theorie gehaald hebben, wil je beginnen met praktijk? Ik dacht als ik dan mn theorie vast binnen heb, kan ik meteen beginnen met praktijk als ik 18 benMaargoed, dat duurt dus nog heel lang
![]()
![]()
Dat dusquote:Op zaterdag 23 mei 2009 12:40 schreef Californium het volgende:
[..]
Volgens mij kan je gewoon beginnen met praktijk....volgens mij moet je eerst je theorie gehaald hebben voordat je praktijk-examen mag doen![]()
Supernice toch! Niet toevallig zin em door te sturen? Ben wel benieuwdquote:Op zaterdag 23 mei 2009 10:15 schreef Californium het volgende:
Leuk Morgane! Ik vind dat ze daar stiekem welleens wat leuke dingen hebben![]()
O en kreeg een mail van mijn begeleider....Of ze mijn verslag mochten gebruiken als voorbeeld hoe een literatuurverslag eruit mag zientof man
![]()
/nutteloze info
quote:
Ik vond het zelf ook wel tochquote:Op zaterdag 23 mei 2009 12:57 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Supernice toch! Niet toevallig zin em door te sturen? Ben wel benieuwdZit zelf te kloten met m'n bronvermelding enzo nu..
Ooh, dat wist ik niet. Nja het duurt allemaal toch nog wel een tijdje dus ik kijk tegen die tijd dan wel.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 12:40 schreef Californium het volgende:
[..]
Volgens mij kan je gewoon beginnen met praktijk....volgens mij moet je eerst je theorie gehaald hebben voordat je praktijk-examen mag doen![]()
Verder heb ik geen rijbewijs en geen idee hoor![]()
![]()
Ojaquote:
Aanstellerquote:Op zaterdag 23 mei 2009 13:53 schreef Californium het volgende:
[..]
Ojatis alweer mei bijna juni
Maar goed.... toch jong.... Vroegah! toen ik zo jong was he
Nu ben ik al oud en bijna vergaan
![]()
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 13:55 schreef SLP_ het volgende:
[..]
AanstellerHoe oud ben je dan ? Zolang je de 50 nog niet gepasseerd bent ben je niet oud
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en jah! ik voel me echt oud soms
![]()
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 13:59 schreef Californium het volgende:
[..]Doe moeilijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en jah! ik voel me echt oud soms
![]()
![]()
Ik had nou toch minstens een 25 verwacht, want dát is oud
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 14:12 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Doe moeilijkIk had nou toch minstens een 25 verwacht, want dát is oud
KloptSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar twinTIG..... de tig jaren.... Volwassen / verantwoordelijk... dan ben je zo 25 en dan ben je oud want dan zit je dichter bij de 30 als bij de 25
![]()
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
Wacht maar tot het in zicht komtquote:Op zaterdag 23 mei 2009 14:24 schreef SLP_ het volgende:
Ach, waar maak je je druk om? Oud wordt je toch wel en daarbij is 30 helemaal niet oud
dat dus!quote:Op zaterdag 23 mei 2009 14:25 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Wacht maar tot het in zicht komt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |