Lange termijn meet agendaquote:Vergunning ingebruikname openbare grond voor het plaatsen van een kokosmat van 3 bij 2 meter in het voetgangersgebied langs de Rotte t.h.v. het Noordplein en 2 schemerlampen op de hoek Zaagmolenstraat en 1e Pijnackerstraat aan de bestaande lantaarnpaal op ca. 5 meter hoogte. De schemerlampen branden in de avond en nacht. De vergunning is verleend voor de periode 1 maart 2009 tot en met 30 juni 2010
Nee, het is een wijnrek.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 08:54 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
ook andere drank in je mooie rekkie leggen
Eindelijk lekker weer ja.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 08:57 schreef littledrummergirl het volgende:
goedemorgen allemaal![]()
niks is beter dan wakker worden met het zonnetje door je gordijnendaarom heb ik dus witte gordijnen gekocht voor de slaapkamer
als je maar aan me denktquote:Op vrijdag 22 mei 2009 08:58 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Nee, het is een wijnrek.Voor andere dranken hebben we de drankenkast.
Overdrijven hoeft niet hoort schatquote:
Ik wil nog een keer voor een klimaatkast kijken voor wijnquote:Op vrijdag 22 mei 2009 08:58 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Nee, het is een wijnrek.Voor andere dranken hebben we de drankenkast.
van Brabo's trek ik me doorgaans weinig aan.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 09:06 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Van je familie moet je het hebben
Blablablabla ga jij nou maar lekker de helpdesknerd uithangen. Ik heb deze week gewoon normaal gewerkt kan ik er wat aan doen dat donderdag is weggevallen en de vrijdag mijn vrije dag isquote:Op vrijdag 22 mei 2009 09:07 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
van Brabo's trek ik me doorgaans weinig aan.
Valt trouwens mee dattie al op is. De niksnut
Het is eerder een soort van handicap, maar na een tijdje leer je er mee leven.quote:Op donderdag 21 mei 2009 20:00 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
het klinkt wel alsof het een ziekte is![]()
zo van vroeger kon het nog, maar sinds ik deze afwijking heb word het allemaal minder
lekker met je laptopje op het balkon in de zonquote:Op vrijdag 22 mei 2009 10:23 schreef Isegrim het volgende:
Thuiswerken is relaxt.Vooral omdat je geen last hebt van de telefoon die om de haverklap gaat.
Ik geloof niet dat ik dat VPN op mijn laptop aan de gang krijg. Ik zit gewoon achter heiden6 zijn Windows-computer.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 10:30 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
lekker met je laptopje op het balkon in de zon
Waarom zou je een VPN niet vanaf een linux bak aan de gang kunnen krijgen? (Je hebt toch zo'n E3 ding met ubuntu dr op ofzo?).quote:Op vrijdag 22 mei 2009 10:34 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat ik dat VPN op mijn laptop aan de gang krijg. Ik zit gewoon achter heiden6 zijn Windows-computer.
Toetsenbord is groot zat wat mij betreft.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 10:46 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Waarom zou je een VPN niet vanaf een linux bak aan de gang kunnen krijgen? (Je hebt toch zo'n E3 ding met ubuntu dr op ofzo?).
Ik wil er best een keer mee hobbyen hoor, dat moet opzich prima werkenGroter toetsenbord er aan, en op het balkon je ding doen
Werken op Sabbatquote:Op vrijdag 22 mei 2009 12:38 schreef Isegrim het volgende:
Ik vind dat ik wel weer genoeg gewerkt heb vandaag.
Nou ja, ik kan niet zoveel meer doen. Heb al mijn mail beantwoord en alle notulen uitgewerkt die ik nog moest uitwerken.
ja,nu durf ik dus niet meerquote:Op vrijdag 22 mei 2009 12:49 schreef Romanov het volgende:
[..]
(vind dan ook dan LDG wel ff naar me kan zwaaien vanaf de Donner. Dan zwaai ik wel terug)
Sinds wanneer is de sabbat op vrijdag?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 12:49 schreef Romanov het volgende:
[..]
Werken op Sabbat![]()
Duik lekker de zon in, voor zolang het nog kanGa zo wel ff duf in de tram zitten, maar toch ook wel nog wat lui te gaan zijn wezen op mn dakterrasje.
(vind dan ook dan LDG wel ff naar me kan zwaaien vanaf de Donner. Dan zwaai ik wel terug)
Moest dus Shabbat zijn. Maar goed, die begint op vrijdag na zonsondergang en duurt tot de zaterdagavond.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 13:06 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Sinds wanneer is de sabbat op vrijdag?
niet zeurenquote:
Die snapt hetquote:Op vrijdag 22 mei 2009 13:38 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
niet zeureneen extra rustdag is altijd goed
gutgutquote:Op vrijdag 22 mei 2009 13:46 schreef Isegrim het volgende:
Rust, rust?Boodschappen doen, de was doen, wijn kopen, niks geen rust!
wijn drinkenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 13:46 schreef Isegrim het volgende:
Rust, rust?Boodschappen doen, de was doen, wijn kopen, niks geen rust!
nee die gaat ze in dat pimp wijnrek van haar doenquote:
Hmmmm...SingleCoil is dan wel gebanned maar hij kan wel gewoon meelezen, Alicey.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 09:40 schreef Alicey het volgende:
[..]
Het is eerder een soort van handicap, maar na een tijdje leer je er mee leven.
Waarom zou je het wel doen?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 10:46 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Waarom zou je een VPN niet vanaf een linux bak aan de gang kunnen krijgen? (Je hebt toch zo'n E3 ding met ubuntu dr op ofzo?).
Dat weet ik, dat voel ik dan wel weer..quote:Op vrijdag 22 mei 2009 14:16 schreef Marlies1981 het volgende:
[..]
Hmmmm...SingleCoil is dan wel gebanned maar hij kan wel gewoon meelezen, Alicey.
Oh, gaat dat zo tegenwoordigquote:Oh, terwijl jij naar de kapper bent zit ik hier met hem een biertje te drinken...gezellig hoor
We hebben vrij genomen.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 14:24 schreef littledrummergirl het volgende:
is het vandaag n officiele vrije dag ofzo, of hebben jullie allemaal vrij genomen?
Als ik naar mijn werk zou zijn gegaan, zou ik daar in mijn uppie gezeten hebben. Ik heb dus aangegeven dat ik thuis wilde werken en we hebben 't antwoordapparaat erop gegooid.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 14:24 schreef littledrummergirl het volgende:
is het vandaag n officiele vrije dag ofzo, of hebben jullie allemaal vrij genomen?
lekker flexibel van zequote:Op vrijdag 22 mei 2009 15:01 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Als ik naar mijn werk zou zijn gegaan, zou ik daar in mijn uppie gezeten hebben. Ik heb dus aangegeven dat ik thuis wilde werken en we hebben 't antwoordapparaat erop gegooid.
Ik was het niet!quote:Op vrijdag 22 mei 2009 15:42 schreef Isegrim het volgende:
Creepy gasten die op een metrohalte zomaar een opdringerig gesprek met je beginnen.
Zodat je op het balkon kan zitten met je laptop? Of op de bank, aan de eettafel, ...quote:
zalquote:Op vrijdag 22 mei 2009 17:57 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Witte wijn op kamertemperatuur, mijn moeder zou je vervloeken!
Is wijn toch een stukje gezonder dan het calcium afbrekende, vette, bomvol hormonen zittende, tevens ook ranzig smakende, melkquote:Op vrijdag 22 mei 2009 18:04 schreef ebeaydojraes het volgende:
wijn .... (pakt pak melk uit de koelkast)
Da's voorraad. Gaat natuurlijk een nachtje in de koelkast als we van plan zijn om het op te drinken.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 17:57 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Witte wijn op kamertemperatuur, mijn moeder zou je vervloeken!
lul man, waarom wist ik da niequote:
Wat lust jij niet opsomtopic!quote:Op zaterdag 23 mei 2009 13:36 schreef Isegrim het volgende:
Ik was een beetje laat wakker vandaag. Half twaalf pas.Zometeen even boodschapjes doen.
Nooit gezien dat topicquote:Op zaterdag 23 mei 2009 16:59 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Wat lust jij niet opsomtopic!
Dan heb ik dat klaarblijkelijk genegeerd.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 17:45 schreef LeeHarveyOswald het volgende:Ik heb toen een linkje in je weekmenu topic gezet als ik mij niet vergis
Ik kijk nooit op je hyves.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 17:47 schreef TJDoornbos het volgende:
Trouwens jullie kijken ook trouw op mn hyves zie ik. Nog niemand over mn nieuwe bril gehoord
goeie blauwe bril!quote:Op zaterdag 23 mei 2009 17:47 schreef TJDoornbos het volgende:
Trouwens jullie kijken ook trouw op mn hyves zie ik. Nog niemand over mn nieuwe bril gehoord
Waarover?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 15:42 schreef Isegrim het volgende:
Creepy gasten die op een metrohalte zomaar een opdringerig gesprek met je beginnen.
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 17:55 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
goeie blauwe bril!
lho heeft ook meestal dat soort monturenheeft geloof ik ondertussen al blauw, zilverkleurig en zwart gehad
Over dat ze zo naar Blaak moeten en waar jij dan eigenlijk naartoe gaat. En dat zij daar straks toevallig ook naartoe moeten.quote:
Marktplaats. Het is een hele oude Tomado. Niet meer te krijgen in de winkel.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 17:57 schreef Alicey het volgende:
[..]
Wij willen in onze opslagruimte nog een wijnrek plaatsen. Hoe kom je aan dit rek?
jekan beter vragenwat ik wel lustquote:Op zaterdag 23 mei 2009 16:59 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Wat lust jij niet opsomtopic!
Wat lust je wel?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 18:08 schreef ebeaydojraes het volgende:
[..]
jekan beter vragenwat ik wel lust.
Laptopje mee naar het parkquote:Op zondag 24 mei 2009 11:19 schreef ebeaydojraes het volgende:
damn.. weerziet er weer goed uit... op naar t park.. (maar eerst foto's doorwerken)
ik zou best graag F1 in Monaco willen kijkenquote:
Heb het laatst dacht ik bij Bas op de goudsesingel gezienquote:Op zondag 24 mei 2009 11:48 schreef Isegrim het volgende:
Weet iemand waar in Rotterdam ik waterkers kan kopen?Het is een complot! Ik ben geweest / heb gebeld naar:
- Vreugdenhil Groente en Fruit
- AH Eudokiaplein
- C1000 Hillelaan
- Jumbo
Zometeen even op de Binnenrotte kijken of er een groentekraam staat...
Oh, die vergat ik nog, daar ben ik ook geweest, maar de medewerkers wisten niet eens wat het was en ze hadden het niet.quote:Op zondag 24 mei 2009 11:54 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Heb het laatst dacht ik bij Bas op de goudsesingel gezien
quote:Op zondag 24 mei 2009 11:54 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
jammer anders had het helemaal als perfecte zondag bij jou geleken!
Jezus zeg wat woon jij in een pauperbuurtquote:Op zondag 24 mei 2009 13:59 schreef Isegrim het volgende:
http://www.nu.nl/algemeen(...)ij-in-rotterdam.html
Weet ik ook dat die harde knal geen vuurwerk was...
Ja.quote:Op zondag 24 mei 2009 15:33 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Jezus zeg wat woon jij in een pauperbuurt
Gimsel!quote:Op zondag 24 mei 2009 11:48 schreef Isegrim het volgende:
Weet iemand waar in Rotterdam ik waterkers kan kopen?Het is een complot! Ik ben geweest / heb gebeld naar:
- Vreugdenhil Groente en Fruit
- AH Eudokiaplein
- C1000 Hillelaan
- Jumbo
Zometeen even op de Binnenrotte kijken of er een groentekraam staat...
noem je LDG nou gewoon allerhande?quote:Op zondag 24 mei 2009 16:35 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
AH, aldus de allerhande die hier op de bank ligt
Niet dus.quote:Op zondag 24 mei 2009 16:35 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
AH, aldus de allerhande die hier op de bank ligt
Ach, een paar weken terug is er hier in Alexander ook een mafketel losgegaan met een pistool in een café.quote:Op zondag 24 mei 2009 15:33 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Jezus zeg wat woon jij in een pauperbuurt
Schuif maar door naar september/oktober.quote:Op maandag 25 mei 2009 13:54 schreef WHATSHESAID het volgende:
Dat wordt wat, ik moet echt superveel doen voor school.
nee joh laat zitten. Ga mee naar buiten, biertje doen enzowquote:Op maandag 25 mei 2009 13:54 schreef WHATSHESAID het volgende:
Dat wordt wat, ik moet echt superveel doen voor school.
Pcies, pauper AH hier. Verleden jaar Murphys weg, Baramix kan ik er ook niet meer halen, was altijd handig. Mjaaa, tis wel dichterbij me dan de Aldi, alhoewel ze daar ook prima dingen hebbenquote:Op zondag 24 mei 2009 11:59 schreef ebeaydojraes het volgende:
AH tegenwoordig wel minpuntjes.. geen Murphy's meer
wat is dat nou weer voor n studieondermijnend aanbodquote:Op maandag 25 mei 2009 14:07 schreef Romanov het volgende:
[..]
nee joh laat zitten. Ga mee naar buiten, biertje doen enzow![]()
Heb jij wel zon daar dan?quote:Op maandag 25 mei 2009 14:08 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
wat is dat nou weer voor n studieondermijnend aanbod![]()
( ik moet ook echt een berg werk doen... maar gelukkig ook veel lezen en dat kan in de zon)
nee hier ist ook grauw nu.. ga zo ff naar de bloedbank denk. Ik twijfelde nog omdat het miss te warm zou zijnquote:Op maandag 25 mei 2009 14:13 schreef Romanov het volgende:
[..]
Heb jij wel zon daar dan?
Hier is het gewoon fucking bewolkt, geen zon te zien. Bah, daar gaat mn dakterras idee om buiten te hangen...
Je denkt, het weer grauw, dus ik dan ook maar? Wel nobel, bloed doneren... mjaaa, t lijkt me niet zo verstandig om mn bloed weg te gaan geven. Dan is het meteen een illegale subsantie met dat THC gehalte erin :Squote:Op maandag 25 mei 2009 14:17 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
nee hier ist ook grauw nu.. ga zo ff naar de bloedbank denk. Ik twijfelde nog omdat het miss te warm zou zijnmaar dat valt jammer genoeg een beetje tegen.
ze vragen in die lijsten niet of je hebt geblowd ofzo geloof ik hoorquote:Op maandag 25 mei 2009 15:15 schreef Romanov het volgende:
[..]
Je denkt, het weer grauw, dus ik dan ook maar? Wel nobel, bloed doneren... mjaaa, t lijkt me niet zo verstandig om mn bloed weg te gaan geven. Dan is het meteen een illegale subsantie met dat THC gehalte erin :S
das alleen weer zon flutlocatie daar... daar is echt geen drol verderquote:Op maandag 25 mei 2009 16:52 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Pathe op zuid schijnt goed te zijn
lachen johquote:Op maandag 25 mei 2009 17:07 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
De aanrijding met tram bij Heliport was door een museumtram
quote:Op maandag 25 mei 2009 16:49 schreef littledrummergirl het volgende:
welke biscoop is trouwens leuker/beter/sfeervoller/groter? die aan de westblaak, of pathe schouwburgplein?
ben alleen nog maar n paar keer bij schouwburgplein geweestdie andere nog nooit
Het wordt dus SC's optie om hem zelf te maken dan lijkt het.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 18:07 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Marktplaats. Het is een hele oude Tomado. Niet meer te krijgen in de winkel.
leuk van steigerhout ofzo!quote:Op maandag 25 mei 2009 18:54 schreef Alicey het volgende:
[..]
Het wordt dus SC's optie om hem zelf te maken dan lijkt het.
Ik weet niet precies wat SC's plan is, maar hij is wel erg handig met hout. Het zal dus wel iets worden met hout. Op dit moment hebben we nog een heel stel zware panelen liggen die als promotiemateriaal zijn gebruikt. Daarvan wil SC iig loungebanken maken, dus ik weet niet of daar nog genoeg van over blijft. Gaan we ook wel weer merken.quote:
handige vent heb jij! ff een loungeset in elkaar buurman en buurmannenquote:Op maandag 25 mei 2009 19:03 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik weet niet precies wat SC's plan is, maar hij is wel erg handig met hout. Het zal dus wel iets worden met hout. Op dit moment hebben we nog een heel stel zware panelen liggen die als promotiemateriaal zijn gebruikt. Daarvan wil SC iig loungebanken maken, dus ik weet niet of daar nog genoeg van over blijft. Gaan we ook wel weer merken.
quote:Op maandag 25 mei 2009 19:03 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik weet niet precies wat SC's plan is, maar hij is wel erg handig met hout. Het zal dus wel iets worden met hout. Op dit moment hebben we nog een heel stel zware panelen liggen die als promotiemateriaal zijn gebruikt. Daarvan wil SC iig loungebanken maken, dus ik weet niet of daar nog genoeg van over blijft. Gaan we ook wel weer merken.
Dat is een spelletje kattenschaak, met automagische zetten-registratie. Briljant gevonden!quote:Op maandag 25 mei 2009 19:02 schreef Alicey het volgende:
Maar misschien kan iemand ons ook uitleggen wat hier nu leuk aan is.
[ afbeelding ]
Linkje?quote:Op maandag 25 mei 2009 17:07 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
De aanrijding met tram bij Heliport was door een museumtram
Weer een bewijs dat staal harder is dan mens.quote:Op maandag 25 mei 2009 19:17 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
http://www.nufoto.nl/foto(...)reden-door-tram.html
quote:Op maandag 25 mei 2009 20:15 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Weer een bewijs dat staal harder is dan mens.
Goud is ook harder dan mens.quote:Op maandag 25 mei 2009 20:36 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]moeten ze trams van goud gaan maken
quote:Op maandag 25 mei 2009 20:39 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Goud is ook harder dan mens.En sowieso, als je 5 ton watjes met 30 km/h tegen je aankrijgt, doet dat vast ook gewoon zeer.
Die doen ook pijn.quote:Op maandag 25 mei 2009 20:45 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]1 grote kreukelzone. Je zult vooral brandwonden oplopen denk ik
lopen alle surinamers binnen no time met een tram om hun nekquote:Op maandag 25 mei 2009 20:36 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]moeten ze trams van goud gaan maken
quote:Op maandag 25 mei 2009 20:47 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
lopen alle surinamers binnen no time met een tram om hun nek
Check Buienradar en dan 2 uur vooruitquote:Op maandag 25 mei 2009 22:20 schreef TJDoornbos het volgende:
Paar regendruppels
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 04:05 schreef DutchTrain het volgende:
Heeft er iemand een nieuwe TL lamp? Die boven de stad hangt nu, lijkt mij kapot...
Abou was zijn nieuwe stroboscoop aan het testen denk ik.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 04:05 schreef DutchTrain het volgende:
Heeft er iemand een nieuwe TL lamp? Die boven de stad hangt nu, lijkt mij kapot...
Sopgeluidjes, niks mis meequote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:34 schreef WHATSHESAID het volgende:
Ja en mijn gootsteen was me een partij herrie aan het maken! Pfff.
Ik vind dat het nu dan ook wel gewoon mag stoppen met regenen, zodat ik kan gaan hardlopen
Idem, al werden wij wakker omdat de balkondeur open en dicht sloeg, het raam klapperde, etc.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:24 schreef Romanov het volgende:
Mjaaa, ik had voor het eerst eens een raam open gelaten, vond het te warm...![]()
Dus weet nu niet of ik wakker werd van de broeierigheid, het onweer of het geluid buiten...
Zoveel vragen...
meestal slaap ik met mn raam dicht, vieze baggerweg naast mn deur
Het klonk meer alsof er iemand keiharde boeren aan het laten wasquote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:13 schreef Romanov het volgende:
[..]
Sopgeluidjes, niks mis mee
Mjaaa, ik zag gister een vet grote wolk vanaf zee komen, heb er s'avonds nog een filmpje van gemaakt ook
(en werd midden in de nacht wakker, denk zo rond 5 uur van het onweer)
Mooi hè?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 19:57 schreef heiden6 het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)naardse_invasie.html
![]()
Waar is die vergadering en wat gaan we bespreken? Het wordt tijd dat er spijkers met koppen worden geslagen en dat de het hele stelsel op de schop gaat!!!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:09 schreef Isegrim het volgende:
Ik geloof niet dat er iemand komt voor mijn vergadering van 20:00.Zit ik een half uur voor Jan Lul te wachten.
Als je erbij wilt zijn zul je eerst een woning in de betreffende VvE moeten kopen.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:38 schreef Romanov het volgende:
[..]
Waar is die vergadering en wat gaan we bespreken? Het wordt tijd dat er spijkers met koppen worden geslagen en dat de het hele stelsel op de schop gaat!!!![]()
![]()
![]()
afspraken maken kan via mn secretaresse
Kan ik niet gewoon aandeelhouder worden? Dan moet ik alleen maar naar de vergaderingen zo af en toe, beetje rellen en ondertussen vette poen opstrijkenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:40 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Als je erbij wilt zijn zul je eerst een woning in de betreffende VvE moeten kopen.
Nee helaas dergelijke opties bied ik niet. Ik heb alleen Haagse pauper-VvE's in de aanbieding.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:44 schreef Romanov het volgende:
[..]
Kan ik niet gewoon aandeelhouder worden? Dan moet ik alleen maar naar de vergaderingen zo af en toe, beetje rellen en ondertussen vette poen opstrijken
Als daar ook wat van die armzalige ministeries tussen zitten, is het een done deal lijkt me. Put, Hold and Sell zeg ikquote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:46 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Nee helaas dergelijke opties bied ik niet. Ik heb alleen Haagse pauper-VvE's in de aanbieding.
Of hij gaat langs de deuren om een volmacht te regelen. Heb jij ook weer makkelijk werk.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:40 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Als je erbij wilt zijn zul je eerst een woning in de betreffende VvE moeten kopen.
Rutger is een nare kwal, een karikatuur van zichzelf.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:10 schreef Isegrim het volgende:
Nah, Rutger is best leuk.Ik vind alleen Geenstijl wat minder. Maar Rutger is okee.
http://www.geenstijl.tv/2(...)ekt_luiheid_der.html
Onzin. Rutger heeft humor en legt regelmatig vingers op hele zere plekken. Hij is gewoon een enfant terrible en ik ben dol op enfants terribles.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:26 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Rutger is een nare kwal, een karikatuur van zichzelf.
Nee.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:23 schreef Alicey het volgende:
[..]
Of hij gaat langs de deuren om een volmacht te regelen. Heb jij ook weer makkelijk werk.
Hmm, jammer voor Issi. Mocht je overigens nog wel geïnteresseerd zijn in slavenarbeid, dan heb ik nog wel genoeg werk voor je te doen.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:45 schreef Romanov het volgende:
[..]
Nee.Ik leen mij niet voor knechtendiensten
Ik vind het best meevallen. Mijn indruk is dat hij zelf wel een stuk minder Telegraaf-achtig is dan de GS redactie..quote:En Rutger is gewoon... kweetniet... een gladde aal in een slipperige Geenstijl rotte haring ton.
wtf, ding opent een eng .asx viral thingyquote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:51 schreef Isegrim het volgende:
LHO, een topic over een land waar jij je thuis zou voelen:
De officiële website van Noord-Korea
Ja, nee, had 't verkeerde linkje geplakt, was een filmpje van die site. Nu staat de goeie link er.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:56 schreef Romanov het volgende:
[..]
wtf, ding opent een eng .asx viral thingy![]()
![]()
Zeit für einer special move.... Sie Lieben dichquote:
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:51 schreef Isegrim het volgende:
LHO, een topic over een land waar jij je thuis zou voelen:
De officiële website van Noord-Korea
Yeah, right.quote:Op woensdag 27 mei 2009 10:00 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]ik heb geloof ik niet zo veel met n-Korea
![]()
n-Korea is een beetje wat je in Nederland krijgt als Wilders aan de macht komt.
Wilders en de sharia invoeren?quote:Maar dan zonder de sharia die wilders in zal voeren.
Mensen met zo veel mogelijk op 1 cel, verdachten van pedofilie castreren, leger inzetten tegen hangjongeren met een bepaald geloof, dat zijn dingen die ik in Iran verwacht, niet in Nederlandquote:Op woensdag 27 mei 2009 10:07 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Yeah, right.Overdrijven is ook nogal een vak.
[..]
Wilders en de sharia invoeren?
Jij bent echt net zo'n extremist als Wilders en je gebruikt dezelfde discussietactieken als hij.
AFAIK is het zo vastgelegd dat het leger geen politie-taken op zich mag nemen. De politie is 'van' de burger, het leger 'van' de overheid, en die scheidslijn is er vrij duidelijk in eigenlijk alle beschaafde landen. Alleen in totalitaire regimes en bananenrepublieken zal je militairen zien die politietaken verrichten (en in Turkije pakt het leger bepaalde taken op op inter-regionaal gebied geloof ik, dacht dat vooral dienstplichtige voor politie-achtige taken gebruikt worden, als ik het goed begreep... )quote:Op woensdag 27 mei 2009 12:46 schreef FJD het volgende:
Wilders ziet Belgie graag bij NL en hij wil het leger niet inzetten tegen een bepaalde bevolkingsgroep maar om de orde te handhaven in bepaalde wijken. Daarmee blijft hij voorlopig ruim binnen de (grond)wet en is er dus geen reden voor een NAVO om te grijpen.
Wilders heeft gezegd dat hij het leger in wil zetten tegen "Marokkaanse straatterroristen". Sowieso moet iemand hem eerst het woord terrorist uit gaan leggen ben ik bang, maar hij heeft het wel gezegd.quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:34 schreef FJD het volgende:
Leger kan vast ook handhavingstaken vd politie overnemen, Wilders gebruikte het denk ik alleen maar als stoere taal want verder zie ik niet hoe het leger zoiets beter kan regelen als de politie zonder de grens van het toelaatbare te overschrijden maar goed dat was het punt niet. Het punt is dat je zegt dat Wilders het leger wil inzitten tegen bepaalde bevolkingsgroepen maar dat onderscheid heeft hij (gelukkig) niet gemaakt. Net zoals dat Wilders nooit gezegd heeft dat hij Belgie wil aan bezetten. Dat zijn teksten die je aan hem toeschrijft (ik kan er iig niets over vinden) om hem daar vervolgens op af te rekenen, dat klopt niet helemaal.
Ik vind het woord 'straatterrorist' het fenomeen uitstekend beschrijven. Daarnaast moet je je kop wel heel diep in het zand hebben zitten om te kunnen ontkennen dat het overgrote deel van straatgeweld veroorzaakt wordt door Marokkaans tuig.quote:Op woensdag 27 mei 2009 14:00 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Wilders heeft gezegd dat hij het leger in wil zetten tegen "Marokkaanse straatterroristen". Sowieso moet iemand hem eerst het woord terrorist uit gaan leggen ben ik bang, maar hij heeft het wel gezegd.
Als jij dat wilt vertalen als 'Belgie binnenvallen', dan is dat toch echt iets wat jij er zelf van maakt.quote:Daarnaast heeft hij meerdere malen gezegd dat hij Nederland graag Belgie ziet "opnemen", en dat Balkenende het "opheffen" van Belgie wat moest "versnellen".
Lijkt me onzin. De meeste gevallen van "zinloos geweld" worden gepleegd door verveelde plattelandsautochtonen.quote:Op woensdag 27 mei 2009 14:57 schreef Metatron het volgende:
[..]
Ik vind het woord 'straatterrorist' het fenomeen uitstekend beschrijven. Daarnaast moet je je kop wel heel diep in het zand hebben zitten om te kunnen ontkennen dat het overgrote deel van straatgeweld veroorzaakt wordt door Marokkaans tuig.
Oh ja, zoals de mariniers vroegah de Dam ook schoonveegden, fijn zeg. Doe ik mijn legerkistjes aan, even langs de milimeterkapper en fijn meetrappen! Good old daysquote:Je hoeft daarnaast ook niet meteen de tanks de straat in te rollen, maar als de politie mankracht tekort komt om dit effectief aan te pakken zie ik persoonlijk het probleem niet zo om eens een busje mariniers een paar pleintjes schoon te laten vegen.
Er is waarde te vinden in het toch proberen van een kopje thee. Er is geen waarde te vinden in het beantwoorden van geweld met geweld.quote:Kopjes thee drinken sorteert simpelweg te weinig effect, dat mag nu toch wel bewezen worden geacht.
Misschien is het je ontgaan, maar ook in Belgie zelf gaan (steeds meer) stemmen op om Vlaanderen met Nederland samen te laten gaan, en Wallonie bij de Fransen in de mik te schuiven. Daarnaast zijn landen of regios wel vaker samengegaan in een grotere bestuurlijke eenheid, zonder dat daar oorlogen voor nodig waren.quote:Op woensdag 27 mei 2009 15:02 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Hoe wil jij belgie opheffen en vlaanderen bij nederland voegen zonder het binnen te vallen?![]()
Denk je dat de belgen een contractje faxxen waarin ze zeggen akkoord te gaan met het nederlander-zijn?![]()
Klopt. En ik heb het, net als Wilders, over streatterroristjes en niet over een appeltje van een marktkraam jattend schoffie. Of je moet het in groepsverband plegen van gewelddadige berovingen op gelijke voet daarmee stellen, maar dan zijn we heel snel uitgepraat.quote:Daarnaast is een terrorist wat anders dan een straatschoffie.
Ik vind je naiviteit en geforceerde politieke-correctheid ronduit stuitend. Het is bagatelliserend geleuter zoals dit wat er precies voor zorgt dat mensen op Wilders-achtige figuren gaan stemmen.quote:En waar ik vandaan kom waren die overwegend blank (en kaal). Dat ze hier een ander kleurtje hebben, is gezien de bevolkingssamenstelling niet geheel vreemd
Toch zou het te kortzichtig zijn ook metatron dan maar gelijk op de grote hoop van onnadenkende populistuische neonazi's te gooien, dat werkt natuurlijk ook alleen maar polariserend. Je kunt ook denken dat hij gewoon een slechte dag heeft ofzo.quote:CLICHÉS EN IMPRESSIONISTISCHE observaties zijn er te over. Marokkaanse jongens dealen en breken auto's open; Antilliaanse jongens stelen en steken; Turken persen af, handelen in drugs en zijn gewelddadig; autochtonen breken in en meppen dronken en zonder reden mensen in elkaar.
Het zijn generalisaties met een kern van waarheid. Een voorbeeld. Antilliaanse jongens plegen maar liefst vier keer zo vaak 'levensdelicten' als autochtonen, zo blijkt uit een groot Rotterdams onderzoek uit 1997. Ofwel: Antillianen 'steken' vier keer zo vaak als Nederlanders. Ze zijn ook vier keer zo vaak betrokken bij 'diefstal met geweld'. Het Rotterdamse politiekorps had het door en richtte een speciaal 'Coördinatie-team Antilliaanse Berovingen' op. Opsporing naar etnische afkomst.
Nog een voorbeeld, uit een recent en zeer gedegen politieonderzoek naar criminaliteit onder Turkse jongens in Deventer. Conclusie van de onderzoekers: Turken komen twee keer zo vaak met de politie in aanraking als autochtonen en ze krijgen vier keer zo vaak een proces-verbaal wegens geweldpleging aan hun broek. Laatste voorbeeld: in Amsterdam-Oost wordt het merendeel van de delicten gepleegd door allochtonen.
Het is niet fraai, misschien zelfs alarmerend. Maar dit soort cijfers gaan voorbij aan de grote groep Marokkanen, Antillianen, Turken en autochtonen die een braaf leven leiden. Het is wel zo eerlijk te melden dat hetzelfde Rotterdamse onderzoek uitwijst dat negentig procent van de Antillianen jaarlijks níet in aanraking komt met de politie. En dat autochtonen in verhouding vaker inbreken en geweld gebruiken dan Antilliaanse jongens. Wat de Turken in Deventer betreft: negentig procent heeft nooit geweld gebruikt. En tot slot Amsterdam-Oost: het merendeel van de jongeren in dat stadsdeel ís allochtoon. Het is, kortom, niet verrassend dat zij ook het merendeel van de delicten voor hun rekening nemen.
Wat is er naief aan dat in mijn geboorte-dorp 45 neonazi's een aantal allochtonen volledig in elkaar hebben geslagen een aantal jaar terug, waarbij 1 het niet na kon vertellen?quote:Op woensdag 27 mei 2009 15:50 schreef Metatron het volgende:
[..]
Misschien is het je ontgaan, maar ook in Belgie zelf gaan (steeds meer) stemmen op om Vlaanderen met Nederland samen te laten gaan, en Wallonie bij de Fransen in de mik te schuiven. Daarnaast zijn landen of regios wel vaker samengegaan in een grotere bestuurlijke eenheid, zonder dat daar oorlogen voor nodig waren.
[..]
Klopt. En ik heb het, net als Wilders, over streatterroristjes en niet over een appeltje van een marktkraam jattend schoffie. Of je moet het in groepsverband plegen van gewelddadige berovingen op gelijke voet daarmee stellen, maar dan zijn we heel snel uitgepraat.
[..]
Ik vind je naiviteit en geforceerde politieke-correctheid ronduit stuitend. Het is bagatelliserend geleuter zoals dit wat er precies voor zorgt dat mensen op Wilders-achtige figuren gaan stemmen.
Geheugensteuntje nodig? "Er zijn niet slechts een paar criminele Marokkanen"
Ik heb me er nog niet verder in verdiept maar ik ben wel erg benieuwd naar de cijfers gecorrigeerd voor sociale klasse. Antillianen, Turken & Marokkanen bevinden zich nu eenmaal vaker in de lagere sociale klassen waardoor de vraag wordt hoeveel van de oververtegenwoordiging wordt veroorzaakt door de sociale klasse en hoeveel door andere oorzaken gerelateerd aan afkomst (trots, groepsdruk, verzin wat).quote:Op woensdag 27 mei 2009 16:04 schreef Marlies1981 het volgende:
Toch zou het te kortzichtig zijn ook metatron dan maar gelijk op de grote hoop van onnadenkende populistuische neonazi's te gooien, dat werkt natuurlijk ook alleen maar polariserend. Je kunt ook denken dat hij gewoon een slechte dag heeft ofzo.
quote:Op woensdag 27 mei 2009 16:32 schreef FJD het volgende:
De enige quotes van Wilders die ik terug vind gaan over het aanpakken van straattuig en straatterreur, nergens gebruikt hij het woord Marokkaanse. Hij maakt het onderscheid dus niet op bevolkingsgroep. Ook al is het voor z'n zetels een stuk beter dat het om "allochtonen" gaat (discussie over 2e generatie buiten eschouwing).
quote:PVV: keiharde aanpak Marokkaanse kolonisten - Kamervragen
donderdag 02 oktober 2008
Vragen van het lid Fritsma aan de minister voor Wonen, Wijken en Integratie, van Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties en van Justitie over het door Marokkanen plunderen van een supermarkt.
1.)
Bent u bekend met het bericht "Marokkaanse jeugd plundert filiaal van Albert Heijn"?*
2.)
Is het waar dat van de vijftien daders slechts vijf zijn opgepakt en dat twee van die vijf criminelen alweer zijn vrijgelaten? Zo ja; waarom is niet de hele groep opgepakt en waarom zijn twee van de criminelen alweer vrij?
3.)
Hoe is het mogelijk dat u kennelijk nog steeds niet in staat bent om Marokkaanse straatterroristen op te pakken en vast te zetten, zelfs als ze plunderend, stenen gooiend en mensen bedreigend door het leven gaan en daar ook foto's van zijn gemaakt?
4.)
Zijn de daders bij politie / justitie bekend? Zo ja, op grond van welke delicten en van welk aantal misdrijven?
5.)
Wanneer gaat u de Marokkaanse gemeenschap eens duidelijk oproepen respect te hebben voor de Nederlandse bevolking en samenleving? Hoe kan het dat u autochtone Nederlanders wel om de haverklap vraagt respect te hebben voor moslims, terwijl dat duidelijk minder relevant is?
6.)
Realiseert u zich dat de Nederlandse bevolking de Marokkaanse intifada spuugzat is en terecht een harde aanpak eist voor alle scheldende, spugende, intimiderende, stenen gooiende, rovende criminelen? Zo ja:
7.)
Erkent u eindelijk de noodzaak om volhardende Marokkaanse straatterroristen uit Nederland te verwijderen, inclusief de ouders als het minderjarigen betreft? Zo neen, waarom niet?
Bij het voorbeeld wat ik noemde is er ook niets gebeurd, aangezien het niet geheel duidelijk was wie van de 40+ man het was, die voor het overlijden zorgde of zelfs werkelijk geslagen heeft.quote:Op woensdag 27 mei 2009 18:26 schreef Isegrim het volgende:
Tja, ik snap wel waar die vragen vandaan komen hoor. En dat er een bepaalde groep Mocro's is die zich erg slecht gedraagt is nu wel bekend. Ik snap wel dat mensen boos worden als de politie niet durft in te grijpen e.d.
Hmm heeft Google toch gefaald, ik ruik een complot. Maar goed, het lijkt misschien taaltechnisch geleuter maar Wilders praat daar over een specifiek geval. Zodra het over een algemene groep praat dan praat hij niet meer over afkomst. Dat lijkt een kleinigheid maar het is precies dat wat maakt dat hij geen onderscheid maakt op afkomst als hij het leger in wil zetten.Hij maakt slinks gebruik van de beeldvorming maar het valt allemaal prima binnen de vrijheid van menigsuiting en buiten wat jij beweert.quote:
quote:Op woensdag 27 mei 2009 18:57 schreef FJD het volgende:
[..]
Hmm heeft Google toch gefaald, ik ruik een complot. Maar goed, het lijkt misschien taaltechnisch geleuter maar Wilders praat daar over een specifiek geval. Zodra het over een algemene groep praat dan praat hij niet meer over afkomst. Dat lijkt een kleinigheid maar het is precies dat wat maakt dat hij geen onderscheid maakt op afkomst als hij het leger in wil zetten.Hij maakt slinks gebruik van de beeldvorming maar het valt allemaal prima binnen de vrijheid van menigsuiting en buiten wat jij beweert.
Ik ben iig blij om in een land te wonen waar iemand zulke achterlijke dingen kan zeggen
TSSSS dat riep LDG ook al, de vuile slet, mij een beetje aan de drugs helpen.quote:
No go area. niet te verwarren met een foute backstage, maar wel het thuis van legio knapen van marokkaanse origine die, met hun zinderende werk en talentdriften, bereid zijn zich volledig voor den hollandsche samenleving dorsten in te spannen......ahum. :p (om het topic maar on te houden)quote:Op woensdag 27 mei 2009 23:31 schreef Isegrim het volgende:
Mijn billen zijn voor jou verboden terrein.
UIteraard. Want voor het betere zuipwerk waren deze whiskies toch net even te goed. (En prijzig)quote:
Op de tweede verdieping onder ons huis.quote:Op donderdag 28 mei 2009 12:58 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Heiden en Isegrim, waar ga ik de komende weken jullie brievenbus vinden?
quote:Op donderdag 28 mei 2009 13:08 schreef Isegrim het volgende:
Onder die onderdoorgang naar de galerij.
Ik zal de plantjes zaterdag voor vertrek water geven, dus als jij dan maandag langsgaat en dan om de twee dagen ofzo.En zoek een lekkere fles wijn uit uit het wijnrek.
Dat is bijna volledig geplunderd vrees ik.quote:Op donderdag 28 mei 2009 14:07 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
" Pak maar iets uit het kastje naast het wijnrek", toch?
quote:SCHIEDAM - Op de Mozartlaan, ter hoogte van het Bachplein, heeft donderdagochtend een ongeval plaatsgevonden. Twee auto's kwamen met elkaar in botsing, waarna een auto op z'n kop in de middenberm terecht kwam.
Voor zover bekend is bij het ongeval tenminste een kind gewond geraakt. Deze is per ambulance overgebracht naar het ziekenhuis. Ook de traumahelikopter kwam ter plaatse om medische assistentie te verlenen.
Over de oorzaak van het ongeval is nog niks bekend, de politie onderzoekt de aanrijding.
ik mis een halve liter bloedquote:
haha, t was 26.9 graden opt werkquote:Op donderdag 28 mei 2009 16:54 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik mis een halve liter bloedik win
Kon er geen airco meer vanafquote:
Die is kapot, en dat duurt al paar maanden. Alleen bleef de tempratuur net onder de 24 graden en nu dus er vet overheen.quote:
in je bikini. Ik heb gewoon spijkerbroek met overhemd (vrij hoog dicht) aan op mn werk.......quote:Op donderdag 28 mei 2009 17:46 schreef Isegrim het volgende:
Niet zo klagen, wij zitten straks twee weken lang met dertig graden.
Wat let je? Trek ook een bikini aan!quote:Op donderdag 28 mei 2009 19:46 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
in je bikini. Ik heb gewoon spijkerbroek met overhemd (vrij hoog dicht) aan op mn werk.......
Da's best te doen hoor, mits aircon.quote:Op donderdag 28 mei 2009 17:46 schreef Isegrim het volgende:
Niet zo klagen, wij zitten straks twee weken lang met dertig graden.
Mag ik er 1 van je lenen dan. Want ik heb er geenquote:Op donderdag 28 mei 2009 20:45 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Wat let je? Trek ook een bikini aan!
Dit roept om picasquote:Op vrijdag 29 mei 2009 06:52 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Mag ik er 1 van je lenen dan. Want ik heb er geen
Ik heb er maar eentje en die gaat morgen mee naar Aruba.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 06:52 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Mag ik er 1 van je lenen dan. Want ik heb er geen
Zwartrijden.. Zware criminaliteit!quote:Op vrijdag 29 mei 2009 09:01 schreef Isegrim het volgende:
Kut, ben vergeten mijn kaartje te stempelen. Maar hopen dat ze niet komen controleren. Meestal niet, maar je zult net zien...
Ik ben vergeten te stempelen is geen geldig vervoersbewijsquote:Op vrijdag 29 mei 2009 09:09 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Nou ja, zwartrijden... Ik hèb wel een kaartje.
paupers die uit de tweede klas opdringen om de serene rust en het bedachtzaame reiscomfort van de eerste klasse te verstoren...quote:Op donderdag 28 mei 2009 20:47 schreef Isegrim het volgende:
Mensen die denken dat het balkon in een eersteklasrijtuig ook alleen voor mensen met een eersteklas kaartje is.
Wat houdt je tegen?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 09:38 schreef ebeaydojraes het volgende:
damn... best zin om alsnog naar pinkpop te gaan :S
Voor mij niet natuurlijkquote:Op woensdag 27 mei 2009 23:31 schreef Isegrim het volgende:
Mijn billen zijn voor jou verboden terrein.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |