quote:Op zaterdag 23 mei 2009 17:55 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
goeie blauwe bril!
lho heeft ook meestal dat soort monturenheeft geloof ik ondertussen al blauw, zilverkleurig en zwart gehad
Over dat ze zo naar Blaak moeten en waar jij dan eigenlijk naartoe gaat. En dat zij daar straks toevallig ook naartoe moeten.quote:
Marktplaats. Het is een hele oude Tomado. Niet meer te krijgen in de winkel.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 17:57 schreef Alicey het volgende:
[..]
Wij willen in onze opslagruimte nog een wijnrek plaatsen. Hoe kom je aan dit rek?
jekan beter vragenwat ik wel lustquote:Op zaterdag 23 mei 2009 16:59 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Wat lust jij niet opsomtopic!
Wat lust je wel?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 18:08 schreef ebeaydojraes het volgende:
[..]
jekan beter vragenwat ik wel lust.
Laptopje mee naar het parkquote:Op zondag 24 mei 2009 11:19 schreef ebeaydojraes het volgende:
damn.. weerziet er weer goed uit... op naar t park.. (maar eerst foto's doorwerken)
ik zou best graag F1 in Monaco willen kijkenquote:
Heb het laatst dacht ik bij Bas op de goudsesingel gezienquote:Op zondag 24 mei 2009 11:48 schreef Isegrim het volgende:
Weet iemand waar in Rotterdam ik waterkers kan kopen?Het is een complot! Ik ben geweest / heb gebeld naar:
- Vreugdenhil Groente en Fruit
- AH Eudokiaplein
- C1000 Hillelaan
- Jumbo
Zometeen even op de Binnenrotte kijken of er een groentekraam staat...
Oh, die vergat ik nog, daar ben ik ook geweest, maar de medewerkers wisten niet eens wat het was en ze hadden het niet.quote:Op zondag 24 mei 2009 11:54 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Heb het laatst dacht ik bij Bas op de goudsesingel gezien
quote:Op zondag 24 mei 2009 11:54 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
jammer anders had het helemaal als perfecte zondag bij jou geleken!
Jezus zeg wat woon jij in een pauperbuurtquote:Op zondag 24 mei 2009 13:59 schreef Isegrim het volgende:
http://www.nu.nl/algemeen(...)ij-in-rotterdam.html
Weet ik ook dat die harde knal geen vuurwerk was...
Ja.quote:Op zondag 24 mei 2009 15:33 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Jezus zeg wat woon jij in een pauperbuurt
Gimsel!quote:Op zondag 24 mei 2009 11:48 schreef Isegrim het volgende:
Weet iemand waar in Rotterdam ik waterkers kan kopen?Het is een complot! Ik ben geweest / heb gebeld naar:
- Vreugdenhil Groente en Fruit
- AH Eudokiaplein
- C1000 Hillelaan
- Jumbo
Zometeen even op de Binnenrotte kijken of er een groentekraam staat...
noem je LDG nou gewoon allerhande?quote:Op zondag 24 mei 2009 16:35 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
AH, aldus de allerhande die hier op de bank ligt
Niet dus.quote:Op zondag 24 mei 2009 16:35 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
AH, aldus de allerhande die hier op de bank ligt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |