nee die gaat ze in dat pimp wijnrek van haar doenquote:
Hmmmm...SingleCoil is dan wel gebanned maar hij kan wel gewoon meelezen, Alicey.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 09:40 schreef Alicey het volgende:
[..]
Het is eerder een soort van handicap, maar na een tijdje leer je er mee leven.
Waarom zou je het wel doen?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 10:46 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Waarom zou je een VPN niet vanaf een linux bak aan de gang kunnen krijgen? (Je hebt toch zo'n E3 ding met ubuntu dr op ofzo?).
Dat weet ik, dat voel ik dan wel weer..quote:Op vrijdag 22 mei 2009 14:16 schreef Marlies1981 het volgende:
[..]
Hmmmm...SingleCoil is dan wel gebanned maar hij kan wel gewoon meelezen, Alicey.
Oh, gaat dat zo tegenwoordigquote:Oh, terwijl jij naar de kapper bent zit ik hier met hem een biertje te drinken...gezellig hoor
We hebben vrij genomen.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 14:24 schreef littledrummergirl het volgende:
is het vandaag n officiele vrije dag ofzo, of hebben jullie allemaal vrij genomen?
Als ik naar mijn werk zou zijn gegaan, zou ik daar in mijn uppie gezeten hebben. Ik heb dus aangegeven dat ik thuis wilde werken en we hebben 't antwoordapparaat erop gegooid.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 14:24 schreef littledrummergirl het volgende:
is het vandaag n officiele vrije dag ofzo, of hebben jullie allemaal vrij genomen?
lekker flexibel van zequote:Op vrijdag 22 mei 2009 15:01 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Als ik naar mijn werk zou zijn gegaan, zou ik daar in mijn uppie gezeten hebben. Ik heb dus aangegeven dat ik thuis wilde werken en we hebben 't antwoordapparaat erop gegooid.
Ik was het niet!quote:Op vrijdag 22 mei 2009 15:42 schreef Isegrim het volgende:
Creepy gasten die op een metrohalte zomaar een opdringerig gesprek met je beginnen.
Zodat je op het balkon kan zitten met je laptop? Of op de bank, aan de eettafel, ...quote:
zalquote:Op vrijdag 22 mei 2009 17:57 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Witte wijn op kamertemperatuur, mijn moeder zou je vervloeken!
Is wijn toch een stukje gezonder dan het calcium afbrekende, vette, bomvol hormonen zittende, tevens ook ranzig smakende, melkquote:Op vrijdag 22 mei 2009 18:04 schreef ebeaydojraes het volgende:
wijn .... (pakt pak melk uit de koelkast)
Da's voorraad. Gaat natuurlijk een nachtje in de koelkast als we van plan zijn om het op te drinken.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 17:57 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Witte wijn op kamertemperatuur, mijn moeder zou je vervloeken!
lul man, waarom wist ik da niequote:
Wat lust jij niet opsomtopic!quote:Op zaterdag 23 mei 2009 13:36 schreef Isegrim het volgende:
Ik was een beetje laat wakker vandaag. Half twaalf pas.Zometeen even boodschapjes doen.
Nooit gezien dat topicquote:Op zaterdag 23 mei 2009 16:59 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Wat lust jij niet opsomtopic!
Dan heb ik dat klaarblijkelijk genegeerd.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 17:45 schreef LeeHarveyOswald het volgende:Ik heb toen een linkje in je weekmenu topic gezet als ik mij niet vergis
Ik kijk nooit op je hyves.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 17:47 schreef TJDoornbos het volgende:
Trouwens jullie kijken ook trouw op mn hyves zie ik. Nog niemand over mn nieuwe bril gehoord
goeie blauwe bril!quote:Op zaterdag 23 mei 2009 17:47 schreef TJDoornbos het volgende:
Trouwens jullie kijken ook trouw op mn hyves zie ik. Nog niemand over mn nieuwe bril gehoord
Waarover?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 15:42 schreef Isegrim het volgende:
Creepy gasten die op een metrohalte zomaar een opdringerig gesprek met je beginnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |