Abou was zijn nieuwe stroboscoop aan het testen denk ik.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 04:05 schreef DutchTrain het volgende:
Heeft er iemand een nieuwe TL lamp? Die boven de stad hangt nu, lijkt mij kapot...
Sopgeluidjes, niks mis meequote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:34 schreef WHATSHESAID het volgende:
Ja en mijn gootsteen was me een partij herrie aan het maken! Pfff.
Ik vind dat het nu dan ook wel gewoon mag stoppen met regenen, zodat ik kan gaan hardlopen
Idem, al werden wij wakker omdat de balkondeur open en dicht sloeg, het raam klapperde, etc.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:24 schreef Romanov het volgende:
Mjaaa, ik had voor het eerst eens een raam open gelaten, vond het te warm...![]()
Dus weet nu niet of ik wakker werd van de broeierigheid, het onweer of het geluid buiten...
Zoveel vragen...
meestal slaap ik met mn raam dicht, vieze baggerweg naast mn deur
Het klonk meer alsof er iemand keiharde boeren aan het laten wasquote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:13 schreef Romanov het volgende:
[..]
Sopgeluidjes, niks mis mee
Mjaaa, ik zag gister een vet grote wolk vanaf zee komen, heb er s'avonds nog een filmpje van gemaakt ook
(en werd midden in de nacht wakker, denk zo rond 5 uur van het onweer)
Mooi hè?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 19:57 schreef heiden6 het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)naardse_invasie.html
![]()
Waar is die vergadering en wat gaan we bespreken? Het wordt tijd dat er spijkers met koppen worden geslagen en dat de het hele stelsel op de schop gaat!!!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:09 schreef Isegrim het volgende:
Ik geloof niet dat er iemand komt voor mijn vergadering van 20:00.Zit ik een half uur voor Jan Lul te wachten.
Als je erbij wilt zijn zul je eerst een woning in de betreffende VvE moeten kopen.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:38 schreef Romanov het volgende:
[..]
Waar is die vergadering en wat gaan we bespreken? Het wordt tijd dat er spijkers met koppen worden geslagen en dat de het hele stelsel op de schop gaat!!!![]()
![]()
![]()
afspraken maken kan via mn secretaresse
Kan ik niet gewoon aandeelhouder worden? Dan moet ik alleen maar naar de vergaderingen zo af en toe, beetje rellen en ondertussen vette poen opstrijkenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:40 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Als je erbij wilt zijn zul je eerst een woning in de betreffende VvE moeten kopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |