Ach, een paar weken terug is er hier in Alexander ook een mafketel losgegaan met een pistool in een café.quote:Op zondag 24 mei 2009 15:33 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Jezus zeg wat woon jij in een pauperbuurt
Schuif maar door naar september/oktober.quote:Op maandag 25 mei 2009 13:54 schreef WHATSHESAID het volgende:
Dat wordt wat, ik moet echt superveel doen voor school.
nee joh laat zitten. Ga mee naar buiten, biertje doen enzowquote:Op maandag 25 mei 2009 13:54 schreef WHATSHESAID het volgende:
Dat wordt wat, ik moet echt superveel doen voor school.
Pcies, pauper AH hier. Verleden jaar Murphys weg, Baramix kan ik er ook niet meer halen, was altijd handig. Mjaaa, tis wel dichterbij me dan de Aldi, alhoewel ze daar ook prima dingen hebbenquote:Op zondag 24 mei 2009 11:59 schreef ebeaydojraes het volgende:
AH tegenwoordig wel minpuntjes.. geen Murphy's meer
wat is dat nou weer voor n studieondermijnend aanbodquote:Op maandag 25 mei 2009 14:07 schreef Romanov het volgende:
[..]
nee joh laat zitten. Ga mee naar buiten, biertje doen enzow![]()
Heb jij wel zon daar dan?quote:Op maandag 25 mei 2009 14:08 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
wat is dat nou weer voor n studieondermijnend aanbod![]()
( ik moet ook echt een berg werk doen... maar gelukkig ook veel lezen en dat kan in de zon)
nee hier ist ook grauw nu.. ga zo ff naar de bloedbank denk. Ik twijfelde nog omdat het miss te warm zou zijnquote:Op maandag 25 mei 2009 14:13 schreef Romanov het volgende:
[..]
Heb jij wel zon daar dan?
Hier is het gewoon fucking bewolkt, geen zon te zien. Bah, daar gaat mn dakterras idee om buiten te hangen...
Je denkt, het weer grauw, dus ik dan ook maar? Wel nobel, bloed doneren... mjaaa, t lijkt me niet zo verstandig om mn bloed weg te gaan geven. Dan is het meteen een illegale subsantie met dat THC gehalte erin :Squote:Op maandag 25 mei 2009 14:17 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
nee hier ist ook grauw nu.. ga zo ff naar de bloedbank denk. Ik twijfelde nog omdat het miss te warm zou zijnmaar dat valt jammer genoeg een beetje tegen.
ze vragen in die lijsten niet of je hebt geblowd ofzo geloof ik hoorquote:Op maandag 25 mei 2009 15:15 schreef Romanov het volgende:
[..]
Je denkt, het weer grauw, dus ik dan ook maar? Wel nobel, bloed doneren... mjaaa, t lijkt me niet zo verstandig om mn bloed weg te gaan geven. Dan is het meteen een illegale subsantie met dat THC gehalte erin :S
das alleen weer zon flutlocatie daar... daar is echt geen drol verderquote:Op maandag 25 mei 2009 16:52 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Pathe op zuid schijnt goed te zijn
lachen johquote:Op maandag 25 mei 2009 17:07 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
De aanrijding met tram bij Heliport was door een museumtram
quote:Op maandag 25 mei 2009 16:49 schreef littledrummergirl het volgende:
welke biscoop is trouwens leuker/beter/sfeervoller/groter? die aan de westblaak, of pathe schouwburgplein?
ben alleen nog maar n paar keer bij schouwburgplein geweestdie andere nog nooit
Het wordt dus SC's optie om hem zelf te maken dan lijkt het.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 18:07 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Marktplaats. Het is een hele oude Tomado. Niet meer te krijgen in de winkel.
leuk van steigerhout ofzo!quote:Op maandag 25 mei 2009 18:54 schreef Alicey het volgende:
[..]
Het wordt dus SC's optie om hem zelf te maken dan lijkt het.
Ik weet niet precies wat SC's plan is, maar hij is wel erg handig met hout. Het zal dus wel iets worden met hout. Op dit moment hebben we nog een heel stel zware panelen liggen die als promotiemateriaal zijn gebruikt. Daarvan wil SC iig loungebanken maken, dus ik weet niet of daar nog genoeg van over blijft. Gaan we ook wel weer merken.quote:
handige vent heb jij! ff een loungeset in elkaar buurman en buurmannenquote:Op maandag 25 mei 2009 19:03 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik weet niet precies wat SC's plan is, maar hij is wel erg handig met hout. Het zal dus wel iets worden met hout. Op dit moment hebben we nog een heel stel zware panelen liggen die als promotiemateriaal zijn gebruikt. Daarvan wil SC iig loungebanken maken, dus ik weet niet of daar nog genoeg van over blijft. Gaan we ook wel weer merken.
quote:Op maandag 25 mei 2009 19:03 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik weet niet precies wat SC's plan is, maar hij is wel erg handig met hout. Het zal dus wel iets worden met hout. Op dit moment hebben we nog een heel stel zware panelen liggen die als promotiemateriaal zijn gebruikt. Daarvan wil SC iig loungebanken maken, dus ik weet niet of daar nog genoeg van over blijft. Gaan we ook wel weer merken.
Dat is een spelletje kattenschaak, met automagische zetten-registratie. Briljant gevonden!quote:Op maandag 25 mei 2009 19:02 schreef Alicey het volgende:
Maar misschien kan iemand ons ook uitleggen wat hier nu leuk aan is.
[ afbeelding ]
Linkje?quote:Op maandag 25 mei 2009 17:07 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
De aanrijding met tram bij Heliport was door een museumtram
Weer een bewijs dat staal harder is dan mens.quote:Op maandag 25 mei 2009 19:17 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
http://www.nufoto.nl/foto(...)reden-door-tram.html
quote:Op maandag 25 mei 2009 20:15 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Weer een bewijs dat staal harder is dan mens.
Goud is ook harder dan mens.quote:Op maandag 25 mei 2009 20:36 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]moeten ze trams van goud gaan maken
quote:Op maandag 25 mei 2009 20:39 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Goud is ook harder dan mens.En sowieso, als je 5 ton watjes met 30 km/h tegen je aankrijgt, doet dat vast ook gewoon zeer.
Die doen ook pijn.quote:Op maandag 25 mei 2009 20:45 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]1 grote kreukelzone. Je zult vooral brandwonden oplopen denk ik
lopen alle surinamers binnen no time met een tram om hun nekquote:Op maandag 25 mei 2009 20:36 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]moeten ze trams van goud gaan maken
quote:Op maandag 25 mei 2009 20:47 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
lopen alle surinamers binnen no time met een tram om hun nek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |