Denk je dat ze dat zelf niet weten? En inwoners hebben toch geen toegang, dus je hebt er niets aan om dat te doen.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:41 schreef Tokamak het volgende:
Eigenlijk zouden we massaal iets op het forum moeten zetten. Filmpje met iets van 'This is Korea' en vervolgens allerlei gruwelijke beelden.
Ik denk dat je er niet zomaar op komt. Je zult wel vooraf toestemming moeten vragen. En volgens Wikipedia worden zelfs pro-NK posts regelmatig verwijderd en kun je zonder opgaaf van reden geband worden.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:41 schreef Tokamak het volgende:
Eigenlijk zouden we massaal iets op het forum moeten zetten. Filmpje met iets van 'This is Korea' en vervolgens allerlei gruwelijke beelden.
Nou, start internet explorer en gaan met die banaan!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:42 schreef __Saviour__ het volgende:
Toch wil ik daar eens een keer naar toe. Moet erg interessant zijn.
Ik ga volgend jaar.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:42 schreef __Saviour__ het volgende:
Ik zou er ook wel eens naartoe willen.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:42 schreef __Saviour__ het volgende:
Ja. En dat is juist het mooie. In travel loopt een topic over nk. Met mooie fotos.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:44 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik zou er ook wel eens naartoe willen.Maar volgens mij kan dat alleen met zo'n door de staat georganiseerde reis.
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:43 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik denk dat je er niet zomaar op komt. Je zult wel vooraf toestemming moeten vragen. En volgens Wikipedia worden zelfs pro-NK posts regelmatig verwijderd en kun je zonder opgaaf van reden geband worden.
Soort Fok.
Nou?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:47 schreef Swetsenegger het volgende:
Weet iemand waarom die nieuwsuitzendingen in Noord-Korea altijd over gemoduleerd zijn?
Wat betekent 'overgemoduleerd'?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:47 schreef Swetsenegger het volgende:
Weet iemand waarom die nieuwsuitzendingen in Noord-Korea altijd over gemoduleerd zijn?
quote:How can we explain anti-DPRK videos?
One doesn't need to search far to find anti-DPRK videos that shows harsh and bad images. Most of these come from PBS, CNN or "Journalistic documentaries"
How can we rebuttal these videos? Video scenes carry a lot of substance in an argument, and is a lot more difficult to disprove. I have heard that they are filmed in Thailand, China, etc. Has there ever been solid evidence to back up these claims? Or what other evidence are there? I find that saying that they come from imperialist sources is not a good enough argument for against the videos.
Reply:
it has been a phenomenon ever since the founding of america -- besides military domination, the seamless(hollywood) propaganda machine has smeared many countries and their leaders.
Ja, en ze hebben nog gelijk ook. Ik zal niet ontkennen dat noord korea een gevaarlijk regime heeft, dat er hongersnood heerst e.d.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:51 schreef Siniti het volgende:
Eerste topic dat ik klik: http://www.korea-dpr.com/cgi-bin/simpleforum.cgi/simpleforum.cgi?fid=04&topic_id=1223945983
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |