No go area. niet te verwarren met een foute backstage, maar wel het thuis van legio knapen van marokkaanse origine die, met hun zinderende werk en talentdriften, bereid zijn zich volledig voor den hollandsche samenleving dorsten in te spannen......ahum. :p (om het topic maar on te houden)quote:Op woensdag 27 mei 2009 23:31 schreef Isegrim het volgende:
Mijn billen zijn voor jou verboden terrein.
UIteraard. Want voor het betere zuipwerk waren deze whiskies toch net even te goed. (En prijzig)quote:
Op de tweede verdieping onder ons huis.quote:Op donderdag 28 mei 2009 12:58 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Heiden en Isegrim, waar ga ik de komende weken jullie brievenbus vinden?
quote:Op donderdag 28 mei 2009 13:08 schreef Isegrim het volgende:
Onder die onderdoorgang naar de galerij.
Ik zal de plantjes zaterdag voor vertrek water geven, dus als jij dan maandag langsgaat en dan om de twee dagen ofzo.En zoek een lekkere fles wijn uit uit het wijnrek.
Dat is bijna volledig geplunderd vrees ik.quote:Op donderdag 28 mei 2009 14:07 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
" Pak maar iets uit het kastje naast het wijnrek", toch?
quote:SCHIEDAM - Op de Mozartlaan, ter hoogte van het Bachplein, heeft donderdagochtend een ongeval plaatsgevonden. Twee auto's kwamen met elkaar in botsing, waarna een auto op z'n kop in de middenberm terecht kwam.
Voor zover bekend is bij het ongeval tenminste een kind gewond geraakt. Deze is per ambulance overgebracht naar het ziekenhuis. Ook de traumahelikopter kwam ter plaatse om medische assistentie te verlenen.
Over de oorzaak van het ongeval is nog niks bekend, de politie onderzoekt de aanrijding.
ik mis een halve liter bloedquote:
haha, t was 26.9 graden opt werkquote:Op donderdag 28 mei 2009 16:54 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik mis een halve liter bloedik win
Kon er geen airco meer vanafquote:
Die is kapot, en dat duurt al paar maanden. Alleen bleef de tempratuur net onder de 24 graden en nu dus er vet overheen.quote:
in je bikini. Ik heb gewoon spijkerbroek met overhemd (vrij hoog dicht) aan op mn werk.......quote:Op donderdag 28 mei 2009 17:46 schreef Isegrim het volgende:
Niet zo klagen, wij zitten straks twee weken lang met dertig graden.
Wat let je? Trek ook een bikini aan!quote:Op donderdag 28 mei 2009 19:46 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
in je bikini. Ik heb gewoon spijkerbroek met overhemd (vrij hoog dicht) aan op mn werk.......
Da's best te doen hoor, mits aircon.quote:Op donderdag 28 mei 2009 17:46 schreef Isegrim het volgende:
Niet zo klagen, wij zitten straks twee weken lang met dertig graden.
Mag ik er 1 van je lenen dan. Want ik heb er geenquote:Op donderdag 28 mei 2009 20:45 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Wat let je? Trek ook een bikini aan!
Dit roept om picasquote:Op vrijdag 29 mei 2009 06:52 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Mag ik er 1 van je lenen dan. Want ik heb er geen
Ik heb er maar eentje en die gaat morgen mee naar Aruba.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 06:52 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Mag ik er 1 van je lenen dan. Want ik heb er geen
Zwartrijden.. Zware criminaliteit!quote:Op vrijdag 29 mei 2009 09:01 schreef Isegrim het volgende:
Kut, ben vergeten mijn kaartje te stempelen. Maar hopen dat ze niet komen controleren. Meestal niet, maar je zult net zien...
Ik ben vergeten te stempelen is geen geldig vervoersbewijsquote:Op vrijdag 29 mei 2009 09:09 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Nou ja, zwartrijden... Ik hèb wel een kaartje.
paupers die uit de tweede klas opdringen om de serene rust en het bedachtzaame reiscomfort van de eerste klasse te verstoren...quote:Op donderdag 28 mei 2009 20:47 schreef Isegrim het volgende:
Mensen die denken dat het balkon in een eersteklasrijtuig ook alleen voor mensen met een eersteklas kaartje is.
Wat houdt je tegen?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 09:38 schreef ebeaydojraes het volgende:
damn... best zin om alsnog naar pinkpop te gaan :S
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |