Die is kapot, en dat duurt al paar maanden. Alleen bleef de tempratuur net onder de 24 graden en nu dus er vet overheen.quote:
in je bikini. Ik heb gewoon spijkerbroek met overhemd (vrij hoog dicht) aan op mn werk.......quote:Op donderdag 28 mei 2009 17:46 schreef Isegrim het volgende:
Niet zo klagen, wij zitten straks twee weken lang met dertig graden.
Wat let je? Trek ook een bikini aan!quote:Op donderdag 28 mei 2009 19:46 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
in je bikini. Ik heb gewoon spijkerbroek met overhemd (vrij hoog dicht) aan op mn werk.......
Da's best te doen hoor, mits aircon.quote:Op donderdag 28 mei 2009 17:46 schreef Isegrim het volgende:
Niet zo klagen, wij zitten straks twee weken lang met dertig graden.
Mag ik er 1 van je lenen dan. Want ik heb er geenquote:Op donderdag 28 mei 2009 20:45 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Wat let je? Trek ook een bikini aan!
Dit roept om picasquote:Op vrijdag 29 mei 2009 06:52 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Mag ik er 1 van je lenen dan. Want ik heb er geen
Ik heb er maar eentje en die gaat morgen mee naar Aruba.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 06:52 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Mag ik er 1 van je lenen dan. Want ik heb er geen
Zwartrijden.. Zware criminaliteit!quote:Op vrijdag 29 mei 2009 09:01 schreef Isegrim het volgende:
Kut, ben vergeten mijn kaartje te stempelen. Maar hopen dat ze niet komen controleren. Meestal niet, maar je zult net zien...
Ik ben vergeten te stempelen is geen geldig vervoersbewijsquote:Op vrijdag 29 mei 2009 09:09 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Nou ja, zwartrijden... Ik hèb wel een kaartje.
paupers die uit de tweede klas opdringen om de serene rust en het bedachtzaame reiscomfort van de eerste klasse te verstoren...quote:Op donderdag 28 mei 2009 20:47 schreef Isegrim het volgende:
Mensen die denken dat het balkon in een eersteklasrijtuig ook alleen voor mensen met een eersteklas kaartje is.
Wat houdt je tegen?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 09:38 schreef ebeaydojraes het volgende:
damn... best zin om alsnog naar pinkpop te gaan :S
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |