Jan liep dus al eerder zijn paling achternaquote:Op donderdag 21 mei 2009 19:46 schreef rene90 het volgende:
Wat is de conclusie van dit alles, Yolanthe met wesley en Jan met Fleur?
Nee, Wesley is niet verliefd. Voorlopig niet, zegt hij.quote:Op donderdag 21 mei 2009 19:46 schreef rene90 het volgende:
nee Jantje doet fleur en Liza!quote:Op donderdag 21 mei 2009 19:46 schreef rene90 het volgende:
'Dijkers noemen Yolanthe hoer'quote:Op donderdag 21 mei 2009 19:47 schreef alors het volgende:
Heeft iemand een samenvatting van dit alles?
Fleur & Yolanthe waren vriendinnen.quote:Op donderdag 21 mei 2009 19:47 schreef alors het volgende:
Jan gaat vreemd met Jan en Alleman, Yolanthe gaat gezellig uit met Wesley, maar krijgt vervolgens wel de Zwarte Piet.quote:Op donderdag 21 mei 2009 19:47 schreef alors het volgende:
quote:Op donderdag 21 mei 2009 19:46 schreef rene90 het volgende:
Zie OP.quote:Op donderdag 21 mei 2009 19:48 schreef bluebirdie het volgende:
kan iemand een poll topic openen Yolanthe vs Liza.. who is hotter..
quote:Op donderdag 21 mei 2009 19:44 schreef cindy10 het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd wat er gebeurd als je daar op straat roept,wie heeft een verhouding met een neef of nicht? (volgens mij krijg je dan een volksoploop van aanmelders?)
hoho! vergeet de inmenging van onze premier niet!!!!quote:Op donderdag 21 mei 2009 19:49 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Fleur & Yolanthe waren vriendinnen.
Jan doet het een keer met Fleur
Yolanthe boos, maar zand erover
Jan laat zich pijpen door milf-slet in wc
Yolanthe vindt de maat vol en gaat er vandoor met Sneijdert
Dat bedoel ik dus... wat een smerig teringvolk zijn die Volendammers toch.quote:Op donderdag 21 mei 2009 19:49 schreef versabommie het volgende:
[..]
'Dijkers noemen Yolanthe hoer'
Yolanthe wordt door een deel van de Volendamse bevolking als de grote schuldige in het scheidingsdrama gezien. Er zijn zelfs bewoners die haar voor "Hoer" uitmaken.
Dorpsbewoners meldden: "Na gisteren is de hel los gebroken in Volendam. De helft van het dorp kijkt Yolanthe met de nek aan. Zij zou alle schuld hebben van de breuk tussen de twee geliefdes. Mensen zijn zelfs voor het huis van Yolanthe en Jan gaan staan en riepen de tekst: Hoer kom naar buiten! Nu er zo wordt gereageerd hebben heel veel mensen uit het dorp besloten voor 1 keer niet het hand boven Jan zijn hoofd te houden en dus te spreken! Overal is nu naar buiten gekomen dat Jan een geheime verhouding heeft met Liza die getrouwd is en een kind van 1 jaar oud heeft."
Niet verraden
Jan zou dan ook meerdere malen betrapt zijn met deze dame op het toilet van zijn stamkroeg, ook Yolanthe was hiervan op de hoogte maar die wilde Jan niet verraden. Toch hopen de dorpbewoners dat het stel weer bijeenkomt: "Wij Volendammers hebben Yolanthe in ons hart gesloten, en dat mag iedereen weten."
Wesley Sneijder: Ik ben niet verliefd op Yolanthe
Wesley liet aan Shownieuws weten niet verliefd te zijn op Yolanthe en vertelde dat ze gewoon vrienden waren. wel zei hij: "Het is een mooie vrouw en niemand kan in de toekomst kijken maar momenteel speelt er dus niks’’
en tussendoor is Jantje ook over kindersletje Fleur heen gegaan maar dat vond Yolanthe wel ok!
Die zijn as we speak waarschijnlijk coke uit elkaars bilnaad aan het snuiven en houden zich gedeist !quote:Op donderdag 21 mei 2009 19:51 schreef Adelante het volgende:
Zijn Nick & Simon al betrokken bij het schandaal?
het is wachten op het grote dubbelinterview nu he dus in de tussentijd moeten ze zich zien te vermakenquote:
quote:Op donderdag 21 mei 2009 19:51 schreef Adelante het volgende:
Zit in KUS zingt over topjes van haar zus en dat soort onzinquote:Op donderdag 21 mei 2009 19:52 schreef StephanL het volgende:
Wie is fleur?
quote:Op donderdag 21 mei 2009 19:52 schreef versabommie het volgende:
[..]
Die zijn as we speak waarschijnlijk coke uit elkaars bilnaad aan het snuiven en houden zich gedeist !
Haha ik las het al, wordt steeds leukerquote:Op donderdag 21 mei 2009 19:54 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Zit in KUS zingt over topjes van haar zus en dat soort onzin
Monique wel, met die dude van de 3J'squote:Op donderdag 21 mei 2009 19:51 schreef Adelante het volgende:
wheheh Jan en die Fleur hebben elke keer op die Tros Muziekfeest liggen neuken..quote:Op donderdag 21 mei 2009 19:54 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Zit in KUS zingt over topjes van haar zus en dat soort onzin
Je kan zeggen wat je wil, Albert heeft meestal wél gelijk.quote:Op donderdag 21 mei 2009 19:59 schreef Greys het volgende:
Boulevard brengt het nu als een feit dat hij met die Lisa en met ene Fleur heeft lopen rotzooien.
Ben benieuwd naar de 'betrouwbare' bron van dit alles
idd morgen komt er een officieel persbericht vanuit jan z'n managementquote:Op donderdag 21 mei 2009 19:59 schreef BVO het volgende:
[..]
Je kan zeggen wat je wil, Albert heeft meestal wél gelijk.
Wesley Sneijder? Smaak?quote:Op donderdag 21 mei 2009 19:59 schreef Desmonkey het volgende:
Kijk die Yolanthe heeft nog smaak. Jan niet echt.
Als ie het maar lang en vaak genoeg blijft roepen, wordt 't vanzelf wel een feit ja.quote:Op donderdag 21 mei 2009 19:59 schreef BVO het volgende:
[..]
Je kan zeggen wat je wil, Albert heeft meestal wél gelijk.
Ik ben nog steeds voor het ezeltjequote:Op donderdag 21 mei 2009 19:59 schreef yvonne het volgende:
Kijk, ik moet ze beide niet, maar ik ben voor jan in deze
Monique zou gegangbangd zijn op dezelfde kroegtoilet door de 3JS.. in elk gat een J..quote:Op donderdag 21 mei 2009 19:56 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Monique wel, met die dude van de 3J's
Monique Smit stuurt erotische berichten in het rond.
quote:Op donderdag 21 mei 2009 20:02 schreef bluebirdie het volgende:
[..]
Monique zou gegangbangd zijn op dezelfde kroegtoilet door de 3JS.. in elk gat een J..
Dat van die Fleur geloof ik sowieso. Een paar maanden geleden stonden er tientallen foto's in de Privé van die vakantie van Yolanthe en Fleur in Thailand, waar Yolanthe op een olifant met zo'n jongen zat. Die foto's waren zogezegd 'anoniem' verkregen. Maar te duidelijk nu dat die gewoon gelekt zijn door Fleur om een breuk daar te forcerenquote:Op donderdag 21 mei 2009 19:59 schreef Daniel1976 het volgende:
Sinds wanneer geloven we die valse nicht?
Waar is Cc?quote:
Ik mis ze ookquote:
Ik dacht Youp hoorquote:Op donderdag 21 mei 2009 20:04 schreef Ole het volgende:
[..]
Ik mis ze ook![]()
En Jet heeft het allemaal gedaan!
Wat een soap zeg...quote:Op donderdag 21 mei 2009 19:49 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Fleur & Yolanthe waren vriendinnen.
Jan doet het een keer met Fleur
Yolanthe boos, maar zand erover
Jan laat zich pijpen door milf-slet in wc
Yolanthe vindt de maat vol en gaat er vandoor met Sneijdert
quote:Op donderdag 21 mei 2009 20:04 schreef yvonne het volgende:
Wat een héérlijk dorp dat Volendam
Iedere palingdoos zijn of haar 2 minutes of fame
En dan is de echte komkommertijd nog niet eens begonnenquote:Op donderdag 21 mei 2009 20:06 schreef yvonne het volgende:
Ik weet niet wat ik erger vind, dat Volendam of de totaal krankzinnig geworden pers
de Schilders niet te vergeten..quote:Op donderdag 21 mei 2009 20:07 schreef versabommie het volgende:
[..]![]()
Naar verluidt is er nu crisisoverleg in de dorpskeet, alwaar Keizer, Kezier,Kezier,Kezier,Smit, Smit en Veerman overleggen welke stappen nu te nemen!
krankzinnige pers?quote:Op donderdag 21 mei 2009 20:06 schreef yvonne het volgende:
Ik weet niet wat ik erger vind, dat Volendam of de totaal krankzinnig geworden pers
Dat laatste vooral. Heel kwalijk dit.quote:Op donderdag 21 mei 2009 20:06 schreef yvonne het volgende:
De schilders hebben niet zoveel meer in te brengen sinds Annie BZN in de steek liet, Don Veerman en zijn consiglieri Jan Keizer hebben dat toendertijd besloten voor Volendamquote:
Oké, oké, het kan altijd ergerquote:Op donderdag 21 mei 2009 20:09 schreef versabommie het volgende:
[..]
krankzinnige pers?
ik doe hem nog 1 keer: dit is DE belangrijkste man in dit land :
( en met ik doe hem bedoel ik ik doe het filmpje nog 1 keer!!!!!!!!!!!!)
alstu:quote:Op donderdag 21 mei 2009 20:12 schreef bluebirdie het volgende:
heeft iemand ook het filmpje van Woutertje Bos.. ik heb slechts een citaat kunnen lezen..
Welke dwaas stelde die vraag aan Balkenende?quote:Op donderdag 21 mei 2009 20:10 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat laatste vooral. Heel kwalijk dit.
Frits Westerquote:Op donderdag 21 mei 2009 20:16 schreef yvonne het volgende:
[..]
Welke dwaas stelde die vraag aan Balkenende?
Jan Smit is The Man!quote:Op donderdag 21 mei 2009 20:16 schreef Leeuwinneke het volgende:
Wat een kl*te dorp is Volendam..ik heb op Yolanthe gestemd..Stoute Jan Smit![]()
![]()
Serieus?quote:
Go Truus! Go Truus! Go Truus!quote:Op donderdag 21 mei 2009 20:16 schreef Leeuwinneke het volgende:
Wat een kl*te dorp is Volendam..ik heb op Yolanthe gestemd..Stoute Jan Smit![]()
![]()
En Adamquote:
Idd, eerst woont hij Ellemieke Vermolen uit. Vervolgens Yolanthe, waar geheel Nederland jaloers op is. Om vervolgens op een Tros Muziekfeest het evenbeeld van zijn zus een veeg te geven, en tijdens avondjes in de kroeg, in de wc je laten aflebberen door een hitsige milf waar haar man thuis op het kindje zit te passen.quote:
Geen idee. Maar ik vind 't dus erg kwalijk dat het klaarblijkelijk journalistiek verantwoord is om buiten Y. en J. beveiligingsbeelden zo maar te tonen (op tv en in krant) en om bij complete roddelartikelen in de 'krant' namen van derden zonder problemen te noemen. ALLES voor de lezeraantallen en centenquote:Op donderdag 21 mei 2009 20:16 schreef yvonne het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 21 mei 2009 20:16 schreef yvonne het volgende:
[..]
Er zijn sites die qua views met PalingGate beter scoren dan met Koninginnedag, go figure...quote:Op donderdag 21 mei 2009 20:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Geen idee. Maar ik vind 't dus erg kwalijk dat het klaarblijkelijk journalistiek verantwoord is om buiten Y. en J. beveiligingsbeelden zo maar te tonen (op tv en in krant) en om bij complete roddelartikelen in de 'krant' namen van derden zonder problemen te noemen. ALLES voor de lezeraantallen en centen![]()
. Totaal geen rekening houdend met het feit dat die mensen daar zelf niet om hebben gevraagd. Al hebben ze elkaar compleet uitgewoond: welk recht heeft de Telegraaf om dat prominent met volledige NAAM en toenaam op de voorpagina te plaatsen
Jan = GODquote:Op donderdag 21 mei 2009 20:19 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Idd, eerst woont hij Ellemieke Vermolen uit. Vervolgens Yolanthe, waar geheel Nederland jaloers op is. Om vervolgens op een Tros Muziekfeest het evenbeeld van zijn zus een veeg te geven, en tijdens avondjes in de kroeg, in de wc je laten aflebberen door een hitsige milf waar haar man thuis op het kindje zit te passen.
Of het kindje is in de kroeg verwekt, dat zou helemaal hilarisch zijn
Gerenommeerd serieus journalistquote:Op donderdag 21 mei 2009 20:20 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ja...Editie NL liet die vraag van Frits horen
Vermoedelijk gaat dit ook in de komende g8 besproken worden!quote:Op donderdag 21 mei 2009 20:23 schreef yvonne het volgende:
[..]
Er zijn sites die qua views met PalingGate beter scoren dan met Koninginnedag, go figure...
ja laten we blij zijn met kerels die hun vriendin bedriegenquote:Op donderdag 21 mei 2009 20:23 schreef versabommie het volgende:
[..]
Jan = GOD![]()
Ik had echt helemaal nix met die gast maar nu ik dit idd op een rijtje zie is hij de man!
Zeg ikquote:Op donderdag 21 mei 2009 20:23 schreef versabommie het volgende:
[..]
Jan = GOD![]()
Ik had echt helemaal nix met die gast maar nu ik dit idd op een rijtje zie is hij de man!
Palingoproer revisitedquote:Op donderdag 21 mei 2009 20:24 schreef Merel het volgende:
Iedereen kan nou wel over Balkenende vallen, maar hoe had 'ie dan moeten reageren? De vraag werd nou eenmaal gesteld, en als hij had gezegd "daar geef ik geen commentaar op want de breuk tussen J & Y lijkt me niet van landsbeland" had ie een hele horde Jan Smit-fans over zich geen gekregen die zich miskend voelden ofzo
Heb je wel eens zo'n horde jantje smit fans gezien? Bestaat voornamelijk uit bakvisjes met een jeukende tampon en dikke huismoeders die 'm er lang niet in hebben gehad!quote:Op donderdag 21 mei 2009 20:24 schreef Merel het volgende:
Iedereen kan nou wel over Balkenende vallen, maar hoe had 'ie dan moeten reageren? De vraag werd nou eenmaal gesteld, en als hij had gezegd "daar geef ik geen commentaar op want de breuk tussen J & Y lijkt me niet van landsbeland" had ie een hele horde Jan Smit-fans over zich geen gekregen die zich miskend voelden ofzo
Niets kan het publiekelijk aan de schandpaal nagelen van niet-publieke figuren goedpraten. We doen in Nederland ontzettend schijnheilig als een verdachte voor een misdrijf wordt opgepakt (we plaatsen een zwart balkje voor z'n ogen en gebruiken z'n initialen in plaats van de volledige naam; op hetzelfde moment kun je de volledige info op een buitenlandse site zo vinden), maar mensen die toevallig in buurt van een BN'er zijn geweest, hebben blijkbaar geen recht meer op privacy. Nee, gaat echt de goede kant opquote:Op donderdag 21 mei 2009 20:23 schreef yvonne het volgende:
[..]
Er zijn sites die qua views met PalingGate beter scoren dan met Koninginnedag, go figure...
quote:Op donderdag 21 mei 2009 20:23 schreef versabommie het volgende:
[..]
Jan = GOD![]()
Ik hoorde dat bij de NOS dat Balkenende zei, dat ie vorige week van Jan en Yolanthe een smsje kreeg omdat ie jarig was vertelde Balkenende ..hij vind het jammer dat hun relatie verbroken is ..Sandra Schuurhof van Boulevard had dat inderdaad bij het RTL nieuws gehoord..quote:
quote:Op donderdag 21 mei 2009 20:14 schreef versabommie het volgende:
[..]
alstu:
http://www.spitsnieuws.nl(...)t_wesley_scoort.html
De pvda kan het sjaken in Volendam!![]()
Frits Wester stelde het als zijn laatste vraag, met wel een knipoog. Maar Balkenende ging er vervolgens wel serieus op in, door o.a. over dat sms'je te praten jaquote:Op donderdag 21 mei 2009 20:27 schreef Leeuwinneke het volgende:
[..]
Ik hoorde dat bij de NOS dat Balkenende zei, dat ie vorige week van Jan en Yolanthe een smsje kreeg omdat ie jarig was vertelde Balkenende ..hij vind het jammer zei die ..Sandra Schuurhof van Boulevard had dat inderdaad bij het RTL nieuws gehoord..
Ik snap dus best dat Balkenende daar een beetje bang voor isquote:Op donderdag 21 mei 2009 20:25 schreef versabommie het volgende:
Heb je wel eens zo'n horde jantje smit fans gezien? Bestaat voornamelijk uit bakvisjes met een jeukende tampon en dikke huismoeders die 'm er lang niet in hebben gehad!![]()
Heb daar wel 'ns beelden van gezien, de lust vergaat je!
En je vergeet de factor "Volendam" waar een roddelcircuit heerst waar zelfs de roddelpers wat van kan leren en alle roddels worden gebruikt..quote:Op donderdag 21 mei 2009 20:26 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Niets kan het publiekelijk aan de schandpaal nagelen van niet-publieke figuren goedpraten. We doen in Nederland ontzettend schijnheilig als een verdachte voor een misdrijf wordt opgepakt (we plaatsen een zwart balkje voor z'n ogen en gebruiken z'n initialen in plaats van de volledige naam; op hetzelfde moment kun je de volledige info op een buitenlandse site zo vinden), maar mensen die toevallig in buurt van een BN'er zijn geweest, hebben blijkbaar geen recht meer op privacy. Nee, gaat echt de goede kant op.
quote:Op donderdag 21 mei 2009 20:26 schreef Urquhart het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Toen onze palingkoning nog door heel Nederland werd uitgelachen. Nu slaat hij terug
so truequote:Op donderdag 21 mei 2009 20:25 schreef versabommie het volgende:
[..]
Heb je wel eens zo'n horde jantje smit fans gezien? Bestaat voornamelijk uit bakvisjes met een jeukende tampon en dikke huismoeders die 'm er lang niet in hebben gehad!![]()
Heb daar wel 'ns beelden van gezien, de lust vergaat je!
Dat ook nog es. Maar van onderzoek, laat staan wederhoor heeft die NSB-krant nog nooit gehoord. Gewoon alles op de site of op papier flikkeren (het liefst met een suggestieve titel in puntgrootte 72 in witte letters op een zwarte achtergrond) en smullen van de bezoekersaantallen zonder zich te bekommeren om de kwalijke gevolgen ervan. Walgelijk. En dat is dan de meest gelezen krant van Nederland en daarmee ook voor een belangrijk deel verantwoordelijk voor de (beïnvloeding van de) publieke opinie.quote:Op donderdag 21 mei 2009 20:28 schreef yvonne het volgende:
[..]
En je vergeet de factor "Volendam" waar een roddelcircuit heerst waar zelfs de roddelpers wat van kan leren en alle roddels worden gebruikt..
Hoezo onderzoek, hoezo wederhoor..
Jij "weet"maar een hoop over ons he....Yvonne?!?quote:Op donderdag 21 mei 2009 20:28 schreef yvonne het volgende:
[..]
En je vergeet de factor "Volendam" waar een roddelcircuit heerst waar zelfs de roddelpers wat van kan leren en alle roddels worden gebruikt..
Hoezo onderzoek, hoezo wederhoor..
Heb jij die rondborstige Dirndl-dames daar weleens gezien?! Dat is een "ja" dus.quote:Op donderdag 21 mei 2009 20:32 schreef Ole het volgende:
Doet Jan nog mee aan de "grand prix der Volksmusik" yvonne?
Stimmt!quote:Op donderdag 21 mei 2009 20:34 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Jij "weet"maar een hoop over ons he....Yvonne?!?
Dudequote:Op donderdag 21 mei 2009 20:33 schreef versabommie het volgende:
Ik heb de wikipedia pagina aangemaakt![]()
http://nl.wikipedia.org/wiki/Palinggate
Hij had het moeten negeren en een snelle draai moeten maken naar Europese Verkiezingen ofzo, met iets als in "Iedereen heeft wel wat te kiezen komende weken". In elk geval niet met zo'n semi uitdrukkingsloos gezicht er serieus Christelijk op ingaan.quote:Op donderdag 21 mei 2009 20:24 schreef Merel het volgende:
Nu een mooie blondine!quote:Op donderdag 21 mei 2009 20:34 schreef yvonne het volgende:
[..]
Heb jij die rondborstige Dirndl-dames daar weleens gezien?! Dat is een "ja" dus.
Ze vinden vast dat ze goede journalistiek bedrijven..quote:Op donderdag 21 mei 2009 20:33 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat ook nog es. Maar van onderzoek, laat staan wederhoor heeft die NSB-krant nog nooit gehoord. Gewoon alles op de site of op papier flikkeren (het liefst met een suggestieve titel in puntgrootte 72 in witte letters op een zwarte achtergrond) en smullen van de bezoekersaantallen zonder zich te bekommeren om de kwalijke gevolgen ervan. Walgelijk. En dat is dan de meest gelezen krant van Nederland en daarmee ook voor een belangrijk deel verantwoordelijk voor de (beïnvloeding van de) publieke opinie.
Mag ik als oud Volendamse?!quote:Op donderdag 21 mei 2009 20:37 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Zelf hou je volgens mij ook wel van een roddeltje
quote:Op donderdag 21 mei 2009 20:38 schreef yvonne het volgende:
Tenminste een van de mensen die meewerken aan Wikipedia, vindt dat het onderwerp van dit artikel niet past in deze encyclopedie. Deze persoon heeft daarom voorgesteld dit artikel te verwijderen. Het artikel is daartoe op de verwijderlijst geplaatst. Hier is ook een meer gedetailleerde reden voor de verwijderingsnominatie te vinden. (↓/✂ ) Twee weken na plaatsing van deze melding wordt besloten of het artikel kan blijven of dat het toch verwijderd wordt. Intussen worden argumenten voor of tegen behoud van dit artikel verzameld op de verwijderlijst.
Annie... wat een originele naam voor een Volendamsequote:Op donderdag 21 mei 2009 20:40 schreef Anniebab het volgende:
zelf komt t me strot uit , maar enfin Jan en co houden in ieder geval de (roddel)pers lekker aan t werk in deze recessie.
Bommie is trouwens een bijnaam hierquote:Op donderdag 21 mei 2009 20:42 schreef versabommie het volgende:
[..]
Annie... wat een originele naam voor een Volendamse
Annie de rooij, Annie Schilder, Annie hou jij me tasje vast en een rood weesmeisje .. whoehoee!quote:Op donderdag 21 mei 2009 20:43 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Bommie is trouwens een bijnaam hier!Annie is wereldwijd een naam.
Veeg me opquote:Op donderdag 21 mei 2009 20:27 schreef versabommie het volgende:
Komende week is er topoverleg in Volendam tussen de P8 ( piet, piet, piet, piet, piet, piet, piet en een pondke paling) voor hoe het nu verder moet met Volendam!
Credits naar Jaap Buys hoor, om Yolanthe neer te zetten als de hoer van het verhaalquote:Op donderdag 21 mei 2009 20:41 schreef Terreros85 het volgende:
Wesley is helemaal van het toneel verdwenen. Nu is opeens Jan de bad-guy. Meisje in de kroeg zei het dinsdag al: 'Het is een viespeuk'.
ohwja, Jaap de evil Genius.. deze is voor de volgende op:quote:Op donderdag 21 mei 2009 20:46 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Credits naar Jaap Buys hoor, om Yolanthe neer te zetten als de hoer van het verhaal![]()
Annie Buys, aangenaamquote:
quote:Op donderdag 21 mei 2009 20:33 schreef versabommie het volgende:
Ik heb de wikipedia pagina aangemaakt![]()
http://nl.wikipedia.org/wiki/Palinggate
Jaap zou het trouwens gedaan hebben met de moeder van Jan op dezelfde WC..quote:Op donderdag 21 mei 2009 20:46 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Credits naar Jaap Buys hoor, om Yolanthe neer te zetten als de hoer van het verhaal![]()
En de halfzus van Piet V.quote:Op donderdag 21 mei 2009 20:55 schreef bluebirdie het volgende:
[..]
jij bent de vrouw of dochter van Jaap![]()
met wie heb jij geneukt dan?
Wat een mongool is die man.quote:Op donderdag 21 mei 2009 19:51 schreef versabommie het volgende:
[..]
[..]
hoho! vergeet de inmenging van onze premier niet!!!!
http://nl.wikipedia.org/wiki/Palinggate is nu door iemand anders herschreven zodat de overlevingskans groter is van het artikelquote:
Jaap Buys is de manager van Jan Smitquote:Op donderdag 21 mei 2009 20:55 schreef bluebirdie het volgende:
[..]
jij bent de vrouw of dochter van Jaap![]()
met wie heb jij geneukt dan?
Van de 'te verwijderen'-pagina:quote:Op donderdag 21 mei 2009 20:58 schreef versabommie het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Palinggate is nu door iemand anders herschreven zodat de overlevingskans groter is van het artikel
quote:# Palinggate Misschien geschikt als subkop in een artikel over een bekend persoon Solejheyen 21 mei 2009 20:37 (CEST)
* Is dit niet een nuweg? De combi 'palinggate' en 'yolanthe' geeft 9 hits op Google. De toonzetting van het artikel is ronduit puberaal. Fruggo 21 mei 2009 20:43 (CEST)
Joh! Echt?quote:Op donderdag 21 mei 2009 21:03 schreef Leeuwinneke het volgende:
[..]
Jaap Buys is de manager van Jan Smit
Is nu herschreven dus dat puberale valt al wegquote:
quote:
der staat 'groede vriendin'quote:Op donderdag 21 mei 2009 21:06 schreef versabommie het volgende:
[..]
Is nu herschreven dus dat puberale valt al weg![]()
Die gasten zijn er altijd zooooo snel bij op wiki he
daar sla je de spijker op z'n kop. Jan, kom der maar in, wij willen graag een uitlegquote:Op donderdag 21 mei 2009 21:09 schreef Greys het volgende:
Ik kan alleen het bouwen van een gezamenlijk huis en die tatoeage niet helemaal plaatsen in dat 'Jan is de vreemdganger al vanaf vorig jaar' verhaal.
Jan is een beetje een neurotische bigamistquote:Op donderdag 21 mei 2009 21:09 schreef Greys het volgende:
Ik kan alleen het bouwen van een gezamenlijk huis en die tatoeage niet helemaal plaatsen in dat 'Jan is de vreemdganger al vanaf vorig jaar' verhaal.
Misschien heeft ie het pas een paar maanden geleden opgebiecht?quote:Op donderdag 21 mei 2009 21:09 schreef Greys het volgende:
Ja precies.quote:Op donderdag 21 mei 2009 21:11 schreef versabommie het volgende:
[..]
Jan is een beetje een neurotische bigamist
quote:Op donderdag 21 mei 2009 21:15 schreef Terreros85 het volgende:
Jan Smit, de Frank Sinatra van deze tijd. Die neukte ook alles wat los en vast zat.
Maar stel... stèl... jij bent Yolanthe.quote:Op donderdag 21 mei 2009 21:12 schreef Ole het volgende:
[..]
Misschien heeft ie het pas een paar maanden geleden opgebiecht?
quote:Op donderdag 21 mei 2009 21:15 schreef Terreros85 het volgende:
Jan Smit, de Frank Sinatra van deze tijd. Die neukte ook alles wat los en vast zat.
Ik was vaste kijkerquote:Op donderdag 21 mei 2009 21:20 schreef Terreros85 het volgende:
Heeft iemand de afleveringen van de Palingsoap al terug gekeken op zoek naar hints?
alsof haar contract bij de tros met dank aan haar relatie met jan nog niet genoeg wasquote:Op donderdag 21 mei 2009 21:18 schreef Greys het volgende:
Of zou ze een enorm bedrag geboden hebben gekregen om haar mond verder te houden?
quote:Op donderdag 21 mei 2009 20:44 schreef versabommie het volgende:
[..]
Annie de rooij, Annie Schilder, Annie hou jij me tasje vast en een rood weesmeisje .. whoehoee!
Frank Sinatra had orgies met hoeren en John F. Kennedy. Als Jan Smit de nieuwe Sinatra is. Dan is dat sms'je van Balkenende wel heel toevalligquote:Op donderdag 21 mei 2009 21:20 schreef versabommie het volgende:
[..]
![]()
In dit tempo gaat hij Sinatra snel voorbij!
Ik zie het voor mequote:Op donderdag 21 mei 2009 21:28 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Frank Sinatra had orgies met hoeren en John F. Kennedy. Als Jan Smit de nieuwe Sinatra is. Dan is dat sms'je van Balkenende wel heel toevallig
quote:'Jan Smit had slippertje met KUS-zangeres'
AMSTERDAM - Jan Smits dorpsgenoten doen er nog een schepje bovenop: volgens hen deelde Jan het bed met KUS-zangeres Fleur Minjon...
Bronnen uit Volendam melden dat Jan niet alleen vreemd zou zijn gegaan met de getrouwde Liza, maar ook met de blonde Fleur (22).
Zij zeggen: "Er doen nog veel meer verhalen de ronde. Zangeres Fleur uit meidengroep Kus heeft, dat is honderd procent zeker, een jaar geleden met Jan geslapen. Ook wordt gepraat over andere meiden in en uit het dorp."
Volgens RTL Boulevard wist Yolanthe af van het slippertje met deze Fleur, waar zij ook een vriendschap mee had. Die zou inmiddels flink bekoeld zijn.
Op de website van de meidengroep staat bij het profiel van Fleur o.a. Jan Smit genoemd als haar lievelingszanger...
Het management van Fleur was niet bereikbaar voor commentaar.
ik heb net een beetje in mijn mond overgegevenquote:Op donderdag 21 mei 2009 21:28 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Frank Sinatra had orgies met hoeren en John F. Kennedy. Als Jan Smit de nieuwe Sinatra is. Dan is dat sms'je van Balkenende wel heel toevallig
Minjon is heel geen volendamse naam? toch ?quote:Op donderdag 21 mei 2009 21:37 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Fleur Minjon nou ja...........ieieieieieieieiel ,beslagen lenzen gehad zeker Janneman.
Alsof Jan zo'n beauty is.quote:Op donderdag 21 mei 2009 21:37 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Fleur Minjon nou ja...........ieieieieieieieiel ,beslagen lenzen gehad zeker Janneman.
ik zou d'r doen... ik zou Liza ook doen, al ben ik toch niet zo'n blondine-manquote:Op donderdag 21 mei 2009 21:41 schreef Urquhart het volgende:
Ik vind dat KUS-meisje best een leuke verschijning hoor
Zou t niet ,quote:Op donderdag 21 mei 2009 21:39 schreef versabommie het volgende:
[..]
Minjon is heel geen volendamse naam? toch ?
geen idee, kvraag het you tochquote:
HoHOHO ik woon in een vrij land dacht ik zo, ieder zijn smaak ... toch??? Kan je wel over blijven twisten.Nee,quote:Op donderdag 21 mei 2009 21:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Alsof Jan zo'n beauty is.
Oke, hij is leuk opgedroogd, maar je doet nou net alsof dat meisje een lelijk spook is?
*KUCH*quote:Op donderdag 21 mei 2009 21:44 schreef versabommie het volgende:
[..]
ik zou d'r doen... ik zou Liza ook doen, al ben ik toch niet zo'n blondine-man
Die zou ik ook wel willen beroeren ja.quote:Op donderdag 21 mei 2009 21:41 schreef Urquhart het volgende:
jamaar bij jou gaat het om het complete pakket, dat weet je tochquote:
quote:Op donderdag 21 mei 2009 21:41 schreef Urquhart het volgende:
Ha daarom waggelt ze nog steeds.Vandaar!!quote:Op donderdag 21 mei 2009 21:58 schreef WammesWaggel het volgende:
Het gerucht gaat dat Jan die dikke van de Meiden van Halal een veeg gegeven heeft in het kader van de intergratie, kan iemand dat bevestigen?
Over die Liza kan ik nu nog niet oordelen, we missen nog een totaalbeeldquote:Op donderdag 21 mei 2009 21:56 schreef bluebirdie het volgende:
[..]
![]()
Liza![]()
maar Fleurlijkt wel een Albino..
Annie, doe eens koest? Ik mag toch ook zeggen dat ik vind dat je overdrijft?quote:Op donderdag 21 mei 2009 21:46 schreef Anniebab het volgende:
[..]
HoHOHO ik woon in een vrij land dacht ik zo, ieder zijn smaak ... toch??? Kan je wel over blijven twisten.Nee,ik vind haar niet knap.Punt uit.
quote:Op donderdag 21 mei 2009 21:58 schreef WammesWaggel het volgende:
Het gerucht gaat dat Jan die dikke van de Meiden van Halal een veeg gegeven heeft in het kader van de intergratie, kan iemand dat bevestigen?
Liza's hoofd nodigt gewoon uit tot compleet uit elkaar trekken, inclusief haren trekken op d'r reet slaan en uiteindelijk de oudhollandsche leuter afvegen aan d'r gordijnenquote:Op donderdag 21 mei 2009 21:59 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Over die Liza kan ik nu nog niet oordelen, we missen nog een totaalbeeldZe heeft wel een leuk bekkie, dat wel
Toch snap ik het wel, als je elke dag biefstuk eet, wil je ook wel eens een bal gehaktquote:Op donderdag 21 mei 2009 20:03 schreef Fortitudo het volgende:
heb je met het lekkerste wijf van NL, neuk je er nog op los met anderen![]()
![]()
Nou ik zie haar wel eens en t is een mooie vrouw.Had best een model kunnen zijn.quote:Op donderdag 21 mei 2009 21:59 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Over die Liza kan ik nu nog niet oordelen, we missen nog een totaalbeeldZe heeft wel een leuk bekkie, dat wel
Wat zijn de maten ongeveer ? vertel vertel ik hang aan je lippen!quote:Op donderdag 21 mei 2009 22:03 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Nou ik zie haar wel eens en t is een mooie vrouw.Had best een model kunnen zijn.
quote:Op donderdag 21 mei 2009 20:06 schreef bluebirdie het volgende:
kunnen we Sunchaser niet naar Volendam sturen.
Yolanthe is idd een prachtvrouw.quote:Op donderdag 21 mei 2009 22:04 schreef Desmonkey het volgende:
Ik vind Liza en Fleur best wel een degradatie ivm Yolanthe.
Ik ook! Team Jan FTWquote:Op donderdag 21 mei 2009 22:09 schreef Jane het volgende:
Oh, het blijft smullen dit. Ik kan er niks aan doen.
Oh, en ik ben voor Jan.
Ik heb normaal nix met die bnérs maar als JP de bakellende zich ermee bemoeit moet het wel belangrijk zijn en ik lig steeds dubbelquote:Op donderdag 21 mei 2009 22:09 schreef Jane het volgende:
Oh, het blijft smullen dit. Ik kan er niks aan doen.
Oh, en ik ben voor Jan.
Greys, ik ben nog steeds voor het ezeltje!quote:
En Patries!quote:Op donderdag 21 mei 2009 22:13 schreef Ole het volgende:
[..]
Greys, ik ben nog steeds voor het ezeltje!
En Angela
T-shirts met de opdruk van Liza met open mond en de tekst : "Jan was here"quote:
*check*quote:Op donderdag 21 mei 2009 22:03 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Nou ik zie haar wel eens en t is een mooie vrouw.Had best een model kunnen zijn.
quote:Op donderdag 21 mei 2009 22:14 schreef Anniebab het volgende:
Volendam vaart er in ieder geval wel bij. Jans optrekje is een soort Graceland aan t worden ,er zullen al snel oliebolkramen en dergelijke staan. Je staat er in de file.AIllemaal ramptoeristen hier.Ik denk dat ik me nooit gebruikte popcornmachine eens ga opzoeken.
quote:Op donderdag 21 mei 2009 22:05 schreef versabommie het volgende:
[..]
Wat zijn de maten ongeveer ? vertel vertel ik hang aan je lippen!
Hoe oud is ze dan...ze ziet eruit als 18quote:Op donderdag 21 mei 2009 22:03 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Moet jij trouwens niet aan de rol? Tis Hemelvaart!quote:Op donderdag 21 mei 2009 22:19 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Is die Sunchaser wel aardig?anders mogen jullie hem houden zie je.
Weet ik niet precies , maar wel ouder dan 18.Zoals ik al zei, t is een beauty.quote:Op donderdag 21 mei 2009 22:19 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Hoe oud is ze dan...ze ziet eruit als 18
Jawel, hij is eigenlijk best leukquote:Op donderdag 21 mei 2009 22:19 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Is die Sunchaser wel aardig?anders mogen jullie hem houden zie je.
Nee ik ben al ff naar dat rock n roll spektakel hier geweest ,kreeg er een zanger een hartstilstand op t podium. Dan is bij mij de lol weer ff op.Was echt erg.quote:Op donderdag 21 mei 2009 22:21 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Moet jij trouwens niet aan de rol? Tis Hemelvaart!
Nee jongens t was niet Jan.quote:Op donderdag 21 mei 2009 22:26 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Nee ik ben al ff naar dat rock n roll spektakel hier geweest ,kreeg er een zanger een hartstilstand op t podium. Dan is bij mij de lol weer ff op.Was echt erg.
Oh moet je weer even laten merken hoe goed je d'r kent? Stoer hoorquote:Op donderdag 21 mei 2009 22:26 schreef Doopy-X- het volgende:
Lijkt me trouwens sowieso onzin aangezien Liza op oudere mannen valt
quote:Op donderdag 21 mei 2009 22:26 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Nee ik ben al ff naar dat rock n roll spektakel hier geweest ,kreeg er een zanger een hartstilstand op t podium. Dan is bij mij de lol weer ff op.Was echt erg.
In de OP volgensmijquote:
quote:Op donderdag 21 mei 2009 22:27 schreef Merel het volgende:
[..]
Oh moet je weer even laten merken hoe goed je d'r kent? Stoer hoor
quote:Op donderdag 21 mei 2009 22:28 schreef Aventura het volgende:
En, is er al een foto van Liza?
quote:Op donderdag 21 mei 2009 22:28 schreef Aventura het volgende:
En, is er al een foto van Liza?
quote:
wij zijn altíjd voor Belin en de ezel.quote:Op donderdag 21 mei 2009 22:22 schreef cindy10 het volgende:
Ik ben voor belinda en de ezel! Of zit ik in het verkeerde topic?![]()
Steek net een pornpopje in mn mond....
Insgelijks!quote:
Voor we verder gaan Lisa is geen pijphoer ofzo hoor.Tot nu dan heeft zij nog nooit een verkeerde stap gezet. Niet zo overdrijven he.quote:
Wat ben ik blij dat ik vorig jaar die kutkrant al opgezegd hebquote:Op donderdag 21 mei 2009 22:31 schreef Roel_Jewel het volgende:
Die NSB'ers houden maar niet op![]()
![]()
. http://www.telegraaf.nl/p(...)rienden_waren__.html
Das vechten tegen de bierkaai hier hoor, ik heb het al opgegevenquote:Op donderdag 21 mei 2009 22:32 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Voor we verder gaan Lisa is geen pijphoer ofzo hoor. Niet zo overdrijven he.
Als ik ooit zo dement zou zijn dat ik voor een abo op dat oud papier zou tekenen, moet men me maar gelijk een spuitje geven.quote:Op donderdag 21 mei 2009 22:33 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Wat ben ik blij dat ik vorig jaar die kutkrant al opgezegd heb
Platje is ons aller vriend.Kijk als Wesley t kan kan hij t ook.Maar hij moet nog ff groeien....quote:Op donderdag 21 mei 2009 22:32 schreef Urquhart het volgende:
[ afbeelding ]
Nu luidt de vraag...zal die andere Volendamsche cultheld Melvin Platje nog een rol hierin spelen![]()
Tsja, dat krijg je als je ongevraagd met naam en toenaam publiekelijk te schande wordt gemaaktquote:Op donderdag 21 mei 2009 22:32 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Voor we verder gaan Lisa is geen pijphoer ofzo hoor.Tot nu dan heeft zij nog nooit een verkeerde stap gezet. Niet zo overdrijven he.
De sportpagina is dik in orde en daar had ik hem vooral voor....de pagina Privé sloeg ik standaard al overquote:Op donderdag 21 mei 2009 22:34 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Als ik ooit zo dement zou zijn dat ik voor een abo op dat oud papier zou tekenen, moet men me maar gelijk een spuitje geven.
Is diet niet getrouwd met Liza?quote:Op donderdag 21 mei 2009 22:32 schreef Urquhart het volgende:
[ afbeelding ]
Nu luidt de vraag...zal die andere Volendamsche cultheld Melvin Platje nog een rol hierin spelen![]()
Ook gewoon een link naar haar foto albumquote:Op donderdag 21 mei 2009 22:31 schreef Roel_Jewel het volgende:
Die NSB'ers houden maar niet op![]()
![]()
. http://www.telegraaf.nl/p(...)rienden_waren__.html
Wie zegt dat ze nu geen vrienden meer zijn???? Inteelt uit dat dorp
Moet kunnen volgens de meeste hierquote:Op donderdag 21 mei 2009 22:35 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Tsja, dat krijg je als je ongevraagd met naam en toenaam publiekelijk te schande wordt gemaakt![]()
![]()
![]()
.
Ik denk dat ze die sportpagina's nu ook hebben opgegeven in het voordeel van NOG meer roddelsquote:Op donderdag 21 mei 2009 22:36 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
De sportpagina is dik in orde en daar had ik hem vooral voor....de pagina Privé sloeg ik standaard al over
Ik citeer alleen maar.quote:Op donderdag 21 mei 2009 22:32 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Voor we verder gaan Lisa is geen pijphoer ofzo hoor.Tot nu dan heeft zij nog nooit een verkeerde stap gezet. Niet zo overdrijven he.
Ik begrijp onze Jan wel hoorquote:Op donderdag 21 mei 2009 22:35 schreef marcodej het volgende:
Die Liza is best een mooie vrouw!
Vast heel snel. Er ook gewoon een nieuw 'nieuws'bericht aan wijdenquote:Op donderdag 21 mei 2009 22:36 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ook gewoon een link naar haar foto albumBen benieuwd hoe snel die dicht wordt gegooid
Ja daarom probeer ik t steeds ff recht te trekken, want hoe denk je dat haar man t nu maakt dan?Als Boulevard maar draait ,ik vind t echt kut voor hem, is een hele leuke gast.quote:Op donderdag 21 mei 2009 22:35 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Tsja, dat krijg je als je ongevraagd met naam en toenaam publiekelijk te schande wordt gemaakt![]()
![]()
![]()
.
Ah joh, als je dat niet eens grappig kunt vindenquote:
Misschien kan jij nu met hem aanpappen?quote:Op donderdag 21 mei 2009 22:38 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ja daarom probeer ik t steeds ff recht te trekken, want hoe denk je dat haar man t nu maakt dan?Als Boulevard maar draait ,ik vind t echt kut voor hem, is een hele leuke gast.
Telegraaf, daar kijk ik niet van opquote:Op donderdag 21 mei 2009 22:37 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Vast heel snel. Er ook gewoon een nieuw 'nieuws'bericht aan wijden![]()
![]()
.
Ik kon er wel om lachen maar een glimlachende neeschuddende smiley is er nietquote:Op donderdag 21 mei 2009 22:38 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ah joh, als je dat niet eens grappig kunt vinden
En zijzelf.... Leuk als je maandag weer op je werk komt....... Bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 21 mei 2009 22:38 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ja daarom probeer ik t steeds ff recht te trekken, want hoe denk je dat haar man t nu maakt dan?Als Boulevard maar draait ,ik vind t echt kut voor hem, is een hele leuke gast.
Ik hoop juist dat t nog goed komt tussen hen.T is trouwens verre familie, en we willen hier geen inteelt zie je.....quote:Op donderdag 21 mei 2009 22:39 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Misschien kan jij nu met hem aanpappen?
Ja iddquote:Op donderdag 21 mei 2009 22:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
En zijzelf.... Leuk als je maandag weer op je werk komt....... Bijvoorbeeld.
Soms kan je meer met woorden zeggen dan met smilies, blijkt maar weer.quote:Op donderdag 21 mei 2009 22:40 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Ik kon er wel om lachen maar een glimlachende neeschuddende smiley is er niet
Dat is gewoon een openbaar foto album hoor, compleet met gastenboek.quote:Op donderdag 21 mei 2009 22:36 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ook gewoon een link naar haar foto albumBen benieuwd hoe snel die dicht wordt gegooid
Misschien dat Shownieuws straks nog een stukje onderzoeksresultaat heeftquote:Op donderdag 21 mei 2009 22:41 schreef Cyberia18 het volgende:
Zijn er nog sappige beelden?
Ja oké, maar zodra de reacties zoals 'HOERRRRR' komen zal ze hem wel gauw dichtgooien, me dunktquote:Op donderdag 21 mei 2009 22:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat is gewoon een openbaar foto album hoor, compleet met gastenboek.
Wat is daar gek aan dan?quote:Op donderdag 21 mei 2009 22:43 schreef Anniebab het volgende:
Trouwens Jaap de Groot van ons aller Telegraaf Was ook getrouwd met een Volendamse ,gaat nu met Yvonne van Gennip....Ik word gek denk ik
Aan de andere kant zou het ook zo maar eens waar kunnen zijn. Dan is het ook knap lullig voor die vent.quote:Op donderdag 21 mei 2009 22:38 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Once you go..quote:Op donderdag 21 mei 2009 22:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat is daar gek aan dan?
Of is het een regel dat je na eenmaal een Volendammer/Volendamse nooit meer met een non-Volendammert mag verkeren?
Wat?quote:Op donderdag 21 mei 2009 22:43 schreef Anniebab het volgende:
Trouwens Jaap de Groot van ons aller Telegraaf Was ook getrouwd met een Volendamse ,gaat nu met Yvonne van Gennip....Ik word gek denk ik
quote:29 april 2009
Vervelend nieuws over Yvonne van Gennip. De voormalig olympisch schaatskampioene gaat scheiden van haar man Gert van Kuijk. Dit werd op Radio 538 bekendgemaakt en Yvonne heeft aan Shownieuws bevestigd dat het bericht klopt.
De 45-jarige Van Gennip trouwde in 2002 met Gert van Kuijk en woont op dit moment al niet meer bij haar echtgenoot.
Nee bedoel de link met de telegraafquote:Op donderdag 21 mei 2009 22:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat is daar gek aan dan?
Of is het een regel dat je na eenmaal een Volendammer/Volendamse nooit meer met een non-Volendammert mag verkeren?
Waar moet dat heen?quote:Op donderdag 21 mei 2009 22:51 schreef Ole het volgende:
[..]
Wat?
Ging Yvonne ook al vreemd tijdens haar huwelijk??
[..]
Doet ze snel binnen 3 wekenquote:Op donderdag 21 mei 2009 22:53 schreef Jane het volgende:
[..]
Waar moet dat heen?Ik vraag me af wat JPB daarvan vindt.
quote:21 mei 2009
Yvonne van Gennip is weer verliefd! Het gaat om Telegraaf-journalist Jaap de Groot. Eind april werd bekend dat de voormalig olympisch schaatskampioene ging scheiden van haar Gert van Kuijk, met wie ze in 2002 trouwde. De 45-jarige Yvonne lijkt het geluk dus weer gevonden te hebben.
Hier in het Gooi gebeuren dat soort dingen inderdaad nóóit!quote:Op donderdag 21 mei 2009 22:59 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ja jongens, op dat Gooische matras moet je niet wezen ,geloof mij.Genacht.
Maar dat zet je niet online met het doel om op de voorpagina van de Telegraaf te komen.quote:Op donderdag 21 mei 2009 22:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat is gewoon een openbaar foto album hoor, compleet met gastenboek.
Die heeft natuurlijk de hele dag een stijf piemeltje van Palinggatequote:Op donderdag 21 mei 2009 23:09 schreef Leeuwinneke het volgende:
Evert Santegoeds bij Knevel en Bevel
Maar koos er toch voor om dat filmpje niet te gebruiken. Benieuwd naar zijn reactie en verklaring.quote:Op donderdag 21 mei 2009 23:11 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Die heeft natuurlijk de hele dag een stijf piemeltje van Palinggate![]()
![]()
.
Ach, hij zal 't allemaal lekker in z'n eigen voordeel draaien. De schijnheilige boontjes allemaal. En ondertussen wel met z'n kop daar gaan zitten. Gatverdamme.quote:Op donderdag 21 mei 2009 23:11 schreef BVO het volgende:
[..]
Maar koos er toch voor om dat filmpje niet te gebruiken. Benieuwd naar zijn reactie en verklaring.
Dat keur ik ook niet goed, maar als enigszins bekende (?) Nederlander met een openbaar fotoboek waarin ook foto's van haar en Yolanthe staan had ze die al lang dicht moeten gooien. Vooral als het waar is van haar en Jan, dan had ze hier toch een stuk scherper moeten zijn.quote:Op donderdag 21 mei 2009 23:04 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Maar dat zet je niet online met het doel om op de voorpagina van de Telegraaf te komen.
Gisteren bij shownieuws vertelde hij al dat ie alles voor over heeft al is het op hemelvaartsdagquote:Op donderdag 21 mei 2009 23:11 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Die heeft natuurlijk de hele dag een stijf piemeltje van Palinggate![]()
![]()
.
Ze heeft waarschijnlijk ook zelf die foto's naar Privé gelekt, zo erg vind ze het niet dat die foto's gezien wordenquote:Op donderdag 21 mei 2009 23:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat keur ik ook niet goed, maar als enigszins bekende (?) Nederlander met een openbaar fotoboek waarin ook foto's van haar en Yolanthe staan had ze die al lang dicht moeten gooien. Vooral als het waar is van haar en Jan, dan had ze hier toch een stuk scherper moeten zijn.
Tsja.... Als dat een jaar of wat geleden is en je zelf dat slippertje al bent vergeten..... Geen van de betrokkenen (Y of F) heeft aangegeven dat ze geen vriendinnen meer zouden zijn; die conclusie trekt de inteeltbevolking van dat dorp en die kut'krant' is er natuurlijk als de kippen bij om dat op de voorpagina te flikkeren met een simpel berichtje. Zou mooi worden als we die Fleur gaan verwijten dat ze foto's online heeft staanquote:Op donderdag 21 mei 2009 23:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat keur ik ook niet goed, maar als enigszins bekende (?) Nederlander met een openbaar fotoboek waarin ook foto's van haar en Yolanthe staan had ze die al lang dicht moeten gooien. Vooral als het waar is van haar en Jan, dan had ze hier toch een stuk scherper moeten zijn.
Die Fleur lijkt me helemaal zo een nare gemene aandachtshoer.quote:Op donderdag 21 mei 2009 23:18 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ze heeft waarschijnlijk ook zelf die foto's naar Privé gelekt, zo erg vind ze het niet dat die foto's gezien worden
Ja echt wel dat zag ik wel aan haar gezichtquote:Op donderdag 21 mei 2009 23:21 schreef BVO het volgende:
[..]
Die Fleur lijkt me helemaal zo een nare gemene aandachtshoer.
Vergeten? Het was vorig jaar!quote:Op donderdag 21 mei 2009 23:20 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Tsja.... Als dat een jaar of wat geleden is en je zelf dat slippertje al bent vergeten..... Geen van de betrokkenen (Y of F) heeft aangegeven dat ze geen vriendinnen meer zouden zijn; die conclusie trekt de inteeltbevolking van dat dorp en die kut'krant' is er natuurlijk als de kippen bij om dat op de voorpagina te flikkeren met een simpel berichtje. Zou mooi worden als we die Fleur gaan verwijten dat ze foto's online heeft staan.
Ze heeft dus gewoon bij Van Tijn onder het bureau gezetenquote:Fleur Minjon is geboren op 30 juli 1986. Ze danste als cheerleader en was op school bezig met zingen en dansen, maar dacht nooit aan een carrière in de showbizz. Fleur wist wel dat ze geen suf kantoorbaantje wilde en zo kwam ze uiteindelijk in de studio van Fluitsma en Van Tijn terecht voor een korte stage, waar ze door de twee producers gevraagd werd om bij KUS te komen.
Ja. Tuurlijk.quote:Op donderdag 21 mei 2009 23:23 schreef Leeuwinneke het volgende:
[..]
Ja echt wel dat zag ik wel aan haar gezicht
Jan Smit heeft inderdaad een scheve schaats gereden. En Jaap Buys heeft dat aardig weten te verkopenquote:Op donderdag 21 mei 2009 23:28 schreef TheVulture het volgende:
Jezus, ben je een middag en avond weg en dan is de beerput gewoon nog verder opengetrokken
Waar ie eest het slachtoffer leek wordt Jan Smit toch nu wel aardig door de mangel gehaald zeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |