Is nu herschreven dus dat puberale valt al wegquote:
quote:
der staat 'groede vriendin'quote:Op donderdag 21 mei 2009 21:06 schreef versabommie het volgende:
[..]
Is nu herschreven dus dat puberale valt al weg![]()
Die gasten zijn er altijd zooooo snel bij op wiki he
daar sla je de spijker op z'n kop. Jan, kom der maar in, wij willen graag een uitlegquote:Op donderdag 21 mei 2009 21:09 schreef Greys het volgende:
Ik kan alleen het bouwen van een gezamenlijk huis en die tatoeage niet helemaal plaatsen in dat 'Jan is de vreemdganger al vanaf vorig jaar' verhaal.
Jan is een beetje een neurotische bigamistquote:Op donderdag 21 mei 2009 21:09 schreef Greys het volgende:
Ik kan alleen het bouwen van een gezamenlijk huis en die tatoeage niet helemaal plaatsen in dat 'Jan is de vreemdganger al vanaf vorig jaar' verhaal.
Misschien heeft ie het pas een paar maanden geleden opgebiecht?quote:Op donderdag 21 mei 2009 21:09 schreef Greys het volgende:
Ja precies.quote:Op donderdag 21 mei 2009 21:11 schreef versabommie het volgende:
[..]
Jan is een beetje een neurotische bigamist
quote:Op donderdag 21 mei 2009 21:15 schreef Terreros85 het volgende:
Jan Smit, de Frank Sinatra van deze tijd. Die neukte ook alles wat los en vast zat.
Maar stel... stèl... jij bent Yolanthe.quote:Op donderdag 21 mei 2009 21:12 schreef Ole het volgende:
[..]
Misschien heeft ie het pas een paar maanden geleden opgebiecht?
quote:Op donderdag 21 mei 2009 21:15 schreef Terreros85 het volgende:
Jan Smit, de Frank Sinatra van deze tijd. Die neukte ook alles wat los en vast zat.
Ik was vaste kijkerquote:Op donderdag 21 mei 2009 21:20 schreef Terreros85 het volgende:
Heeft iemand de afleveringen van de Palingsoap al terug gekeken op zoek naar hints?
alsof haar contract bij de tros met dank aan haar relatie met jan nog niet genoeg wasquote:Op donderdag 21 mei 2009 21:18 schreef Greys het volgende:
Of zou ze een enorm bedrag geboden hebben gekregen om haar mond verder te houden?
quote:Op donderdag 21 mei 2009 20:44 schreef versabommie het volgende:
[..]
Annie de rooij, Annie Schilder, Annie hou jij me tasje vast en een rood weesmeisje .. whoehoee!
Frank Sinatra had orgies met hoeren en John F. Kennedy. Als Jan Smit de nieuwe Sinatra is. Dan is dat sms'je van Balkenende wel heel toevalligquote:Op donderdag 21 mei 2009 21:20 schreef versabommie het volgende:
[..]
![]()
In dit tempo gaat hij Sinatra snel voorbij!
Ik zie het voor mequote:Op donderdag 21 mei 2009 21:28 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Frank Sinatra had orgies met hoeren en John F. Kennedy. Als Jan Smit de nieuwe Sinatra is. Dan is dat sms'je van Balkenende wel heel toevallig
quote:'Jan Smit had slippertje met KUS-zangeres'
AMSTERDAM - Jan Smits dorpsgenoten doen er nog een schepje bovenop: volgens hen deelde Jan het bed met KUS-zangeres Fleur Minjon...
Bronnen uit Volendam melden dat Jan niet alleen vreemd zou zijn gegaan met de getrouwde Liza, maar ook met de blonde Fleur (22).
Zij zeggen: "Er doen nog veel meer verhalen de ronde. Zangeres Fleur uit meidengroep Kus heeft, dat is honderd procent zeker, een jaar geleden met Jan geslapen. Ook wordt gepraat over andere meiden in en uit het dorp."
Volgens RTL Boulevard wist Yolanthe af van het slippertje met deze Fleur, waar zij ook een vriendschap mee had. Die zou inmiddels flink bekoeld zijn.
Op de website van de meidengroep staat bij het profiel van Fleur o.a. Jan Smit genoemd als haar lievelingszanger...
Het management van Fleur was niet bereikbaar voor commentaar.
ik heb net een beetje in mijn mond overgegevenquote:Op donderdag 21 mei 2009 21:28 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Frank Sinatra had orgies met hoeren en John F. Kennedy. Als Jan Smit de nieuwe Sinatra is. Dan is dat sms'je van Balkenende wel heel toevallig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |