quote:Op donderdag 21 mei 2009 20:23 schreef versabommie het volgende:
[..]
Jan = GOD![]()
Ik had echt helemaal nix met die gast maar nu ik dit idd op een rijtje zie is hij de man!
Ik hoorde dat bij de NOS dat Balkenende zei, dat ie vorige week van Jan en Yolanthe een smsje kreeg omdat ie jarig was vertelde Balkenende ..hij vind het jammer dat hun relatie verbroken is ..Sandra Schuurhof van Boulevard had dat inderdaad bij het RTL nieuws gehoord..quote:
quote:Op donderdag 21 mei 2009 20:14 schreef versabommie het volgende:
[..]
alstu:
http://www.spitsnieuws.nl(...)t_wesley_scoort.html
De pvda kan het sjaken in Volendam!![]()
Frits Wester stelde het als zijn laatste vraag, met wel een knipoog. Maar Balkenende ging er vervolgens wel serieus op in, door o.a. over dat sms'je te praten jaquote:Op donderdag 21 mei 2009 20:27 schreef Leeuwinneke het volgende:
[..]
Ik hoorde dat bij de NOS dat Balkenende zei, dat ie vorige week van Jan en Yolanthe een smsje kreeg omdat ie jarig was vertelde Balkenende ..hij vind het jammer zei die ..Sandra Schuurhof van Boulevard had dat inderdaad bij het RTL nieuws gehoord..
Ik snap dus best dat Balkenende daar een beetje bang voor isquote:Op donderdag 21 mei 2009 20:25 schreef versabommie het volgende:
Heb je wel eens zo'n horde jantje smit fans gezien? Bestaat voornamelijk uit bakvisjes met een jeukende tampon en dikke huismoeders die 'm er lang niet in hebben gehad!![]()
Heb daar wel 'ns beelden van gezien, de lust vergaat je!
En je vergeet de factor "Volendam" waar een roddelcircuit heerst waar zelfs de roddelpers wat van kan leren en alle roddels worden gebruikt..quote:Op donderdag 21 mei 2009 20:26 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Niets kan het publiekelijk aan de schandpaal nagelen van niet-publieke figuren goedpraten. We doen in Nederland ontzettend schijnheilig als een verdachte voor een misdrijf wordt opgepakt (we plaatsen een zwart balkje voor z'n ogen en gebruiken z'n initialen in plaats van de volledige naam; op hetzelfde moment kun je de volledige info op een buitenlandse site zo vinden), maar mensen die toevallig in buurt van een BN'er zijn geweest, hebben blijkbaar geen recht meer op privacy. Nee, gaat echt de goede kant op.
quote:Op donderdag 21 mei 2009 20:26 schreef Urquhart het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Toen onze palingkoning nog door heel Nederland werd uitgelachen. Nu slaat hij terug
so truequote:Op donderdag 21 mei 2009 20:25 schreef versabommie het volgende:
[..]
Heb je wel eens zo'n horde jantje smit fans gezien? Bestaat voornamelijk uit bakvisjes met een jeukende tampon en dikke huismoeders die 'm er lang niet in hebben gehad!![]()
Heb daar wel 'ns beelden van gezien, de lust vergaat je!
Dat ook nog es. Maar van onderzoek, laat staan wederhoor heeft die NSB-krant nog nooit gehoord. Gewoon alles op de site of op papier flikkeren (het liefst met een suggestieve titel in puntgrootte 72 in witte letters op een zwarte achtergrond) en smullen van de bezoekersaantallen zonder zich te bekommeren om de kwalijke gevolgen ervan. Walgelijk. En dat is dan de meest gelezen krant van Nederland en daarmee ook voor een belangrijk deel verantwoordelijk voor de (beïnvloeding van de) publieke opinie.quote:Op donderdag 21 mei 2009 20:28 schreef yvonne het volgende:
[..]
En je vergeet de factor "Volendam" waar een roddelcircuit heerst waar zelfs de roddelpers wat van kan leren en alle roddels worden gebruikt..
Hoezo onderzoek, hoezo wederhoor..
Jij "weet"maar een hoop over ons he....Yvonne?!?quote:Op donderdag 21 mei 2009 20:28 schreef yvonne het volgende:
[..]
En je vergeet de factor "Volendam" waar een roddelcircuit heerst waar zelfs de roddelpers wat van kan leren en alle roddels worden gebruikt..
Hoezo onderzoek, hoezo wederhoor..
Heb jij die rondborstige Dirndl-dames daar weleens gezien?! Dat is een "ja" dus.quote:Op donderdag 21 mei 2009 20:32 schreef Ole het volgende:
Doet Jan nog mee aan de "grand prix der Volksmusik" yvonne?
Stimmt!quote:Op donderdag 21 mei 2009 20:34 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Jij "weet"maar een hoop over ons he....Yvonne?!?
Dudequote:Op donderdag 21 mei 2009 20:33 schreef versabommie het volgende:
Ik heb de wikipedia pagina aangemaakt![]()
http://nl.wikipedia.org/wiki/Palinggate
Hij had het moeten negeren en een snelle draai moeten maken naar Europese Verkiezingen ofzo, met iets als in "Iedereen heeft wel wat te kiezen komende weken". In elk geval niet met zo'n semi uitdrukkingsloos gezicht er serieus Christelijk op ingaan.quote:Op donderdag 21 mei 2009 20:24 schreef Merel het volgende:
Iedereen kan nou wel over Balkenende vallen, maar hoe had 'ie dan moeten reageren? De vraag werd nou eenmaal gesteld, en als hij had gezegd "daar geef ik geen commentaar op want de breuk tussen J & Y lijkt me niet van landsbeland" had ie een hele horde Jan Smit-fans over zich geen gekregen die zich miskend voelden ofzo
Nu een mooie blondine!quote:Op donderdag 21 mei 2009 20:34 schreef yvonne het volgende:
[..]
Heb jij die rondborstige Dirndl-dames daar weleens gezien?! Dat is een "ja" dus.
Ze vinden vast dat ze goede journalistiek bedrijven..quote:Op donderdag 21 mei 2009 20:33 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat ook nog es. Maar van onderzoek, laat staan wederhoor heeft die NSB-krant nog nooit gehoord. Gewoon alles op de site of op papier flikkeren (het liefst met een suggestieve titel in puntgrootte 72 in witte letters op een zwarte achtergrond) en smullen van de bezoekersaantallen zonder zich te bekommeren om de kwalijke gevolgen ervan. Walgelijk. En dat is dan de meest gelezen krant van Nederland en daarmee ook voor een belangrijk deel verantwoordelijk voor de (beïnvloeding van de) publieke opinie.
Mag ik als oud Volendamse?!quote:Op donderdag 21 mei 2009 20:37 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Zelf hou je volgens mij ook wel van een roddeltje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |