Waar is Cc?quote:
Ik mis ze ookquote:
Ik dacht Youp hoorquote:Op donderdag 21 mei 2009 20:04 schreef Ole het volgende:
[..]
Ik mis ze ook![]()
En Jet heeft het allemaal gedaan!
Wat een soap zeg...quote:Op donderdag 21 mei 2009 19:49 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Fleur & Yolanthe waren vriendinnen.
Jan doet het een keer met Fleur
Yolanthe boos, maar zand erover
Jan laat zich pijpen door milf-slet in wc
Yolanthe vindt de maat vol en gaat er vandoor met Sneijdert
quote:Op donderdag 21 mei 2009 20:04 schreef yvonne het volgende:
Wat een héérlijk dorp dat Volendam
Iedere palingdoos zijn of haar 2 minutes of fame
En dan is de echte komkommertijd nog niet eens begonnenquote:Op donderdag 21 mei 2009 20:06 schreef yvonne het volgende:
Ik weet niet wat ik erger vind, dat Volendam of de totaal krankzinnig geworden pers
de Schilders niet te vergeten..quote:Op donderdag 21 mei 2009 20:07 schreef versabommie het volgende:
[..]![]()
Naar verluidt is er nu crisisoverleg in de dorpskeet, alwaar Keizer, Kezier,Kezier,Kezier,Smit, Smit en Veerman overleggen welke stappen nu te nemen!
krankzinnige pers?quote:Op donderdag 21 mei 2009 20:06 schreef yvonne het volgende:
Ik weet niet wat ik erger vind, dat Volendam of de totaal krankzinnig geworden pers
Dat laatste vooral. Heel kwalijk dit.quote:Op donderdag 21 mei 2009 20:06 schreef yvonne het volgende:
De schilders hebben niet zoveel meer in te brengen sinds Annie BZN in de steek liet, Don Veerman en zijn consiglieri Jan Keizer hebben dat toendertijd besloten voor Volendamquote:
Oké, oké, het kan altijd ergerquote:Op donderdag 21 mei 2009 20:09 schreef versabommie het volgende:
[..]
krankzinnige pers?
ik doe hem nog 1 keer: dit is DE belangrijkste man in dit land :
( en met ik doe hem bedoel ik ik doe het filmpje nog 1 keer!!!!!!!!!!!!)
alstu:quote:Op donderdag 21 mei 2009 20:12 schreef bluebirdie het volgende:
heeft iemand ook het filmpje van Woutertje Bos.. ik heb slechts een citaat kunnen lezen..
Welke dwaas stelde die vraag aan Balkenende?quote:Op donderdag 21 mei 2009 20:10 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat laatste vooral. Heel kwalijk dit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |