het is wachten op het grote dubbelinterview nu he dus in de tussentijd moeten ze zich zien te vermakenquote:
quote:Op donderdag 21 mei 2009 19:51 schreef Adelante het volgende:
Zijn Nick & Simon al betrokken bij het schandaal?
Zit in KUS zingt over topjes van haar zus en dat soort onzinquote:Op donderdag 21 mei 2009 19:52 schreef StephanL het volgende:
Wie is fleur?
quote:Op donderdag 21 mei 2009 19:52 schreef versabommie het volgende:
[..]
Die zijn as we speak waarschijnlijk coke uit elkaars bilnaad aan het snuiven en houden zich gedeist !
Haha ik las het al, wordt steeds leukerquote:Op donderdag 21 mei 2009 19:54 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Zit in KUS zingt over topjes van haar zus en dat soort onzin
Monique wel, met die dude van de 3J'squote:Op donderdag 21 mei 2009 19:51 schreef Adelante het volgende:
Zijn Nick & Simon al betrokken bij het schandaal?
wheheh Jan en die Fleur hebben elke keer op die Tros Muziekfeest liggen neuken..quote:Op donderdag 21 mei 2009 19:54 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Zit in KUS zingt over topjes van haar zus en dat soort onzin
Je kan zeggen wat je wil, Albert heeft meestal wél gelijk.quote:Op donderdag 21 mei 2009 19:59 schreef Greys het volgende:
Boulevard brengt het nu als een feit dat hij met die Lisa en met ene Fleur heeft lopen rotzooien.
Ben benieuwd naar de 'betrouwbare' bron van dit alles
idd morgen komt er een officieel persbericht vanuit jan z'n managementquote:Op donderdag 21 mei 2009 19:59 schreef BVO het volgende:
[..]
Je kan zeggen wat je wil, Albert heeft meestal wél gelijk.
Wesley Sneijder? Smaak?quote:Op donderdag 21 mei 2009 19:59 schreef Desmonkey het volgende:
Kijk die Yolanthe heeft nog smaak. Jan niet echt.
Als ie het maar lang en vaak genoeg blijft roepen, wordt 't vanzelf wel een feit ja.quote:Op donderdag 21 mei 2009 19:59 schreef BVO het volgende:
[..]
Je kan zeggen wat je wil, Albert heeft meestal wél gelijk.
Ik ben nog steeds voor het ezeltjequote:Op donderdag 21 mei 2009 19:59 schreef yvonne het volgende:
Kijk, ik moet ze beide niet, maar ik ben voor jan in deze
Monique zou gegangbangd zijn op dezelfde kroegtoilet door de 3JS.. in elk gat een J..quote:Op donderdag 21 mei 2009 19:56 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Monique wel, met die dude van de 3J's
Monique Smit stuurt erotische berichten in het rond.
quote:Op donderdag 21 mei 2009 20:02 schreef bluebirdie het volgende:
[..]
Monique zou gegangbangd zijn op dezelfde kroegtoilet door de 3JS.. in elk gat een J..
Dat van die Fleur geloof ik sowieso. Een paar maanden geleden stonden er tientallen foto's in de Privé van die vakantie van Yolanthe en Fleur in Thailand, waar Yolanthe op een olifant met zo'n jongen zat. Die foto's waren zogezegd 'anoniem' verkregen. Maar te duidelijk nu dat die gewoon gelekt zijn door Fleur om een breuk daar te forcerenquote:Op donderdag 21 mei 2009 19:59 schreef Daniel1976 het volgende:
Sinds wanneer geloven we die valse nicht?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |