Minjon is heel geen volendamse naam? toch ?quote:Op donderdag 21 mei 2009 21:37 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Fleur Minjon nou ja...........ieieieieieieieiel ,beslagen lenzen gehad zeker Janneman.
Alsof Jan zo'n beauty is.quote:Op donderdag 21 mei 2009 21:37 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Fleur Minjon nou ja...........ieieieieieieieiel ,beslagen lenzen gehad zeker Janneman.
ik zou d'r doen... ik zou Liza ook doen, al ben ik toch niet zo'n blondine-manquote:Op donderdag 21 mei 2009 21:41 schreef Urquhart het volgende:
Ik vind dat KUS-meisje best een leuke verschijning hoor
Zou t niet ,quote:Op donderdag 21 mei 2009 21:39 schreef versabommie het volgende:
[..]
Minjon is heel geen volendamse naam? toch ?
geen idee, kvraag het you tochquote:
HoHOHO ik woon in een vrij land dacht ik zo, ieder zijn smaak ... toch??? Kan je wel over blijven twisten.Nee,quote:Op donderdag 21 mei 2009 21:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Alsof Jan zo'n beauty is.
Oke, hij is leuk opgedroogd, maar je doet nou net alsof dat meisje een lelijk spook is?
*KUCH*quote:Op donderdag 21 mei 2009 21:44 schreef versabommie het volgende:
[..]
ik zou d'r doen... ik zou Liza ook doen, al ben ik toch niet zo'n blondine-man
Die zou ik ook wel willen beroeren ja.quote:Op donderdag 21 mei 2009 21:41 schreef Urquhart het volgende:
jamaar bij jou gaat het om het complete pakket, dat weet je tochquote:
quote:Op donderdag 21 mei 2009 21:41 schreef Urquhart het volgende:
Ha daarom waggelt ze nog steeds.Vandaar!!quote:Op donderdag 21 mei 2009 21:58 schreef WammesWaggel het volgende:
Het gerucht gaat dat Jan die dikke van de Meiden van Halal een veeg gegeven heeft in het kader van de intergratie, kan iemand dat bevestigen?
Over die Liza kan ik nu nog niet oordelen, we missen nog een totaalbeeldquote:Op donderdag 21 mei 2009 21:56 schreef bluebirdie het volgende:
[..]
![]()
Liza![]()
maar Fleurlijkt wel een Albino..
Annie, doe eens koest? Ik mag toch ook zeggen dat ik vind dat je overdrijft?quote:Op donderdag 21 mei 2009 21:46 schreef Anniebab het volgende:
[..]
HoHOHO ik woon in een vrij land dacht ik zo, ieder zijn smaak ... toch??? Kan je wel over blijven twisten.Nee,ik vind haar niet knap.Punt uit.
quote:Op donderdag 21 mei 2009 21:58 schreef WammesWaggel het volgende:
Het gerucht gaat dat Jan die dikke van de Meiden van Halal een veeg gegeven heeft in het kader van de intergratie, kan iemand dat bevestigen?
Liza's hoofd nodigt gewoon uit tot compleet uit elkaar trekken, inclusief haren trekken op d'r reet slaan en uiteindelijk de oudhollandsche leuter afvegen aan d'r gordijnenquote:Op donderdag 21 mei 2009 21:59 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Over die Liza kan ik nu nog niet oordelen, we missen nog een totaalbeeldZe heeft wel een leuk bekkie, dat wel
Toch snap ik het wel, als je elke dag biefstuk eet, wil je ook wel eens een bal gehaktquote:Op donderdag 21 mei 2009 20:03 schreef Fortitudo het volgende:
heb je met het lekkerste wijf van NL, neuk je er nog op los met anderen![]()
![]()
Nou ik zie haar wel eens en t is een mooie vrouw.Had best een model kunnen zijn.quote:Op donderdag 21 mei 2009 21:59 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Over die Liza kan ik nu nog niet oordelen, we missen nog een totaalbeeldZe heeft wel een leuk bekkie, dat wel
Wat zijn de maten ongeveer ? vertel vertel ik hang aan je lippen!quote:Op donderdag 21 mei 2009 22:03 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Nou ik zie haar wel eens en t is een mooie vrouw.Had best een model kunnen zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |