Behalve als ze zingtquote:Op donderdag 21 mei 2009 12:14 schreef Hephaistos. het volgende:
Klacht 4: ze stottert als een malle
quote:
Met 3 kilo make-up en zware overbelichting ziet Ma Tokkie er nog uit als een lekker wijf...quote:
Met fotoshop kun je Viola Holt nog aantrekkelijk maken...quote:
Zo aan dr stem te horen, zit die shag niet aan dr oksels, maar aan dr stembanden. Beetje laat geworden voor d'r de avond ervoor?quote:
Idd, die liedjes zijn wel tofquote:
Ik vind haar juist altijd lief uit haar ogen kijken.quote:Op donderdag 21 mei 2009 12:39 schreef Ritmo het volgende:
Ik vind d'r altijd zo wazig, alsof ze de hele dag stoned is. Klacht over ongewassen festival-volk ook terecht.
OMG mag ik je nu aanraken?quote:
Klopt, maar je moet er ook nog tegenaan kijken op het podium of op de TV.quote:Op donderdag 21 mei 2009 13:18 schreef solyaris het volgende:
Wat kan het verrotten hoe een artiest eruit ziet? Het gaat toch om de muziek?
Je moet helemaal niets.quote:Op donderdag 21 mei 2009 13:19 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Klopt, maar je moet er ook nog tegenaan kijken op het podium of op de TV.
Dan ga je wat verder van het podium staan of je doet je ogen dicht. Je kunt ook de andere kant op kijken of gewoon je jankbek houden.quote:Op donderdag 21 mei 2009 13:22 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Wel als je de artiest live wil zien of een videoclip.
quote:Op donderdag 21 mei 2009 13:27 schreef solyaris het volgende:
[..]
Dan ga je wat verder van het podium staan of je doet je ogen dicht. Je kunt ook de andere kant op kijken of gewoon je jankbek houden.
Dit lijkt me een mooie post, om notabene een klaagtopicquote:Op donderdag 21 mei 2009 13:27 schreef solyaris het volgende:
[..]
Dan ga je wat verder van het podium staan of je doet je ogen dicht. Je kunt ook de andere kant op kijken of gewoon je jankbek houden.
quote:Op donderdag 21 mei 2009 12:45 schreef MarkoA. het volgende:
[..]
Als je haar met jezelf moet vergelijken, kan ik me daar in jouw geval heel goed in komen.
quote:Op donderdag 21 mei 2009 13:49 schreef dithje het volgende:
Een keer iemand die normaal blijft en goed kan zingen.
Mooi toch!
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:04 schreef Salatrel het volgende:
50 sit ups in het zweet, ontglipt mij daar een scheet
gelukkig heb ik altijd nog een goed lijf, een goed leven......
en een slankiekut? is dat als de smeerkaas er uit druipt ofzo?
quote:
Dat.quote:
3FM plugt dat wijf hard inderdaad. Maar ja... 3FM.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:56 schreef Zapper het volgende:
Zou eigenlijk sticky moeten zijn, dit topic.
3FM adoreert het meiske helaas, ze mocht vanmorgen ook nog even wat over Michael Jackson zeggen. Dat lukte na twee minuten wel
Ligt Montreal tegenwoordig in Korea?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:52 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ik dacht de Miss Universe uit Montreal
[ afbeelding ]
Weshalve je een forum als Fok! frequenteert.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:47 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
Gelukkig ben ik te elitair om mij bezig te houden met zulk volks vermaak als 3fm of miss montreal, wie ze ook mag zijn...
Zolang ze d'r bek houdt wil ik d'r wel nemen.quote:Op donderdag 17 september 2009 08:41 schreef Sheiselectric het volgende:
Nee, neem dan Esmée Denters daar wordt je pas vrolijk van![]()
Idd, Miss Montreal ziet eruit als kaaskanker.quote:Op donderdag 17 september 2009 08:44 schreef sinadO het volgende:
[..]
Zolang ze d'r bek houdt wil ik d'r wel nemen.
Dat is het punt, dat doet ze niet:quote:Op donderdag 17 september 2009 08:44 schreef sinadO het volgende:
[..]
Zolang ze d'r bek houdt wil ik d'r wel nemen.
Kaaskanker?quote:Op donderdag 17 september 2009 08:46 schreef Chai het volgende:
[..]
Idd, Miss Montreal ziet eruit als kaaskanker.
Goh dat is bij 70% van alle vrouwen zo, dus klacht onterechtquote:Op donderdag 21 mei 2009 12:29 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Met 3 kilo make-up en zware overbelichting ziet Ma Tokkie er nog uit als een lekker wijf...
Dan ben je toch ook geen ongewassen festivalvolk? Als je je wel wast.quote:Op donderdag 17 september 2009 17:23 schreef maarten66 het volgende:
ik ben boosklacht 3 intrekken aub! ik was me elke dag sochtends en savonds, op festival alleen sochtends, anders moet ik teveel leuke dingen missen
en ik adoreer haar trouwens niet, vies stotterend wijf
![]()
die etalagepop is ook niet veel soeps..quote:Op donderdag 17 september 2009 08:46 schreef Chai het volgende:
[..]
Idd, Miss Montreal ziet eruit als kaaskanker.
Maar dat rappen ging dan weer vloeiendquote:Op donderdag 17 september 2009 08:29 schreef Zapper het volgende:
Ze zit weer te hakkelen op 3FM nu hoor
Toen ze dat aankondigde ben ik naar een andere zender gegaan. Werkelijk, wie verzint het toch telkens om dat mens uit te nodigenquote:Op donderdag 17 september 2009 18:25 schreef Wilhlem_Wagenfeld het volgende:
Maar dat rappen ging dan weer vloeiend![]()
Wat een kankerhoer joh
tis allemaal voor de showquote:Op donderdag 17 september 2009 18:25 schreef Wilhlem_Wagenfeld het volgende:
[..]
Wat een kankerhoer joh
Dat snap ik, vandaar mijn mening over haarquote:Op donderdag 17 september 2009 18:48 schreef maarten66 het volgende:
[..]
tis allemaal voor de showsnap dat dan
rapper Typhoon stottert ook (wel minder erg), maar kan wel rappen... Weet niet waar het mee te maken heeft, ontspanning ofzo?quote:Op donderdag 17 september 2009 18:25 schreef Wilhlem_Wagenfeld het volgende:
[..]
Wat een kankerhoer joh
quote:Op zaterdag 19 september 2009 09:45 schreef peeet1 het volgende:
Sanne Hans - Baby - live @ giel beelen 3fm cover van dio ( Miss Montreal )
Leuk meisje hoorquote:
Je ergens aan irriteren?quote:Op donderdag 21 mei 2009 12:26 schreef TheVulture het volgende:
Ik irriteer me ook mateloos aan d'r, en dan vooral haar accent in combinatie met de verzuurde teksten die ze uitkraamt, al dan niet gehinderd door enig gestotter...
Als het een zoek de verschillen plaatje was geweest, had ik Mascara! geroepen.quote:Op vrijdag 18 september 2009 01:01 schreef Catch22- het volgende:
[..]
rapper Typhoon stottert ook (wel minder erg), maar kan wel rappen... Weet niet waar het mee te maken heeft, ontspanning ofzo?
[ afbeelding ]
Dan denk je, nou, dat wil wel
[ afbeelding ]
Dan denk je, uhmmmmmmmmm
Post komt als geroepen. Wilde net een topic openen zie ik deze in MyAt. Wat een kankerstem heeft ze zegquote:Op vrijdag 11 december 2009 09:01 schreef Zapper het volgende:
Hoeveel DJ's bij 3FM heeft dit afgrijselijke mokkel af moeten zuigen om telkens weer airplay te krijgen?
Opbokken met je kutkerstlied en je grafstem
quote:Op vrijdag 11 december 2009 08:54 schreef Happel het volgende:
Ik krijg echt moordneigingen bij het horen van dit nummer. Wie heeft haar ooit op de ether gepleurd?
quote:
538quote:Op vrijdag 11 december 2009 09:39 schreef H.FR het volgende:
Wat een engerd. Maar luister dan ook gewoon 538
Mensen die "gewoon" naar iets luisteren omdat het zogenaamd de norm isquote:Op vrijdag 11 december 2009 09:39 schreef H.FR het volgende:
Wat een engerd. Maar luister dan ook gewoon 538
Sarcasme mag ik hopen...?quote:
Ik zeg helemaal niet dat het de norm is, ik zeg dat als hij dat mens niet moet, hij beter 538 kan gaan luisterenquote:Op vrijdag 11 december 2009 09:53 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Mensen die "gewoon" naar iets luisteren omdat het zogenaamd de norm is
Afgezien van dat feit draaien ze op 538 gewoon paupermuziek, maar gebrek aan smaak kan ik je nog vergeven.
mis montriel mejongquote:Op vrijdag 11 december 2009 09:58 schreef Tederheidsmachine het volgende:
Montréal op z'n Engels uitspreken.
Een kut waar smeerkaas uit loopt wellicht?quote:Op vrijdag 11 december 2009 09:54 schreef zovty het volgende:
Ik zou haar doen.
Maar wat is een slankie kut?
Dat betwijfel ik.quote:Op donderdag 21 mei 2009 12:29 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Met 3 kilo make-up en zware overbelichting ziet Ma Tokkie er nog uit als een lekker wijf...
Dat dusquote:
quote:Op vrijdag 11 december 2009 10:18 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Een kut waar smeerschimmelkaas (letterlijk) uit loopt wellicht?
Dat.quote:Op vrijdag 11 december 2009 10:18 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Een kut waar smeerkaas uit loopt wellicht?
Kijk, dat is een beste kick.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 11:47 schreef Zapper het volgende:
Kickje omdat het moet.
Vanavond in DWDD, u bent gewaarschuwd.
Het is zo leuk als ze stottert.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 12:42 schreef Id_do_her het volgende:
Tergend irritant als ze spreekt op radio, maarja daar kan die spring in 't veld natuurlijk niks aan doen.
kijk in de spiegelquote:Op dinsdag 2 februari 2010 12:39 schreef Wilhlem_Wagenfeld het volgende:
[..]
Flikker toch op man, check die foto in de OP, het is gewoon een smerig wijf
Welk plaatsje?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 12:56 schreef Arjentjuh86 het volgende:
Antiklacht: dankzij haar is ons plaatsje weer wat meer populair!![]()
Voor de rest ben ik het met je eens
Dedemsvaart toch?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 12:56 schreef Arjentjuh86 het volgende:
Antiklacht: dankzij haar is ons plaatsje weer wat meer populair!![]()
Voor de rest ben ik het met je eens
Waar ligt datquote:
Vlakbij het "mooie" Attractiepark Slagharenquote:
Mag ik je aanraken?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:36 schreef Arjentjuh86 het volgende:
[..]
Vlakbij het "mooie" Attractiepark Slagharen![]()
Ze was laatst nog op de school waar ik werk (Vechtdal College)
Je hebt d'r zeker geswaffeld op de skatebaan daar achter de 7 lindenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:13 schreef Arjentjuh86 het volgende:
[..]
Vond swaffelen meer dan voldoende
[..]
Ligt eraan waar![]()
Alles mis mee. Ze is zonder photoshop boklelijk, ze is irritant en ze maakt hoogst vervelende en bovenal matige muziek.quote:
Volgens mij is die er niet meer en anders gaat die snel weg...quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:03 schreef PICHT het volgende:
[..]
Je hebt d'r zeker geswaffeld op de skatebaan daar achter de 7 linden
Niet in de kalkovens?quote:Op woensdag 3 februari 2010 07:30 schreef Arjentjuh86 het volgende:
[..]
Volgens mij is die er niet meer en anders gaat die snel weg...![]()
Maar nee, heb het gewoon op school zelf gedaan... Buiten is me te koud
Geeft Sikkens nog les op het Vechtdal college?quote:Op woensdag 3 februari 2010 11:05 schreef Arjentjuh86 het volgende:
[..]
Fokkers kunnen wel goed googlen of niet
Sikkens was wel echt een baas. Dikke führer.quote:Op woensdag 3 februari 2010 12:32 schreef Compatibel het volgende:
[..]
Geeft Sikkens nog les op het Vechtdal college?
Ja hoor wat voor les gaf hij ook alweer? Kijken of dat ook te googlen valtquote:Op woensdag 3 februari 2010 12:32 schreef Compatibel het volgende:
[..]
Geeft Sikkens nog les op het Vechtdal college?
quote:Op woensdag 3 februari 2010 16:13 schreef Arjentjuh86 het volgende:
[..]
Ja hoor wat voor les gaf hij ook alweer? Kijken of dat ook te googlen valt
omdat (M)iss (M)ontreal is noeeppie,quote:Op woensdag 3 februari 2010 19:18 schreef ASroma het volgende:
Miss Toronto had haar beter gepast. Wat voor een marketing team zit hier achter zeg? Miss montreal
Oud leerlingen dus... Ik zou hem dit topic even doorsturen kan die zien wat er van jullie terecht is gekomenquote:Op woensdag 3 februari 2010 19:12 schreef Compatibel het volgende:
Duiits idd, met zo nu en dan wat lessen vakantiefoto's
Doe dat, Fred kan 't wel hebben.quote:Op woensdag 3 februari 2010 19:47 schreef Arjentjuh86 het volgende:
[..]
Oud leerlingen dus... Ik zou hem dit topic even doorsturen kan die zien wat er van jullie terecht is gekomen
Jij zit hier toch ook..quote:Op woensdag 3 februari 2010 19:47 schreef Arjentjuh86 het volgende:
[..]
Oud leerlingen dus... Ik zou hem dit topic even doorsturen kan die zien wat er van jullie terecht is gekomen
Betalen of krijgen?quote:Op donderdag 4 februari 2010 14:02 schreef sjengX het volgende:
Zouden jullie haar kut likken voor 1000 euro (3 minuten) ?
krijgen natuurlijkquote:Op donderdag 4 februari 2010 14:29 schreef Walter81 het volgende:
[..]
Betalen of krijgen?
1000 euro betalen: Nee ik betaal niet voor seks
1000 euro krijgen: natuurlijk.. .zou t ook voor niets doen
edit: bij nader inzien vind ik 3 minuten te kort...
Slootweg zit nu in VC: Hardenberg.. De rest is er nog...quote:Op donderdag 4 februari 2010 13:39 schreef PICHT het volgende:
[..]
Van Rhenen er nog? En Riphagen? Kaptein, Slootweg? Kil?
Jij verwacht dus dat ik morgen de AKO binnenloop, de Flair doorblader en het risico loop in elkaar gebeukt te worden?quote:Op donderdag 4 februari 2010 18:52 schreef Rensjebree het volgende:
Oh ja van Miss Montreal, moeten jullie de flair lezen
Bruna mag ook...quote:Op donderdag 4 februari 2010 18:55 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Jij verwacht dus dat ik morgen de AKO binnenloop, de Flair doorblader en het risico loop in elkaar gebeukt te worden?
Ik moet die vriend associëren met ene A.H. en het is niet de grootgrutter...quote:Op woensdag 21 juli 2010 22:20 schreef honderdprocent het volgende:
http://sphotos.ak.fbcdn.n(...)_56751_2476083_n.jpg
miss met vriend luc
Stotteraarster die vloeiend kan zingen, ook wel bekend als het Kaasmeisje.quote:
Daarom hoor je haar ook zo vaak op 3FM.quote:Op woensdag 21 juli 2010 22:39 schreef McFearless het volgende:
Als ik haar op de radio hoor, dan heb ik altijd het idee dat ze onwijs graag aan piemels zuigt.
Giel laat haar inderdaad vaak aan het woord, zo ook vanochtend bij de paupervierdaagse.quote:Op woensdag 21 juli 2010 22:41 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Daarom hoor je haar ook zo vaak op 3FM.
Ik zit me al af te vragen wat dat gele spul op dat mengpaneel doet, maar ik heb nu het antwoord gevonden.quote:Op woensdag 21 juli 2010 22:41 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Daarom hoor je haar ook zo vaak op 3FM.
Dat is vreemd, bij mij is het juist tegenovergesteld...quote:Op woensdag 21 juli 2010 23:14 schreef Sosha het volgende:
Ik ben gisteravond naar haar cd-presentatie geweest en was blij verrast. Wat heeft ze een krachtige stem en supermooie nummers (haar oude cd ken ik niet volledig, maar ik vond haar singles niet zo sterk, dit was een stuk beter!) en wat is ze grappig! Ze heeft geen poppetjeshoofd, maar wel veel charme en uitstraling. Onterechte klacht. Ik heb genoten
Ik kom 's avonds zelden buiten, dat is mijn werktijd.quote:Op woensdag 21 juli 2010 23:26 schreef Sosha het volgende:
En jij was er gisteravond ook bij neem ik aan..?
En nu ben je nog steeds overstuur?quote:Op woensdag 21 juli 2010 23:32 schreef Intrepidity het volgende:
Ik stap vanochtend de auto in, Q music aan, dat mensch aan de telefoon. Dus ik switch naar mijn reservezender 3FM, paar minuten later: Miss Montreal in de show![]()
Toen ben ik heul hard tegen een vangrail aangereden en heb ik getracht mijzelf van kant te maken.
quote:Op woensdag 21 juli 2010 23:32 schreef Intrepidity het volgende:
Ik stap vanochtend de auto in, Q music aan, dat mensch aan de telefoon. Dus ik switch naar mijn reservezender 3FM, paar minuten later: Miss Montreal in de show![]()
Toen ben ik heul hard tegen een vangrail aangereden en heb ik getracht mijzelf van kant te maken.
Ik mis iets, geloof ikquote:Op woensdag 21 juli 2010 23:39 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik kom 's avonds zelden buiten, dat is mijn werktijd.
Ik vind het zingen ook niet eens mooi. Alsof ze er geen controle over heeft lijkt wel.quote:Op donderdag 22 juli 2010 09:44 schreef female81 het volgende:
Vreselijke muziek, uit een genre wat elders treffend omschreven werd als 'anti-rock' (daar eigenlijk in relatie tot Nickelback, maar ik gooi maar even alle soorten 'rock die niet rockt' die tegenwoordig populair zijn - en dat zijn er nogal wat - op één hoop).
Het suggereert dat het ruig is, maar klinkt zo zouteloos als rockmuziek maar kan klinken.
Waarom vinden ze dit bij 3FM en Radio 2 nou zo verschrikkelijk leuk?(Idem voor die suffe single van Jacqueline Govaert, die bijna een KLB-topic op zich verdient, en de eindeloze reeks singles van haar oude groepje).
Helemaal mee eens!quote:Op donderdag 22 juli 2010 09:44 schreef female81 het volgende:
Vreselijke muziek, uit een genre wat elders treffend omschreven werd als 'anti-rock' (daar eigenlijk in relatie tot Nickelback, maar ik gooi maar even alle soorten 'rock die niet rockt' die tegenwoordig populair zijn - en dat zijn er nogal wat - op één hoop).
Het suggereert dat het ruig is, maar klinkt zo zouteloos als rockmuziek maar kan klinken.
Waarom vinden ze dit bij 3FM en Radio 2 nou zo verschrikkelijk leuk?(Idem voor die suffe single van Jacqueline Govaert, die bijna een KLB-topic op zich verdient, en de eindeloze reeks singles van haar oude groepje).
Ik denk er serieus aan binnenkort alleen maar BNR en Radio 1 te volgen.quote:Op donderdag 22 juli 2010 09:26 schreef Guppyfriend het volgende:
Ze was vanmorgen inderdaad weer op de r-r-r-r-r-radio...
quote:Op donderdag 22 juli 2010 10:14 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik vond haar alleen leuk in de kaas reclame.
Ik durf te wedden dat Amy MacDonald Miss Montreal hard uitlacht. Amy doet tenminste moeite op te treden als ze niet op volle sterkte is...quote:Op vrijdag 23 juli 2010 19:25 schreef cinnamongirl het volgende:
Vanmorgen was ze wéér bij Giel, maar haar optreden ging niet door omdat ze opeens heel ziek was geworden. Van de parelhoen die ze de avond ervoor had gegeten zei ze. Maar ze had géén kater.
Giel heeft ook de ziekelijke neiging zijn muzieksmaak door te drukken bij 3FM, geaccompagneerd door Coen Swijnenberg en Sander Lantinga, eveneens diskjockeys die alleen maar commerciële en wanstaltmakende nummers willen draaien.quote:Maar goed. Ik luister elke dag naar Giel en het valt me op dat zij daar minstens 1 keer per maand langskomt in de studio. Dat is op z'n minst opmerkelijk te noemen. Zo speciaal is de muziek nou ook weer niet.
Dit verhindert Miss Montreal een doorbraak in het buitenland, maar dezelfde artieste is nog doodleuk van mening dat zij het heel ver kan schoppen.quote:Persoonlijk geeft haar 'zang' me kippenvel, op een slechte manier. Hoe zij haar stem eruit perst, het klinkt net alsof ze aan het bevallen is. En dan dat lompe schorre erbij![]()
Ik houd het op een ernstige persoonlijkheidsstoornis. Just Jack heeft ook geen goed woord over voor deze aandachtshoeren die er alles aan willen doen om in de media te komen. Alsof het een zendingsmissie betreft...quote:Qua persoonlijkheid spoort ze ook niet helemaal, denk ik. Ze leeft op z'n minst op een andere planeet.
Hopelijk gaat Miss Montreal Britney Spears achterna, wie weet...quote:Op vrijdag 23 juli 2010 19:28 schreef TheZapster het volgende:
Miss Montreal sliploos tijdens presentatie
Heb je even geduld?quote:Op donderdag 22 juli 2010 09:44 schreef female81 het volgende:
Coldplay in Nijmegen?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 19:53 schreef megamandy het volgende:
Ik heb haar een keer in een voorprogramma gezien. En toen riep ze tegen 60.000 man dat het een stelletje luie zwijnen waren die eens moesten springen inplaats van stil staan![]()
Ze kreeg gewoon echt niemand mee! Terwijl daarna een band kwam die veel minder bekend was in die tijd in Nederland die het hele veld wel aan het springen kreeg zonder erom te vragen.
Oja ze kreeg veel boe-geroep na haar zin (die ze overigens niet stotterde)
Had ze het toen over luie varkens, ja?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 20:01 schreef megamandy het volgende:
[..]
Jep, ze had gewoon geen recht van spreken
En bovendien zit er ook een boodschap achter de nummers van White Lies.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 20:14 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Had ze het toen over luie varkens, ja?Wat een doos.
Maarre dat andere bandje waren The White Lies, en die zijn toch wel een paar maten groter dan Miss Montreal, hoor;) MM is leuk in Nederland, maar The White Lies verkopen wereldwijd 100 keer zoveel platen.
* Ofyles2 zo onder de indruk is dat hij een QFT meegeeft...quote:Op vrijdag 23 juli 2010 20:07 schreef Ypmaha het volgende:
Gelukkig luister ik nooit r-r-r-radio. Geef mij maar Caro Emerald
Ja ik weet wel hoe groot The White Lies zijnquote:Op vrijdag 23 juli 2010 20:14 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Had ze het toen over luie varkens, ja?Wat een doos.
Maarre dat andere bandje waren The White Lies, en die zijn toch wel een paar maten groter dan Miss Montreal, hoor;) MM is leuk in Nederland, maar The White Lies verkopen wereldwijd 100 keer zoveel platen.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 00:18 schreef DenS het volgende:
Sanne is lief! Altijd leuke gesprekken met haar als ik haar tegen kom
Als je het niet leuk vind, moet je geen radio gaan luisteren. Zoveel bagger muziek op de radio, draai dan je eigen "leuke" muziek op je iPod ofzo.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 00:18 schreef DenS het volgende:
Sanne is lief! Altijd leuke gesprekken met haar als ik haar tegen kom
Als je het niet leuk vind, moet je geen radio gaan luisteren. Zoveel bagger muziek op de radio, draai dan je eigen "leuke" muziek op je iPod ofzo.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 07:20 schreef Guppyfriend het volgende:
Ze is vast heel lief en zo, maar je moet het toch met me eens zijn dat ze nou niet echt heel erg geschikt is voor gesprekken op de Nederlandse radio? D'r muziek tot daar aan toe, maar praten is gewoon niet zo haar ding.
No hard feelings, maar een beetje zelfkennis kan toch geen kwaad? Ik ga immers ook niet zingen, omdat ik daar nou niet zo geschikt voor ben
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 12:31 schreef DenS het volgende:
[..]
Wat maakt het nou uit dat ze stottert? Net alsof ze daar wat aan kan doen..
Ik stotter zelf ook, maar ondanks dat kan ik ook gewoon radio maken en mijn ding doen. o.O
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 14:14 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Natuurlijk kan je niet 'gewoon' radio maken als je stottert. Wie houd je nu voor de gek?
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 14:54 schreef Crientj het volgende:
[..]
Je stottert zeker zelf niet? Dan moet je er niet over praten want hij houdt niemand voor de gek heur.
Mensen die stotteren kunnen bijvoorbeeld minder of niet stotteren als ze op een plek zijn waar ze zich op hun gemak voelen.
Voor hem is dat de radio, voor Sanne is dat zingen. Al is het wel bewezen dat als stotteraars alleen zijn of tegen een dier praten niet stotteren.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 15:08 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Hij vraagt 'Wat maakt het uit dat ze stottert?' wanneer zij op de radio is. Als ze zingt is er inderdaad niets aan de hand, maar als je radio maakt zoals MM praat, dan moet je niet verongelijkt doen als mensen afhaken. Daar is niet door te komen.
[..]
Ik stotter zelf ook, maar ondanks dat kan ik ook gewoon radio maken en mijn ding doen. o.O
quote:
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 16:08 schreef dipdadoe het volgende:
Dit is haar vriend Luc btw
[ afbeelding ]
Leuk stel
[..]
Ik weet niet welke reactie fouter is, de jouwe of de mijne. Eerder zei ik dit:quote:
quote:Op woensdag 21 juli 2010 22:36 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik moet die vriend associëren met ene A.H. en het is niet de grootgrutter...
Vroeger mocht ik Giel omdat hij heerlijk rebels en alternatief is.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 19:06 schreef Guppyfriend het volgende:
Maar goed, uiteindelijk moet ze helemaal zelf weten wat ze doen, het is immers een vrij land. Maar ik haak wel af wanneer zij een interview geeft of een hour of fame bij Giel heeft...
Beetje creepyquote:Op maandag 2 augustus 2010 17:37 schreef marijn2fok het volgende:
Ik kick er wel een beetje op dat ze stottert![]()
vooral als ze dan lekker lang blijft hangen... Da's toch ook wel een beetje genieten...![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |