Kaaskanker?quote:Op donderdag 17 september 2009 08:46 schreef Chai het volgende:
[..]
Idd, Miss Montreal ziet eruit als kaaskanker.
Goh dat is bij 70% van alle vrouwen zo, dus klacht onterechtquote:Op donderdag 21 mei 2009 12:29 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Met 3 kilo make-up en zware overbelichting ziet Ma Tokkie er nog uit als een lekker wijf...
Dan ben je toch ook geen ongewassen festivalvolk? Als je je wel wast.quote:Op donderdag 17 september 2009 17:23 schreef maarten66 het volgende:
ik ben boosklacht 3 intrekken aub! ik was me elke dag sochtends en savonds, op festival alleen sochtends, anders moet ik teveel leuke dingen missen
en ik adoreer haar trouwens niet, vies stotterend wijf
![]()
die etalagepop is ook niet veel soeps..quote:Op donderdag 17 september 2009 08:46 schreef Chai het volgende:
[..]
Idd, Miss Montreal ziet eruit als kaaskanker.
Maar dat rappen ging dan weer vloeiendquote:Op donderdag 17 september 2009 08:29 schreef Zapper het volgende:
Ze zit weer te hakkelen op 3FM nu hoor
Toen ze dat aankondigde ben ik naar een andere zender gegaan. Werkelijk, wie verzint het toch telkens om dat mens uit te nodigenquote:Op donderdag 17 september 2009 18:25 schreef Wilhlem_Wagenfeld het volgende:
Maar dat rappen ging dan weer vloeiend![]()
Wat een kankerhoer joh
tis allemaal voor de showquote:Op donderdag 17 september 2009 18:25 schreef Wilhlem_Wagenfeld het volgende:
[..]
Wat een kankerhoer joh
Dat snap ik, vandaar mijn mening over haarquote:Op donderdag 17 september 2009 18:48 schreef maarten66 het volgende:
[..]
tis allemaal voor de showsnap dat dan
rapper Typhoon stottert ook (wel minder erg), maar kan wel rappen... Weet niet waar het mee te maken heeft, ontspanning ofzo?quote:Op donderdag 17 september 2009 18:25 schreef Wilhlem_Wagenfeld het volgende:
[..]
Wat een kankerhoer joh
quote:Op zaterdag 19 september 2009 09:45 schreef peeet1 het volgende:
Sanne Hans - Baby - live @ giel beelen 3fm cover van dio ( Miss Montreal )
Leuk meisje hoorquote:
Je ergens aan irriteren?quote:Op donderdag 21 mei 2009 12:26 schreef TheVulture het volgende:
Ik irriteer me ook mateloos aan d'r, en dan vooral haar accent in combinatie met de verzuurde teksten die ze uitkraamt, al dan niet gehinderd door enig gestotter...
Als het een zoek de verschillen plaatje was geweest, had ik Mascara! geroepen.quote:Op vrijdag 18 september 2009 01:01 schreef Catch22- het volgende:
[..]
rapper Typhoon stottert ook (wel minder erg), maar kan wel rappen... Weet niet waar het mee te maken heeft, ontspanning ofzo?
[ afbeelding ]
Dan denk je, nou, dat wil wel
[ afbeelding ]
Dan denk je, uhmmmmmmmmm
Post komt als geroepen. Wilde net een topic openen zie ik deze in MyAt. Wat een kankerstem heeft ze zegquote:Op vrijdag 11 december 2009 09:01 schreef Zapper het volgende:
Hoeveel DJ's bij 3FM heeft dit afgrijselijke mokkel af moeten zuigen om telkens weer airplay te krijgen?
Opbokken met je kutkerstlied en je grafstem
quote:Op vrijdag 11 december 2009 08:54 schreef Happel het volgende:
Ik krijg echt moordneigingen bij het horen van dit nummer. Wie heeft haar ooit op de ether gepleurd?
quote:
538quote:Op vrijdag 11 december 2009 09:39 schreef H.FR het volgende:
Wat een engerd. Maar luister dan ook gewoon 538
Mensen die "gewoon" naar iets luisteren omdat het zogenaamd de norm isquote:Op vrijdag 11 december 2009 09:39 schreef H.FR het volgende:
Wat een engerd. Maar luister dan ook gewoon 538
Sarcasme mag ik hopen...?quote:
Ik zeg helemaal niet dat het de norm is, ik zeg dat als hij dat mens niet moet, hij beter 538 kan gaan luisterenquote:Op vrijdag 11 december 2009 09:53 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Mensen die "gewoon" naar iets luisteren omdat het zogenaamd de norm is
Afgezien van dat feit draaien ze op 538 gewoon paupermuziek, maar gebrek aan smaak kan ik je nog vergeven.
mis montriel mejongquote:Op vrijdag 11 december 2009 09:58 schreef Tederheidsmachine het volgende:
Montréal op z'n Engels uitspreken.
Een kut waar smeerkaas uit loopt wellicht?quote:Op vrijdag 11 december 2009 09:54 schreef zovty het volgende:
Ik zou haar doen.
Maar wat is een slankie kut?
Dat betwijfel ik.quote:Op donderdag 21 mei 2009 12:29 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Met 3 kilo make-up en zware overbelichting ziet Ma Tokkie er nog uit als een lekker wijf...
Dat dusquote:
quote:Op vrijdag 11 december 2009 10:18 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Een kut waar smeerschimmelkaas (letterlijk) uit loopt wellicht?
Dat.quote:Op vrijdag 11 december 2009 10:18 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Een kut waar smeerkaas uit loopt wellicht?
Kijk, dat is een beste kick.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 11:47 schreef Zapper het volgende:
Kickje omdat het moet.
Vanavond in DWDD, u bent gewaarschuwd.
Het is zo leuk als ze stottert.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 12:42 schreef Id_do_her het volgende:
Tergend irritant als ze spreekt op radio, maarja daar kan die spring in 't veld natuurlijk niks aan doen.
kijk in de spiegelquote:Op dinsdag 2 februari 2010 12:39 schreef Wilhlem_Wagenfeld het volgende:
[..]
Flikker toch op man, check die foto in de OP, het is gewoon een smerig wijf
Welk plaatsje?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 12:56 schreef Arjentjuh86 het volgende:
Antiklacht: dankzij haar is ons plaatsje weer wat meer populair!![]()
Voor de rest ben ik het met je eens
Dedemsvaart toch?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 12:56 schreef Arjentjuh86 het volgende:
Antiklacht: dankzij haar is ons plaatsje weer wat meer populair!![]()
Voor de rest ben ik het met je eens
Waar ligt datquote:
Vlakbij het "mooie" Attractiepark Slagharenquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |