Zowel met of zonder kut zijn ze kut.quote:Op donderdag 10 december 2009 22:00 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dan zijn het knap waardeloze foto's of niet?
Over welk bewijs heb je het ?quote:Op donderdag 10 december 2009 22:03 schreef Captain_Slow het volgende:
Nu nog files![]()
En Verdonk en Wilders mogen ze van mij lekker het land uit zetten... Als je wetenschappelijk bewijs gaat tegenspreken dan ben je een kansloos figuur
Klimaatverandering. In de headlines kwam langs dat die 2 niet geloven dat er klimaatverandering plaatsvindt en dat ze een nieuw onderzoek willen..quote:Op donderdag 10 december 2009 22:04 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Over welk bewijs heb je het ?
Ik geloof er ook niet in hoor, in ieder geval niet dat de mens er zo ontzettend veel invloed op heeftquote:Op donderdag 10 december 2009 22:08 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Klimaatverandering. In de headlines kwam langs dat die 2 niet geloven dat er klimaatverandering plaatsvindt en dat ze een nieuw onderzoek willen..
Er wordt ook een hoop gesjoemeld en gerotzooid , ik weet dat er iets om ons heen gebeurd, alleen op welke waarheid dit berust. ?quote:Op donderdag 10 december 2009 22:08 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Klimaatverandering. In de headlines kwam langs dat die 2 niet geloven dat er klimaatverandering plaatsvindt en dat ze een nieuw onderzoek willen..
Kyteman![]()
Hey hey heyquote:
Dat moet inspiratielooste zijn..quote:Op donderdag 10 december 2009 22:12 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Hey hey hey![]()
dat was wel één van de tofste dingen die ik dit jaar heb gezien
![]()
![]()
quote:Op donderdag 10 december 2009 22:20 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Dat moet inspiratielooste zijn..
Nou, een beetje op een trompet blazen, niet eens de moeite nemen om te gaan zingen en dan ook nog niet iets speciaals maken..quote:
Dan is het duidelijk dat je nooit bij een compleet optreden van Kyteman`s HipHop Orkest ben geweestquote:Op donderdag 10 december 2009 22:29 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Nou, een beetje op een trompet blazen, niet eens de moeite nemen om te gaan zingen en dan ook nog niet iets speciaals maken..
Je spoort echt niet qua mening over Kyteman, met het volumineuse orkestquote:Op donderdag 10 december 2009 22:29 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Nou, een beetje op een trompet blazen, niet eens de moeite nemen om te gaan zingen en dan ook nog niet iets speciaals maken..
Rigby
QFT!quote:Op donderdag 10 december 2009 22:32 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Je spoort echt niet qua mening over Kyteman, met het volumineuse orkest
Gewoon heel kane weg laten net als miss montreal zou gewoon geweldig wezen.quote:Op donderdag 10 december 2009 22:33 schreef Sirolf het volgende:
[..]
QFT!
Soms is iets juist beter door het juist weg te laten. De muziek van Kane zou ook een stuk beter worden zonder zang.
Eigenlijk user van de dag, gezien haar andere topic ( Overstappen tussen relaties )quote:Op donderdag 10 december 2009 22:37 schreef TheZapster het volgende:
Topic van de dag![]()
Hoeveel krijg ik?
Ik week eerder: Musequote:Op donderdag 10 december 2009 22:38 schreef Timo20 het volgende:
Ik verheug me nu al op 27 juni: Pearl Jam in het Goffert Park![]()
![]()
HY-LA-RISCHquote:Op donderdag 10 december 2009 22:37 schreef TheZapster het volgende:
Topic van de dag![]()
Hoeveel krijg ik?
Geniaalquote:Op donderdag 10 december 2009 22:37 schreef TheZapster het volgende:
Topic van de dag![]()
Hoeveel krijg ik?
quote:Op donderdag 10 december 2009 22:41 schreef Piles het volgende:
[..]
Eigenlijk user van de dag, gezien haar andere topic ( Overstappen tussen relaties )
[..]
Ik week eerder: Muse
Prachtig nummer inderdaad, elke keer weer kippenvelquote:Op donderdag 10 december 2009 22:55 schreef Timo20 het volgende:
Sorry!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
één van de mooiste tracks van het jaar
Zo. Zelden iemand zo uit z'n nek zien lullen. Ook een prestatie.quote:Op donderdag 10 december 2009 22:29 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Rigby
Denk dat zelfs een pot smaak heeftquote:Op donderdag 10 december 2009 23:08 schreef alors het volgende:
La roux
Ik denk altijd bij In for the kill dat ze eigenlijk 'I'm doing it for a girl (ipv thrill)' wilde zingen, omdat ze zo'n typische pot is
Hier kun je een korte samenvatting zienquote:Op donderdag 10 december 2009 21:01 schreef Piles het volgende:
Is dat van Ekdom al ergens terug te zien/horen?
VenLOZE Termquote:Op donderdag 10 december 2009 23:41 schreef Krambo het volgende:
[..]
Hier kun je een korte samenvatting zien![]()
(Vanaf 2.16)
quote:Top 20 in de 3FM-reeks op 10-12-2009
![]()
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 102 -Hans-
02. 102 morpheus_at_work
03. 071 Roel_Jewel
04. 060 Dichterbijer
05. 025 Timo20
06. 023 Captain_Slow
07. 022 themauster
08. 021 Sj0rSz
09. 017 borisz
10. 013 Sersjee
11. 012 Sirolf
12. 011 JDude
13. 008 TheArt
14. 008 alors
15. 007 Vlindur
16. 007 TheZapster
17. 007 on_air
18. 005 Piles
19. 005 3FMaster
20. 005 venomsnake
Reeks-statistieken!
quote:Op donderdag 10 december 2009 23:41 schreef Krambo het volgende:
[..]
Hier kun je een korte samenvatting zien![]()
(Vanaf 2.16)
JAAAH SNEEUWquote:
Hej, doe normaal zeg !!!!quote:Op vrijdag 11 december 2009 07:42 schreef DaMook het volgende:
[..]
JAAAH SNEEUW![]()
. Liefst heel veel en dat het maar blijft liggen tot na oud op nieuw
.
Ow en ik heb WEEEEEEEEEEEEEKEND![]()
![]()
.
Eens !!!quote:Op vrijdag 11 december 2009 07:46 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Blijft een heerlijk nummer net als brazen
Oja, dat is al bijnaquote:Op vrijdag 11 december 2009 07:47 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Niet tot eind volgende week, moet ziekenhuis nog kunnen bereiken voor bevalling
Ben je wezen slaapwandelen vannacht en klap van de molen gehadquote:Op vrijdag 11 december 2009 07:51 schreef -Hans- het volgende:
Miss Montreal. Jaaaaaaaaa wat een plaat
Wil me eens verplaatsen in de denkwijze van Giel en zijn mede collega's die de plaat zo goed vindenquote:Op vrijdag 11 december 2009 07:57 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ben je wezen slaapwandelen vannacht en klap van de molen gehad
en lukte het ?quote:Op vrijdag 11 december 2009 08:01 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Wil me eens verplaatsen in de denkwijze van Giel en zijn mede collega's die de plaat zo goed vinden. Geen idee waarom.
Jawel man hoort bij de winter, ook al hebben we het al jaren niet meer. Gewoon een centimeter of 20 a 30 en dan ook lekker tot in januari blijven liggenquote:Op vrijdag 11 december 2009 07:44 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Hej, doe normaal zeg !!!!![]()
. 30 graden en veel zon spreekt mij meer aan.
![]()
Nu weekend? NICE ! Zometeen als het licht is de tuin in en daarna in bad en ook nog even wat te drinken scoren
25 in Nederland is inderdaad wel prima te doenquote:Op vrijdag 11 december 2009 08:06 schreef DaMook het volgende:
[..]
Jawel man hoort bij de winter, ook al hebben we het al jaren niet meer. Gewoon een centimeter of 20 a 30 en dan ook lekker tot in januari blijven liggen. Niet 1 dagje en daarna van die smurrie, lekker een maand lang een dik pak. Heerlijk
. Daarna mag het wel weer wat warmer worden, maar nooit meer dan 25 hier in nl
.
Mooi, leuk, gezellig, genoeg redenen om sneeuw te hebbenquote:Op vrijdag 11 december 2009 08:13 schreef -Hans- het volgende:
[..]
25 in Nederland is inderdaad wel prima te doen. 30+ vind ik vaak ook minder vanwege de hoge luchtvochtigheid. Maar ben totaal geen sneeuwliefhebber dus van mij hoeft het niet
. Maar... het ziet er wel altijd mooi uit.
Helderquote:Op vrijdag 11 december 2009 08:26 schreef DaMook het volgende:
[..]
Mooi, leuk, gezellig, genoeg redenen om sneeuw te hebben.
sneeuw is het probleem niet. Bevroren water in die periode welquote:Op vrijdag 11 december 2009 08:26 schreef DaMook het volgende:
[..]
Mooi, leuk, gezellig, genoeg redenen om sneeuw te hebben.
Moet men maar voorzichtig doenquote:Op vrijdag 11 december 2009 08:29 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
sneeuw is het probleem niet. Bevroren water in die periode wel. Blik en valschades te veel 2,5 miljoen euro per dag
quote:
Gielquote:Op vrijdag 11 december 2009 08:54 schreef Happel het volgende:
Ik krijg echt moordneigingen bij het horen van dit nummer. Wie heeft haar ooit op de ether gepleurd?
Het zal vast vandaag nog wel een keer langskomen.quote:Op vrijdag 11 december 2009 09:01 schreef DaMook het volgende:
Heb ik miss motreal weer gemist danHeb d'r iig niet bewust gehoord
.
Ik ga zo slapenquote:Op vrijdag 11 december 2009 09:04 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Het zal vast vandaag nog wel een keer langskomen.
Minimaal.
Ollaquote:Op vrijdag 11 december 2009 09:00 schreef Piles het volgende:
Hai hai
Wat een vroegte voor een vrije dagIk neem aan dat Giel er gewoon is? Dan blijf ik nog ff weg
Truste dan voor straksquote:Op vrijdag 11 december 2009 09:06 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik ga zo slapen.
Even op youtube gezocht uit nieuwsgierigheid. Ik heb slechtere gehoord, maar ok zeker vele betere.
Van haar ook, maar ik doelde op kerst nummersquote:Op vrijdag 11 december 2009 09:06 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Truste dan voor straks
Van haar? Zeker weten....
quote:Op vrijdag 11 december 2009 09:12 schreef Roel_Jewel het volgende:
Green Day bevestigd voor Werchter.
Ok.quote:Op vrijdag 11 december 2009 09:12 schreef Roel_Jewel het volgende:
Green Day bevestigd voor Werchter.
Piles gaat uit de provincie wegquote:Op vrijdag 11 december 2009 09:13 schreef Piles het volgende:
[..]![]()
Ja, nu moet ik er eigenlijk wel naar toe
quote:Op vrijdag 11 december 2009 09:15 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Piles gaat uit de provincie weg
Als je het doet , leg dan Giel om , dan heb je de aanstichter van het kwaad te pakkenquote:Op vrijdag 11 december 2009 08:54 schreef Happel het volgende:
Ik krijg echt moordneigingen bij het horen van dit nummer. Wie heeft haar ooit op de ether gepleurd?
quote:Op vrijdag 11 december 2009 09:27 schreef Dichterbijer het volgende:
Want Spelen met Lego is leuk
http://twitpic.com/t15jl
Inderdaad... ik vind het gezeur daarover nergens opslaan.quote:@remyvanmannekes: Hoe vaak gaan we de komende week nog horen dat het glazen huis dit jaar zo verdomd ver weg staat @pauldeleeuw 1.40 uur vanaf a'dam Hoezo ver
Met de trein een half uur extra. Dan heb ik het alleen nog over de treinreis van Grunn naar Amsterdam. Dan nog naar huis kost mij drie uur, dus dat is voor mij wel te verquote:Op vrijdag 11 december 2009 09:30 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Inderdaad... ik vind het gezeur daarover nergens opslaan.
Vorig jaar heb ik bijna niet gehoord dat Breda te ver is... vanuit Groningen is dat ook 3 uur!quote:Op vrijdag 11 december 2009 09:37 schreef borisz het volgende:
[..]
Met de trein een half uur extra. Dan heb ik het alleen nog over de treinreis van Grunn naar Amsterdam. Dan nog naar huis kost mij drie uur, dus dat is voor mij wel te ver.
Ach ja, Paul de Leeuw..quote:Op vrijdag 11 december 2009 09:30 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Inderdaad... ik vind het gezeur daarover nergens opslaan.
Heel simpel. Heel veel mensen wonen in de Randstad. Breda is goed te doen, Groningen is een pokke end weg. 1 + 1 = 2.quote:Op vrijdag 11 december 2009 09:41 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Vorig jaar heb ik bijna niet gehoord dat Breda te ver is... vanuit Groningen is dat ook 3 uur!
Breda is twee uur vanaf Haarlemquote:Op vrijdag 11 december 2009 09:41 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Vorig jaar heb ik bijna niet gehoord dat Breda te ver is... vanuit Groningen is dat ook 3 uur!
En das nou net het probleem... das het probleem met Nederland....quote:Op vrijdag 11 december 2009 09:46 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Heel simpel. Heel veel mensen wonen in de Randstad. Breda is goed te doen, Groningen is een pokke end weg. 1 + 1 = 2.
Goaltjes diefquote:Op vrijdag 11 december 2009 10:00 schreef 3FMaster het volgende:
G'morgen.
Gisteren Ekdom in Den Bosch, hij heeft er gewoon 4 gescoord
Ik heb het voordeel dat ik centraal in nederland woonquote:Op vrijdag 11 december 2009 09:51 schreef borisz het volgende:
[..]
Breda is twee uur vanaf Haarlem. Dat is wel te doen nog, maar Groningen.... Tijd voor een HSL naar het hoge noorden.
Yo !quote:Op vrijdag 11 december 2009 10:00 schreef 3FMaster het volgende:
G'morgen.
Gisteren Ekdom in Den Bosch, hij heeft er gewoon 4 gescoord
quote:Op vrijdag 11 december 2009 10:18 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik ruik de dennennaalden al!
Geen Venema dus.quote:Gloeiende gloeiende weer Ekstra Weekend moeten cancellen. Ben er klaar mee, dat gekwakkel!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |