quote:Op vrijdag 11 december 2009 09:15 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Piles gaat uit de provincie weg
Als je het doet , leg dan Giel om , dan heb je de aanstichter van het kwaad te pakkenquote:Op vrijdag 11 december 2009 08:54 schreef Happel het volgende:
Ik krijg echt moordneigingen bij het horen van dit nummer. Wie heeft haar ooit op de ether gepleurd?
quote:Op vrijdag 11 december 2009 09:27 schreef Dichterbijer het volgende:
Want Spelen met Lego is leuk
http://twitpic.com/t15jl
Inderdaad... ik vind het gezeur daarover nergens opslaan.quote:@remyvanmannekes: Hoe vaak gaan we de komende week nog horen dat het glazen huis dit jaar zo verdomd ver weg staat @pauldeleeuw 1.40 uur vanaf a'dam Hoezo ver
Met de trein een half uur extra. Dan heb ik het alleen nog over de treinreis van Grunn naar Amsterdam. Dan nog naar huis kost mij drie uur, dus dat is voor mij wel te verquote:Op vrijdag 11 december 2009 09:30 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Inderdaad... ik vind het gezeur daarover nergens opslaan.
Vorig jaar heb ik bijna niet gehoord dat Breda te ver is... vanuit Groningen is dat ook 3 uur!quote:Op vrijdag 11 december 2009 09:37 schreef borisz het volgende:
[..]
Met de trein een half uur extra. Dan heb ik het alleen nog over de treinreis van Grunn naar Amsterdam. Dan nog naar huis kost mij drie uur, dus dat is voor mij wel te ver.
Ach ja, Paul de Leeuw..quote:Op vrijdag 11 december 2009 09:30 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Inderdaad... ik vind het gezeur daarover nergens opslaan.
Heel simpel. Heel veel mensen wonen in de Randstad. Breda is goed te doen, Groningen is een pokke end weg. 1 + 1 = 2.quote:Op vrijdag 11 december 2009 09:41 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Vorig jaar heb ik bijna niet gehoord dat Breda te ver is... vanuit Groningen is dat ook 3 uur!
Breda is twee uur vanaf Haarlemquote:Op vrijdag 11 december 2009 09:41 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Vorig jaar heb ik bijna niet gehoord dat Breda te ver is... vanuit Groningen is dat ook 3 uur!
En das nou net het probleem... das het probleem met Nederland....quote:Op vrijdag 11 december 2009 09:46 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Heel simpel. Heel veel mensen wonen in de Randstad. Breda is goed te doen, Groningen is een pokke end weg. 1 + 1 = 2.
Goaltjes diefquote:Op vrijdag 11 december 2009 10:00 schreef 3FMaster het volgende:
G'morgen.
Gisteren Ekdom in Den Bosch, hij heeft er gewoon 4 gescoord
Ik heb het voordeel dat ik centraal in nederland woonquote:Op vrijdag 11 december 2009 09:51 schreef borisz het volgende:
[..]
Breda is twee uur vanaf Haarlem. Dat is wel te doen nog, maar Groningen.... Tijd voor een HSL naar het hoge noorden.
Yo !quote:Op vrijdag 11 december 2009 10:00 schreef 3FMaster het volgende:
G'morgen.
Gisteren Ekdom in Den Bosch, hij heeft er gewoon 4 gescoord
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |