Moet men maar voorzichtig doenquote:Op vrijdag 11 december 2009 08:29 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
sneeuw is het probleem niet. Bevroren water in die periode wel. Blik en valschades te veel 2,5 miljoen euro per dag
quote:
Gielquote:Op vrijdag 11 december 2009 08:54 schreef Happel het volgende:
Ik krijg echt moordneigingen bij het horen van dit nummer. Wie heeft haar ooit op de ether gepleurd?
Het zal vast vandaag nog wel een keer langskomen.quote:Op vrijdag 11 december 2009 09:01 schreef DaMook het volgende:
Heb ik miss motreal weer gemist danHeb d'r iig niet bewust gehoord
.
Ik ga zo slapenquote:Op vrijdag 11 december 2009 09:04 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Het zal vast vandaag nog wel een keer langskomen.
Minimaal.
Ollaquote:Op vrijdag 11 december 2009 09:00 schreef Piles het volgende:
Hai hai
Wat een vroegte voor een vrije dagIk neem aan dat Giel er gewoon is? Dan blijf ik nog ff weg
Truste dan voor straksquote:Op vrijdag 11 december 2009 09:06 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik ga zo slapen.
Even op youtube gezocht uit nieuwsgierigheid. Ik heb slechtere gehoord, maar ok zeker vele betere.
Van haar ook, maar ik doelde op kerst nummersquote:Op vrijdag 11 december 2009 09:06 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Truste dan voor straks
Van haar? Zeker weten....
quote:Op vrijdag 11 december 2009 09:12 schreef Roel_Jewel het volgende:
Green Day bevestigd voor Werchter.
Ok.quote:Op vrijdag 11 december 2009 09:12 schreef Roel_Jewel het volgende:
Green Day bevestigd voor Werchter.
Piles gaat uit de provincie wegquote:Op vrijdag 11 december 2009 09:13 schreef Piles het volgende:
[..]![]()
Ja, nu moet ik er eigenlijk wel naar toe
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |