Behalve als ze zingtquote:Op donderdag 21 mei 2009 12:14 schreef Hephaistos. het volgende:
Klacht 4: ze stottert als een malle
quote:
Met 3 kilo make-up en zware overbelichting ziet Ma Tokkie er nog uit als een lekker wijf...quote:
Met fotoshop kun je Viola Holt nog aantrekkelijk maken...quote:
Zo aan dr stem te horen, zit die shag niet aan dr oksels, maar aan dr stembanden. Beetje laat geworden voor d'r de avond ervoor?quote:
Idd, die liedjes zijn wel tofquote:
Ik vind haar juist altijd lief uit haar ogen kijken.quote:Op donderdag 21 mei 2009 12:39 schreef Ritmo het volgende:
Ik vind d'r altijd zo wazig, alsof ze de hele dag stoned is. Klacht over ongewassen festival-volk ook terecht.
OMG mag ik je nu aanraken?quote:
Klopt, maar je moet er ook nog tegenaan kijken op het podium of op de TV.quote:Op donderdag 21 mei 2009 13:18 schreef solyaris het volgende:
Wat kan het verrotten hoe een artiest eruit ziet? Het gaat toch om de muziek?
Je moet helemaal niets.quote:Op donderdag 21 mei 2009 13:19 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Klopt, maar je moet er ook nog tegenaan kijken op het podium of op de TV.
Dan ga je wat verder van het podium staan of je doet je ogen dicht. Je kunt ook de andere kant op kijken of gewoon je jankbek houden.quote:Op donderdag 21 mei 2009 13:22 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Wel als je de artiest live wil zien of een videoclip.
quote:Op donderdag 21 mei 2009 13:27 schreef solyaris het volgende:
[..]
Dan ga je wat verder van het podium staan of je doet je ogen dicht. Je kunt ook de andere kant op kijken of gewoon je jankbek houden.
Dit lijkt me een mooie post, om notabene een klaagtopicquote:Op donderdag 21 mei 2009 13:27 schreef solyaris het volgende:
[..]
Dan ga je wat verder van het podium staan of je doet je ogen dicht. Je kunt ook de andere kant op kijken of gewoon je jankbek houden.
quote:Op donderdag 21 mei 2009 12:45 schreef MarkoA. het volgende:
[..]
Als je haar met jezelf moet vergelijken, kan ik me daar in jouw geval heel goed in komen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |