quote:Op donderdag 21 mei 2009 13:49 schreef dithje het volgende:
Een keer iemand die normaal blijft en goed kan zingen.
Mooi toch!
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:04 schreef Salatrel het volgende:
50 sit ups in het zweet, ontglipt mij daar een scheet
gelukkig heb ik altijd nog een goed lijf, een goed leven......
en een slankiekut? is dat als de smeerkaas er uit druipt ofzo?
quote:
Dat.quote:
3FM plugt dat wijf hard inderdaad. Maar ja... 3FM.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:56 schreef Zapper het volgende:
Zou eigenlijk sticky moeten zijn, dit topic.
3FM adoreert het meiske helaas, ze mocht vanmorgen ook nog even wat over Michael Jackson zeggen. Dat lukte na twee minuten wel
Ligt Montreal tegenwoordig in Korea?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:52 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ik dacht de Miss Universe uit Montreal
[ afbeelding ]
Weshalve je een forum als Fok! frequenteert.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:47 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
Gelukkig ben ik te elitair om mij bezig te houden met zulk volks vermaak als 3fm of miss montreal, wie ze ook mag zijn...
Zolang ze d'r bek houdt wil ik d'r wel nemen.quote:Op donderdag 17 september 2009 08:41 schreef Sheiselectric het volgende:
Nee, neem dan EsmÊe Denters daar wordt je pas vrolijk van![]()
Idd, Miss Montreal ziet eruit als kaaskanker.quote:Op donderdag 17 september 2009 08:44 schreef sinadO het volgende:
[..]
Zolang ze d'r bek houdt wil ik d'r wel nemen.
Dat is het punt, dat doet ze niet:quote:Op donderdag 17 september 2009 08:44 schreef sinadO het volgende:
[..]
Zolang ze d'r bek houdt wil ik d'r wel nemen.
Kaaskanker?quote:Op donderdag 17 september 2009 08:46 schreef Chai het volgende:
[..]
Idd, Miss Montreal ziet eruit als kaaskanker.
Goh dat is bij 70% van alle vrouwen zo, dus klacht onterechtquote:Op donderdag 21 mei 2009 12:29 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Met 3 kilo make-up en zware overbelichting ziet Ma Tokkie er nog uit als een lekker wijf...
Dan ben je toch ook geen ongewassen festivalvolk? Als je je wel wast.quote:Op donderdag 17 september 2009 17:23 schreef maarten66 het volgende:
ik ben boosklacht 3 intrekken aub! ik was me elke dag sochtends en savonds, op festival alleen sochtends, anders moet ik teveel leuke dingen missen
en ik adoreer haar trouwens niet, vies stotterend wijf
![]()
die etalagepop is ook niet veel soeps..quote:Op donderdag 17 september 2009 08:46 schreef Chai het volgende:
[..]
Idd, Miss Montreal ziet eruit als kaaskanker.
Maar dat rappen ging dan weer vloeiendquote:Op donderdag 17 september 2009 08:29 schreef Zapper het volgende:
Ze zit weer te hakkelen op 3FM nu hoor
Toen ze dat aankondigde ben ik naar een andere zender gegaan. Werkelijk, wie verzint het toch telkens om dat mens uit te nodigenquote:Op donderdag 17 september 2009 18:25 schreef Wilhlem_Wagenfeld het volgende:
Maar dat rappen ging dan weer vloeiend![]()
Wat een kankerhoer joh
tis allemaal voor de showquote:Op donderdag 17 september 2009 18:25 schreef Wilhlem_Wagenfeld het volgende:
[..]
Wat een kankerhoer joh
Dat snap ik, vandaar mijn mening over haarquote:Op donderdag 17 september 2009 18:48 schreef maarten66 het volgende:
[..]
tis allemaal voor de showsnap dat dan
rapper Typhoon stottert ook (wel minder erg), maar kan wel rappen... Weet niet waar het mee te maken heeft, ontspanning ofzo?quote:Op donderdag 17 september 2009 18:25 schreef Wilhlem_Wagenfeld het volgende:
[..]
Wat een kankerhoer joh
quote:Op zaterdag 19 september 2009 09:45 schreef peeet1 het volgende:
Sanne Hans - Baby - live @ giel beelen 3fm cover van dio ( Miss Montreal )
Leuk meisje hoorquote:
Je ergens aan irriteren?quote:Op donderdag 21 mei 2009 12:26 schreef TheVulture het volgende:
Ik irriteer me ook mateloos aan d'r, en dan vooral haar accent in combinatie met de verzuurde teksten die ze uitkraamt, al dan niet gehinderd door enig gestotter...
Als het een zoek de verschillen plaatje was geweest, had ik Mascara! geroepen.quote:Op vrijdag 18 september 2009 01:01 schreef Catch22- het volgende:
[..]
rapper Typhoon stottert ook (wel minder erg), maar kan wel rappen... Weet niet waar het mee te maken heeft, ontspanning ofzo?
[ afbeelding ]
Dan denk je, nou, dat wil wel
[ afbeelding ]
Dan denk je, uhmmmmmmmmm
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |