Je hebt d'r zeker geswaffeld op de skatebaan daar achter de 7 lindenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:13 schreef Arjentjuh86 het volgende:
[..]
Vond swaffelen meer dan voldoende
[..]
Ligt eraan waar![]()
Alles mis mee. Ze is zonder photoshop boklelijk, ze is irritant en ze maakt hoogst vervelende en bovenal matige muziek.quote:
Volgens mij is die er niet meer en anders gaat die snel weg...quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:03 schreef PICHT het volgende:
[..]
Je hebt d'r zeker geswaffeld op de skatebaan daar achter de 7 linden
Niet in de kalkovens?quote:Op woensdag 3 februari 2010 07:30 schreef Arjentjuh86 het volgende:
[..]
Volgens mij is die er niet meer en anders gaat die snel weg...![]()
Maar nee, heb het gewoon op school zelf gedaan... Buiten is me te koud
Geeft Sikkens nog les op het Vechtdal college?quote:Op woensdag 3 februari 2010 11:05 schreef Arjentjuh86 het volgende:
[..]
Fokkers kunnen wel goed googlen of niet
Sikkens was wel echt een baas. Dikke führer.quote:Op woensdag 3 februari 2010 12:32 schreef Compatibel het volgende:
[..]
Geeft Sikkens nog les op het Vechtdal college?
Ja hoor wat voor les gaf hij ook alweer? Kijken of dat ook te googlen valtquote:Op woensdag 3 februari 2010 12:32 schreef Compatibel het volgende:
[..]
Geeft Sikkens nog les op het Vechtdal college?
quote:Op woensdag 3 februari 2010 16:13 schreef Arjentjuh86 het volgende:
[..]
Ja hoor wat voor les gaf hij ook alweer? Kijken of dat ook te googlen valt
omdat (M)iss (M)ontreal is noeeppie,quote:Op woensdag 3 februari 2010 19:18 schreef ASroma het volgende:
Miss Toronto had haar beter gepast. Wat voor een marketing team zit hier achter zeg? Miss montreal
Oud leerlingen dus... Ik zou hem dit topic even doorsturen kan die zien wat er van jullie terecht is gekomenquote:Op woensdag 3 februari 2010 19:12 schreef Compatibel het volgende:
Duiits idd, met zo nu en dan wat lessen vakantiefoto's
Doe dat, Fred kan 't wel hebben.quote:Op woensdag 3 februari 2010 19:47 schreef Arjentjuh86 het volgende:
[..]
Oud leerlingen dus... Ik zou hem dit topic even doorsturen kan die zien wat er van jullie terecht is gekomen
Jij zit hier toch ook..quote:Op woensdag 3 februari 2010 19:47 schreef Arjentjuh86 het volgende:
[..]
Oud leerlingen dus... Ik zou hem dit topic even doorsturen kan die zien wat er van jullie terecht is gekomen
Betalen of krijgen?quote:Op donderdag 4 februari 2010 14:02 schreef sjengX het volgende:
Zouden jullie haar kut likken voor 1000 euro (3 minuten) ?
krijgen natuurlijkquote:Op donderdag 4 februari 2010 14:29 schreef Walter81 het volgende:
[..]
Betalen of krijgen?
1000 euro betalen: Nee ik betaal niet voor seks
1000 euro krijgen: natuurlijk.. .zou t ook voor niets doen
edit: bij nader inzien vind ik 3 minuten te kort...
Slootweg zit nu in VC: Hardenberg.. De rest is er nog...quote:Op donderdag 4 februari 2010 13:39 schreef PICHT het volgende:
[..]
Van Rhenen er nog? En Riphagen? Kaptein, Slootweg? Kil?
Jij verwacht dus dat ik morgen de AKO binnenloop, de Flair doorblader en het risico loop in elkaar gebeukt te worden?quote:Op donderdag 4 februari 2010 18:52 schreef Rensjebree het volgende:
Oh ja van Miss Montreal, moeten jullie de flair lezen
Bruna mag ook...quote:Op donderdag 4 februari 2010 18:55 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Jij verwacht dus dat ik morgen de AKO binnenloop, de Flair doorblader en het risico loop in elkaar gebeukt te worden?
Ik moet die vriend associëren met ene A.H. en het is niet de grootgrutter...quote:Op woensdag 21 juli 2010 22:20 schreef honderdprocent het volgende:
http://sphotos.ak.fbcdn.n(...)_56751_2476083_n.jpg
miss met vriend luc
Stotteraarster die vloeiend kan zingen, ook wel bekend als het Kaasmeisje.quote:
Daarom hoor je haar ook zo vaak op 3FM.quote:Op woensdag 21 juli 2010 22:39 schreef McFearless het volgende:
Als ik haar op de radio hoor, dan heb ik altijd het idee dat ze onwijs graag aan piemels zuigt.
Giel laat haar inderdaad vaak aan het woord, zo ook vanochtend bij de paupervierdaagse.quote:Op woensdag 21 juli 2010 22:41 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Daarom hoor je haar ook zo vaak op 3FM.
Ik zit me al af te vragen wat dat gele spul op dat mengpaneel doet, maar ik heb nu het antwoord gevonden.quote:Op woensdag 21 juli 2010 22:41 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Daarom hoor je haar ook zo vaak op 3FM.
Dat is vreemd, bij mij is het juist tegenovergesteld...quote:Op woensdag 21 juli 2010 23:14 schreef Sosha het volgende:
Ik ben gisteravond naar haar cd-presentatie geweest en was blij verrast. Wat heeft ze een krachtige stem en supermooie nummers (haar oude cd ken ik niet volledig, maar ik vond haar singles niet zo sterk, dit was een stuk beter!) en wat is ze grappig! Ze heeft geen poppetjeshoofd, maar wel veel charme en uitstraling. Onterechte klacht. Ik heb genoten
Ik kom 's avonds zelden buiten, dat is mijn werktijd.quote:Op woensdag 21 juli 2010 23:26 schreef Sosha het volgende:
En jij was er gisteravond ook bij neem ik aan..?
En nu ben je nog steeds overstuur?quote:Op woensdag 21 juli 2010 23:32 schreef Intrepidity het volgende:
Ik stap vanochtend de auto in, Q music aan, dat mensch aan de telefoon. Dus ik switch naar mijn reservezender 3FM, paar minuten later: Miss Montreal in de show![]()
Toen ben ik heul hard tegen een vangrail aangereden en heb ik getracht mijzelf van kant te maken.
quote:Op woensdag 21 juli 2010 23:32 schreef Intrepidity het volgende:
Ik stap vanochtend de auto in, Q music aan, dat mensch aan de telefoon. Dus ik switch naar mijn reservezender 3FM, paar minuten later: Miss Montreal in de show![]()
Toen ben ik heul hard tegen een vangrail aangereden en heb ik getracht mijzelf van kant te maken.
Ik mis iets, geloof ikquote:Op woensdag 21 juli 2010 23:39 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik kom 's avonds zelden buiten, dat is mijn werktijd.
Ik vind het zingen ook niet eens mooi. Alsof ze er geen controle over heeft lijkt wel.quote:Op donderdag 22 juli 2010 09:44 schreef female81 het volgende:
Vreselijke muziek, uit een genre wat elders treffend omschreven werd als 'anti-rock' (daar eigenlijk in relatie tot Nickelback, maar ik gooi maar even alle soorten 'rock die niet rockt' die tegenwoordig populair zijn - en dat zijn er nogal wat - op één hoop).
Het suggereert dat het ruig is, maar klinkt zo zouteloos als rockmuziek maar kan klinken.
Waarom vinden ze dit bij 3FM en Radio 2 nou zo verschrikkelijk leuk?(Idem voor die suffe single van Jacqueline Govaert, die bijna een KLB-topic op zich verdient, en de eindeloze reeks singles van haar oude groepje).
Helemaal mee eens!quote:Op donderdag 22 juli 2010 09:44 schreef female81 het volgende:
Vreselijke muziek, uit een genre wat elders treffend omschreven werd als 'anti-rock' (daar eigenlijk in relatie tot Nickelback, maar ik gooi maar even alle soorten 'rock die niet rockt' die tegenwoordig populair zijn - en dat zijn er nogal wat - op één hoop).
Het suggereert dat het ruig is, maar klinkt zo zouteloos als rockmuziek maar kan klinken.
Waarom vinden ze dit bij 3FM en Radio 2 nou zo verschrikkelijk leuk?(Idem voor die suffe single van Jacqueline Govaert, die bijna een KLB-topic op zich verdient, en de eindeloze reeks singles van haar oude groepje).
Ik denk er serieus aan binnenkort alleen maar BNR en Radio 1 te volgen.quote:Op donderdag 22 juli 2010 09:26 schreef Guppyfriend het volgende:
Ze was vanmorgen inderdaad weer op de r-r-r-r-r-radio...
quote:Op donderdag 22 juli 2010 10:14 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik vond haar alleen leuk in de kaas reclame.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |