Mag ik je aanraken?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:36 schreef Arjentjuh86 het volgende:
[..]
Vlakbij het "mooie" Attractiepark Slagharen![]()
Ze was laatst nog op de school waar ik werk (Vechtdal College)
Je hebt d'r zeker geswaffeld op de skatebaan daar achter de 7 lindenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:13 schreef Arjentjuh86 het volgende:
[..]
Vond swaffelen meer dan voldoende
[..]
Ligt eraan waar![]()
Alles mis mee. Ze is zonder photoshop boklelijk, ze is irritant en ze maakt hoogst vervelende en bovenal matige muziek.quote:
Volgens mij is die er niet meer en anders gaat die snel weg...quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:03 schreef PICHT het volgende:
[..]
Je hebt d'r zeker geswaffeld op de skatebaan daar achter de 7 linden
Niet in de kalkovens?quote:Op woensdag 3 februari 2010 07:30 schreef Arjentjuh86 het volgende:
[..]
Volgens mij is die er niet meer en anders gaat die snel weg...![]()
Maar nee, heb het gewoon op school zelf gedaan... Buiten is me te koud
Geeft Sikkens nog les op het Vechtdal college?quote:Op woensdag 3 februari 2010 11:05 schreef Arjentjuh86 het volgende:
[..]
Fokkers kunnen wel goed googlen of niet
Sikkens was wel echt een baas. Dikke führer.quote:Op woensdag 3 februari 2010 12:32 schreef Compatibel het volgende:
[..]
Geeft Sikkens nog les op het Vechtdal college?
Ja hoor wat voor les gaf hij ook alweer? Kijken of dat ook te googlen valtquote:Op woensdag 3 februari 2010 12:32 schreef Compatibel het volgende:
[..]
Geeft Sikkens nog les op het Vechtdal college?
quote:Op woensdag 3 februari 2010 16:13 schreef Arjentjuh86 het volgende:
[..]
Ja hoor wat voor les gaf hij ook alweer? Kijken of dat ook te googlen valt
omdat (M)iss (M)ontreal is noeeppie,quote:Op woensdag 3 februari 2010 19:18 schreef ASroma het volgende:
Miss Toronto had haar beter gepast. Wat voor een marketing team zit hier achter zeg? Miss montreal
Oud leerlingen dus... Ik zou hem dit topic even doorsturen kan die zien wat er van jullie terecht is gekomenquote:Op woensdag 3 februari 2010 19:12 schreef Compatibel het volgende:
Duiits idd, met zo nu en dan wat lessen vakantiefoto's
Doe dat, Fred kan 't wel hebben.quote:Op woensdag 3 februari 2010 19:47 schreef Arjentjuh86 het volgende:
[..]
Oud leerlingen dus... Ik zou hem dit topic even doorsturen kan die zien wat er van jullie terecht is gekomen
Jij zit hier toch ook..quote:Op woensdag 3 februari 2010 19:47 schreef Arjentjuh86 het volgende:
[..]
Oud leerlingen dus... Ik zou hem dit topic even doorsturen kan die zien wat er van jullie terecht is gekomen
Betalen of krijgen?quote:Op donderdag 4 februari 2010 14:02 schreef sjengX het volgende:
Zouden jullie haar kut likken voor 1000 euro (3 minuten) ?
krijgen natuurlijkquote:Op donderdag 4 februari 2010 14:29 schreef Walter81 het volgende:
[..]
Betalen of krijgen?
1000 euro betalen: Nee ik betaal niet voor seks
1000 euro krijgen: natuurlijk.. .zou t ook voor niets doen
edit: bij nader inzien vind ik 3 minuten te kort...
Slootweg zit nu in VC: Hardenberg.. De rest is er nog...quote:Op donderdag 4 februari 2010 13:39 schreef PICHT het volgende:
[..]
Van Rhenen er nog? En Riphagen? Kaptein, Slootweg? Kil?
Jij verwacht dus dat ik morgen de AKO binnenloop, de Flair doorblader en het risico loop in elkaar gebeukt te worden?quote:Op donderdag 4 februari 2010 18:52 schreef Rensjebree het volgende:
Oh ja van Miss Montreal, moeten jullie de flair lezen
Bruna mag ook...quote:Op donderdag 4 februari 2010 18:55 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Jij verwacht dus dat ik morgen de AKO binnenloop, de Flair doorblader en het risico loop in elkaar gebeukt te worden?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |