Ik moet die vriend associëren met ene A.H. en het is niet de grootgrutter...quote:Op woensdag 21 juli 2010 22:20 schreef honderdprocent het volgende:
http://sphotos.ak.fbcdn.n(...)_56751_2476083_n.jpg
miss met vriend luc
Stotteraarster die vloeiend kan zingen, ook wel bekend als het Kaasmeisje.quote:
Daarom hoor je haar ook zo vaak op 3FM.quote:Op woensdag 21 juli 2010 22:39 schreef McFearless het volgende:
Als ik haar op de radio hoor, dan heb ik altijd het idee dat ze onwijs graag aan piemels zuigt.
Giel laat haar inderdaad vaak aan het woord, zo ook vanochtend bij de paupervierdaagse.quote:Op woensdag 21 juli 2010 22:41 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Daarom hoor je haar ook zo vaak op 3FM.
Ik zit me al af te vragen wat dat gele spul op dat mengpaneel doet, maar ik heb nu het antwoord gevonden.quote:Op woensdag 21 juli 2010 22:41 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Daarom hoor je haar ook zo vaak op 3FM.
Dat is vreemd, bij mij is het juist tegenovergesteld...quote:Op woensdag 21 juli 2010 23:14 schreef Sosha het volgende:
Ik ben gisteravond naar haar cd-presentatie geweest en was blij verrast. Wat heeft ze een krachtige stem en supermooie nummers (haar oude cd ken ik niet volledig, maar ik vond haar singles niet zo sterk, dit was een stuk beter!) en wat is ze grappig! Ze heeft geen poppetjeshoofd, maar wel veel charme en uitstraling. Onterechte klacht. Ik heb genoten
Ik kom 's avonds zelden buiten, dat is mijn werktijd.quote:Op woensdag 21 juli 2010 23:26 schreef Sosha het volgende:
En jij was er gisteravond ook bij neem ik aan..?
En nu ben je nog steeds overstuur?quote:Op woensdag 21 juli 2010 23:32 schreef Intrepidity het volgende:
Ik stap vanochtend de auto in, Q music aan, dat mensch aan de telefoon. Dus ik switch naar mijn reservezender 3FM, paar minuten later: Miss Montreal in de show![]()
Toen ben ik heul hard tegen een vangrail aangereden en heb ik getracht mijzelf van kant te maken.
quote:Op woensdag 21 juli 2010 23:32 schreef Intrepidity het volgende:
Ik stap vanochtend de auto in, Q music aan, dat mensch aan de telefoon. Dus ik switch naar mijn reservezender 3FM, paar minuten later: Miss Montreal in de show![]()
Toen ben ik heul hard tegen een vangrail aangereden en heb ik getracht mijzelf van kant te maken.
Ik mis iets, geloof ikquote:Op woensdag 21 juli 2010 23:39 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik kom 's avonds zelden buiten, dat is mijn werktijd.
Ik vind het zingen ook niet eens mooi. Alsof ze er geen controle over heeft lijkt wel.quote:Op donderdag 22 juli 2010 09:44 schreef female81 het volgende:
Vreselijke muziek, uit een genre wat elders treffend omschreven werd als 'anti-rock' (daar eigenlijk in relatie tot Nickelback, maar ik gooi maar even alle soorten 'rock die niet rockt' die tegenwoordig populair zijn - en dat zijn er nogal wat - op één hoop).
Het suggereert dat het ruig is, maar klinkt zo zouteloos als rockmuziek maar kan klinken.
Waarom vinden ze dit bij 3FM en Radio 2 nou zo verschrikkelijk leuk?(Idem voor die suffe single van Jacqueline Govaert, die bijna een KLB-topic op zich verdient, en de eindeloze reeks singles van haar oude groepje).
Helemaal mee eens!quote:Op donderdag 22 juli 2010 09:44 schreef female81 het volgende:
Vreselijke muziek, uit een genre wat elders treffend omschreven werd als 'anti-rock' (daar eigenlijk in relatie tot Nickelback, maar ik gooi maar even alle soorten 'rock die niet rockt' die tegenwoordig populair zijn - en dat zijn er nogal wat - op één hoop).
Het suggereert dat het ruig is, maar klinkt zo zouteloos als rockmuziek maar kan klinken.
Waarom vinden ze dit bij 3FM en Radio 2 nou zo verschrikkelijk leuk?(Idem voor die suffe single van Jacqueline Govaert, die bijna een KLB-topic op zich verdient, en de eindeloze reeks singles van haar oude groepje).
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |