quote:Op zaterdag 24 juli 2010 07:20 schreef Guppyfriend het volgende:
Ze is vast heel lief en zo, maar je moet het toch met me eens zijn dat ze nou niet echt heel erg geschikt is voor gesprekken op de Nederlandse radio? D'r muziek tot daar aan toe, maar praten is gewoon niet zo haar ding.
No hard feelings, maar een beetje zelfkennis kan toch geen kwaad? Ik ga immers ook niet zingen, omdat ik daar nou niet zo geschikt voor ben
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 12:31 schreef DenS het volgende:
[..]
Wat maakt het nou uit dat ze stottert? Net alsof ze daar wat aan kan doen..
Ik stotter zelf ook, maar ondanks dat kan ik ook gewoon radio maken en mijn ding doen. o.O
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 14:14 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Natuurlijk kan je niet 'gewoon' radio maken als je stottert. Wie houd je nu voor de gek?
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 14:54 schreef Crientj het volgende:
[..]
Je stottert zeker zelf niet? Dan moet je er niet over praten want hij houdt niemand voor de gek heur.
Mensen die stotteren kunnen bijvoorbeeld minder of niet stotteren als ze op een plek zijn waar ze zich op hun gemak voelen.
Voor hem is dat de radio, voor Sanne is dat zingen. Al is het wel bewezen dat als stotteraars alleen zijn of tegen een dier praten niet stotteren.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 15:08 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Hij vraagt 'Wat maakt het uit dat ze stottert?' wanneer zij op de radio is. Als ze zingt is er inderdaad niets aan de hand, maar als je radio maakt zoals MM praat, dan moet je niet verongelijkt doen als mensen afhaken. Daar is niet door te komen.
[..]
Ik stotter zelf ook, maar ondanks dat kan ik ook gewoon radio maken en mijn ding doen. o.O
quote:
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 16:08 schreef dipdadoe het volgende:
Dit is haar vriend Luc btw
[ afbeelding ]
Leuk stel
[..]
Ik weet niet welke reactie fouter is, de jouwe of de mijne. Eerder zei ik dit:quote:
quote:Op woensdag 21 juli 2010 22:36 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik moet die vriend associėren met ene A.H. en het is niet de grootgrutter...
Vroeger mocht ik Giel omdat hij heerlijk rebels en alternatief is.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 19:06 schreef Guppyfriend het volgende:
Maar goed, uiteindelijk moet ze helemaal zelf weten wat ze doen, het is immers een vrij land. Maar ik haak wel af wanneer zij een interview geeft of een hour of fame bij Giel heeft...
Beetje creepyquote:Op maandag 2 augustus 2010 17:37 schreef marijn2fok het volgende:
Ik kick er wel een beetje op dat ze stottert![]()
vooral als ze dan lekker lang blijft hangen... Da's toch ook wel een beetje genieten...![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |