Hier is het ook slecht.. buffer de buffer.quote:Op donderdag 21 mei 2009 01:49 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Wat ben je toch liev...
Bij mij staat nu het beeld stil, bij jullie ook of is dat die kut Ziggo weer
Vertel niet weer blote tetten hè?quote:Op donderdag 21 mei 2009 01:49 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Het is de stream
Want op mijn pagina loopt 3FM prima![]()
Dat doe ik de hele tijd en ben geen gekke Henkie oftewel blijf niet aan de gangquote:Op donderdag 21 mei 2009 01:51 schreef bamby het volgende:
[..]
Hier geen ziggo en ook stream stil even ververst en loopt weer
Ik heb me nog steeds niet afgemeldquote:
Ik ga toch nog maar ff lever in de pan gooien. Happie meeprikken?quote:Op donderdag 21 mei 2009 01:51 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik heb er anders wel moeite mee
(ook maar ff biertje nemen denk ik)
Thanks,quote:Op donderdag 21 mei 2009 01:53 schreef Rica het volgende:
[..]
Hier is het ook slecht.. buffer de buffer.
Mah ze slapen nu toch.
Kalfslever? gepaneerd en gekruid?quote:Op donderdag 21 mei 2009 01:56 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik ga toch nog maar ff lever in de pan gooien. Happie meeprikken?
Ik ook niet was te vroeg met reagerenquote:Op donderdag 21 mei 2009 01:55 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Dat doe ik de hele tijd en ben geen gekke Henkie oftewel blijf niet aan de gang
Varkens met ui en appel/quote:Op donderdag 21 mei 2009 01:58 schreef tonja het volgende:
[..]
Kalfslever? gepaneerd en gekruid?![]()
Zo ja, ja!
is ook heerlijk dan doen we kalflever met pruimen en perenquote:Op donderdag 21 mei 2009 01:51 schreef Stefan het volgende:
[..]
Renate was in de Bunker een citroen maar nu een sappige pruim waar we onze tanden wel in willen zetten
Oke dan ligt dus aan de streamquote:
NEEquote:Op donderdag 21 mei 2009 02:03 schreef HiDiHo het volgende:
Ik ga ff op de emmer, mag de camera omhoog?
Zit ie niet in je netvliesquote:
Neuh! ik wil je zienquote:Op donderdag 21 mei 2009 02:03 schreef HiDiHo het volgende:
Ik ga ff op de emmer, mag de camera omhoog?
Heb jij nog vertrouwen in dat er wat gaat gebeuren?quote:Op donderdag 21 mei 2009 02:05 schreef bamby het volgende:
[..]
Oke dan ligt dus aan de streammaar ja waren toch al stil staande beelden.Hoop morgen weer oke.Wil de laatste 2 dagen toch nog wel mee maken
Niet echtquote:Op donderdag 21 mei 2009 02:08 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Heb jij nog vertrouwen in dat er wat gaat gebeuren?
Ik ben bang dat het hier ook snel uitgestorven isquote:Op donderdag 21 mei 2009 02:11 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ik ook niet, vind het met jullie wel gezellig en de stream kan me nu gestolen worden
echt? ui met appel, mijn combinatie is het nietquote:Op donderdag 21 mei 2009 02:12 schreef tonja het volgende:
[..]
Nooit gegeten, maar klinkt goed. Wanneer is het?
Hoi renate was een beetje te snel als het een vrouw is mag de camera wel omhoogquote:
Heb jij wel beeld dan?quote:Op donderdag 21 mei 2009 02:13 schreef Bunker-Renate het volgende:
toch hoop ik dat er nog wel iets gaat gebeuren van8anders verkies ik ook m,n mandje
Denk niet dat dat er nog inzit...quote:Op donderdag 21 mei 2009 02:13 schreef Bunker-Renate het volgende:
toch hoop ik dat er nog wel iets gaat gebeuren van8anders verkies ik ook m,n mandje
Dat is nou jammer, gelukkig kan ik nog meer dan 100 zetten doen op mijn spelletjes site en dan kan ik altijd nog een film gaan kijken...en jij?quote:Op donderdag 21 mei 2009 02:12 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik ben bang dat het hier ook snel uitgestorven is
Waar zijn de mid-nachtse opdrachten?![]()
Weet het niet maar wil i.i.g wel de finale mee makenquote:Op donderdag 21 mei 2009 02:08 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Heb jij nog vertrouwen in dat er wat gaat gebeuren?
Nou uhhhm je hebt PMquote:Op donderdag 21 mei 2009 02:15 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Denk niet dat dat er nog inzit...
ik ook hoor, gelukkig kost het me nu geen bakken met credits meerquote:Op donderdag 21 mei 2009 02:16 schreef bamby het volgende:
[..]
Weet het niet maar wil i.i.g wel de finale mee maken
slaap lekkerquote:Op donderdag 21 mei 2009 02:18 schreef tonja het volgende:
Hm voor het eerst is de stream hier ook dood.
Derhalve, weltruste.
quote:Op donderdag 21 mei 2009 02:16 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
was dat maar waar![]()
enne Bamby je hebt groot gelijk en je avatar is lief
hier nog eenquote:Op donderdag 21 mei 2009 02:19 schreef HiDiHo het volgende:
Heel af en toe krijg ik een beeldje binnen
[ afbeelding ]
Wow U is geweldigquote:Op donderdag 21 mei 2009 02:19 schreef HiDiHo het volgende:
Heel af en toe krijg ik een beeldje binnen
[ afbeelding ]
Ben gelukkig in de verleiding gekomen om daar in mee te gaan had al gauw door dat het geen nut hadquote:Op donderdag 21 mei 2009 02:18 schreef evaxsis het volgende:
[..]
ik ook hoor, gelukkig kost het me nu geen bakken met credits meer
Gezelligquote:Op donderdag 21 mei 2009 02:24 schreef bamby het volgende:
Doe het even zo truste voor alle die slapen gaan anders blijf je bezigIk blijf nog even wakker
Maar ben een kat met klauwen hoor als het moetquote:Op donderdag 21 mei 2009 02:16 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
was dat maar waar![]()
enne Bamby je hebt groot gelijk en je avatar is lief
quote:Op donderdag 21 mei 2009 02:27 schreef bamby het volgende:
[..]
Maar ben een kat met klauwen hoor als het moet![]()
Ik ben heel hard voor Jeroen gaan strijden en wist eigelijk wel dat bij de 4e ronde het geen nut meer had maar liet me toch weer verleiden en bracht hem zowaar weer naar de 3e plaats, totdat iemand ineens hem keihard in de min ging stemmen en had hem misschien nog wel omhoog gekregen maar ben wijs geweest en heb niet nog meer gestemd. ik had de volgende ronde toch niet weer zoveel credits er tegenaan kunnen gooienquote:Op donderdag 21 mei 2009 02:22 schreef bamby het volgende:
[..]
Ben gelukkig in de verleiding gekomen om daar in mee te gaan had al gauw door dat het geen nut had
Rellen wat Pim begint, of Pim zoenen met Elinequote:Op donderdag 21 mei 2009 02:27 schreef Bunker-Renate het volgende:
Wat zouden jullie morgen willen zien in de Bunkert?
was niet vergetenquote:Op donderdag 21 mei 2009 02:22 schreef bamby het volgende:
[..]
Ben gelukkig niet in de verleiding gekomen om daar in mee te gaan had al gauw door dat het geen nut had
Bartje kom daar maar in danquote:Op donderdag 21 mei 2009 02:30 schreef HiDiHo het volgende:
Volgens mij is Bart er ook nog, want die was pas om 22:00 uur wakker las ik ergens
Wat doet Marielin nou bij Pimquote:Op donderdag 21 mei 2009 02:29 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Rellen wat Pim begint, of Pim zoenen met Eline
Ik snap joequote:Op donderdag 21 mei 2009 02:24 schreef bamby het volgende:
Doe het even zo truste voor alle die slapen gaan anders blijf je bezigIk blijf nog even wakker
Ja ja jij wilt gewoon dat ik mijn stream nog een keer probeer op te starten en dan het ik misschien 2 seconden bewegend en met geluid beeldquote:
anders ik wel en zo zit ik dus al bijna 23 dagen hèquote:Op donderdag 21 mei 2009 02:32 schreef Bunker-Renate het volgende:
Ik hoop dat er nog een nachtelijke onderbreking komt voor ze
Ze heeft nu anders wel Pims penis in d'r mondquote:Op donderdag 21 mei 2009 02:33 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ja ja jij wilt gewoon dat ik mijn stream nog een keer probeer op te starten en dan het ik misschien 2 seconden bewegend en met geluid beeld
heb je trouwens die nacht van 1 op 2 mei gezien? dat we de jigsaw puzzle moesten doen?quote:Op donderdag 21 mei 2009 02:34 schreef evaxsis het volgende:
[..]
anders ik wel en zo zit ik dus al bijna 23 dagen hè
Jij zegt alleen maar wat je zelf graag wil doen, ik heb je wel door hoorquote:Op donderdag 21 mei 2009 02:34 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ze heeft nu anders wel Pims penis in d'r mond
Hoe kom je daar nou bij?quote:Op donderdag 21 mei 2009 02:37 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Jij zegt alleen maar wat je zelf graag wil doen, ik heb je wel door hoor
Ja en dat is echt zonde.Maar kan wel begrijpen dat je er in mee gaatquote:Op donderdag 21 mei 2009 02:28 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ik ben heel hard voor Jeroen gaan strijden en wist eigelijk wel dat bij de 4e ronde het geen nut meer had maar liet me toch weer verleiden en bracht hem zowaar weer naar de 3e plaats, totdat iemand ineens hem keihard in de min ging stemmen en had hem misschien nog wel omhoog gekregen maar ben wijs geweest en heb niet nog meer gestemd. ik had de volgende ronde toch niet weer zoveel credits er tegenaan kunnen gooien
Nou laat ik je nou vertellen dat ik gewoon in slaap ben gevallen, dat was niet mijn bedoeling. Mijn Mac lag in mijn waterbed en het geluid stond wel aan. Ik werd om 6.00 uur wakker maar heb me toen toch maar even weer omgedraaidquote:Op donderdag 21 mei 2009 02:35 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
heb je trouwens die nacht van 1 op 2 mei gezien? dat we de jigsaw puzzle moesten doen?
waar ik geen reet van snapte met m,n slaperige kop
en wij maar met z'n allen dachten dat het wel zou lukken met 2 kaarsjes
Jij suggereert dat hidi de piemel van Pim in zijn mond wil hebben?quote:Op donderdag 21 mei 2009 02:37 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Jij zegt alleen maar wat je zelf graag wil doen, ik heb je wel door hoor
Hij heeft dus juist voor alle reuring gezorgd waardoor ik wilde blijven kijken, ik heb zelfs mijn sociale leven op hold gezet omdat ik geen moment wilde missen.quote:Op donderdag 21 mei 2009 02:39 schreef bamby het volgende:
[..]
Ja en dat is echt zonde.Maar kan wel begrijpen dat je er in mee gaatIk wilde juist jeroen er uit sorrie had het echt gehad met hem.Hou niet van gluiperts en de druppel was echt het pikken van het eten over de rest van zijn acties,s maar niet te spreken.Bij mij gingen van het eerste moment dat de bunker starte mijn haren over eind bij hem
nou.. een waterbed is nie slechtquote:Op donderdag 21 mei 2009 02:39 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Nou laat ik je nou vertellen dat ik gewoon in slaap ben gevallen, dat was niet mijn bedoeling. Mijn Mac lag in mijn waterbed en het geluid stond wel aan. Ik werd om 6.00 uur wakker maar heb me toen toch maar even weer omgedraaid
18+ beeldenquote:Op donderdag 21 mei 2009 02:42 schreef annie68 het volgende:
[..]
waarom doen de streams het niet ik zie steeds het zelfde beeld met een tankwagen
quote:Op donderdag 21 mei 2009 02:34 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ze heeft nu anders wel Pims penis in d'r mond
Nquote:Op donderdag 21 mei 2009 02:41 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Jij suggereert dat hidi de piemel van Pim in zijn mond wil hebben?
Je kan bij HiDiHo de stream van vannacht opvragen dan mag je nog van geluk spreken voordat we wat gaan missenquote:Op donderdag 21 mei 2009 02:42 schreef annie68 het volgende:
[..]
waarom doen de streams het niet ik zie steeds het zelfde beeld met een tankwagen
Ik heb wel 6 kussens die me rechtop moeten houden, maar soms glij je toch wegquote:Op donderdag 21 mei 2009 02:43 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
nou.. een waterbed is nie slechtdan begrijp ik jou wel hoor!
Als dat nodig is om de bunker te winnen, why notquote:Op donderdag 21 mei 2009 02:45 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Nee meer iets van zijn Piep in haar parkeren
ik ben meer van de wodka puur, ernaast dan maar graagquote:Op donderdag 21 mei 2009 02:45 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
hmmm en een scheutje whisky erbij
nog steeds geen beeld alleen een plaatje van de tank stom hoorquote:Op donderdag 21 mei 2009 02:48 schreef LekkerSimpel het volgende:
Dames en Hidi. Sweet dreams Ik a nu etage hoger.
Toedels en sie joe soen![]()
![]()
Droom ze en doe voorzichtig aan met klimmenquote:Op donderdag 21 mei 2009 02:48 schreef LekkerSimpel het volgende:
Dames en Hidi. Sweet dreams Ik ga nu etage hoger.
![]()
Je doet toch heul niet mee, voor wie ben jij trouwens nog?quote:Op donderdag 21 mei 2009 02:49 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Als dat nodig is om de bunker te winnen, why not
Later LS![]()
![]()
slaap lekkerquote:Op donderdag 21 mei 2009 02:48 schreef LekkerSimpel het volgende:
Dames en Hidi. Sweet dreams Ik ga nu etage hoger.
![]()
Marielin heeft het meeste afgezien in mijn ogenquote:Op donderdag 21 mei 2009 02:51 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Je doet toch heul niet mee, voor wie ben jij trouwens nog?
Wow en waarom zie ik niksquote:Op donderdag 21 mei 2009 02:50 schreef Bunker-Renate het volgende:
En nu komen er mannen binnen in witte pakken en een mondkapje voor.. het luchtalarm gaat af.. en er word grote paniek gecreerd... er is fictief een nare griep uitgebroken door de laatse gasaanval en iedereen word in quarantaine gezet
wie maakt deze zin af?
Volgens mij is die zin al af, je mist een puntquote:Op donderdag 21 mei 2009 02:50 schreef Bunker-Renate het volgende:
En nu komen er mannen binnen in witte pakken en een mondkapje voor.. het luchtalarm gaat af.. en er word grote paniek gecreerd... er is fictief een nare griep uitgebroken door de laatse gasaanval en iedereen word in quarantaine gezet
wie maakt deze zin af?
Wel een beetje mee eens maar kon die gast echt niet zien als een smaakmakerquote:Op donderdag 21 mei 2009 02:43 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Hij heeft dus juist voor alle reuring gezorgd waardoor ik wilde blijven kijken, ik heb zelfs mijn sociale leven op hold gezet omdat ik geen moment wilde missen.
Jammer hoor nu krijgen we alleen nog maar saaiheid.
Tjeetje jij houdt van zuigers cq klagersquote:Op donderdag 21 mei 2009 02:52 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Marielin heeft het meeste afgezien in mijn ogen
Ja, had ik ook evenquote:Op donderdag 21 mei 2009 02:54 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
omdat het hopeleijk nog moet gebeuren zie het als een brainstorm
ooh jammer had gehoopt dat iemand het aanvult.quote:Op donderdag 21 mei 2009 02:54 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Volgens mij is die zin al af, je mist een punt
Hm maar dan moet ik wel beeld anders lukt dat niequote:Op donderdag 21 mei 2009 02:54 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
omdat het hopeleijk nog moet gebeuren zie het als een brainstorm
Als ze maar niet klaagt op de juiste momentenquote:Op donderdag 21 mei 2009 02:55 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Tjeetje jij houdt van zuigers cq klagers
Nee hoor net als met DGK heb ik al weer woorden dat ik niet sociaal genoeg bezig benquote:Op donderdag 21 mei 2009 02:54 schreef bamby het volgende:
[..]
Wel een beetje mee eens maar kon die gast echt niet zien als een smaakmakerEn mijn sociale leven zet ik niet er voor op zij om stream,s te volgen dat gaat me toch voor
Heb je het woord dat met een Q begon gegoogeld?Niet eens raar hoor, zou ik ook doenquote:Op donderdag 21 mei 2009 02:50 schreef Bunker-Renate het volgende:
wie maakt
deze zin af?
Ja ja dat snap ik welquote:Op donderdag 21 mei 2009 02:57 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Als ze maar niet klaagt op de juiste momenten
Heeeeeeee ben geen openbaar cafe hoor gewoon koffie voor de rest zorgen jullie zelf maarquote:Op donderdag 21 mei 2009 02:49 schreef evaxsis het volgende:
[..]
ik ben meer van de wodka puur, ernaast dan maar graag
Truste tot morgenquote:Op donderdag 21 mei 2009 02:59 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Heb je het woord dat met een Q begon gegoogeld?Niet eens raar hoor, zou ik ook doen![]()
doei doei trusteh
eensch.quote:Op donderdag 21 mei 2009 02:56 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Hm maar dan moet ik wel beeld anders lukt dat nie
Uhhhhhhhhh en toen gingen ze allemaal slapenquote:Op donderdag 21 mei 2009 02:50 schreef Bunker-Renate het volgende:
wie maakt deze zin af?
Nou het was toch te proberen?quote:Op donderdag 21 mei 2009 03:00 schreef bamby het volgende:
[..]
Heeeeeeee ben geen openbaar cafe hoor gewoon koffie voor de rest zorgen jullie zelf maar![]()
trustehquote:Op donderdag 21 mei 2009 02:59 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Heb je het woord dat met een Q begon gegoogeld?Niet eens raar hoor, zou ik ook doen![]()
doei doei trusteh
dat lijkt me best spannend, kan jij niet beter de volgende keer in de regie?quote:Op donderdag 21 mei 2009 03:02 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
eensch.
de overlevers zijn inmiddels in quarantaine en krijgen het persbericht te lezen wat is uitgegegaan B&B komen binnen in eveneens witte pakken met mondkapjes en gaan vervolgens dna d.m.v. speeksel afnemen
er komen opdrachten die ze apart van elkaar moet volbrengen maar gezamenlijk ene geheel vormen als de opdracht mislukt volgt er een fictieve arrestatie...
ik ook al een tijdje niet meerquote:Op donderdag 21 mei 2009 03:03 schreef annie68 het volgende:
[..]
nu heb ik helemaal geen beeld meer wat een zooitje daar
ik kwam met de whiskeyquote:Op donderdag 21 mei 2009 03:03 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Nou het was toch te proberen?![]()
Jij begon met wishkey
wie weet.. ik zou het niet afslaan als ze me vragenquote:Op donderdag 21 mei 2009 03:04 schreef evaxsis het volgende:
[..]
dat lijkt me best spannend, kan jij niet beter de volgende keer in de regie?
Oeps tja tijdes de g.k heb ik ook regelmatig het weer licht zien worden.Wilde de geboorte van het veulen niet missen.Is dus ook niet gebeurdquote:Op donderdag 21 mei 2009 02:58 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Nee hoor net als met DGK heb ik al weer woorden dat ik niet sociaal genoeg bezig ben![]()
Ze weten gelukkig wel dat het bijna afgelopen is.
Ikke nee hoor alleen koffiequote:Op donderdag 21 mei 2009 03:03 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Nou het was toch te proberen?![]()
Jij begon met wishkey
Zal toch nie???Streams gaan toch niet via fox keurig netjes betaald en kijk dus ook wel uit naar de tweede bunker hoorquote:Op donderdag 21 mei 2009 03:14 schreef HiDiHo het volgende:
Geen steentjes meer denk Bart, dan ook geen stream
Ja maar waar mag ik aanklagen dan?quote:Op donderdag 21 mei 2009 03:14 schreef HiDiHo het volgende:
Geen steentjes meer denk Bart, dan ook geen stream
Blijf dan ook van de whysky afquote:Op donderdag 21 mei 2009 03:06 schreef evaxsis het volgende:
[..]
oow dan zie ik het allemaal niet meer zo duidelijk sorry
quote:Op donderdag 21 mei 2009 03:22 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Geen streams meer : B&B hebben de stekker eruit getrokken. De overlevers mogen naar huis, geen 9000 euro voor de winnaar. De familie is gebeld, ze kunnen de bewoners ophalen bij de snack-automaten naast station Beukenlaan.
Ik heb geen whiskey op joh, ik zeg nog net dat ik liever pure wodka drink.quote:
Laten we dat dan maar hopen wil de laatste twee dagen wel mee makenquote:Op donderdag 21 mei 2009 03:22 schreef HiDiHo het volgende:
Er zal wel iets mis zin bij de aanlevering v/d stream
(encoder is vastgelopen)
De redactie is rondom dronken en ligt te lallen in de regiekamer, zijn gestruikeld over draden en snoeren. Je kent die taferelen welquote:Op donderdag 21 mei 2009 03:22 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Geen streams meer : B&B hebben de stekker eruit getrokken. De overlevers mogen naar huis, geen 9000 euro voor de winnaar. De familie is gebeld, ze kunnen de bewoners ophalen bij de snack-automaten naast station Beukenlaan.
Ik wacht wel op de TBO II mag ik dan wel alsjeblieft mijn credits daarvoor bewarenquote:Op donderdag 21 mei 2009 03:22 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
quote:Op donderdag 21 mei 2009 03:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
De redactie is rondom dronken en ligt te lallen in de regiekamer, zijn gestruikeld over draden en snoeren. Je kent die taferelen wel
Ja hoor, dat mag je. Ik heb geen bezwaar. Zorg wel dat je ze goed droog bewaard en niet in het felle zonlicht.quote:Op donderdag 21 mei 2009 03:26 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ik wacht wel op de TBO II mag ik dan wel alsjeblieft mijn credits daarvoor bewaren
quote:Op donderdag 21 mei 2009 03:24 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ik heb geen whiskey op joh, ik zeg nog net dat ik liever pure wodka drink.
Gewoon hard gewerkt en nu te koppig om te gaan slapen dat kan toch ook?
quote:Op donderdag 21 mei 2009 03:28 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ja hoor, dat mag je. Ik heb geen bezwaar. Zorg wel dat je ze goed droog bewaard en niet in het felle zonlicht.
Ow ik dacht uhm dat daar wel voor gezorgd werdquote:Op donderdag 21 mei 2009 03:28 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ja hoor, dat mag je. Ik heb geen bezwaar. Zorg wel dat je ze goed droog bewaard en niet in het felle zonlicht.
Zag je die boner van Pim dan niet?quote:
Zijn ze nu hellemaal bezopen vette sactie voor ze dan jaquote:Op donderdag 21 mei 2009 03:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
De redactie is rondom dronken en ligt te lallen in de regiekamer, zijn gestruikeld over draden en snoeren. Je kent die taferelen wel
nu ga ik dan écht slapen tot morgen!quote:Op donderdag 21 mei 2009 03:21 schreef Bunker-Renate het volgende:
Luitjes ik ga ook naar m,n mandje er komt voor van8 nix meer denk ik waarschijnlijk zullen ze hun nachtrust hard nodig hebben voor morgen
slaap lekker allemaal![]()
![]()
![]()
daar zijn we mooi klaar mee dan niemand die ons even wil vermaken hierquote:Op donderdag 21 mei 2009 03:29 schreef bamby het volgende:
[..]
Las ik het verkeerd en hier hetzelfde gelukkig morgen en vrijdag vrij
ja lekker dan en wij worden gewoon vergetenquote:Op donderdag 21 mei 2009 03:32 schreef bamby het volgende:
[..]
Zijn ze nu hellemaal bezopen vette sactie voor ze dan ja
Laat ik me daar nu eens hellemaal bij aansluiten antwoord graagquote:Op donderdag 21 mei 2009 03:28 schreef evaxsis het volgende:
Ik eis een stream op de regie...
Wij willen ook leven in de brouwerij![]()
Hallo worden wij überhaupt nog wel gehoord
Truste meis slaap lekkerquote:Op donderdag 21 mei 2009 03:32 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
nu ga ik dan écht slapen tot morgen!
yeee dan zijn we toch al 2 man sterk ik zeg doe maar een poll er ingooien.quote:Op donderdag 21 mei 2009 03:35 schreef bamby het volgende:
[..]
Laat ik me daar nu eens hellemaal bij aansluiten antwoord graag![]()
Truste slaap lekkerquote:Op donderdag 21 mei 2009 03:32 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
nu ga ik dan écht slapen tot morgen!
SSSSSSSST zou niet weten hoe ik een poll moet makenquote:Op donderdag 21 mei 2009 03:36 schreef evaxsis het volgende:
[..]
yeee dan zijn we toch al 2 man sterk ik zeg doe maar een poll er ingooien.
ohh daar had ik nou wel op gehoopt, heb wel is gezien ook een poll maken onderaan een poll, maar nog nooit wat mee gedaanquote:Op donderdag 21 mei 2009 03:40 schreef bamby het volgende:
[..]
SSSSSSSST zou niet weten hoe ik een poll moet maken![]()
Weet je nog, die vette boner van Brian toen Nena hem even onder handen nam. Dat was een van de eerste weken van DGK. Brian had me toch 'n rol pepermunt in z'n spijkerbroek !quote:
http://poll.dezeserver.nl/index.cgi?action=createpollquote:Op donderdag 21 mei 2009 03:40 schreef bamby het volgende:
[..]
SSSSSSSST zou niet weten hoe ik een poll moet maken![]()
quote:Op donderdag 21 mei 2009 03:42 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Weet je nog, die vette boner van Brian toen Nena hem even onder handen nam. Dat was een van de eerste weken van DGK. Brian had me toch 'n rol pepermunt in z'n spijkerbroek !
wat was de vraag ook al weerquote:Op donderdag 21 mei 2009 03:42 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
http://poll.dezeserver.nl/index.cgi?action=createpoll
Maak vraag
aantal antwoorden
kies Fok! layout
verder > stap2
kopieër en plak de code hier
Poll: Hoe maak ik een poll!quote:
Zeker niet vreemdquote:Op donderdag 21 mei 2009 03:44 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
![]()
Eigenlijk ook niet zo vreemd met Nena
Die was zeker niet normaal, denk dat ik toch hard weg ren bij zoietsquote:Op donderdag 21 mei 2009 03:42 schreef evaxsis het volgende:
[..]
ohh daar had ik nou wel op gehoopt, heb wel is gezien ook een poll maken onderaan een poll, maar nog nooit wat mee gedaan
quote:Op donderdag 21 mei 2009 03:46 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Zeker niet vreemdHet knappe van haar was, dat Brian zelf niets eens wist wat hem overkwam ! Ergens heb ik nog de caps van die nacht.
Uhhhh erg als ik pas ben alergies voor code,squote:Op donderdag 21 mei 2009 03:42 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
http://poll.dezeserver.nl/index.cgi?action=createpoll
Maak vraag
aantal antwoorden
kies Fok! layout
verder > stap2
kopieër en plak de code hier
jah ik heb gestemdquote:Op donderdag 21 mei 2009 03:45 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Poll: Hoe maak ik een poll!Wil het niet weten Begrijp het toch niet
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
quote:Op donderdag 21 mei 2009 03:49 schreef bamby het volgende:
[..]
Uhhhh erg als ik pas ben alergies voor code,s
sssssssstquote:Op donderdag 21 mei 2009 03:50 schreef evaxsis het volgende:
[..]
hahaha het is eigenlijk heel simpel maar net zoals zijn poll zegt:
ik wil het niet weten
Wat staat er?quote:
Nou dat dus.quote:Op donderdag 21 mei 2009 03:55 schreef evaxsis het volgende:
[..]
nee ik ben hartstikke ontevree met de uitslag van de eliminatie
en jij?
Zal ook geen nieuw topic openen hoorquote:Op donderdag 21 mei 2009 03:59 schreef evaxsis het volgende:
[..]
hahaha dan zijn wij het alweer eens, het moet toch niet gekker worden
Kom hier ook om,lekker even te chillequote:Op donderdag 21 mei 2009 03:59 schreef evaxsis het volgende:
[..]
hahaha dan zijn wij het alweer eens, het moet toch niet gekker worden
Helemaal mee eens! Volgende ronde geen studentenhuis meer en verder een maximaal op aantal stemmen wat je mag geven voor een overlever!quote:Op donderdag 21 mei 2009 00:43 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
We worden mee gezogen in Danny zijn negatiefe gedrag.
De bunker is oprecht en eerlijk en heb ervan genoten. Wel moet er beter voorbereid worden in opdrachten en duells die vaak onduidelijk zijn en aangepast worden. Heb je je stem uitgebracht wordt de poll veranderd![]()
hoop op een TBO 2 met wat oudere deelnemers met meer levenservaring die meer aan kunnen en ons meer te vertellen hebben
Ow, ligt dus niet aan mijn comp, al anderhalf uur haperen ze, ofwel geen stream!quote:Op donderdag 21 mei 2009 06:46 schreef Hobby het volgende:
Ja ,ja, verassingspakket in beeld , geen streams meer de bom is gelegd
[ afbeelding ]
goede morgen nederland
Ik zie twee stilstaande beelden naast elkaar, da's allesquote:Op donderdag 21 mei 2009 07:27 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Ow, ligt dus niet aan mijn comp, al anderhalf uur haperen ze, ofwel geen stream!
nee ,Kaat nu hebben we stilstaand beeld ik vermoed dat ook de crew op een oor ligt ha haquote:Op donderdag 21 mei 2009 07:27 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Ow, ligt dus niet aan mijn comp, al anderhalf uur haperen ze, ofwel geen stream!
Morning, dat had ik net ook. Nu alleen buffers.quote:Op donderdag 21 mei 2009 07:46 schreef Disana het volgende:
Ik zie twee stilstaande beelden naast elkaar, da's alles
Yep, oké, ligt het niet aan mij dus thanksquote:Op donderdag 21 mei 2009 07:46 schreef Hobby het volgende:
[..]
nee ,Kaat nu hebben we stilstaand beeld ik vermoed dat ook de crew op een oor ligt ha ha
[ afbeelding ]
Tis me wat, wat nu te doen haha, ach morgen moeten we toch afkicken.quote:Op donderdag 21 mei 2009 07:49 schreef beequeen het volgende:
[..]
Morning, dat had ik net ook. Nu alleen buffers.
Oh echt. Nou ik krijg niets aan de praat.quote:Op donderdag 21 mei 2009 07:49 schreef beequeen het volgende:
[..]
Morning, dat had ik net ook. Nu alleen buffers.
Edit: Ook het laatste nieuws is niet te lezen op de site.
Ouwe spammertquote:Op donderdag 21 mei 2009 07:52 schreef Kaat38 het volgende:
Tis me wat, wat nu te doen haha, ach morgen moeten we toch afkicken.
Ik adviseer deze dan maar: http://www.beleefdelente.nl/
Zijn ze in staking ivm hemelvaart?quote:Op donderdag 21 mei 2009 07:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh echt. Nou ik krijg niets aan de praat.
Ben ook al vlot in aktie, elk nadeel heeft zijn voordeel hequote:Op donderdag 21 mei 2009 07:59 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ouwe spammertDie streams staan sowieso aan hier.
Ik ga maar douchen, dit wordt niks zo.
Yeps, heb een uur geleden al een mailtje gestuurd en nog niks gehoord, ze zijn echt in staking lijkt me langzamerhand.quote:
Dus mogelijk zijn ze allang met leuke opdrachten bezig en dat missen we allemaalquote:Op donderdag 21 mei 2009 08:04 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Yeps, heb een uur geleden al een mailtje gestuurd en nog niks gehoord, ze zijn echt in staking lijkt me langzamerhand.
Of zou Jeroen de boel aan het saboteren zijn?
We hebben beeld, dus er is geen storing.quote:Op donderdag 21 mei 2009 08:04 schreef Recce het volgende:
De overlevers zouden nu wakker gemaakt moeten worden. Er zijn dus waarschijnlijk behoorlijk wat mensen wakker daar, waarom doen ze dan geen mededelingen over de storing?
Het lijkt inderdaad wel of iedereen nog slaapt. Maar wie weet waar de storing zit, bij KPN of bij de redactie.quote:
Dat is wel heel negatief gesteld, maar even afwachten wat er loos is.quote:Op donderdag 21 mei 2009 08:08 schreef D. het volgende:
[..]
We hebben beeld, dus er is geen storing.
Dit is wat de redactie ons gunt
Een melding zou dan wel netjes zijn toch naar de kijkers.quote:Op donderdag 21 mei 2009 08:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Het lijkt inderdaad wel of iedereen nog slaapt. Maar wie weet waar de storing zit, bij KPN of bij de redactie.
Nee, skippyballen ofzoquote:Op donderdag 21 mei 2009 08:10 schreef Kaat38 het volgende:
Enneh: leuke opdrachten? weer puzzelen of zo?
Je krijgt steeds weer een paar seconden hetzelfde. Geen idee waar de storing zit, misschien weer bij de KPN server, zoals bij de storing in het begin.quote:Op donderdag 21 mei 2009 08:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Het lijkt inderdaad wel of iedereen nog slaapt. Maar wie weet waar de storing zit, bij KPN of bij de redactie.
Ik meen me te herinneren dat Bram geen taalwonder is.quote:Op donderdag 21 mei 2009 08:10 schreef Disana het volgende:
Meldingen mbt beelden/of audio haperingen,kunnen wij niet verwerkenen hoeven derhalveniet gemeldt te worden,dit wordt door KPN gecontroleerd.
Gemeld met dt... verwerkenen i.p.v. verwerken... derhalveniet aan elkaar...
Typisch in elk geval dat zoiets weer op een vrije dag gebeurt. Ik hoop in elk geval dat er iemand wakker is die er werk van maakt.quote:Op donderdag 21 mei 2009 08:11 schreef Recce het volgende:
[..]
Je krijgt steeds weer een paar seconden hetzelfde. Geen idee waar de storing zit, misschien weer bij de KPN server, zoals bij de storing in het begin.
Zou hij dat hebben geschreven?quote:Op donderdag 21 mei 2009 08:12 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik meen me te herinneren dat Bram geen taalwonder is.
Heeeee hallooooo: precies, daarom zeg ik toch ook dat je wat mij betreft gewoon je mening kunt geven, net als Dottey, die heeft iets meer dagen dan jij meegeholpen, maar is nog steeds geen crew oid. En of jij / zij dan vanaf je computer thuis of op de redactie je mening geeft maakt dan ook weinig uit. Zou raar zijn als je op de computer daar je mening niet kunt geven en een uur later als je thuis bent wel.quote:Op woensdag 20 mei 2009 22:33 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
heee halloik weet niet wat jij meer weet dan ik, maar ik stream gewoon lekker thuis hoor
![]()
Heb welgeteld 1 dagje meegeholpen daar boven en dat is toch al een tijd geleden (koninginnedag).
Ik doe alleen wat promo voor Peter, dat heeft niets met de redactie/regie van the Bunker te maken.
Vandaar dat ik ook zo uitgesproken mijn mening geef over hem.
Geen idee. Ik hoop voor B&B dat ze het vandaag kunnen oplossen, anders zitten die drie in de bunker alles voor niets te doen.quote:
Dan heeft ie overeenkomsten met de schrijver van dat stukjequote:Op donderdag 21 mei 2009 08:12 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik meen me te herinneren dat Bram geen taalwonder is.
Op momenten dat wij echt iets willen weten geven zij vaak niet thuis.quote:Op donderdag 21 mei 2009 08:22 schreef Recce het volgende:
Zou er nou niemand van de bunkercrew in de afgelopen nacht en vooral in het afgelopen uur fok! hebben gecheckt? Ik eis een verklaring, al is het maar een verklaring dat er niets te verklaren valt.
Ligt aan de SLA (service level agreement) die ze hebben. Een site als nu.nl kan er natuurlijk niet een hele dag uitliggen, maar daar betalen ze ook fors voor.quote:Op donderdag 21 mei 2009 08:31 schreef D. het volgende:
Stel je voor dat er storing is bij KPN, en dat ivm Hemelvaart er pas morgen een reparateur kon
Verhip, nou je het zegt, de bunkerachtergrond is wegquote:Op woensdag 20 mei 2009 23:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik vind het wel lekker rustig, m'n normale achtergrond
Ik snap er nog steeds niets van, ik heb nooit een bunkerachtergrond gezien.quote:Op donderdag 21 mei 2009 08:33 schreef Marrije het volgende:
[..]
Verhip, nou je het zegt, de bunkerachtergrond is wegJammer, dat had wel tot het einde mogen blijven.
Bunker...eh.... baggerlayoutquote:Op donderdag 21 mei 2009 08:42 schreef D. het volgende:
[..]
Ik snap er nog steeds niets van, ik heb nooit een bunkerachtergrond gezien.
Welke instellingen hebben jullie dan?
Ja, ik lees ff de COS bij, en ik zag dat iemand nog op mij had gereageerd, vandaar dat ik daar ook nog ff op heb gereageerd.quote:Op donderdag 21 mei 2009 08:36 schreef Recce het volgende:
Mariije, ben je er van bewust dat je op posts reageert van gisteravond?
Je hebt er een nachtje over geslapenquote:Op woensdag 20 mei 2009 23:59 schreef Danny het volgende:
Onder opties kun je zelf een achtergrondkleur instellen als je wilt. Verder ga ik er een nachtje over slapen en voor mezelf een beslissing nemen mbt een aantal zaken, op basis van gebeurtenissen van niet alleen de laatste tijd, maar zeker op basis van gebeurtenissen van vandaag.
Maar dat horen jullie snel genoeg. Geniet van het feestje.
Ik postte dat je er juist NIET in zit en dat je daarom gewoon je mening kunt geven.quote:Op donderdag 21 mei 2009 00:05 schreef MeraViglioSa het volgende:
vergeef me mijn egotripperij dat ik denk dat het over mij gaat, maar ik zag Marrije ook al posten dat ik in de redactie zou zitten, terwijl dat toch echt niet zo is.
Maar er zijn ook vrijwilligers die uit naam van 'we' posten en dan weer weglaten uit wiens naam ze posten.quote:Op donderdag 21 mei 2009 08:51 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik postte dat je er juist NIET in zit en dat je daarom gewoon je mening kunt geven.
quote:Op donderdag 21 mei 2009 08:48 schreef Hobby het volgende:
duidelijke storing ,ik had net beeld en geluid nu weer stilstaand.
[ afbeelding ]
Die dagje meeloopfokkers (en of dat nou 1 dag is of bijna alle) zouden helemaal niet vanuit WE moeten postenquote:Op donderdag 21 mei 2009 08:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar er zijn ook vrijwilligers die uit naam van 'we' posten en dan weer weglaten uit wiens naam ze posten.
Duidelijker zou het niet kunnen. Moeten we wel eerst deze volspammenquote:Op donderdag 21 mei 2009 09:01 schreef Stefan het volgende:
Zal ik een nieuw COS deel openen met de kop: streams doen het niet
Eens, strak plan! Moppermodusquote:Op donderdag 21 mei 2009 09:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Duidelijker zou het niet kunnen. Moeten we wel eerst deze volspammen
Mooi niet hier!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |